Gast, ik treed niet in de toetsing der grondwettigheid van de regels, maar dit alles is onzin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Arme instructeur, hij heeft er ook niet om gevraagd om zo'n malloot les te geven
Zo is het, lange termijnsvisie ftwquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Ik kap ermee. Jullie hebben 0,0 verstand van zaken.
Ik laat het wel horen als ik geslaagd ben.
Checkquote:
Mooi altijd als mensen boven hun niveau proberen te praten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast, ik treed niet in de toetsing der grondwettigheid van de regels, maar dit alles is onzin.
Als ik jou was zou ik 94GW er eens op naslaan vriendquote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooi altijd als mensen boven hun niveau proberen te praten.
Alsof je met een veelste kleine lul een veel te lekker wijf probeert te bevredigen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooi altijd als mensen boven hun niveau proberen te praten.
Als ik jou was zou ik in de spiegels kijken wanneer je autorijdtquote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef Quit het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 94GW er eens op naslaan vriend
Man man man, lees je eerst eens in voordat je met termen gaat lopen smijten.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Man man man, lees je eerst eens in voordat je met termen gaat lopen smijten.
Ah, ik zie hier niets in de spiegels. Als ik dat na 3 keer nog steeds heb kijk ik daarna minder vaak in mijn spiegel. Sowieso alleen nog in de binnenspiegel.quote:Op zondag 2 december 2012 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry![]()
Één spiegel voor Quit om het goed te maken
[ afbeelding ]
Binnenspiegel is sowieso ook alleen maar nodig vlak nadat je een bocht maakt. Daarna is de weg van jou, fuck de medeweggebruikers.quote:Op zondag 2 december 2012 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik zie hier niets in de spiegels. Als ik dat na 3 keer nog steeds heb kijk ik daarna minder vaak in mijn spiegel. Sowieso alleen nog in de binnenspiegel.
TS, trek hier lering uit. Dit komt immers van een ervaringsdeskundige.
Doe dat, maar zolang jij denkt dat je je spiegels eigenlijk niet nodig hebt is de kans klein dat je je rijbewijs haalt, en dat is maar goed ook....quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Ik kap ermee. Jullie hebben 0,0 verstand van zaken.
Ik laat het wel horen als ik geslaagd ben.
Ouders betalen. Dus fuck die shit en ik doe het lekker volgens mijn eigen manier, aldus TSquote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef madeliefff het volgende:
Voor iemand die vwo heeft gedaan ben je aardig dom ts. Als je de regeltjes had toegepast die ze op het examen willen zien had je minder Rijlessen nodig gehad, was je allang geslaagd en had het je dus minder geld gekost.
Ouders betalen; zal me verder een zorg zijn wat het kostquote:Op zondag 2 december 2012 00:14 schreef madeliefff het volgende:
Voor iemand die vwo heeft gedaan ben je aardig dom ts. Als je de regeltjes had toegepast die ze op het examen willen zien had je minder Rijlessen nodig gehad, was je allang geslaagd en had het je dus minder geld gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |