Ja, want Johannes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef byah het volgende:
Jullie geloven toch echt niet na al die jaren dat er mensen stemmen bij dit soort programma's?
John d¤ Molquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laatste, John lacht en kijkt naar het cashen.
+ betere nummersquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Bij the US versie heb ik wel het idee dat er meer naar de stem wordt geluisterd, maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat mijn favoriet steeds door gaat.
treintje en de NSquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Mascleta het volgende:
Iedere kandidaat die er nu al uit ligt bij Trijntje had in team N&S de finale gehaald volgens mij.
Grote kans. Ik link haar niet met Matsushima bv.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Is Tessa familie van Joost belinfante?
het zal wat zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
haha dit wordt exit Sandra, ikvoelutikvoelut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Waarom kijk ik dit soort programma's nog. Het is nog nooit om de muzikale kwaliteit gegaan en dat zal ook nooit gebeuren met dit soort taferelen.
...
Ik snap het natuurlijk wel, Kijkcijfers zijn het allerbelangrijkste, maar toch...![]()
![]()
Enorme gunfactor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef style2k het volgende:
vraag me af waarom johannes zo hoog scoort . mogen koeien tegenwoordig ook stemmen ? haha
quote:
Nicholasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
+ betere nummers
+ minder hysterie
+ Amanda motherfucking Brown
+ Nicholas
+ de stankface van Christina
* MaLo Meldtquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.
ielllllllquote:
Ik wilde net zeggen. Niet dat truukje van Sandra.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef ato het volgende:
Tesssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk dat is nu zingen.....
Ze is zelf van die soepige jurken, ook bij de auditie. Knot op het hoofd enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
Jammer dat ze haar zo'n soepjurk aantrekken
quote:
Ze zit er meerdere keren net iets naast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Alleen ging ze ff de shit in met haar timing
never, mag niet hoger dan Sandra. van Johnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
10 10 10 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kan in de toekomst kijken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef ZaZoe het volgende:
Heb straks Maria Mena live gehoord, die was echt niet zo goed als Tessa
quote:
Heerlijke jury hè?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
never, mag niet hoger dan Sandra. van John
ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
never, mag niet hoger dan Sandra. van John
Inderdaad, totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Die cijfers van de coaches moeten gewoon weg ofzo.
Ze doen toch maar voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Die cijfers van de coaches moeten gewoon weg ofzo.
Al vond ik die niet slecht zingen trouwens. Maar Dean vond ik leukerquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè. 't Is allemaal zo doorzichtig, Ben Saunders was er niks bij.
quote:
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veelquote:
Ach, bij de eerste noot al alle 4 omdraaien. Dat was ook zo heerlijk duidelijk dat dat al allemaal geregeld wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Al vond ik die niet slecht zingen trouwens. Maar Dean vond ik leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |