Die grap is inmiddels al drie keer gemaakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik leerde toen ik vakkenvuller was al spiegelen verdomme!
Het komt vaker voor dat van mooie dingen, meerdere dingen en/of variaties worden gefabriceerd!quote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die grap is inmiddels al drie keer gemaakt.![]()
Godverdomme onthou je dan niets? En zoiets is eindredactie FP en mod?quote:Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat jij niet naar de instructeur wil luisteren en niet zo vaak wil spiegelen als dat hij aangeeft.
TS bepaald het zelf wel even! Fuck het systeem, Quit komt eraan!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godverdomme onthou je dan niets? En zoiets is eindredactie FP en mod?
[..]
TS bepaald het zelf wel even! Fuck het systeem, Quit komt eraan!
Doe eens niet zo naar.quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ts is vast heel lelijk en heeft een trauma aan spiegels
Slet.quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Tijn het volgende:
Ik zou ook geen les willen of kunnen geven aan een betweterige drol die niet luistert. Wat is de klacht verder?
Beter koop je die zelf, voordat je weer begint over de meest beruchte zaken van het leven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:55 schreef Quit het volgende:
[..]
Koop een woordenboek, of google. Dat is een soort van gratis.
Toeter maar even als je mijn straat in komt rijden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Ik kap ermee. Jullie hebben 0,0 verstand van zaken.
Ik laat het wel horen als ik geslaagd ben.
Ah, jammer dat we je dan zo lang moeten gaan missen.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Zeg maar je hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 00:07 schreef Quit het volgende:
Trouwens die TTLeer aub Engels of gebruik het gewoon niet.
Wanneer je geslaagd bent?quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
Tot nooitquote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef Quit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |