Ach, bij de eerste noot al alle 4 omdraaien. Dat was ook zo heerlijk duidelijk dat dat al allemaal geregeld wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Al vond ik die niet slecht zingen trouwens. Maar Dean vond ik leuker
Oud genoeg!quote:
ik gok 22quote:
toch wel. Een liedje met gevoel en zonder adlibs. Het kan dus welquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Moderne eigentijdse stem? Ik hoor geen bijzondere stemWel mooi goed gezongen hoor, maar bijzonder? Nee. Geen bijzondere klank.
Trollquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veel
Alleen zingt die nog met accent, Tessa spreek het wel goed uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veel
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Tessa leuk
Tessa > Sandra en Leona
Dat wel, Ik zelf kijk niet echt vanwege het topic. Gewoon even interesse in het programma omdat door omstandigheden de laatste weken het programma links heb laten liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.
Ja dat wel... ik vraag me af wie hier "geregeld" is. Johannes niet in ieder geval gok ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij de eerste noot al alle 4 omdraaien. Dat was ook zo heerlijk duidelijk dat dat al allemaal geregeld was
Gevoel en geen adlibs is toch niet een uniek geluid? Bij uniek denk ik aan Sandra, al vind ik het vreselijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel. Een liedje met gevoel en zonder adlibs. Het kan dus wel
Ik zou het wel kijken, maar dan stukjes doorspoelen, het duurt allemaal zol ang.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, Ik zelf kijk niet echt vanwege het topic. Gewoon even interesse in het programma omdat door omstandigheden de laatste weken het programma links heb laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |