Friesland: de enige keer dat ze wel tof zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:51 schreef style2k het volgende:
omg dit kan niet waar zijn gewoon . wat een bagger is dit zeg . echt de slechtse van de avond krijgt de beste score ? hoezo doorgestoken kaart ?
dat was mijn verbazingquote:
ze heeft ook te weinig in de Bijbel gelezen de afgelopen weken.quote:
ze keek wel pissigquote:
De Heer misschien wel, the voice niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
En Salome weg. BAM. beste afvalronde ooit
jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef Pheno het volgende:
En Salome weg. BAM. beste afvalronde ooit
JA! JA PISCES, ik heb ook zo'n gigantische schurfthekel aan dat nummer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei, Tessa gaat het meest vreselijke nummer ooit zingen
Why-hy-hy-hy-haiiii
Sjezus, die is echt vreselijk slecht. Niet eens Eftelingwaardig.quote:
zou mij niets verbazenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Mascleta het volgende:
Ik krijg zo'n flashback naar Derksen die met VI de Televizierring wint. Een dikke middelvinger van stemmend Nederland naar de TV
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
JA! JA PISCES, ik heb ook zo'n gigantische schurfthekel aan dat nummer.
7.1 voor maamequote:
Wat een nachtmerrie voor de producersquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
7.1 voor maame
3 voor salami denk ik
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Day het volgende:
Dat valse lachje van die kut Wendy!![]()
Salome eruit, mooi!
Als je me aanspreekt met Pisces dan is het altijd volle ernst. Ik hou er vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
JA! JA PISCES, ik heb ook zo'n gigantische schurfthekel aan dat nummer.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef iFok. het volgende:
1. Sandra
2. Tessa
3. Leona er helaas uit.
Ja, dit is zo mooi. John helemaal pissed, moet ie nog een nummer van Sandra in de iTunes-blaatlijst op nummer 4 kopen.quote:
Laatste, John lacht en kijkt naar het cashen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie voor de producers
Of niet, denk dat ze belachelijk veel sms-jes hebben gekregen
leona gaat doorquote:
Nee, want Johannes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Mascleta het volgende:
Iedere kandidaat die er nu al uit ligt bij Trijntje had in team N&S de finale gehaald volgens mij.
van te voren staat bekend wie dr wintquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef byah het volgende:
Jullie geloven toch echt niet na al die jaren dat er mensen stemmen bij dit soort programma's?
Ja, want Johannes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef byah het volgende:
Jullie geloven toch echt niet na al die jaren dat er mensen stemmen bij dit soort programma's?
John d¤ Molquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laatste, John lacht en kijkt naar het cashen.
+ betere nummersquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Bij the US versie heb ik wel het idee dat er meer naar de stem wordt geluisterd, maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat mijn favoriet steeds door gaat.
treintje en de NSquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Mascleta het volgende:
Iedere kandidaat die er nu al uit ligt bij Trijntje had in team N&S de finale gehaald volgens mij.
Grote kans. Ik link haar niet met Matsushima bv.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Is Tessa familie van Joost belinfante?
het zal wat zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
haha dit wordt exit Sandra, ikvoelutikvoelut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Waarom kijk ik dit soort programma's nog. Het is nog nooit om de muzikale kwaliteit gegaan en dat zal ook nooit gebeuren met dit soort taferelen.
...
Ik snap het natuurlijk wel, Kijkcijfers zijn het allerbelangrijkste, maar toch...![]()
![]()
Enorme gunfactor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef style2k het volgende:
vraag me af waarom johannes zo hoog scoort . mogen koeien tegenwoordig ook stemmen ? haha
quote:
Nicholasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
+ betere nummers
+ minder hysterie
+ Amanda motherfucking Brown
+ Nicholas
+ de stankface van Christina
* MaLo Meldtquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.
ielllllllquote:
Ik wilde net zeggen. Niet dat truukje van Sandra.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef ato het volgende:
Tesssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk dat is nu zingen.....
Ze is zelf van die soepige jurken, ook bij de auditie. Knot op het hoofd enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
Jammer dat ze haar zo'n soepjurk aantrekken
quote:
Ze zit er meerdere keren net iets naast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Alleen ging ze ff de shit in met haar timing
never, mag niet hoger dan Sandra. van Johnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
10 10 10 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kan in de toekomst kijken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef ZaZoe het volgende:
Heb straks Maria Mena live gehoord, die was echt niet zo goed als Tessa
quote:
Heerlijke jury hè?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
never, mag niet hoger dan Sandra. van John
ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
never, mag niet hoger dan Sandra. van John
Inderdaad, totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Die cijfers van de coaches moeten gewoon weg ofzo.
Ze doen toch maar voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Die cijfers van de coaches moeten gewoon weg ofzo.
Al vond ik die niet slecht zingen trouwens. Maar Dean vond ik leukerquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè. 't Is allemaal zo doorzichtig, Ben Saunders was er niks bij.
quote:
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veelquote:
Ach, bij de eerste noot al alle 4 omdraaien. Dat was ook zo heerlijk duidelijk dat dat al allemaal geregeld wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Al vond ik die niet slecht zingen trouwens. Maar Dean vond ik leuker
Oud genoeg!quote:
ik gok 22quote:
toch wel. Een liedje met gevoel en zonder adlibs. Het kan dus welquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Moderne eigentijdse stem? Ik hoor geen bijzondere stemWel mooi goed gezongen hoor, maar bijzonder? Nee. Geen bijzondere klank.
Trollquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veel
Alleen zingt die nog met accent, Tessa spreek het wel goed uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veel
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Tessa leuk
Tessa > Sandra en Leona
Dat wel, Ik zelf kijk niet echt vanwege het topic. Gewoon even interesse in het programma omdat door omstandigheden de laatste weken het programma links heb laten liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.
Ja dat wel... ik vraag me af wie hier "geregeld" is. Johannes niet in ieder geval gok ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij de eerste noot al alle 4 omdraaien. Dat was ook zo heerlijk duidelijk dat dat al allemaal geregeld was
Gevoel en geen adlibs is toch niet een uniek geluid? Bij uniek denk ik aan Sandra, al vind ik het vreselijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel. Een liedje met gevoel en zonder adlibs. Het kan dus wel
Ik zou het wel kijken, maar dan stukjes doorspoelen, het duurt allemaal zol ang.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, Ik zelf kijk niet echt vanwege het topic. Gewoon even interesse in het programma omdat door omstandigheden de laatste weken het programma links heb laten liggen.
ik ook ik dacht dat ze 22 wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Even oud als dat ik ben, maar had haar jonger geschat.
Ik ook, dacht aan een 21, 20.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Even oud als dat ik ben, maar had haar jonger geschat.
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou van dit nummer
Maar dan wel van Robert palmer
fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Prima, maar natuurlijk wel onterecht, want die Fries had de HALFE finale niet eens moeten halen
Oprah?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Zoals ze daar staat doet ze me aan iemand denken
Too bad.quote:
ik vind haar tofquote:
Moet van John, Sandra moet op tijd zijn!quote:
Tessa is de leukste, Sandra is het meest zeldzame, en Leona is gewoon een superster.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit moeilijk man. Kiezen voor Sandra, Leona of Tessa
Idd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit is echt waarom er niet per team weggestemd zou moeten worden.
Shary-Ann?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
deze man weetquote:
En terwijl het origineel van mijnheer Palmer niet echt Disco is, wat ik me kan herinneren...quote:
quote:
NOOITquote:
Ik vind Leona een echte échte achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ruil Leona honderd keer liever in voor Nathalie.Weten we Nathalie nog? Die kon dit en dan nog veel toffer.Leona is zo... zo... nietszeggend.Ik ook hoor Maar ik sta daar dan ook niet
Een kerstboom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Dit was ook heeeel erg goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dat ik niet meer objectief naar dit optreden kan kijken maar Tessa vond ik toch echt stukken beter
Oeh ja, Stayin' alive van Nathaliequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ruil Leona honderd keer liever in voor Nathalie.
Weten we Nathalie nog? Die kon dit en dan nog veel toffer.
Leona is zo... zo... nietszeggend.
Ik ook hoorMaar ik sta daar dan ook niet
Nou je ziet hetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
Nou laat de hoge cijfers maar komen
Volgens mij moeten we je reanimeren als Tessa exit moetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dat ik niet meer objectief naar dit optreden kan kijken maar Tessa vond ik toch echt stukken beter
Dit zojuist was Leona tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Tessa is de leukste, Sandra is het meest zeldzame, en Leona is gewoon een superster.
de cijfers zijn ook wel terecht hoor..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
Nou laat de hoge cijfers maar komen
Yupquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we je reanimeren als Tessa exit moet
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Die cijfers............................ STEEEEEEEEEEEERRRRRRRRFFFFFF!!!!
Maar Tessa is ook lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de cijfers zijn ook wel terecht hoor..
Dit was gewoon errug lekker
beter dan vorige weekquote:
Ja precies dit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind Leona een echte échte achtergrondzangeres.
Ze schittert welquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dit zojuist was Leona toch
Niet super, niet ster
Benny je overtreft alles van Sandra van vanmiddag nuquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Die cijfers............................ STEEEEEEEEEEEERRRRRRRRFFFFFF!!!!
Oh, daar ben ik ook goed in!quote:
Daar zat ik op het puntje van mijn stoel van pretquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ja, Stayin' alive van Nathalie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |