ik vind haar tofquote:
Moet van John, Sandra moet op tijd zijn!quote:
Tessa is de leukste, Sandra is het meest zeldzame, en Leona is gewoon een superster.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit moeilijk man. Kiezen voor Sandra, Leona of Tessa
Idd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit is echt waarom er niet per team weggestemd zou moeten worden.
Shary-Ann?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Zoals ze daar staat doet ze me aan iemand denken
deze man weetquote:
En terwijl het origineel van mijnheer Palmer niet echt Disco is, wat ik me kan herinneren...quote:
quote:
NOOITquote:
Ik vind Leona een echte échte achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ruil Leona honderd keer liever in voor Nathalie.Weten we Nathalie nog? Die kon dit en dan nog veel toffer.Leona is zo... zo... nietszeggend.Ik ook hoor Maar ik sta daar dan ook niet
Een kerstboom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Zoals ze daar staat doet ze me aan iemand denken
Dit was ook heeeel erg goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dat ik niet meer objectief naar dit optreden kan kijken maar Tessa vond ik toch echt stukken beter
Oeh ja, Stayin' alive van Nathaliequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ruil Leona honderd keer liever in voor Nathalie.
Weten we Nathalie nog? Die kon dit en dan nog veel toffer.
Leona is zo... zo... nietszeggend.
Ik ook hoorMaar ik sta daar dan ook niet
Nou je ziet hetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
Nou laat de hoge cijfers maar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |