quote:
ja kom op, allemaal op Johannes stemmenquote:
Zelfs de styling is tegen hemquote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
John de Mol zit de centjes alweer te tellen
Nee joh, echt zo'n arier met witblond haar en rode lippen. Zijn er hier wel meer.quote:
Ik ga John de Mol straks heel boos opbellenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
John de Mol zit de centjes alweer te tellen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Shaloom heeft nog steeds die sourpuss-kop.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Shaloom heeft nog steeds die sourpuss-kop.
Doe dat en laat die Palingzamers volgend seizoen uit het programma pleasequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga John de Mol straks heel boos opbellen
Ik ben half Friesquote:
Precies, dat vond ik ook al. Leuke gozer, zingt aardig, maar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze Nick nu niet uitgelegd dat we op zoek zijn naar THE VOICE.... of is zijn valium te hoog gedoseerd.... hij zou beter bij de X-Factor hebben gepast
beidequote:
OKquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo met je vingertje op een touchscreen bewegen
Martijn is 1.50quote:
Klinkt onhygienischquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo met je vingertje op een touchscreen bewegen
Ik ben ook heel licht met roze lippenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, echt zo'n arier met witblond haar en rode lippen. Zijn er hier wel meer.
die neemt hij mee naar Disneylandquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, AfroJack komt voor z'n dochtertje?
Ja, en Trijntje op de brandstapel vuile heks dat het isquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe dat en laat die Palingzamers volgend seizoen uit het programma please
geen idee.quote:
Ja, het lijkt wel of N&S het elke week minder snappen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze Nick nu niet uitgelegd dat we op zoek zijn naar THE VOICE.... of is zijn valium te hoog gedoseerd.... hij zou beter bij de X-Factor hebben gepast
Dit!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, en Trijntje op de brandstapel vuile heks dat het is
Vorige groep had A-team alquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef ato het volgende:
N& S hebben echt een B team, maar vooruit dat leuke joch door dan..
Rape-smurf?quote:
Ik las ergens (maar waar?) dat de jury qua samenstelling gelijk blijftquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, en Trijntje op de brandstapel vuile heks dat het is
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
Mogen ze ook met Efrosjek in de theekopjes?
Alles voor de kijkcijfers...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen... maar een beetje fatsoenlijk jurylid had er gewoon voor gezorgd dat ze in de lijn van het concept hadden gezorgd dat ze hun stemmen niet door de battles hadden laten komen... je geeft het publiek nu gewoon de munitie in handen om het concept te verneuken...
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen... maar een beetje fatsoenlijk jurylid had er gewoon voor gezorgd dat ze in de lijn van het concept hadden gezorgd dat ze hun stemmen niet door de battles hadden laten komen... je geeft het publiek nu gewoon de munitie in handen om het concept te verneuken...
Helemaal waar en Paul had ook beter bij X-Factor gepast trouwens. Showman, maar geen goede zanger. Al zong hij af en toe WEL best goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
En alle coaches zijn doof, behalve bij Johannes danquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Avond valt een beetje tegen, alle teams presteren kut.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht.quote:
het is niet best inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Avond valt een beetje tegen, alle teams presteren kut.
Ik vind het omgekeerd, uitstraling ja, stem nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
johannes zijn stem is wel goed, jammer dat hij geen uitstraling heeft.. of een beetje een leuk energiek optreden kan neerzetten
Define: ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Is dit Gerda Havertong trouwens?
Ik ben heeeeeeel hard aan het bidden (van Shalome geleerd) dat Sandra eruit kinkelt... kan niet wachten op die kop van Trijnkonijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
en laat me raden, Trijn haar wijven komen als laatste
Lois Lane?? Laten we vooral niemand uit het stenen tijdperk nemen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Laatste seizoen voor N&S lijkt me, wat een slechte talenten krijgen die gasten.
Volgend seizoen Lois Lane
Als Salome of Sandra gaat, dan is mijn avond compleetquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel hard aan het bidden (van Shalome geleerd) dat Sandra eruit kinkelt... kan niet wachten op die kop van Trijnkonijn
welke uitstraling? ik zie alleen een boer die ongemakkelijk op het podium staatquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het omgekeerd, uitstraling ja, stem nee.
Een applicatie voor op je smartphone/tablet/second screen waarop je aan kunt geven wat voor cijfer je het optreden op de televisie geeft.quote:
Ilse Delange of Anoukquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Lois Lane?? Laten we vooral niemand uit het stenen tijdperk nemen...
Aha, oke!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een applicatie voor op je smartphone/tablet/second screen waarop je aan kunt geven wat voor cijfer je het optreden op de televisie geeft.
Ik zie een boer die eindeloos veel genietquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
welke uitstraling? ik zie alleen een boer die ongemakkelijk op het podium staat
Ik neem het hen persoonlijk ook niet kwalijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen...
triest he, elke keer weer zo van "de beste voor het laatste" want dan blijft iedereen wel tot het einde kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
en laat me raden, Trijn haar wijven komen als laatste
Maar dan zou je Johannes missenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik plaats van dit te kijken had ik de Lekker door kunnen lezenWas denk ik een betere tijdsbesteding geweest.
gefeliciteerd, je bent zojuist opgelicht door rtl. John de Mol bedankt je voor zin bijdrage aan zijn nieuwe villa.quote:
Maar niet voor Apple, je moet wel zo'n kekke Samsung met Android hebbenquote:
Ja en ook omdat ze dan met tienen kunnen strooien, ook als het minder is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
triest he, elke keer weer zo van "de beste voor het laatste" want dan blijft iedereen wel tot het einde kijken
Klopt. Salome een 6.5 geven en Johannes een 5, dan klopt er iets niet. En Maame met dat enorm valse stukje...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef MaLo het volgende:
Maar dan nog, de cijfers voor Johannes waren onevenredig laag, vergeleken met die van Maame en Salome
Nee, Nickquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Zat Simon nou Johannes te vergelijken met Stereophonics? Wat een sufkut.
Nope... VanVelzen > Nick & Simon > Trijntje > Marcoquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk komt Trijn's team als laatste, ze zijn nog bezig met het lamineren van de zoveelste oorkonde voor Sandra.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Erg matig seizoen in zijn algemeenheid.
Dat heb ik gemist maar indien dat het geval is: val in een bodemloos gat!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Zat Simon nou Johannes te vergelijken met Stereophonics? Wat een sufkut.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk komt Trijn's team als laatste, ze zijn nog bezig met het lamineren van de zoveelste oorkonde voor Sandra.
Ik doe met je mee...maar vind het tot nu toe ok hoor. alleen dat team van N&S is vreselijk//quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog wat wijn, anders red ik het niet denk ik.
Want Barbaraquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... VanVelzen > Nick & Simon > Trijntje > Marco
Dan hebben ze dit keer alleen een lijstje denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... VanVelzen > Nick & Simon > Trijntje > Marco
Ik zit niet echt op te letten.quote:
Johannes was wat mij betreft de beste van deze slechte drie. Ze willen hem nu ZO graag eruit dat ze geen eerlijke cijferverdeling meer geven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Salome een 6.5 geven en Johannes een 5, dan klopt er iets niet. En Maame met dat enorm valse stukje...
Misschien hopen ze met extreem lage cijfers Johannes er uit te krijgen zodat team N&S in de finale geen bedreiging meer vormt?
Nou, zeg dat wel! Heb het idee dat hij er zelf geen hol aan vindt, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens valt Roel dit seizoen ook ERG tegen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Erg matig seizoen programma in zijn algemeenheid.
Barbara?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef TheVulture het volgende:
De absolute topkwaliteit beperkt zich dit seizoen tot Team Trijntje... iedere andere winnaar zou een domper zijn
treintje zoekt conducteur ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien kan Trijntje via dit programma nog aan de man komen?
Hij jureert net zo slecht als die palingzangers, ik had hem echt wat hoger zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel! Heb het idee dat hij er zelf geen hol aan vindt, dit seizoen.
Omdat we niet allemaal van haar geluid houden, gek he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom jullie haat richting Sandra? Dat is verdomme met Leona zowat de enige die iets eigens heeft dit seizoen en een liedje helemaal opnieuw kan inkleuren
word veel te erg aangeprezen.. en opgehemeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom jullie haat richting Sandra? Dat is verdomme met Leona zowat de enige die iets eigens heeft dit seizoen en een liedje helemaal opnieuw kan inkleuren
Sandra is top!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat denk je zelf? Die gaan niet voor den kanslozen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dochteraandeman, oeh lekkere kerels?
Daar zou ik ook nog mee kunnen leven... of Ivar.... maar dan is het wel opquote:
Nick, blijkbaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist maar indien dat het geval is: val in een bodemloos gat!
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal van haar geluid houden, gek he?
je hebt een dochterquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ga mijn dochter er ook voor opgeven
Ik kan keigoed poepen. Maar er is geen talentenshow.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan ook een nummer heel apart inkleuren.
Ik heb al eerder aangegeven, dat haar stem me niet eens zozeer tegenstaat, maar meer de vreselijke manier waarop ze woorden rekt en sleeeepend zingt. Vind de arrangementen gewoon slecht gekozen. More was goed, de rest was duidelijk 'less' in mijn ogenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Zucht. Heerlijk weer, dat fanatieke gedoe, elke keer weer.quote:
HGTquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan keigoed poepen. Maar er is geen talentenshow.
nee maar dat kan... maar bij velen lijkt het toch een gevalletje kop en maaiveldquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal van haar geluid houden, gek he?
HGTquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan keigoed poepen. Maar er is geen talentenshow.
Inkleuren vind ik ook wel een hele positieve vertaling van 'de melodielijn kapotrukken'...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan ook een nummer heel apart inkleuren.
Owwwwwwquote:
Wat is de strekking?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef MaLo het volgende:
Twitter gaat trouwens weer helemaal los over Johannes
Positief zeker?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef MaLo het volgende:
Twitter gaat trouwens weer helemaal los over Johannes
Oh gelukkig, anders was mijn zoon er al achteraan gegaanquote:
Onteregt lage cijfers! (ook met die g ja...)quote:
Alleen houd ik niet van de manier waarop ze het inkleurt. 1x is oké, nu vind ik het stierlijk vervelend. Plus, al die verdomde hype eromheen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk er nooit naarquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Herman "ik maak al tien jaar hetzelfde programma maar noem het toch telkens anders" Den Blijker
uhhh nee hoor, weg met die kraaiquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef Mascleta het volgende:
nnes en die Biddende Molukse door graag
Die hangt ie niet eens op. Straks loopt ie uit de studio en gooit het achteloos in een kliko.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Met deze getallen is die gouden plaat helemaal zielig![]()
Bohhhhhhhquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dan vind ik mijn uitzicht mooier.
[ afbeelding ]
quote:
ik hoor dit toch veel liever dan James Bluntquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Stickertje het volgende:
ed sheeran... de james blunt van 2012
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hemel zet dat onder een spoiler!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is prachtig.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn hemel zet dat onder een spoiler!
volgens mij nietquote:
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind trouwens zijn gitaar niet helemaal lekker klinken
lol een kale poesquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen compliment of wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind Ed met dit nummer echt Racoon-ish.
zijn capodaster zit niet helemaal lekker denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind trouwens zijn gitaar niet helemaal lekker klinken
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn hemel zet dat onder een spoiler!
+1quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen houd ik niet van de manier waarop ze het inkleurt. 1x is oké, nu vind ik het stierlijk vervelend. Plus, al die verdomde hype eromheen.
ik welquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Toch zou ik hem mijn bed niet uitschoppen denk ik... onze Ed
love is in airquote:
Ed in de HMHquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Kijk, soms heb je geen 20 danseressen, 40 strobelichten en de verkleedkist van Clown Flappie nodig om een performance neer te zetten.
Jep.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wel eens rond mensen geweest die stoned waren?
Wat gemeen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind Ed met dit nummer echt Racoon-ish.
Geen smaak is ook smaakquote:
Ik ben gek op Racoonquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is geen compliment of wel?
zijn wat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn capodaster zit niet helemaal lekker denk ik
Dit was hetquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:50 schreef iFok. het volgende:
Krijgen we nog een keer Edje, of was dit het?
capodasterquote:
Dit zou Bart toch ook zo kunnen zingen?quote:
op zeker voor Johannes!quote:
Deb?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:50 schreef Cee het volgende:
the FUCK.HOLY SHIT ON A FUCKING ICE CREAM CONE.
MENSEN ZIJN BOOOOOOOOOOOOSquote:
die zou ik nu eens in mijn bed willen hebbn!!quote:
Ik ook. Ik ga DOOD hier van het lachen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
Dubbel. Ik lig het. OMGSandra gaat naar huis in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |