quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef Quit het volgende:
Hoi
Ik had vandaag rijles (doordeweeks ben ik vaak laat thuis van school, zodoende les ik vaak zaterdags). Het ritje begon goed maar hij zat continu over het spiegelen te zeiken. Dus ik zei zo: ''Je hoeft dat niet telkens te zeggen hoor, ik heb al lang door of er iets aankomt''. Hij bleef doorzeiken dat ik toch elke keer binnen-buiten-schouder moest doen. Op een gegeven moment was ik het helemaal zat en maakte ik hem dat goed duidelijk.
Vervolgens noemde hij mij een ''vervelende wijsneus'' en stond hij erop dat we terugreden en nu wil hij me dus geen les meer geven.
Eigenlijk moet ik het zien als een gelukje want door die matige kut-instucteur was ik helemaal niet goed voorbereid voor m'n eerste examen en zakte ik dus ook.
Ik ben er nog steeds woedend over
Mislukte ninja-editquote:
moet je maar je vwo gaan doen en je rijinstructeur uitkafferen, dan had je het vast gewetenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
Weet ik veel hoe dat allemaal werkt.
Veel werken is toch geen optie als hij ook nog tijd aan school wil besteden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zeg je het juiste, als je weinig verdient.
een 18-jarige zoals hij gaat nooit 10 euro netto verdienen.
En autorijles, vergeet die nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:36 schreef Light het volgende:
[..]
Veel werken is toch geen optie als hij ook nog tijd aan school wil besteden.
Ongetwijfeld. We volgen TS nu op de voet tijdens zijn (lange) weg naar zijn rijbewijs. Dat allemaal zonder te spiegelen, dus we zijn nog wel even bezig.quote:
Yes, heb wel zin in een backfire reeksquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. We volgen TS nu op de voet tijdens zijn (lange) weg naar zijn rijbewijs. Dat allemaal zonder te spiegelen, dus we zijn nog wel even bezig.
Vergeet je 'm niet in z'n achteruit te zetten?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even naar de wc om te poepen. En dat allemaal zonder spiegel
Je instructeur heeft gewoon gelijk hoor. Dat jij tijdens de leerfase al te lui bent om actief te kijken in het verkeer, geeft al aan dat als je straks je rijbewijs hebt het alleen nog maar erger is/wordt. Waarom denk je dat er zo hard op gehamerd wordt? Dat is niet zonder reden. Op deze website staat dat heel duidelijk en helder uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef Quit het volgende:
Het ritje begon goed maar hij zat continu over het spiegelen te zeiken. Dus ik zei zo: ''Je hoeft dat niet telkens te zeggen hoor, ik heb al lang door of er iets aankomt''. Hij bleef doorzeiken dat ik toch elke keer binnen-buiten-schouder moest doen.
Dan kun je lekker koppig zijn en het niet willen, maar dan zul jij nevernooitniet je rijbewijs halen. En om eerlijk te zijn ben ik daar ook wel blij om. Als er wel iets vervelend is in het verkeer zijn het wel mensen die maar lukraak zonder kijken de auto overal tussen steken. Dus leer het je gewoon aan.quote:Er wordt je over het algemeen geleerd iedere 5 á 8 seconden te kijken in: binnenspiegel, vóór de auto, linkerbuitenspiegel. Ook hier geldt dat dit slechts een middel is om je op termijn geautomatiseerd te laten kijken. Je wordt gedwongen -bij deze manier van kijken- om je hoofd te bewegen. Naast het feit dat je kijkgedrag dan beter wordt waargenomen door je rij-instructeur en -in een later stadium- de examinator van het CBR, zie je uiteraard ook meer als je je hoofd draait en een actief en gericht kijkgedrag vertoont.
En gelijk heeft-iequote:Vervolgens noemde hij mij een ''vervelende wijsneus'' en stond hij erop dat we terugreden en nu wil hij me dus geen les meer geven.
Nee, je weigert het advies van de instructeur op te volgen. Je moet niet dingen omdraaienquote:Eigenlijk moet ik het zien als een gelukje want door die matige kut-instucteur was ik helemaal niet goed voorbereid voor m'n eerste examen en zakte ik dus ook.
Je hebt er alleen jezelf mee.quote:Ik ben er nog steeds woedend over
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga even naar de wc om te poepen. En dat allemaal zonder spiegel
Veeg me opquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn vooruitziende zijspiegel zei van wel
Maar ik heb vwo gedaan ik hoef niet te spiegelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn vooruitziende zijspiegel zei van wel
Niet zolang hij geen rijbewijs heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij komt daar zeker voor in aanmerking
Kan alleen als je rijbewijs hebt wijseusquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij komt daar zeker voor in aanmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
Ah, wat jammer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Kan alleen als je rijbewijs hebt wijseus
Wijseus?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou!quote:
Ik zal jou eens hebben!quote:
Niet als het poep isquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:46 schreef Starm het volgende:
Lol wat een faal.. van ts, gewoon doen wat de rij-instructeur zegt
![]()
![]()
Van de instructeur richting jou? Nee, nog niet. Maar laat je pa er maar even flink op los gaan, dan is alles mogelijk.quote:
ohja HAHA dat heb jij niet LOLquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:44 schreef Quit het volgende:
[..]
Jazeker!quote:
Tuurlijk wel, gewoon poep eten wanneer die het zegt, zo leer je tenminste rijdenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:48 schreef Haantje_pappie het volgende:
[ [url=[ http://imageshack.us/photo/my-images/43/ss20121128at090458.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img43.imageshack.us/img43/4109/ss20121128at090458.jpg (copy/paste deze link) ] Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)]afbeelding[/url] ]
Oh, de ironiequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:48 schreef Haantje_pappie het volgende:
[ [url=[ http://imageshack.us/photo/my-images/43/ss20121128at090458.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img43.imageshack.us/img43/4109/ss20121128at090458.jpg (copy/paste deze link) ] Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)]afbeelding[/url] ]
Quit? Reageer eens?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
TS, is dit niet wat voor je?
WGR / Studentchauffeur #92 || Het is weer tijd voor ijskrabbers
Een hoop moeilijke woorden, ik snap er geen reet van, maar gelukkig zit ts op school op het wo. Hij snapt 't wel!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef Q.C.Passed het volgende:
Maar even ontopic. Zoals het menig Fokker betaamd, heb ik op basis van een paar letters die ik in het originele topic gelezen heb, al een ongezouten mening klaar staan.
De user genaamd "Quit" is een latente homo met oogkleppen op. Eentje die door zijn ouders ook bij het schijten in de voorkamer de woorden "GOED ZOOOO!" te horen kreeg. Niets kon hij fout doen in de ogen van zijn opvoeders.
Nu heeft hij de uitdaging om zijn zelfingenomen en zelf bedachte status van onschendbaarheid, alwetendheid en decadentie, te ontvluchten en kritiek, verbeterpunten en watdiesmeerzij te accepteren als een vent(of wijf wat is het eigenlijk) tot zich te nemen en zichzelf op basis daarvan te verbeteren en succesvol te zijn.
Klootzak. Een mix van bier en chips in mijn neus en op mijn shirtquote:
Ah, en met die oogkleppen kán hij natuurlijk niet spiegelen! Alles begint een beetje op z'n plek te vallen nu.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef Q.C.Passed het volgende:
Maar even ontopic. Zoals het menig Fokker betaamd, heb ik op basis van een paar letters die ik in het originele topic gelezen heb, al een ongezouten mening klaar staan.
De user genaamd "Quit" is een latente homo met oogkleppen op. Eentje die door zijn ouders ook bij het schijten in de voorkamer de woorden "GOED ZOOOO!" te horen kreeg. Niets kon hij fout doen in de ogen van zijn opvoeders.
Nu heeft hij de uitdaging om zijn zelfingenomen en zelf bedachte status van onschendbaarheid, alwetendheid en decadentie, te ontvluchten en kritiek, verbeterpunten en watdiesmeerzij te accepteren als een vent(of wijf wat is het eigenlijk) tot zich te nemen en zichzelf op basis daarvan te verbeteren en succesvol te zijn.
Nee wist niet dat imagehack niet werkt op fok dus moest ik naar tinypic snaptequote:
quote:
Misschien moet jij je taak als mod eens gaan uitvoeren in plaats van constant schijtlollige opmerkingen te plaatsen.quote:
Wat schattig dit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Quit het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet jij je taak als mod eens gaan uitvoeren in plaats van constant schijtlollige opmerkingen te plaatsen.
Zoals dat je moet spiegelen? Er is geen enkele examinator die je laat slagen als hij/zij niet de indruk heeft dat je spiegelt. En een ingreep door de examinator is ook (bijna) altijd een garantie voor zakken.quote:
Aw <3quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Quit het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet jij je taak als mod eens gaan uitvoeren in plaats van constant schijtlollige opmerkingen te plaatsen.
Geen laptop hoop ik? Die kunnen daar niet tegen heb ik gemerkt ...quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef kanovinnie het volgende:
B
[..]
Klootzak. Een mix van bier en chips in mijn neus en op mijn shirt
Misschien moet jij eens van je luie reet afkomen, werk zoeken en naar je rij instructeur luisteren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Quit het volgende:
[..]
[..]
Als je dat niet snapt faal je in een van de meest notoire zaken van het leven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een hoop moeilijke woorden, ik snap er geen reet van, maar gelukkig zit ts op school op het wo. Hij snapt 't wel!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Quit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben mod in General chat. In KLB moet je even naar de klaagbaak mods stappen. Ik ben hier slechts een user.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Quit het volgende:
[..]
[..]
Nu klink je wel erg pedant hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt faal je in een van de meest notoire zaken van het leven.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nee wist niet dat imagehack niet werkt op fok dus moest ik naar tinypic snapte
Nah, met een blauw oog kan hij helemaal geen spiegeltjes meer zien, ook niet in huis. Ook weer zo sneu.quote:
notoire zaken nog wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Zo, schoon shirt aan. Ik moest echt teringhard lachen daarvanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geen laptop hoop ik? Die kunnen daar niet tegen heb ik gemerkt ...
Nu hebben mijn ouders het ook betaald dus moet half barmhartig zijn voor TS.
1 van de meest wat voor zaken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de hulpdiensten wel spiegelen, en niet als ts als een kip zonder kop rijdenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:53 schreef Haantje_pappie het volgende:
Stop straks moet TS 1-1-2 bellen omdat de situatie volledig uit de hand loopt
Jullie lokken mij niet uit de tent hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:53 schreef Haantje_pappie het volgende:
Stop straks moet TS 1-1-2 bellen omdat de situatie volledig uit de hand loopt
Wel uit de kast?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Jullie lokken mij niet uit de tent hoor
Koop een woordenboek, of google. Dat is een soort van gratis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 van de meest wat voor zaken?
Ik zou best eens een jongen willen doen, als je dat bedoelt. En dan geen 40-jarige instructeur.quote:
Waarom? Je hebt je aan te passen aan de simpelere mensen. Net als in het verkeer. Je kan je er niet zomaar tussendoor rammen met wat harde woorden en snelle veranderingen van toon!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Koop een woordenboek, of google. Dat is een soort van gratis.
Gratis? Je betaalt toch echt nog voor je ispquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Ok, je instructeur wilde geen geld meer aan je verdienen, dat is voor hem ook een soort van gratis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik zeg toch soort vanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Starm het volgende:
[..]
Gratis? Je betaalt toch echt nog voor je isp
Wil jij een lesje in mijn saxo? Leer ik je schakelen met mijn pookquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik zou best eens een jongen willen doen, als je dat bedoelt. En dan geen 40-jarige instructeur.
ahahaha nou je word aardig getrollt hier hoor deel 2 inmiddelsquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Jullie lokken mij niet uit de tent hoor
Hangt van je leeftijd afquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil jij een lesje in mijn saxo? Leer ik je schakelen met mijn pook
Zelfreflectie gaat voor hem nogal lastig, zonder spiegel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
ahahaha nou je word aardig getrollt hier hoor deel 2 inmiddels
Je kan al niet spiegelen, en zelfreflectie heb je ook niet ...
Wat heb je wel behalve vwo diploma en rijke ouders
Niks
En hoezo is het dan een soort van gratis, want dat is het gewoon niet...quote:
Komt door die instructeur dat ik het niet kan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
ahahaha nou je word aardig getrollt hier hoor deel 2 inmiddels
Je kan al niet spiegelen, en zelfreflectie heb je ook niet ...
Wat heb je wel behalve vwo diploma en rijke ouders
Niks
Nee hoor TS, iedereen doet hier lullig tegen je maar daar heeft de volgende band wat over geschreven:quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:56 schreef Q.C.Passed het volgende:
Heerlijk zo een topic waarin je iemand die je niet kent eens heerlijk af kan zeiken!
Het maakt mij geen bal uit wie je bent of wat je doet. Maar je moet GODVERDOMME eens wakker worden en de koffie ruiken!
Wie denk je wel niet dat je bent! Je neemt les van een LERAAR, die je dingen moet LEREN, als je dat niet nodig hebt, dan had je die stap over kunnen slaan en gelijk examen kunnen doen. Dan pas zal je van de examinator horen dat je,
-Motorisch gestoord bent
-Al op jonge leeftijd seniel aan het worden bent
-Je een klein pikkie hebt
-Homo bent
-Geen vrienden hebt
-Arrogant bent
En blijkbaar heb je geld genoeg om lessen te nemen en zal de rijlesindustrie floreren door het nutteloos gepomp van je zuurverdiende geld (waarschijnlijk vanuit werk waarin je niks fout kunt doen... sociale werkplaats?) in de genomen lessen en examens.
Ga even ergens anders wijs doen, nerdje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Starm het volgende:
[..]
En hoezo is het dan een soort van gratis, want dat is het gewoon niet...
18-30. Ben je dement aan het worden?quote:
Hij leert jou spiegelen, jij weigert het te doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Komt door die instructeur dat ik het niet kan.
Dat is precies hetzelfde wat je instructeur dachtquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ga even ergens anders wijs doen, nerdje.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
TS, spiegel je niet omdat er een bord voor je kop zit?
Nee, dat komt doordat jij niet naar de instructeur wil luisteren en niet zo vaak wil spiegelen als dat hij aangeeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Komt door die instructeur dat ik het niet kan.
Die grap is inmiddels al drie keer gemaakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik leerde toen ik vakkenvuller was al spiegelen verdomme!
Het komt vaker voor dat van mooie dingen, meerdere dingen en/of variaties worden gefabriceerd!quote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die grap is inmiddels al drie keer gemaakt.![]()
Godverdomme onthou je dan niets? En zoiets is eindredactie FP en mod?quote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat jij niet naar de instructeur wil luisteren en niet zo vaak wil spiegelen als dat hij aangeeft.
TS bepaald het zelf wel even! Fuck het systeem, Quit komt eraan!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godverdomme onthou je dan niets? En zoiets is eindredactie FP en mod?
[..]
TS bepaald het zelf wel even! Fuck het systeem, Quit komt eraan!
Doe eens niet zo naar.quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ts is vast heel lelijk en heeft een trauma aan spiegels
Slet.quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Tijn het volgende:
Ik zou ook geen les willen of kunnen geven aan een betweterige drol die niet luistert. Wat is de klacht verder?
Beter koop je die zelf, voordat je weer begint over de meest beruchte zaken van het leven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Toeter maar even als je mijn straat in komt rijden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Ik kap ermee. Jullie hebben 0,0 verstand van zaken.
Ik laat het wel horen als ik geslaagd ben.
Ah, jammer dat we je dan zo lang moeten gaan missen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Zeg maar je hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 00:07 schreef Quit het volgende:
Trouwens die TTLeer aub Engels of gebruik het gewoon niet.
Wanneer je geslaagd bent?quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Tot nooitquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Gast, ik treed niet in de toetsing der grondwettigheid van de regels, maar dit alles is onzin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Arme instructeur, hij heeft er ook niet om gevraagd om zo'n malloot les te geven
Zo is het, lange termijnsvisie ftwquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Checkquote:
Mooi altijd als mensen boven hun niveau proberen te praten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast, ik treed niet in de toetsing der grondwettigheid van de regels, maar dit alles is onzin.
Als ik jou was zou ik 94GW er eens op naslaan vriendquote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooi altijd als mensen boven hun niveau proberen te praten.
Alsof je met een veelste kleine lul een veel te lekker wijf probeert te bevredigen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooi altijd als mensen boven hun niveau proberen te praten.
Als ik jou was zou ik in de spiegels kijken wanneer je autorijdtquote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Quit het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 94GW er eens op naslaan vriend
Man man man, lees je eerst eens in voordat je met termen gaat lopen smijten.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Man man man, lees je eerst eens in voordat je met termen gaat lopen smijten.
Ah, ik zie hier niets in de spiegels. Als ik dat na 3 keer nog steeds heb kijk ik daarna minder vaak in mijn spiegel. Sowieso alleen nog in de binnenspiegel.quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry![]()
Één spiegel voor Quit om het goed te maken
[ afbeelding ]
Binnenspiegel is sowieso ook alleen maar nodig vlak nadat je een bocht maakt. Daarna is de weg van jou, fuck de medeweggebruikers.quote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier niets in de spiegels. Als ik dat na 3 keer nog steeds heb kijk ik daarna minder vaak in mijn spiegel. Sowieso alleen nog in de binnenspiegel.
TS, trek hier lering uit. Dit komt immers van een ervaringsdeskundige.
Doe dat, maar zolang jij denkt dat je je spiegels eigenlijk niet nodig hebt is de kans klein dat je je rijbewijs haalt, en dat is maar goed ook....quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Ouders betalen. Dus fuck die shit en ik doe het lekker volgens mijn eigen manier, aldus TSquote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef madeliefff het volgende:
Voor iemand die vwo heeft gedaan ben je aardig dom ts. Als je de regeltjes had toegepast die ze op het examen willen zien had je minder Rijlessen nodig gehad, was je allang geslaagd en had het je dus minder geld gekost.
Ouders betalen; zal me verder een zorg zijn wat het kostquote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef madeliefff het volgende:
Voor iemand die vwo heeft gedaan ben je aardig dom ts. Als je de regeltjes had toegepast die ze op het examen willen zien had je minder Rijlessen nodig gehad, was je allang geslaagd en had het je dus minder geld gekost.
Straks kost het je leven.quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Ouders betalen; zal me verder een zorg zijn wat het kost
quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Oprotten dan.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Totdat je ouders van je instructeur te horen krijgen wat voor lul je eigenlijk bent.quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Is dat erg?quote:
Al was het gratis; jij wil graag lang lessenquote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Graties autorijden, wie wil dat nou niet!quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al was het gratis; jij wil graag lang lessen
Goede tip!quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
En een extra RBS voor TS![]()
[ afbeelding ]
Tot ziens.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Aah ok. Maar je wilt toch wel snel hè rijbewijs hebben dus daarvoor geld precies het zelfde..quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Wat een achterlijk stuk vreten.quote:
Het wordt nog veel erger;quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Quit het volgende:
Misschien kan ik volgende keer een klein presentje meenemen voor de examinator ter beinvloeding van zijn oordeel? Zou zoiets een beetje werken?
Ts snapt t echt niet? je zakt niet pas wanneer je een ongeluk veroorzaakt. jij zag die wegen niet , wat betekent dat wanneer er een auto of iets dergelijks uit kwam je die had gemist en er wellicht wel een ongeluk ontstaan was. Zo werkt t CBR DEAL WITH IT. Kun je nog zoveel centjes hebben een rijbewijs zit er op deze manier niet in.quote:
TS denkt dat anderen wel even rekening houden met hem. Als hij het zo niet wil begrijpen, komt hij er later nog wel eens op de harde manier achter.quote:Op zondag 2 december 2012 00:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ts snapt t echt niet? je zakt niet pas wanneer je een ongeluk veroorzaakt. jij zag die wegen niet , wat betekent dat wanneer er een auto of iets dergelijks uit kwam je die had gemist en er wellicht wel een ongeluk ontstaan was. Zo werkt t CBR DEAL WITH IT. Kun je nog zoveel centjes hebben een rijbewijs zit er op deze manier niet in.
Wil best rekening met hem houden, als er een grote L op zijn dak zit.quote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TS denkt dat anderen wel even rekening houden met hem. Als hij het zo niet wil begrijpen, komt hij er later nog wel eens op de harde manier achter.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef Q.C.Passed het volgende:
Voor TS,
Ik heb het allemaal achter de rug.
Ik heb mijn A-tje, mijn B-tje en mijn E achter B-tje.Omdat ik alle kritiek en invloeden voor waarheid aannam van mensen die er WEL verstand van hadden.
Ik verwacht nog vele klaagbaaktopics over die corrupte verzekeringsmaatschappijen, die je premie verhogen(!!!!) als je een aanrijdinkje hebt gehad, alsof dat deukje in die auto voor je nou echt zoveel gekost heeft....quote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TS denkt dat anderen wel even rekening houden met hem. Als hij het zo niet wil begrijpen, komt hij er later nog wel eens op de harde manier achter.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Cole_World het volgende:
Ts dikke mongool. Ga lekker fietsen dit wordt toch nooit wat.
Ik vind het schattig dat je met "2.4 Turbo GTI" probeert aan te tonen dat je verstand hebt van auto's.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht nog vele klaagbaaktopics over die corrupte verzekeringsmaatschappijen, die je premie verhogen(!!!!) als je een aanrijdinkje hebt gehad, alsof dat deukje in die auto voor je nou echt zoveel gekost heeft....
En uiteraard begint dat gedonder al met het feit dat hij de auto die hij wil niet kan verzekeren omdat daar een te zware motor inzit voor een pubertje met een vers rijbewijs.
Want hij kan echt wel met een 2.4 Turbo GTI rijden
Kan best, maar als je genetisch gezien een aantal voordelen hebt t.o.v. een ander dan kan je met 10 lessen al slagen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef Cole_World het volgende:
Het landelijk gemiddelde ligt rond de 40 lesuren toch?
Nee, dat probeer ik niet, maar TS zal zodra hij z'n rijbewijs heeft wel iets met die termen willen hebben, en dan verontwaardigd zijn dat dat niet te verzekeren is.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je met "2.4 Turbo GTI" probeert aan te tonen dat je verstand hebt van auto's.
Als je een dubbel paar airbags hebt verhoogt dit het slagingspercentage aanzienlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef Cole_World het volgende:
Het landelijk gemiddelde ligt rond de 40 lesuren toch?
Maar dan nog. Ik vind je schattigquote:Op zondag 2 december 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik niet, maar TS zal zodra hij z'n rijbewijs heeft wel iets met die termen willen hebben, en dan verontwaardigd zijn dat dat niet te verzekeren is.
Hoeveel jaar geleden heb je B gehaald? Ze letten nu trouwens ook op milieu zuinig rijden en al die bullshit, heb er bij mijn examen vrij weinig van gemerkt moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:37 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Kan best, maar als je genetisch gezien een aantal voordelen hebt t.o.v. een ander dan kan je met 10 lessen al slagen.
Voor mijn B heb ik misschien 10 uur in een auto gezeten. Voor mijn A-tje kon ik gelukkig gelijk al slagen voor het "zware rijbewijs". Anno 2013 is dat helaas wel anders.
Nu inmiddels toch wel 7 jaar terug.quote:Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden heb je B gehaald? Ze letten nu trouwens ook op milieu zuinig rijden en al die bullshit, heb er bij mijn examen vrij weinig van gemerkt moet ik zeggen.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:41 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik vind je schattigEigenlijk alleen maar omdat je profiel aantoont dat je vrouw bent en van een zekere leeftijd bent.. waarvan ik dan denk : "Goh, dat is een goede basis voor een langdurige relatie"
En tjah, dat je met auto specificaties begint te smijten, werkt bij mij als een lap op een rode stier en heb ik eigenlijk alleen maar zin om je avond na avond onmeunig hard wil bevredigen.
Ik heb mn rijbewijs pas een paar maanden, maar ik gebruik mn spiegels ook niet bij achteruit inparkeren.quote:Op zondag 2 december 2012 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs is al zo oud dat ik niet eens op m'n spiegels leerde achteruit inparkeren, want auto's hadden nog geen rechter buitenspiegel.
Ik vind het ook prachtig als ik mijn zoon mijn auto zie parkeren, volledig op de spiegels.
Je rijdt zo ver door tot je wat hoort?quote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ik heb mn rijbewijs pas een paar maanden, maar ik gebruik mn spiegels ook niet bij achteruit inparkeren.
Meestal tot dat ik niet meer verder kan en er rook onder de kap vandaan komt. Nee gewoon over de schouder achteruit kijken, op een of andere manier kan ik de afstand en snelheid dan beter inschatten. Kan het ook wel op de spiegels, zo krijg je het ook aangeleerd, maar de schouder heeft mijn voorkeur.quote:Op zondag 2 december 2012 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je rijdt zo ver door tot je wat hoort?
Ik stap pas uit als ik na een 10-minuten durende burnout echt weet dat ik niet meer verder achteruit kan.quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Meestal tot dat ik niet meer verder kan en er rook onder de kap vandaan komt. Nee gewoon over de schouder achteruit kijken, op een of andere manier kan ik de afstand en snelheid dan beter inschatten. Kan het ook wel op de spiegels, zo krijg je het ook aangeleerd, maar de schouder heeft mijn voorkeur.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 2 december 2012 00:57 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik stap pas uit als ik na een 10-minuten durende burnout echt weet dat ik niet meer verder achteruit kan.
Vaak heeft dat veel verontwaardigde reacties tot gevolg, vooral omdat ik vantevoren vol gas de voor winkelkarretjes gereserveerde ruimte heb vernietigd.
Je mag wel bij mij op schoot uithuilen ?quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
met het feit dat hij de auto die hij wil niet kan verzekeren omdat daar een te zware motor inzit voor een pubertje met een vers rijbewijs.
Want hij kan echt wel met een 2.4 Turbo GTI rijde
Niet nodig, ik kan een dikke patserbak wel probleemloos verzekerenquote:Op zondag 2 december 2012 01:00 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op schoot uithuilen ?
Blijkbaar nog nooit met busjes, bestelwagens, aanhangers e.d. gereden? Dan MOET je wel op de spiegels achteruit rijden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef Cole_World het volgende:
Kan het ook wel op de spiegels, zo krijg je het ook aangeleerd, maar de schouder heeft mijn voorkeur.
Wordt eng hier, een vrouw die claimt goed te kunnen rijdenquote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig, ik kan een dikke patserbak wel probleemloos verzekeren
En er mee rijden, en parkeren
Mooi ik dacht al .....quote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig, ik kan een dikke patserbak wel probleemloos verzekeren
En er mee rijden, en parkeren
1 keer. Wat een drama was dat.quote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Blijkbaar nog nooit met busjes, bestelwagens, aanhangers e.d. gereden? Dan MOET je wel op de spiegels achteruit rijden.
93 is je bouwjaar?quote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Carlos93 het volgende:
Wat zijn die achteruitrijcamera's dan toch ideaal. Veel fijner dan op je spiegels inparkeren.
Nee, ik heb de oude auto van m'n ouders gekregen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
93 is je bouwjaar?
Je hebt de komende jaren niet eerst een oud barrel zonder dat soort gadgets?
ach, na een TS die aangeeft dat hij de regels aan zijn laars lapt kan dat er ook nog wel bij.quote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wordt eng hier, een vrouw die claimt goed te kunnen rijden![]()
![]()
Je ziet dat verkeerd; TS betaalt de instructeur, dus TS bepaalt ook wel even wat de instructeur wel of niet mag zeggen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Het is juist goed dat hij er constant over zeurt. Het moet gewoon automatisch gaan. En dat gebeurt alleen als je het maar blijft doen en doen en doen.
En geloof me, over een jaar of 2 ben je er blij om ook. Het zal je nog uit gevaarlijke situaties redden.
Wees nou niet zo'n eigenwijs krengetje. En bied je excuses aan, en ga door. Want jij bent de foute hier.
Als jij de betekenis van 'notoire' zou weten, dan had je kunnen bedenken dat deze zin helemaal nergens op slaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Dat is nou nog eens een keer het dubbele mooie: TS betaald geen ene flikker, zijn ouders dokken het geld.quote:Op zondag 2 december 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd; TS betaalt de instructeur, dus TS bepaalt ook wel even wat de instructeur wel of niet mag zeggen.
TS gaat nog zo'n leuk leven tegemoet met zo'n instelling
Sterker nog: TS betaalt dat rijexamen, dus hij mag ook wel even bepalen dat hij gewoon geslaagd had moeten zijn....
Nee?quote:Op zondag 2 december 2012 13:54 schreef glannie het volgende:
TS is zo'n hersenloze randjongere die je in Opsporing Verzocht ziet langskomen of met z'n matties langs Project X Haren ging
Hoezo, dat wat die persoon zei is gewoon algemeen bekend.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als jij de betekenis van 'notoire' zou weten, dan had je kunnen bedenken dat deze zin helemaal nergens op slaat.
Verder hoop ik dat je je rijbewijs nooit haalt, want op zo'n josti als jij zit niemand te wachten in het verkeer.
Notoir = (algemeen) berucht.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo, dat wat die persoon zei is gewoon algemeen bekend.
Dat jij dat ook niet kent zegt meer over jou
Kolere wat een grote bek, hoop dat je snel in een studentenhuis gaat wonen en je eigen dingen gaat betalen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Die komt er wel jaquote:Op zondag 2 december 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd; TS betaalt de instructeur, dus TS bepaalt ook wel even wat de instructeur wel of niet mag zeggen.
TS gaat nog zo'n leuk leven tegemoet met zo'n instelling
Sterker nog: TS betaalt dat rijexamen, dus hij mag ook wel even bepalen dat hij gewoon geslaagd had moeten zijn....
Behalve dan dat notoire niet bepaald hetzelfde is als algemeen bekend.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Jij bent gekquote:Op maandag 3 december 2012 08:41 schreef Croissant.fr het volgende:
TS; heb je lessen bij een andere rijschool overwogen? Veel rijscholen geven gratis een proefles en kan je zo kijken wat je verkeerd doet, en je je daar op aanpassen bij de nieuwe instructeur.
"NEE, NIETS DAARVAN, JE DOET JE WERK NIET GOED, JE ZOU ONTSLAGEN MOETEN WORDEN, WANT ONS QUITje, DIE KAN DAT HEEL GOED, DAT WETEN WE ZEKER. ONKUNDIGE MONGOOL. WE ZOEKEN WEL IEMAND DIE WÉL MET ONS QUITje EN ZIJN HOOGBEVAAGDHEID OM KAN GAAN!"quote:Op maandag 3 december 2012 08:49 schreef Maikuuul het volgende:
Zon typisch balletje die alles beter denkt te weten, waarschijnlijk ook nog volledig gesteund door zijn ouders
En dan ook nog alles betaald krijgen, verwende kinderen zonder inzicht die alles beter denken te weten en vaak nog gelijk krijgen ook van hun net zo kortzichtige ouders.
quote:Op maandag 3 december 2012 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"NEE, NIETS DAARVAN, JE DOET JE WERK NIET GOED, JE ZOU ONTSLAGEN MOETEN WORDEN, WANT ONS QUITje, DIE KAN DAT HEEL GOED, DAT WETEN WE ZEKER. ONKUNDIGE MONGOOL. WE ZOEKEN WEL IEMAND DIE WÉL MET ONS QUITje EN ZIJN HOOGBEVAAGDHEID OM KAN GAAN!"
34 uur en nog geen rijbewijsquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb nu (bijna) 34 uur gehad. Ik ga zeker nu een andere rijschool zoeken, wil toch m'n rijbewijs hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Laat je het me even weten wanneer dat bierencafé er komt? Dan ga ik meteen solliciteren!quote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef Crimyclown het volgende:
Tevens veel plezier met het spekken van het CBR, dankzij jou gulle bijdrages zal er binnenkort ook een personeelssauna naast het bubbelbad komen. Namens mijn CBR collega's en mijzelf hartelijk dank hiervoor.
Da's toch niet ergens tussen Tilburg en Wormerveer, mag ik hopen ?quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef Quit het volgende:
M'n ouders hebben inmiddels een andere rijschool geregeld en die andere er goed van langs gegeven![]()
Morgen mag ik weer de weg op.
Fixedquote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch niet ergens in Nederland, mag ik hopen ?
Jij gaat toch met de treinquote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch niet ergens tussen Tilburg en Wormerveer, mag ik hopen ?
Jij hebt waarschijnlijk een chille examinator gehad die niet zo pietje precies is.quote:Op maandag 3 december 2012 11:44 schreef Crazy-Al het volgende:
Vandaag gehaald, zat tegen de 50 lessen, omdat ik na 20 lessen een financiele tegenvaller had en moest stoppen. Daarna rijschool gewisseld, nog eens 30 lessen, had er maar 20 nodig maar CBR kon niet eerder en vandaag geslaagd, in een keer.
TROUWENS HEB IK WEL EEN RIJBEWIJS VOOR JE HEUR
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, kut
EN NOU GEWOON MAAR GOED SPIEGELEN EN HALEN DIE HAP.
Elke examinator vind het kijken belangrijk, heeft niks met pietje precies zijn te maken. Kijken is het allerbelangrijkste...quote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een chille examinator gehad die niet zo pietje precies is.
Mwah valt wel meequote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef JazzJackrabbit het volgende:
[..]
Elke examinator vind het kijken belangrijk, heeft niks met pietje precies zijn te maken. Kijken is het allerbelangrijkste...
Ik hoop dat niemand jou ooit een rijbewijs geeft. Jij bent echt typisch zo'n sjonnie met een petje op je harses, scheef achter 't stuur, peuk in je bek in een golf uit 1990.quote:
Gelukkig zijn er een hoop bomen en kilometers vangrails.quote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand jou ooit een rijbewijs geeft. Jij bent echt typisch zo'n sjonnie met een petje op je harses, scheef achter 't stuur, peuk in je bek in een golf uit 1990.
Valt mee. Ik kreeg op mijn kop voor iets, 2x maakte ze een opmerking. "Je had beter even stil kunnen staan, denk ik." en "Je weet dat je richtingaanwijzer uit was gegaan he?".quote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een chille examinator gehad die niet zo pietje precies is.
Twee keer een ingreep krijgen, omdat je twee keer een zijstraat van rechts over het hoofd ziet pietje precies noemenquote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je ooit in de scheepsvaart of bouw terecht komt. Deze instelling en binnen een dag word je geestelijk compleet afgebroken.quote:
Telt een veterstrikdiploma bij dit soort paupers ook?quote:Op maandag 3 december 2012 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar hoeveel rijbewijzen had jij ook alweer ?
Wat een arrogante kutpuber ben je, met je "valt wel mee".quote:
Een veterstrikdiploma heeft TS helegaar niet nodig.quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Telt een veterstrikdiploma bij dit soort paupers ook?
Nee dat was ik. Ik ben overigens een uitstekende chauffeur, maar zag dit als buitenkansje om Ruben Nicolai wat aan te doen zonder dat ik ervoor vervolgd zou worden.quote:TS van originele topic,
De Allerslechtste chauffeur van Nederland - Ongeluk (van Ruben Nicolai) (Finale)
quote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een veterstrikdiploma heeft TS helegaar niet nodig.![]()
Hij loopt toch naast z'n schoenen.
Jij vindt het normaal dat iemand twee ingrepen krijgt en niet in zijn spiegels kijkt bij het inhalen op de snelweg?quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Travel. het volgende:
Grappig dat iedereen het zo voor de rijschool opneemt. Nog nooit zo een sector gezien die je zo massaal probeert leeg te plukken
Jongen hij is een gevaar op de weg.Hij hoeft van mij geen pietje precies te zijn maar dit slaat alles ,dit kan gewoon niet terecht gezakt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Travel. het volgende:
Grappig dat iedereen het zo voor de rijschool opneemt. Nog nooit zo een sector gezien die je zo massaal probeert leeg te plukken
Je denkt toch niet dat ik twee topics ga lezen? Heb een paar blaadjes gebladerd. Wat voor ingrepen had die? En die ingrepen zou hij meestal niet moeten krijgen als zijn instructeur het goed uitlegt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand twee ingrepen krijgt en niet in zijn spiegels kijkt bij het inhalen op de snelweg?
We nemen het niet op voor de rijschool, we hebben een hekel aan de arrogante ondertoon in de berichten van TS, die nog geen rij ervaring heeft en denkt alles beter te weten.quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Travel. het volgende:
Hij zag twee keer een zijstraat van rechts over het hoofd. Hoe goed of slecht de instructeur ook is, ieder kind weet dat rechts in principe voorrang heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik twee topics ga lezen? Heb een paar blaadjes gebladerd. Wat voor ingrepen had die? En die ingrepen zou hij meestal niet moeten krijgen als zijn instructeur het goed uitlegt.
O oke dan wel terecht, mijn excuses. Maar rijscholen blijven plukkers.quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hij zag twee keer een zijstraat van rechts over het hoofd. Hoe goed of slecht de instructeur ook is, ieder kind weet dat rechts in principe voorrang heeft.
Vergeet niet dat hij ook drie keer over zn theorie heeft gedaan
Die twee ingrepen waren tijdens het examen.... wat hij gedaan heeft omdat hij zelf besloten had dat hij er wel klaar voor was.quote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
O oke dan wel terecht, mijn excuses. Maar rijscholen blijven plukkers.
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die twee ingrepen waren tijdens het examen.... wat hij gedaan heeft omdat hij zelf besloten had dat hij er wel klaar voor was.
Nu zijn ze bij het CBR dus pietluttig, want hij vindt dat hij best had kunnen slagen bij twee over het hoofd geziene wegen van rechts, en z'n rij-instructeur vindt hij een prutser omdat die hem er iedere les op wijst dat hij moet kijken, kijken, spiegelen, kijken en spiegelen.
En uiteraard ligt het allemaal niet aan (de originele) TS, maar is hij slachtoffer van de graaierigheid van zowel zijn instructeur als de examinator van het CBR.
Zijn posthistorie geeft je ook nog een stuk of wat geweldige posts over dat het zo flauw is van het CBR dat ze het theorie-examen zo moeilijk maken, want daar had hij als VWO'er zelfs zoveel moeite mee dat hij een stuk of wat keer gezakt is.
Conclusie: de originele TS is een blatende blaag met een gebrek aan verkeersinzicht, maar met zoveel eigendunk dat de rest van de wereld maar gewoon rekening met hem moet houden, want hij vindt dat hij goed genoeg kan rijden om wel een rijbewijs te krijgen.
Wees niet bang, voor zo'n hongerloon kom ik toch niet op de werkvloer. Ik wacht wel tot ik afgestudeerd ben en een kantoorbaan heb. Daar word ik tenminste op waarde geschat en kun je rustig aan doen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Valt mee. Ik kreeg op mijn kop voor iets, 2x maakte ze een opmerking. "Je had beter even stil kunnen staan, denk ik." en "Je weet dat je richtingaanwijzer uit was gegaan he?".
Beiden mijn fout. Tevens heb ik ook niet vlekkenloos gereden, maar ik heb overal gekozen voor veiligheid over snelheid, en als dat was door met 85 een vrachtwagen in te halen op de ring waar je 70 mocht, vond zij dat goed.
En gewoon niet zo godsonmogelijk irritant en beidehand zijn, want als jij met jouw toon op mijn werk was gekomen had ik je gesmacked.
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
We nemen het niet op voor de rijschool, we hebben een hekel aan de arrogante ondertoon in de berichten van TS, die nog geen rij ervaring heeft en denkt alles beter te weten.
Deze gozerquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.
Die vent kan ook niet in mijn hoofd kijken, dus hij heeft geen idee of ik al weer of ik kan afslaan of niet. Daarnaast heb ik vroeger veel Need for Speed gespeeld dus het schakelen en dergelijke stelt voor mij echt niks voor en kijken wordt zwaar overschat. Zelden is het écht nodig.
En die theorie-examens zijn gewoon te moeilijk, kijk maar naar het zakpercentage.
Jij dus duidelijk nog niet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.
Als dit geen troll is weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.
Die vent kan ook niet in mijn hoofd kijken, dus hij heeft geen idee of ik al weer of ik kan afslaan of niet. Daarnaast heb ik vroeger veel Need for Speed gespeeld dus het schakelen en dergelijke stelt voor mij echt niks voor en kijken wordt zwaar overschat. Zelden is het écht nodig.
En die theorie-examens zijn gewoon te moeilijk, kijk maar naar het zakpercentage.
Gozer, werkelijk waar, je leert pas rijden nadat je je rijbewijs hebt. Je kan pas spreken over enige ervaring als je enkele tonnen hebt weggetikt. Als je net je rijbewijs hebt, heb je laten zien dat je een auto kan bedienen en dat je jezelf veilig door het verkeer kan begeven. Het echte autorijden als in snel reageren en anticiperen kan je nog NIET.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.
Jij moest toch zonodig afrijden die eerste keer, omdat jij besloten had dat je er klaar voor was?!quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Quit het volgende:
[..]
Oke, NFS was een beetje een slecht voorbeeld, maar het rijden in z'n geheel wordt zwaar overschat. En daarnaast nemen jullie het op voor die instructeur, terwijl ik van m'n ouders en vrienden hoor dat ik gelijk heb?quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij moest toch zonodig afrijden die eerste keer, omdat jij besloten had dat je er klaar voor was?!
Het is niet aan jou dat te bepalen, dat is aan je instructeur.
De kans is groot dat de man een prima instructeur is, maar jij bent een eigenwijs mannetje dat het toch beter weet.
Kijken is niet zelden nodig, kijken is altijd nodig, een goede bestuurder weet wat er om hem heen gebeurt, voor, naast en achter, zodat hij kan anticiperen en niet verrast wordt door medeweggebruikers die hij niet aan zag komen.
En werkelijk.... denken dat je op basis van NFS wel kunt bepalen dat je wel kunt rijden
Het gros van de mensen zakt voor hun theorie omdat ze denken dat ze er wel even voor zullen slagen, want hoe moeilijk zal dat nou zijn, die verkeersregels, en nemen dus niet de moeite om er voor te leren.
En jij idem dito: je had er niet voor geleerd, je dacht het allemaal wel te weten, dat bleek niet zo te zijn, story of your life.
Hebben je ouders en vrienden al met je mee gereden? Hebben zij een rijbewijs en de bevoegdheid dat zij mogen lesgeven of zijn zij een andere autoriteit op dit gebied?quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Oke, NFS was een beetje een slecht voorbeeld, maar het rijden in z'n geheel wordt zwaar overschat. En daarnaast nemen jullie het op voor die instructeur, terwijl ik van m'n ouders en vrienden hoor dat ik gelijk heb?Zegt wel genoeg over jullie denk ik.
Gozert, geef me alsjeblieft je BSN, zorg ik dat jij op de Schiphol blacklist komt. Als jij mijn werkvloer wilt afzeiken en belooft dat je er nooit wilt gaan komen, wens ik je veel plezier op de bootquote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Wees niet bang, voor zo'n hongerloon kom ik toch niet op de werkvloer. Ik wacht wel tot ik afgestudeerd ben en een kantoorbaan heb. Daar word ik tenminste op waarde geschat en kun je rustig aan doen.
Kijk eerst eens naar jezelf, prutser. Jij verdomd het om goed te kijken, risico van het vak.quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
M'n vader zit trouwens in de juridische wereld en dacht er aan om een vordering wegens wanprestatie in te stellen tegen die instructeur, omdat hij mij te weinig/slecht geleerd heeft en ik door hem zakte
Je hebt het over je examen, dus je bedoelt hier de examinator. Die is er niet om tips te geven, die moet beoordelen of je kans maakt op een rijbewijs. Voor tips moet je bij je instructeur zijn, maar daar luister je niet naar. Stel je voor dat hij gelijk heeft. Misschien heel raar gedacht, maar als je daadwerkelijk had opgelet, had je heeeeel misschien die twee zijstraten gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
Maar dat weet jij natuurlijk veel beter met die 34 uurtjes rij-ervaring. Oh en dan vergeet ik nog die vele uren Need for Speed, excusus.
zoals het wemelt van slechte voorbeelden, aannames en woordkeuzes en -gebruik van jou in deze reeksquote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Oke, NFS was een beetje een slecht voorbeeld,
alleen al deze zin, deze ene trieste zin, zegt meer over jou dan elke andere post van jou en de rest van de posters hier. Autorijden moet je NOOIT maar dan ook NOOIT onderschatten.quote:maar het rijden in z'n geheel wordt zwaar overschat.
Voorlopig weten we van die instructeur maar één ding: dat hij vindt dat je moet spiegelen. En die ene zin van hem is 100x verstandiger dan welke post van jou dan ook in deze reeks, dus ja, we nemen het op voor de instructeurquote:En daarnaast nemen jullie het op voor die instructeur, terwijl ik van m'n ouders en vrienden hoor dat ik gelijk heb?Zegt wel genoeg over jullie denk ik.
Echt, post alsjeblieft je adres. Ik print dit topic voor m uit, stuur hem op. wedje leggen dat hij jou gewoon gaat vorderen voor wanprestatie?quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
M'n vader zit trouwens in de juridische wereld en dacht er aan om een vordering wegens wanprestatie in te stellen tegen die instructeur, omdat hij mij te weinig/slecht geleerd heeft en ik door hem zakte
Ik bedoel wel degelijk instructeur. Die heeft me in de voorbereiding onvoldoende tips gegeven.quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je hebt het over je examen, dus je bedoelt hier de examinator. Die is er niet om tips te geven, die moet beoordelen of je kans maakt op een rijbewijs. Voor tips moet je bij je instructeur zijn, maar daar luister je niet naar. Stel je voor dat hij gelijk heeft. Misschien heel raar gedacht, maar als je daadwerkelijk had opgelet, had je heeeeel misschien die twee zijstraten gezien.
Maar dat weet jij natuurlijk veel beter met die 34 uurtjes rij-ervaring. Oh en dan vergeet ik nog die vele uren Need for Speed, excusus.
Er zijn ook niet veel tips... En de belangrijkste, die je al nodig hebt voordat je uberhaupt maar weg kan rijden, is kijken en juist die lap je aan je laars.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik bedoel wel degelijk instructeur. Die heeft me in de voorbereiding onvoldoende tips gegeven.
Grote bullcrap, dat kan hij nietquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
Niet iedereen heeft een vader die zijn kinderen wil dwarszittenquote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Echt, post alsjeblieft je adres. Ik print dit topic voor m uit, stuur hem op. wedje leggen dat hij jou gewoon gaat vorderen voor wanprestatie?
Niet alle mensen zijn zulke ras mongolen dat ze denken dat hun falen aan een ander ligt en pappie het wel even oplost.quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een vader die zijn kinderen wil dwarszitten
Gast heb jij uberhaupt een rijbewijs?quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet alle mensen zijn zulke ras mongolen dat ze denken dat hun falen aan een ander ligt en pappie het wel even oplost.
WTF??!??? Dit is werkelijk de meest debiele post die ik in tijden heb gelezenquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Sinds dinsdag meer dan 1100 km weggereden en daarbij het land niet uit geweest, dus ja. Meerdere zelfs.quote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast heb jij uberhaupt een rijbewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |