Oud genoeg!quote:
ik gok 22quote:
toch wel. Een liedje met gevoel en zonder adlibs. Het kan dus welquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Moderne eigentijdse stem? Ik hoor geen bijzondere stemWel mooi goed gezongen hoor, maar bijzonder? Nee. Geen bijzondere klank.
Trollquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veel
Alleen zingt die nog met accent, Tessa spreek het wel goed uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Aan 1 Maria Mena hebben we al te veel
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef MaLo het volgende:
Ik vind Tessa leuk
Tessa > Sandra en Leona
Dat wel, Ik zelf kijk niet echt vanwege het topic. Gewoon even interesse in het programma omdat door omstandigheden de laatste weken het programma links heb laten liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik denk dat er een hoop hier alleen kijken vanwege het topic.. ik ook. Zonder topic had ik denk ik een film opgezet en dit later snel teruggekeken.
Ja dat wel... ik vraag me af wie hier "geregeld" is. Johannes niet in ieder geval gok ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bij de eerste noot al alle 4 omdraaien. Dat was ook zo heerlijk duidelijk dat dat al allemaal geregeld was
Gevoel en geen adlibs is toch niet een uniek geluid? Bij uniek denk ik aan Sandra, al vind ik het vreselijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch wel. Een liedje met gevoel en zonder adlibs. Het kan dus wel
Ik zou het wel kijken, maar dan stukjes doorspoelen, het duurt allemaal zol ang.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, Ik zelf kijk niet echt vanwege het topic. Gewoon even interesse in het programma omdat door omstandigheden de laatste weken het programma links heb laten liggen.
ik ook ik dacht dat ze 22 wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Even oud als dat ik ben, maar had haar jonger geschat.
Ik ook, dacht aan een 21, 20.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Even oud als dat ik ben, maar had haar jonger geschat.
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou van dit nummer
Maar dan wel van Robert palmer
fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Prima, maar natuurlijk wel onterecht, want die Fries had de HALFE finale niet eens moeten halen
Oprah?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Zoals ze daar staat doet ze me aan iemand denken
Too bad.quote:
ik vind haar tofquote:
Moet van John, Sandra moet op tijd zijn!quote:
Tessa is de leukste, Sandra is het meest zeldzame, en Leona is gewoon een superster.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit moeilijk man. Kiezen voor Sandra, Leona of Tessa
Idd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Dit is echt waarom er niet per team weggestemd zou moeten worden.
Shary-Ann?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
deze man weetquote:
En terwijl het origineel van mijnheer Palmer niet echt Disco is, wat ik me kan herinneren...quote:
quote:
NOOITquote:
Ik vind Leona een echte échte achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ruil Leona honderd keer liever in voor Nathalie.Weten we Nathalie nog? Die kon dit en dan nog veel toffer.Leona is zo... zo... nietszeggend.Ik ook hoor Maar ik sta daar dan ook niet
Een kerstboom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Dit was ook heeeel erg goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dat ik niet meer objectief naar dit optreden kan kijken maar Tessa vond ik toch echt stukken beter
Oeh ja, Stayin' alive van Nathaliequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik ruil Leona honderd keer liever in voor Nathalie.
Weten we Nathalie nog? Die kon dit en dan nog veel toffer.
Leona is zo... zo... nietszeggend.
Ik ook hoorMaar ik sta daar dan ook niet
Nou je ziet hetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
Nou laat de hoge cijfers maar komen
Volgens mij moeten we je reanimeren als Tessa exit moetquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet dat ik niet meer objectief naar dit optreden kan kijken maar Tessa vond ik toch echt stukken beter
Dit zojuist was Leona tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Tessa is de leukste, Sandra is het meest zeldzame, en Leona is gewoon een superster.
de cijfers zijn ook wel terecht hoor..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef tralalala het volgende:
Nou laat de hoge cijfers maar komen
Yupquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we je reanimeren als Tessa exit moet
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Die cijfers............................ STEEEEEEEEEEEERRRRRRRRFFFFFF!!!!
Maar Tessa is ook lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de cijfers zijn ook wel terecht hoor..
Dit was gewoon errug lekker
beter dan vorige weekquote:
Ja precies dit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind Leona een echte échte achtergrondzangeres.
Ze schittert welquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dit zojuist was Leona toch
Niet super, niet ster
Benny je overtreft alles van Sandra van vanmiddag nuquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Die cijfers............................ STEEEEEEEEEEEERRRRRRRRFFFFFF!!!!
Oh, daar ben ik ook goed in!quote:
Daar zat ik op het puntje van mijn stoel van pretquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ja, Stayin' alive van Nathalie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |