DAENERYS HAAR DRAKEN WORDEN OPGEGETEN DOOR TYRIONquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Worden er veel spoilers over het boek in dit topic gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DAENERYS HAAR DRAKEN WORDEN OPGEGETEN DOOR TYRION
GR GRhumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Let wel: dikke spoilers in de beschrijving en comments.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Season 3 promotional photos:
http://www.tv.com/photos/(...)es-1709/image-22/#22
Er zijn er nu 5 uit, er komen er in totaal zeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef maurisioo het volgende:
ah hoeveel boeken zijn er nou? ben nu bij het boek een feestmaal voor de kraaien dacht ik. Hoeveel delen kan ik nog verwachten?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
Boek 3 bijnaaaaa uit![]()
![]()
![]()
Straks maar even langs de boekenwinkel voor deel 4.
SPOILER: niet inhoudelijk, wel waarschuwingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILER: niet inhoudelijk, wel waarschuwingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds? Lees eens door hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef maurisioo het volgende:
ah hoeveel boeken zijn er nou? ben nu bij het boek een feestmaal voor de kraaien dacht ik. Hoeveel delen kan ik nog verwachten?
Arya Jailbait?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Heeft er iemand al een goeie nieuwe TT paraat want de laatste paar edities was het om te huilen.
Ik ook, kom er niet doorheenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nog steeds? Lees eens door haha
Matig.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Waar Hans Kazan er niks bij is?
Waar de winter wel heel dichtbij komt?
Waar Jon Sneeuw bijna pussy krijgt?
Onthoofding hier, intrige daar..
The Hound hondsdol
Dus jij had een favoriet personage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |