Als dit geen troll is weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.
Die vent kan ook niet in mijn hoofd kijken, dus hij heeft geen idee of ik al weer of ik kan afslaan of niet. Daarnaast heb ik vroeger veel Need for Speed gespeeld dus het schakelen en dergelijke stelt voor mij echt niks voor en kijken wordt zwaar overschat. Zelden is het écht nodig.
En die theorie-examens zijn gewoon te moeilijk, kijk maar naar het zakpercentage.
Gozer, werkelijk waar, je leert pas rijden nadat je je rijbewijs hebt. Je kan pas spreken over enige ervaring als je enkele tonnen hebt weggetikt. Als je net je rijbewijs hebt, heb je laten zien dat je een auto kan bedienen en dat je jezelf veilig door het verkeer kan begeven. Het echte autorijden als in snel reageren en anticiperen kan je nog NIET.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.
Jij moest toch zonodig afrijden die eerste keer, omdat jij besloten had dat je er klaar voor was?!quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik was er ook wel klaar voor die eerste keer, maar die instructeur was gewoon een prutser met onvoldoende tips waardoor ik het niet haalde. Hij is relatief oud dus je mag verwachten dat hij de nodige ervaring heeft opgebouwd en mij zo kan helpen.
Die vent kan ook niet in mijn hoofd kijken, dus hij heeft geen idee of ik al weer of ik kan afslaan of niet. Daarnaast heb ik vroeger veel Need for Speed gespeeld dus het schakelen en dergelijke stelt voor mij echt niks voor en kijken wordt zwaar overschat. Zelden is het écht nodig.
En die theorie-examens zijn gewoon te moeilijk, kijk maar naar het zakpercentage.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb 34 uur les gehad dus praat geen onzin. Dan weet je al wel een beetje hoe het reilen en zeilen op de weg gaat.
Oke, NFS was een beetje een slecht voorbeeld, maar het rijden in z'n geheel wordt zwaar overschat. En daarnaast nemen jullie het op voor die instructeur, terwijl ik van m'n ouders en vrienden hoor dat ik gelijk heb?quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij moest toch zonodig afrijden die eerste keer, omdat jij besloten had dat je er klaar voor was?!
Het is niet aan jou dat te bepalen, dat is aan je instructeur.
De kans is groot dat de man een prima instructeur is, maar jij bent een eigenwijs mannetje dat het toch beter weet.
Kijken is niet zelden nodig, kijken is altijd nodig, een goede bestuurder weet wat er om hem heen gebeurt, voor, naast en achter, zodat hij kan anticiperen en niet verrast wordt door medeweggebruikers die hij niet aan zag komen.
En werkelijk.... denken dat je op basis van NFS wel kunt bepalen dat je wel kunt rijden
Het gros van de mensen zakt voor hun theorie omdat ze denken dat ze er wel even voor zullen slagen, want hoe moeilijk zal dat nou zijn, die verkeersregels, en nemen dus niet de moeite om er voor te leren.
En jij idem dito: je had er niet voor geleerd, je dacht het allemaal wel te weten, dat bleek niet zo te zijn, story of your life.
Hebben je ouders en vrienden al met je mee gereden? Hebben zij een rijbewijs en de bevoegdheid dat zij mogen lesgeven of zijn zij een andere autoriteit op dit gebied?quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Oke, NFS was een beetje een slecht voorbeeld, maar het rijden in z'n geheel wordt zwaar overschat. En daarnaast nemen jullie het op voor die instructeur, terwijl ik van m'n ouders en vrienden hoor dat ik gelijk heb?Zegt wel genoeg over jullie denk ik.
Gozert, geef me alsjeblieft je BSN, zorg ik dat jij op de Schiphol blacklist komt. Als jij mijn werkvloer wilt afzeiken en belooft dat je er nooit wilt gaan komen, wens ik je veel plezier op de bootquote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Quit het volgende:
[..]
Wees niet bang, voor zo'n hongerloon kom ik toch niet op de werkvloer. Ik wacht wel tot ik afgestudeerd ben en een kantoorbaan heb. Daar word ik tenminste op waarde geschat en kun je rustig aan doen.
Kijk eerst eens naar jezelf, prutser. Jij verdomd het om goed te kijken, risico van het vak.quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
M'n vader zit trouwens in de juridische wereld en dacht er aan om een vordering wegens wanprestatie in te stellen tegen die instructeur, omdat hij mij te weinig/slecht geleerd heeft en ik door hem zakte
Je hebt het over je examen, dus je bedoelt hier de examinator. Die is er niet om tips te geven, die moet beoordelen of je kans maakt op een rijbewijs. Voor tips moet je bij je instructeur zijn, maar daar luister je niet naar. Stel je voor dat hij gelijk heeft. Misschien heel raar gedacht, maar als je daadwerkelijk had opgelet, had je heeeeel misschien die twee zijstraten gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
Maar dat weet jij natuurlijk veel beter met die 34 uurtjes rij-ervaring. Oh en dan vergeet ik nog die vele uren Need for Speed, excusus.
zoals het wemelt van slechte voorbeelden, aannames en woordkeuzes en -gebruik van jou in deze reeksquote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Oke, NFS was een beetje een slecht voorbeeld,
alleen al deze zin, deze ene trieste zin, zegt meer over jou dan elke andere post van jou en de rest van de posters hier. Autorijden moet je NOOIT maar dan ook NOOIT onderschatten.quote:maar het rijden in z'n geheel wordt zwaar overschat.
Voorlopig weten we van die instructeur maar één ding: dat hij vindt dat je moet spiegelen. En die ene zin van hem is 100x verstandiger dan welke post van jou dan ook in deze reeks, dus ja, we nemen het op voor de instructeurquote:En daarnaast nemen jullie het op voor die instructeur, terwijl ik van m'n ouders en vrienden hoor dat ik gelijk heb?Zegt wel genoeg over jullie denk ik.
Echt, post alsjeblieft je adres. Ik print dit topic voor m uit, stuur hem op. wedje leggen dat hij jou gewoon gaat vorderen voor wanprestatie?quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
M'n vader zit trouwens in de juridische wereld en dacht er aan om een vordering wegens wanprestatie in te stellen tegen die instructeur, omdat hij mij te weinig/slecht geleerd heeft en ik door hem zakte
Ik bedoel wel degelijk instructeur. Die heeft me in de voorbereiding onvoldoende tips gegeven.quote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je hebt het over je examen, dus je bedoelt hier de examinator. Die is er niet om tips te geven, die moet beoordelen of je kans maakt op een rijbewijs. Voor tips moet je bij je instructeur zijn, maar daar luister je niet naar. Stel je voor dat hij gelijk heeft. Misschien heel raar gedacht, maar als je daadwerkelijk had opgelet, had je heeeeel misschien die twee zijstraten gezien.
Maar dat weet jij natuurlijk veel beter met die 34 uurtjes rij-ervaring. Oh en dan vergeet ik nog die vele uren Need for Speed, excusus.
Er zijn ook niet veel tips... En de belangrijkste, die je al nodig hebt voordat je uberhaupt maar weg kan rijden, is kijken en juist die lap je aan je laars.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik bedoel wel degelijk instructeur. Die heeft me in de voorbereiding onvoldoende tips gegeven.
Grote bullcrap, dat kan hij nietquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Quit het volgende:
Niet iedereen heeft een vader die zijn kinderen wil dwarszittenquote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Echt, post alsjeblieft je adres. Ik print dit topic voor m uit, stuur hem op. wedje leggen dat hij jou gewoon gaat vorderen voor wanprestatie?
Niet alle mensen zijn zulke ras mongolen dat ze denken dat hun falen aan een ander ligt en pappie het wel even oplost.quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Quit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een vader die zijn kinderen wil dwarszitten
Gast heb jij uberhaupt een rijbewijs?quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet alle mensen zijn zulke ras mongolen dat ze denken dat hun falen aan een ander ligt en pappie het wel even oplost.
WTF??!??? Dit is werkelijk de meest debiele post die ik in tijden heb gelezenquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Sinds dinsdag meer dan 1100 km weggereden en daarbij het land niet uit geweest, dus ja. Meerdere zelfs.quote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast heb jij uberhaupt een rijbewijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |