Niet nodig, ik kan een dikke patserbak wel probleemloos verzekerenquote:Op zondag 2 december 2012 01:00 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij op schoot uithuilen ?
Blijkbaar nog nooit met busjes, bestelwagens, aanhangers e.d. gereden? Dan MOET je wel op de spiegels achteruit rijden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:55 schreef Cole_World het volgende:
Kan het ook wel op de spiegels, zo krijg je het ook aangeleerd, maar de schouder heeft mijn voorkeur.
Wordt eng hier, een vrouw die claimt goed te kunnen rijdenquote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig, ik kan een dikke patserbak wel probleemloos verzekeren
En er mee rijden, en parkeren
Mooi ik dacht al .....quote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet nodig, ik kan een dikke patserbak wel probleemloos verzekeren
En er mee rijden, en parkeren
1 keer. Wat een drama was dat.quote:Op zondag 2 december 2012 01:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Blijkbaar nog nooit met busjes, bestelwagens, aanhangers e.d. gereden? Dan MOET je wel op de spiegels achteruit rijden.
93 is je bouwjaar?quote:Op zondag 2 december 2012 01:05 schreef Carlos93 het volgende:
Wat zijn die achteruitrijcamera's dan toch ideaal. Veel fijner dan op je spiegels inparkeren.
Nee, ik heb de oude auto van m'n ouders gekregen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
93 is je bouwjaar?
Je hebt de komende jaren niet eerst een oud barrel zonder dat soort gadgets?
ach, na een TS die aangeeft dat hij de regels aan zijn laars lapt kan dat er ook nog wel bij.quote:Op zondag 2 december 2012 01:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Wordt eng hier, een vrouw die claimt goed te kunnen rijden![]()
![]()
Je ziet dat verkeerd; TS betaalt de instructeur, dus TS bepaalt ook wel even wat de instructeur wel of niet mag zeggen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Het is juist goed dat hij er constant over zeurt. Het moet gewoon automatisch gaan. En dat gebeurt alleen als je het maar blijft doen en doen en doen.
En geloof me, over een jaar of 2 ben je er blij om ook. Het zal je nog uit gevaarlijke situaties redden.
Wees nou niet zo'n eigenwijs krengetje. En bied je excuses aan, en ga door. Want jij bent de foute hier.
Als jij de betekenis van 'notoire' zou weten, dan had je kunnen bedenken dat deze zin helemaal nergens op slaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt faal je in een van de meest notoire zaken van het leven.
Dat is nou nog eens een keer het dubbele mooie: TS betaald geen ene flikker, zijn ouders dokken het geld.quote:Op zondag 2 december 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd; TS betaalt de instructeur, dus TS bepaalt ook wel even wat de instructeur wel of niet mag zeggen.
TS gaat nog zo'n leuk leven tegemoet met zo'n instelling
Sterker nog: TS betaalt dat rijexamen, dus hij mag ook wel even bepalen dat hij gewoon geslaagd had moeten zijn....
Nee?quote:Op zondag 2 december 2012 13:54 schreef glannie het volgende:
TS is zo'n hersenloze randjongere die je in Opsporing Verzocht ziet langskomen of met z'n matties langs Project X Haren ging
Hoezo, dat wat die persoon zei is gewoon algemeen bekend.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Als jij de betekenis van 'notoire' zou weten, dan had je kunnen bedenken dat deze zin helemaal nergens op slaat.
Verder hoop ik dat je je rijbewijs nooit haalt, want op zo'n josti als jij zit niemand te wachten in het verkeer.
Notoir = (algemeen) berucht.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Hoezo, dat wat die persoon zei is gewoon algemeen bekend.
Dat jij dat ook niet kent zegt meer over jou
Kolere wat een grote bek, hoop dat je snel in een studentenhuis gaat wonen en je eigen dingen gaat betalen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Quit het volgende:
[..]
Die komt er wel jaquote:Op zondag 2 december 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ziet dat verkeerd; TS betaalt de instructeur, dus TS bepaalt ook wel even wat de instructeur wel of niet mag zeggen.
TS gaat nog zo'n leuk leven tegemoet met zo'n instelling
Sterker nog: TS betaalt dat rijexamen, dus hij mag ook wel even bepalen dat hij gewoon geslaagd had moeten zijn....
Behalve dan dat notoire niet bepaald hetzelfde is als algemeen bekend.quote:Op zondag 2 december 2012 18:57 schreef Quit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |