Twee keer een ingreep krijgen, omdat je twee keer een zijstraat van rechts over het hoofd ziet pietje precies noemenquote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk een chille examinator gehad die niet zo pietje precies is.
Ik mag hopen dat je ooit in de scheepsvaart of bouw terecht komt. Deze instelling en binnen een dag word je geestelijk compleet afgebroken.quote:
Telt een veterstrikdiploma bij dit soort paupers ook?quote:Op maandag 3 december 2012 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar hoeveel rijbewijzen had jij ook alweer ?
Wat een arrogante kutpuber ben je, met je "valt wel mee".quote:
Een veterstrikdiploma heeft TS helegaar niet nodig.quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Telt een veterstrikdiploma bij dit soort paupers ook?
Nee dat was ik. Ik ben overigens een uitstekende chauffeur, maar zag dit als buitenkansje om Ruben Nicolai wat aan te doen zonder dat ik ervoor vervolgd zou worden.quote:TS van originele topic,
De Allerslechtste chauffeur van Nederland - Ongeluk (van Ruben Nicolai) (Finale)
quote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Een veterstrikdiploma heeft TS helegaar niet nodig.![]()
Hij loopt toch naast z'n schoenen.
Jij vindt het normaal dat iemand twee ingrepen krijgt en niet in zijn spiegels kijkt bij het inhalen op de snelweg?quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Travel. het volgende:
Grappig dat iedereen het zo voor de rijschool opneemt. Nog nooit zo een sector gezien die je zo massaal probeert leeg te plukken
Jongen hij is een gevaar op de weg.Hij hoeft van mij geen pietje precies te zijn maar dit slaat alles ,dit kan gewoon niet terecht gezakt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Travel. het volgende:
Grappig dat iedereen het zo voor de rijschool opneemt. Nog nooit zo een sector gezien die je zo massaal probeert leeg te plukken
Je denkt toch niet dat ik twee topics ga lezen? Heb een paar blaadjes gebladerd. Wat voor ingrepen had die? En die ingrepen zou hij meestal niet moeten krijgen als zijn instructeur het goed uitlegt.quote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat iemand twee ingrepen krijgt en niet in zijn spiegels kijkt bij het inhalen op de snelweg?
We nemen het niet op voor de rijschool, we hebben een hekel aan de arrogante ondertoon in de berichten van TS, die nog geen rij ervaring heeft en denkt alles beter te weten.quote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Travel. het volgende:
Hij zag twee keer een zijstraat van rechts over het hoofd. Hoe goed of slecht de instructeur ook is, ieder kind weet dat rechts in principe voorrang heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 19:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik twee topics ga lezen? Heb een paar blaadjes gebladerd. Wat voor ingrepen had die? En die ingrepen zou hij meestal niet moeten krijgen als zijn instructeur het goed uitlegt.
O oke dan wel terecht, mijn excuses. Maar rijscholen blijven plukkers.quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Hij zag twee keer een zijstraat van rechts over het hoofd. Hoe goed of slecht de instructeur ook is, ieder kind weet dat rechts in principe voorrang heeft.
Vergeet niet dat hij ook drie keer over zn theorie heeft gedaan
Die twee ingrepen waren tijdens het examen.... wat hij gedaan heeft omdat hij zelf besloten had dat hij er wel klaar voor was.quote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
O oke dan wel terecht, mijn excuses. Maar rijscholen blijven plukkers.
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die twee ingrepen waren tijdens het examen.... wat hij gedaan heeft omdat hij zelf besloten had dat hij er wel klaar voor was.
Nu zijn ze bij het CBR dus pietluttig, want hij vindt dat hij best had kunnen slagen bij twee over het hoofd geziene wegen van rechts, en z'n rij-instructeur vindt hij een prutser omdat die hem er iedere les op wijst dat hij moet kijken, kijken, spiegelen, kijken en spiegelen.
En uiteraard ligt het allemaal niet aan (de originele) TS, maar is hij slachtoffer van de graaierigheid van zowel zijn instructeur als de examinator van het CBR.
Zijn posthistorie geeft je ook nog een stuk of wat geweldige posts over dat het zo flauw is van het CBR dat ze het theorie-examen zo moeilijk maken, want daar had hij als VWO'er zelfs zoveel moeite mee dat hij een stuk of wat keer gezakt is.
Conclusie: de originele TS is een blatende blaag met een gebrek aan verkeersinzicht, maar met zoveel eigendunk dat de rest van de wereld maar gewoon rekening met hem moet houden, want hij vindt dat hij goed genoeg kan rijden om wel een rijbewijs te krijgen.
Wees niet bang, voor zo'n hongerloon kom ik toch niet op de werkvloer. Ik wacht wel tot ik afgestudeerd ben en een kantoorbaan heb. Daar word ik tenminste op waarde geschat en kun je rustig aan doen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Valt mee. Ik kreeg op mijn kop voor iets, 2x maakte ze een opmerking. "Je had beter even stil kunnen staan, denk ik." en "Je weet dat je richtingaanwijzer uit was gegaan he?".
Beiden mijn fout. Tevens heb ik ook niet vlekkenloos gereden, maar ik heb overal gekozen voor veiligheid over snelheid, en als dat was door met 85 een vrachtwagen in te halen op de ring waar je 70 mocht, vond zij dat goed.
En gewoon niet zo godsonmogelijk irritant en beidehand zijn, want als jij met jouw toon op mijn werk was gekomen had ik je gesmacked.
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
We nemen het niet op voor de rijschool, we hebben een hekel aan de arrogante ondertoon in de berichten van TS, die nog geen rij ervaring heeft en denkt alles beter te weten.
Deze gozerquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.
Die vent kan ook niet in mijn hoofd kijken, dus hij heeft geen idee of ik al weer of ik kan afslaan of niet. Daarnaast heb ik vroeger veel Need for Speed gespeeld dus het schakelen en dergelijke stelt voor mij echt niks voor en kijken wordt zwaar overschat. Zelden is het écht nodig.
En die theorie-examens zijn gewoon te moeilijk, kijk maar naar het zakpercentage.
Jij dus duidelijk nog niet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |