abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119869502
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:41 schreef Croissant.fr het volgende:
TS; heb je lessen bij een andere rijschool overwogen? Veel rijscholen geven gratis een proefles en kan je zo kijken wat je verkeerd doet, en je je daar op aanpassen bij de nieuwe instructeur.
Jij bent gek :') TS doet niets verkeerd. :|W
Ja doei.
  maandag 3 december 2012 @ 08:49:11 #227
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_119869584
Zon typisch balletje die alles beter denkt te weten, waarschijnlijk ook nog volledig gesteund door zijn ouders :')

En dan ook nog alles betaald krijgen, verwende kinderen zonder inzicht die alles beter denken te weten en vaak nog gelijk krijgen ook van hun net zo kortzichtige ouders.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_119869617
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:49 schreef Maikuuul het volgende:
Zon typisch balletje die alles beter denkt te weten, waarschijnlijk ook nog volledig gesteund door zijn ouders :')

En dan ook nog alles betaald krijgen, verwende kinderen zonder inzicht die alles beter denken te weten en vaak nog gelijk krijgen ook van hun net zo kortzichtige ouders.
"NEE, NIETS DAARVAN, JE DOET JE WERK NIET GOED, JE ZOU ONTSLAGEN MOETEN WORDEN, WANT ONS QUITje, DIE KAN DAT HEEL GOED, DAT WETEN WE ZEKER. ONKUNDIGE MONGOOL. WE ZOEKEN WEL IEMAND DIE WÉL MET ONS QUITje EN ZIJN HOOGBEVAAGDHEID OM KAN GAAN!"
Ja doei.
pi_119869637
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"NEE, NIETS DAARVAN, JE DOET JE WERK NIET GOED, JE ZOU ONTSLAGEN MOETEN WORDEN, WANT ONS QUITje, DIE KAN DAT HEEL GOED, DAT WETEN WE ZEKER. ONKUNDIGE MONGOOL. WE ZOEKEN WEL IEMAND DIE WÉL MET ONS QUITje EN ZIJN HOOGBEVAAGDHEID OM KAN GAAN!"
_O- Quit wil zijn rijbewijs gewoon bij een pakje boter krijgen.
Tax wil tetten :)!
pi_119872716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef Quit het volgende:

[..]

Ik heb nu (bijna) 34 uur gehad. Ik ga zeker nu een andere rijschool zoeken, wil toch m'n rijbewijs hebben.
34 uur en nog geen rijbewijs _O-
pi_119873087
TS is een brokkenpiloot
pi_119873760
ff ontopic, volgens mij is het landelijk gemiddelde idd niet veel meer dan 30u. Ik heb hem zelf in een 10 dagen cursus gedaan, daarmee heb ik uiteindelijk 27u rijles gehad.

Kan ik trouwens iedereen aanraden, dan ben je het gevoel dat je er een beetje in zit tenminste niet zo snel kwijt (lijkt me althans, want ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal). Ik kan me namelijk voorstellen dat je met 1u per week weer ff nodig hebt om erin te komen. Ben je dat eindelijk is je les alweer bijna afgelopen :)
pi_119874126
Vandaag gehaald, zat tegen de 50 lessen, omdat ik na 20 lessen een financiele tegenvaller had en moest stoppen. Daarna rijschool gewisseld, nog eens 30 lessen, had er maar 20 nodig maar CBR kon niet eerder en vandaag geslaagd, in een keer.

TROUWENS HEB IK WEL EEN RIJBEWIJS VOOR JE HEUR

Alsjeblieft, kut

EN NOU GEWOON MAAR GOED SPIEGELEN EN HALEN DIE HAP.
pi_119875001
Gefeliciteerd, Crazy-Al *O*

En TS gaat eerst maar een jaartje of 150 oefenen met een trapauto, tot hij volwassen genoeg is om aan het echte verkeer deel te nemen. Beter voor iedereen.
Stress is voor idioten.
pi_119875592
Vind het toch wel een beetje sneu voor Quit, al zoveel topics geopend over het feit dat het maar niet lukt z'n rijbewijs te halen, alles en iedereen de schuld geven en dan nog zo'n beperkt verstand hebben dat hij niet door heeft dat het toch echt allemaal z'n eigen schuld is...

Oh wacht, zei ik dat ik het sneu vond... Dat moest terecht zijn ipv sneu, my bad...
Het is patat! Dan weten jullie er van...
pi_119878969
ts gaat nooit zijn rijbewijs halen. een eigenwijze domme vervelende wijsneus en mongool is het
  maandag 3 december 2012 @ 14:47:12 #237
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_119880209
Natuurlijk weet jij het beter dan die klote instructeur van je. Die wil alleen maar meer lessen aan jou verkopen zodat hij er zelf beter van wordt. Daarom zegt die ook dat het niet goed gaat. Nu jij hebt aangegeven dat je hem niet meer gelooft kan die geen lessen meer aan je slijten. Niet zo heel gek dat die je dan geen les meer wil geven.

Tevens veel plezier met het spekken van het CBR, dankzij jou gulle bijdrages zal er binnenkort ook een personeelssauna naast het bubbelbad komen. Namens mijn CBR collega's en mijzelf hartelijk dank hiervoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonieme tievesclown
pi_119882203
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef Crimyclown het volgende:
Tevens veel plezier met het spekken van het CBR, dankzij jou gulle bijdrages zal er binnenkort ook een personeelssauna naast het bubbelbad komen. Namens mijn CBR collega's en mijzelf hartelijk dank hiervoor.
Laat je het me even weten wanneer dat bierencafé er komt? Dan ga ik meteen solliciteren! ^O^
pi_119882309
M'n ouders hebben inmiddels een andere rijschool geregeld en die andere er goed van langs gegeven *)

Morgen mag ik weer de weg op.
pi_119882380
quote:
Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef Quit het volgende:
M'n ouders hebben inmiddels een andere rijschool geregeld en die andere er goed van langs gegeven *)

Morgen mag ik weer de weg op.
Da's toch niet ergens tussen Tilburg en Wormerveer, mag ik hopen ? :{
pi_119882424
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Da's toch niet ergens in Nederland, mag ik hopen ? :{
Fixed :7
pi_119882546
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Da's toch niet ergens tussen Tilburg en Wormerveer, mag ik hopen ? :{
Jij gaat toch met de trein
pi_119882610
quote:
Op maandag 3 december 2012 15:52 schreef Quit het volgende:
Jij gaat toch met de trein
Nee hoor; al jaren niet meer.
pi_119882640
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:44 schreef Crazy-Al het volgende:
Vandaag gehaald, zat tegen de 50 lessen, omdat ik na 20 lessen een financiele tegenvaller had en moest stoppen. Daarna rijschool gewisseld, nog eens 30 lessen, had er maar 20 nodig maar CBR kon niet eerder en vandaag geslaagd, in een keer.

TROUWENS HEB IK WEL EEN RIJBEWIJS VOOR JE HEUR
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, kut

EN NOU GEWOON MAAR GOED SPIEGELEN EN HALEN DIE HAP.
Jij hebt waarschijnlijk een chille examinator gehad die niet zo pietje precies is.
pi_119882774
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Quit het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk een chille examinator gehad die niet zo pietje precies is.
Elke examinator vind het kijken belangrijk, heeft niks met pietje precies zijn te maken. Kijken is het allerbelangrijkste...
pi_119884130
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef JazzJackrabbit het volgende:

[..]

Elke examinator vind het kijken belangrijk, heeft niks met pietje precies zijn te maken. Kijken is het allerbelangrijkste...
Mwah valt wel mee
  maandag 3 december 2012 @ 16:36:11 #247
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_119884239
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Quit het volgende:

[..]

Mwah valt wel mee
Dat is de mentaliteit, we gaan voor de sauna.
Anonieme tievesclown
pi_119884426
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Quit het volgende:

[..]

Mwah valt wel mee
Ik hoop dat niemand jou ooit een rijbewijs geeft. Jij bent echt typisch zo'n sjonnie met een petje op je harses, scheef achter 't stuur, peuk in je bek in een golf uit 1990.
pi_119886180
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat niemand jou ooit een rijbewijs geeft. Jij bent echt typisch zo'n sjonnie met een petje op je harses, scheef achter 't stuur, peuk in je bek in een golf uit 1990.
Gelukkig zijn er een hoop bomen en kilometers vangrails.
pi_119888815
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Quit het volgende:

[..]

Valt mee. Ik kreeg op mijn kop voor iets, 2x maakte ze een opmerking. "Je had beter even stil kunnen staan, denk ik." en "Je weet dat je richtingaanwijzer uit was gegaan he?".

Beiden mijn fout. Tevens heb ik ook niet vlekkenloos gereden, maar ik heb overal gekozen voor veiligheid over snelheid, en als dat was door met 85 een vrachtwagen in te halen op de ring waar je 70 mocht, vond zij dat goed.

En gewoon niet zo godsonmogelijk irritant en beidehand zijn, want als jij met jouw toon op mijn werk was gekomen had ik je gesmacked.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')