hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:19 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet Johannes winnen. Dan is het gelijk voorbij met de Voice
Zal ze leren met die cijfers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:19 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet Johannes winnen. Dan is het gelijk voorbij met de Voice
dat dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te hoge cijfers!
6.5 tochquote:
Mijn laagste FOK!reviewcijfer dit jaar was een twee. Dus nee, nog niet, maar december komt nog.quote:
En Trijntje is Tante Cor!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze ziet er net uit als Tippi Wan als ze boos is
Ochquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Mijn cavia heeft zichzelf opgehangen na dit optreden.... R.I.P.
Gevaarlijk !!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze ziet er net uit als Tippi Wan als ze boos is
een 6.5 had ze toch?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
Mijn cavia heeft zichzelf opgehangen na dit optreden.... R.I.P.
Nick en Simon geven 8.5 tochhhquote:
Furbyquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Ze kijkt nu alsof iemand haar favoriete vibrator heeft afgepakt.
GMTAquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Starlie het volgende:
Nou Nick ik ben ook niet overtuigd van haar talent hoor!
*kucht Johannes *kuchtquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Vertrouwen, je best doen, het gaat erom of ze goed zingt.
what thequote:
ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het tallent van nick en simonquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Starlie het volgende:
Nou Nick ik ben ook niet overtuigd van haar talent hoor!
Niet, die zijn mooi en lief en cute en alles.quote:
Inderdaad, arrogant dingquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef iFok. het volgende:
Blijf zo in de camera kijken, dan weet je zeker dat je geen stemmen krijgt.
Opa Knots?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
Ze kijkt nu alsof iemand haar favoriete vibrator heeft afgepakt.
Maar die wil je ook slaan met een knuppel zodra ze te lang geluid makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet, die zijn mooi en lief en cute en alles.
sick en niemandquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook, maar ook een 8,5 van Sick en Niemand
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Bij Maame zeggen dat de ouders apetrots zijn is nooit grappig Martijn
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf bij haar Sylvana vibes krijgen
Talent? Gewoon geluk hebben Jan Smit te kennenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef style2k het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds niet overtuigd van het tallent van nick en simon
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Wat lelijk zeg, die rare legging onder dat jurkje.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Bij Maame zeggen dat de ouders apetrots zijn is nooit grappig Martijn
quote:
En die bh dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Wat lelijk zeg, die rare legging onder dat jurkje.
bazen nrquote:
Komt door dr tietenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:24 schreef Stickertje het volgende:
dr beha lijkt een beetje scheef te zitten..
quote:
Omdat je anders helemaal niks kan doen tegen Johannesquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Als het niet zo goed is, waarom geef je dan een 7.5?
omdat 7.5 een onvoldoende isquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Als het niet zo goed is, waarom geef je dan een 7.5?
dat zit er wel in jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Die vrouwtjes van Trijntje krijgen straks allemaal een 14 ofzo?
Wiep is tof!quote:Ik ben echt gek op Johannes, én op Nickelback!! Hopelijk is dat dan ook een goede combinatie! :-)
Tuurlijk, Marco gaat weer als een dolle aap met z'n leuter tegen camera 2 aan slaan, zo wild wordt ie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Die vrouwtjes van Trijntje krijgen straks allemaal een 14 ofzo?
Oh hell zegquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Wiep zegt op Facebook:
[..]
Wiep is tof!
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk, Marco gaat weer als een dolle aap met z'n leuter tegen camera 2 aan slaan, zo wild wordt ie.
Zeg maar tegen wiep dat ie zijn bek moet houden. WIe Wiep ook moge zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Wiep zegt op Facebook:
[..]
Wiep is tof!
Wiep knows bestquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Wiep zegt op Facebook:
[..]
Wiep is tof!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg maar tegen wiep dat ie zijn bek moet houden. WIe Wiep ook moge zijn
HIV HIV HOERAquote:
Fo'real? Dit is echt karaokebar-niveau.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Die uitspraak
Maar hij zingt het niet eens zo slecht
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan ik een verzoeknummer doen?
Oe-hoe-hoe-hoe-hoe-rend hard
Nee, WOW in de thuiscoach app lolquote:
Dat heeft ie dan wel weer goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie ik alleen die verschrikkelijke lelijke gozer met die ongelooflijk lekkere wijven erachter
is dat niet die lelijke trol ? hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat heb je Johannes in World of Warcraft?
Oh shut it, wij hebben dit hele seizoen weer geen één lekkere man gezien, zo gaat het elk seizoenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie ik alleen die verschrikkelijke lelijke gozer met die ongelooflijk lekkere wijven erachter
mag ook, of op Fietse van Skikquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan ik een verzoeknummer doen?
Oe-hoe-hoe-hoe-hoe-rend hard
Straks krijgt ie billenkoek van t vrouwtje!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Omsingeld worden door 4 mooie vrouwen en dan nog zo saai kijken
Ja laten we wel wezen... ik vind het een schande dat hij hier nu nog staat hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Fo'real? Dit is echt karaokebar-niveau.
Fixedquote:
Ik vind hem leukquote:
Doe maar geen woordgrapjes meer...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Smerig stel lijers
Ik hoop dat Sandra een drie krijgt van Sick en Niemand!
het is ook een voldoendequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Starlie het volgende:
5,5 is alsnog toch nog een voldoende? Althans dat vertelde ik altijd tegen mn ouders
Ja dat snap ik dan ook niet... geef die zingende loempia dan ook een 5quote:
zeggen ze dat op twitter?quote:
Ja klopt. Door dit negatieve commentaar krijgt hij juist medelijden stemmers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
Zo houden ze hem er alleen maar in hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan ook niet... geef die zingende loempia dan ook een 5
een 4 danquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan ook niet... geef die zingende loempia dan ook een 5
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ligt het aan mijn tv, of heeft Johannes roze oogschaduw op?
ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Mascleta het volgende:
schijt aan die onvoldoendes! hij gaat toch door! omdat iedereen hem echt en puur vind. Hij is een nuchtere Fries, beetje onwennig tegenover vrouwen enzo.
Gevallletje gunfactor!
In de thuiscoach appquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
friesland: I dont think soquote:
Trijn is altijd te druk geweest met zichzelf om andere talentenshows te kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef ZaZoe het volgende:
Werkt niet Trijn, iedereen nu massaal stemmen
Hij is goed opgedroogd maar niet overdrijven he.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef iBenny het volgende:
De Angels zijn gebeld...Oh, ik dacht de Hells Angels, net zoals bij Project X in HarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dan weet je niet wat je mist. Ik zie nu eerst strakke konten in een cat suit langskomen en dan tegen die friese boerenkop met hele slechte achtergrondmuziek aan te kijken...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, wij hebben dit hele seizoen weer geen één lekkere man gezien, zo gaat het elk seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |