Straks kost het je leven.quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Ouders betalen; zal me verder een zorg zijn wat het kost
quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Oprotten dan.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Ik kap ermee. Jullie hebben 0,0 verstand van zaken.
Ik laat het wel horen als ik geslaagd ben.
Totdat je ouders van je instructeur te horen krijgen wat voor lul je eigenlijk bent.quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Is dat erg?quote:
Al was het gratis; jij wil graag lang lessenquote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Graties autorijden, wie wil dat nou niet!quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al was het gratis; jij wil graag lang lessen
Goede tip!quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Leandra het volgende:
En een extra RBS voor TS![]()
[ afbeelding ]
Tot ziens.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef Quit het volgende:
Ik had vanmorgen m'n rij-examen, en reed prima. Ik heb echter alleen twee keer een weg van rechts over het hoofd gezien waarbij de examinator mij afremde, maar verder was het goed. Maar dan kan het toch niet dat je daarom zakt?!Het is niet zo dat ik tientallen aanrijdingen heb veroorzaakt tijdens m'n rit? M'n eigen instructeur vond mij ook goed rijden, en zei dat ik er absoluut klaar voor was.
Corrupte examinators die je geld uit de zak willen kloppenBen er echt misselijk van!
Aah ok. Maar je wilt toch wel snel hè rijbewijs hebben dus daarvoor geld precies het zelfde..quote:Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Wat een achterlijk stuk vreten.quote:
Het wordt nog veel erger;quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef Quit het volgende:
Misschien kan ik volgende keer een klein presentje meenemen voor de examinator ter beinvloeding van zijn oordeel? Zou zoiets een beetje werken?
Ts snapt t echt niet? je zakt niet pas wanneer je een ongeluk veroorzaakt. jij zag die wegen niet , wat betekent dat wanneer er een auto of iets dergelijks uit kwam je die had gemist en er wellicht wel een ongeluk ontstaan was. Zo werkt t CBR DEAL WITH IT. Kun je nog zoveel centjes hebben een rijbewijs zit er op deze manier niet in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |