Ik heb nu (bijna) 34 uur gehad. Ik ga zeker nu een andere rijschool zoeken, wil toch m'n rijbewijs hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:04 schreef AnimeFan het volgende:
Hoeveel lessen heb je al gehad?
Ga je nu bij een andere rijschool?
Dat pedante toontje van hem is misselijkmakendquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef Nikmans het volgende:
Die kerel zit er om je iets bij te brengen, ongemotiveerde klojo
Na 34 uur moet je toch wel spiegelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb nu (bijna) 34 uur gehad. Ik ga zeker nu een andere rijschool zoeken, wil toch m'n rijbewijs hebben.
daar doe je het voorquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb nu (bijna) 34 uur gehad. Ik ga zeker nu een andere rijschool zoeken, wil toch m'n rijbewijs hebben.
Ik gok dat iedere rijinstructeur, leraar of wie dan ook die andere mensen iets bij moet brengen wel in meer of mindere mate een pedant toontje zal hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Dat pedante toontje van hem is misselijkmakend
Mwah... 34 is nog niet zo veel toch? Instructeur zei dat de gemiddelde leerling ongeveer 55 uur nodig heeft, landelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Na 34 uur moet je toch wel spiegelen.
sommige toontjes van mensen zijn idd om te kotsen, ik ben er bekend mee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Jij krijgt het nog zwaar. Wacht maar totdat je in de brugklas komt, knul.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Heb vorig jaar vwo gehaald vriendquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij krijgt het nog zwaar. Wacht maar totdat je in de brugklas komt, knul.
Alsof jij nog spiegeltquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef o.us2.0 het volgende:
Beter doe je helemaal geen pogingen om je rijbewijs te halen, zal veel ongelukken voorkomen.
Hoe eerder je spiegelt, hoe eerder je kan slagen. Snap niet dat je al examen hebt gehad ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef Quit het volgende:
[..]
Mwah... 34 is nog niet zo veel toch? Instructeur zei dat de gemiddelde leerling ongeveer 55 uur nodig heeft, landelijk.
Omdat ik erop stond. Daarnaast moet je gewoon zelf (flink!!) betalen dus hij vond het wel goed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe eerder je spiegelt, hoe eerder je kan slagen. Snap niet dat je al examen hebt gehad ook.
Dat is echter wel waar de examinator op zal letten. Of ga je tijdens het rij-examen ook de wijsneus uithangen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij nog spiegelt
Grootst mogelijke onzin om dat continu te moeten doen. Maar die vent denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft ofzo.
Bij mij zeiden ze nog dat 35 uur gemiddeld was landelijk, dat was twee jaar terug. Lijkt me sterk als dat zo veel meer is gewordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef Quit het volgende:
[..]
Mwah... 34 is nog niet zo veel toch? Instructeur zei dat de gemiddelde leerling ongeveer 55 uur nodig heeft, landelijk.
Doe het vooral zo op je examen, komt het vast goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij nog spiegelt
Grootst mogelijke onzin om dat continu te moeten doen. Maar die vent denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft ofzo.
Gast jij kent mij niet. Die instructeur moet gewoon niet ff continu zo wijs doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
Je bent dan ook gewoon een vervelende wijsneus.
Ja, als je er echt op stond. Dan moet dat, want jouw wil is wetquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:09 schreef Quit het volgende:
[..]
Omdat ik erop stond. Daarnaast moet je gewoon zelf (flink!!) betalen dus hij vond het wel goed.
Als je veilig rijdt haal je het gewoon. Als je dus geen ongelukken (bijna) veroorzaakt haal je het hoogstwaarschijnlijk wel. Geen ongelukken veroorzaken kan ook wel zonder continu te spiegelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is echter wel waar de examinator op zal letten. Of ga je tijdens het rij-examen ook de wijsneus uithangen?
Hij doet wijs, omdat hij dat is, in zijn vakgebied. Hij zit niet voor niets naast je.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:10 schreef Quit het volgende:
[..]
Gast jij kent mij niet. Die instructeur moet gewoon niet ff continu zo wijs doen
Ga je lekker overal 30 rijden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:10 schreef Quit het volgende:
[..]
Als je veilig rijdt haal je het gewoon. Als je dus geen ongelukken (bijna) veroorzaakt haal je het hoogstwaarschijnlijk wel. Geen ongelukken veroorzaken kan ook wel zonder continu te spiegelen.
Hoeveel rij-examens heb je achter de rug waardoor je aan deze ervaring komt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:10 schreef Quit het volgende:
[..]
Als je veilig rijdt haal je het gewoon. Als je dus geen ongelukken (bijna) veroorzaakt haal je het hoogstwaarschijnlijk wel. Geen ongelukken veroorzaken kan ook wel zonder continu te spiegelen.
Die vent harkt gewoon goud geld binnen voor een beetje kijken en uitleg. Zwaar overrated.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij doet wijs, omdat hij dat is, in zijn vakgebied. Hij zit niet voor niets naast je.
Eén, maar dat hoor ik van vrienden enzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoeveel rij-examens heb je achter de rug waardoor je aan deze ervaring komt?
ik heb er 40 gehad, 55 is wel erg veel tenzij je een hopeloos figuur bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:11 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, of lult mijn instructeur maar wat?
Ow, nee ... dan moet het wel kloppen. Goed argument! Chapeau, ts ... chapeau!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef Quit het volgende:
[..]
Eén, maar dat hoor ik van vrienden enzo
Als je zo in de maatschappij staat, wens ik je straks veel succes met het vinden van je ideale baan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef Quit het volgende:
[..]
Die vent harkt gewoon goud geld binnen voor een beetje kijken en uitleg. Zwaar overrated.
Ik vraag jou niet om een waardeoordeel ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow, nee ... dan moet het wel kloppen. Goed argument! Chapeau, ts ... chapeau!
Dat klopt. Maar toch krijg je er één. Liev he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:13 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik vraag jou niet om een waardeoordeel ofzo
Taxichauffeurquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je zo in de maatschappij staat, wens ik je straks veel succes met het vinden van je ideale baan.
Vrouwen misschien ? Ik was met 20uur klaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:07 schreef Quit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje als mijn instructeur. Zo'n pedant mannetje dat overal wat op aan te merken heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar toch krijg je er één. Liev he?
Hij heeft gelijk. Mafketel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef Quit het volgende:
Vervolgens noemde hij mij een ''vervelende wijsneus'' en stond hij erop dat we terugreden en nu wil hij me dus geen les meer geven.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje als mijn instructeur. Zo'n pedant mannetje dat overal wat op aan te merken hebt.
Ben je ook instructeur van beroep ofzo?
quote:Zo'n pedant mannetje dat overal wat op aan te merken hebt.
Je ouders geven je gelijk?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Hij krijgt van de week nog wel wat van m'n ouders te horen, nare vent
Kan je het zelf niet af, "Ik ga naar mijn pappa toe!"quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja? Is dat heel gek? Ik betaal die vent dus hij heeft maar te luisteren.
ik hoop maar dat jij nooit slaagtquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Priceless dit soort topics.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Quit het volgende:
[..]
Een goede instructeur zou je testen ipv dwangmatig herhalenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Elke instructeur blijft herhalen dat je moet spiegelen, pipo
Praat even normaal zegquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
Domme mongool als je na zoveel uur nog steeds de basics niet snapt, met je 55 uur is gemiddelde, dat is altijd nog ong 33 uur.
Heb medelijden met je instructeur, omdat ie zo'n downie naast zich heeft.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop maar dat jij nooit slaagt
Juist Quit, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb liever haar op de weg dan jouquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef Quit het volgende:
[..]Heb je het zelf nooit gehaald dat je zo misgunnerig bent?
OMG. Je bent 18+ en je laat nog steeds dit soort dingen regelen door je ouders?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
ik heb mijn rijbewijs al een jaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef Quit het volgende:
[..]Heb je het zelf nooit gehaald dat je zo misgunnerig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |