Hij heeft gelijk. Mafketel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef Quit het volgende:
Vervolgens noemde hij mij een ''vervelende wijsneus'' en stond hij erop dat we terugreden en nu wil hij me dus geen les meer geven.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef Quit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje als mijn instructeur. Zo'n pedant mannetje dat overal wat op aan te merken hebt.
Ben je ook instructeur van beroep ofzo?
quote:Zo'n pedant mannetje dat overal wat op aan te merken hebt.
Je ouders geven je gelijk?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Hij krijgt van de week nog wel wat van m'n ouders te horen, nare vent
Kan je het zelf niet af, "Ik ga naar mijn pappa toe!"quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja? Is dat heel gek? Ik betaal die vent dus hij heeft maar te luisteren.
ik hoop maar dat jij nooit slaagtquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Priceless dit soort topics.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Quit het volgende:
[..]
Een goede instructeur zou je testen ipv dwangmatig herhalenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Elke instructeur blijft herhalen dat je moet spiegelen, pipo
Praat even normaal zegquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef leeell het volgende:
Domme mongool als je na zoveel uur nog steeds de basics niet snapt, met je 55 uur is gemiddelde, dat is altijd nog ong 33 uur.
Heb medelijden met je instructeur, omdat ie zo'n downie naast zich heeft.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop maar dat jij nooit slaagt
Juist Quit, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:17 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb liever haar op de weg dan jouquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef Quit het volgende:
[..]Heb je het zelf nooit gehaald dat je zo misgunnerig bent?
OMG. Je bent 18+ en je laat nog steeds dit soort dingen regelen door je ouders?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:16 schreef Quit het volgende:
[..]
ik heb mijn rijbewijs al een jaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef Quit het volgende:
Mensen als jij zouden ze per direct een stempel 'Ongeschikt' moeten opdrukken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef Quit het volgende:
Alsof jij op je 18e uit huis ging ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
OMG. Je bent 18+ en je laat nog steeds dit soort dingen regelen door je ouders?![]()
Die gast heeft gewoon gelijk. Het gaat er niet om of je het hebt gezien, het gaat erom dat de CBR Examinator ziet dat jij goed kijkt.
Dankje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Naena het volgende:
Onprofessioneel van hem. Weinig didactische vaardigheden. Zeer ontactisch van jou om niet te luisteren. Beetje zielig van jou dat je het je ouders laat oplossen, je bent volwassen, kom op!
Maar goed, wanneer je je rijbewijs hebt dan kun je lekker zelf weten wanneer je kijkt. Succes ermee.
Ah, je bent er zo'n eentje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Quit het volgende:
[..]
Dankje!Toch nog begripvolle mensen.
Mits je geld hebt om de schade te betalen, jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Naena het volgende:
Maar goed, wanneer je je rijbewijs hebt dan kun je lekker zelf weten wanneer je kijkt. Succes ermee.
Dus je betaald het verdomme niet eens?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij op je 18e uit huis ging ofzoZij betalen het ook, dus daarom hebben zij inspraak.
Tegenwoordig schijnt een ritje voor een ritje helemaal in te zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:24 schreef Haantje_pappie het volgende:
Je moet soms pijpen (zowel figuurlijk& letterlijk) om je rijbewijs te krijgen als je net als mij te dom bent voor het verkeer
gr ome haan
Nee, maar ik regelde dit soort dingen wel zelf. Wat wil je overigens dat je papa&mama tegen de rijinstructeur gaan zeggen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij op je 18e uit huis ging ofzoZij betalen het ook, dus daarom hebben zij inspraak.
Ik spiegel al 16 jaar niet meer als tijdens de rijles, maar het grote verschil is dat ik mijn rijbewijs heb en jij nog niet, nu moet je volgens het boekje rijden, snap dat dan sukkel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij nog spiegelt
Grootst mogelijke onzin om dat continu te moeten doen. Maar die vent denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft ofzo.
Luister naar hem!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:25 schreef hlmllp het volgende:
En over het overdreven spiegelkijken, gewoon doen. Ook al voelt het achterlijk, maar je moet het spelletje meespelen.
Geen idee, gewoon even die vent goed op z'n plek zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:25 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Nee, maar ik regelde dit soort dingen wel zelf. Wat wil je overigens dat je papa&mama tegen de rijinstructeur gaan zeggen?
Ja joh, want dan gaat hij je vast verder helpen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:28 schreef Quit het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon even die vent goed op z'n plek zetten.
Ik heb toch geen eigen autoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Luister naar hem!
Niet spiegelen kost je bij mij een paar krassen en een zijspiegel... moet je dat weer uitleggen aan je ouders he
Nee, dat is sowieso over.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja joh, want dan gaat hij je vast verder helpen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb toch geen eigen autoZal mij persoonlijk niet echt raken dus.
Je bent echt te dom voor het verkeer he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb toch geen eigen autoZal mij persoonlijk niet echt raken dus.
Voor een vrouw valt dat reuze mee 40 lessen had er bij jou eerder 80 verwachtquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb er 40 gehad, 55 is wel erg veel tenzij je een hopeloos figuur bent
Bedanktquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Voor een vrouw valt dat reuze mee 40 lessen had er bij jou eerder 80 verwacht
TS heeft vwo gehaald mang, dat is geen kattenpisquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je bent echt te dom voor het verkeer he?
Heeft ie toch? Hij geeft jou geen les meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso over.
Maar die vent even duidelijk maken dat die dingen voortaan anders moet aanpakken.
Nee kerel, jij moet die dingen voortaan anders aanpakken. Ik zie het zo gebeuren dat je volgende instructeur exact het zelfde reageert. Je moet gewoon volgens het boekje werken. Die vent probeert je simpelweg te leren het zo te doen, omdat ze daar bij het cbr streng op controleren. Dat jij het straks na het behalen van je rijbewijs niet doet, prima joh. Maar het cbr eist dit gewoon, en daarom leert hij het je aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee, dat is sowieso over.
Maar die vent even duidelijk maken dat die dingen voortaan anders moet aanpakken.
Hopeloos geval hij zal nooit slagen mits hij pijpt om het te halenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:22 schreef Naena het volgende:
Onprofessioneel van hem. Weinig didactische vaardigheden. Zeer ontactisch van jou om niet te luisteren. Beetje zielig van jou dat je het je ouders laat oplossen, je bent volwassen, kom op!
Jij hebt hopelijk geen rijbewijs ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:10 schreef trigt013 het volgende:
Het gaat er niet om of je daadwerkelijk wat ziet, het gaat erom dat je laat zien dat je in je spiegels kijkt. Je moet gewoon knikken naar de spiegel waar je in kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |