Sandra is top!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom jullie haat richting Sandra? Dat is verdomme met Leona zowat de enige die iets eigens heeft dit seizoen en een liedje helemaal opnieuw kan inkleuren
Wat denk je zelf? Die gaan niet voor den kanslozen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dochteraandeman, oeh lekkere kerels?
Daar zou ik ook nog mee kunnen leven... of Ivar.... maar dan is het wel opquote:
Nick, blijkbaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist maar indien dat het geval is: val in een bodemloos gat!
Ik wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal van haar geluid houden, gek he?
je hebt een dochterquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik ga mijn dochter er ook voor opgeven
Ik kan keigoed poepen. Maar er is geen talentenshow.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan ook een nummer heel apart inkleuren.
Ik heb al eerder aangegeven, dat haar stem me niet eens zozeer tegenstaat, maar meer de vreselijke manier waarop ze woorden rekt en sleeeepend zingt. Vind de arrangementen gewoon slecht gekozen. More was goed, de rest was duidelijk 'less' in mijn ogenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom jullie haat richting Sandra? Dat is verdomme met Leona zowat de enige die iets eigens heeft dit seizoen en een liedje helemaal opnieuw kan inkleuren
Zucht. Heerlijk weer, dat fanatieke gedoe, elke keer weer.quote:
HGTquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan keigoed poepen. Maar er is geen talentenshow.
nee maar dat kan... maar bij velen lijkt het toch een gevalletje kop en maaiveldquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal van haar geluid houden, gek he?
HGTquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan keigoed poepen. Maar er is geen talentenshow.
Inkleuren vind ik ook wel een hele positieve vertaling van 'de melodielijn kapotrukken'...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan ook een nummer heel apart inkleuren.
Owwwwwwquote:
Wat is de strekking?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef MaLo het volgende:
Twitter gaat trouwens weer helemaal los over Johannes
Positief zeker?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef MaLo het volgende:
Twitter gaat trouwens weer helemaal los over Johannes
Oh gelukkig, anders was mijn zoon er al achteraan gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |