Nee, Nickquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Zat Simon nou Johannes te vergelijken met Stereophonics? Wat een sufkut.
Nope... VanVelzen > Nick & Simon > Trijntje > Marcoquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk komt Trijn's team als laatste, ze zijn nog bezig met het lamineren van de zoveelste oorkonde voor Sandra.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Erg matig seizoen in zijn algemeenheid.
Dat heb ik gemist maar indien dat het geval is: val in een bodemloos gat!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Zat Simon nou Johannes te vergelijken met Stereophonics? Wat een sufkut.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk komt Trijn's team als laatste, ze zijn nog bezig met het lamineren van de zoveelste oorkonde voor Sandra.
Ik doe met je mee...maar vind het tot nu toe ok hoor. alleen dat team van N&S is vreselijk//quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog wat wijn, anders red ik het niet denk ik.
Want Barbaraquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... VanVelzen > Nick & Simon > Trijntje > Marco
Dan hebben ze dit keer alleen een lijstje denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... VanVelzen > Nick & Simon > Trijntje > Marco
Ik zit niet echt op te letten.quote:
Johannes was wat mij betreft de beste van deze slechte drie. Ze willen hem nu ZO graag eruit dat ze geen eerlijke cijferverdeling meer geven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Salome een 6.5 geven en Johannes een 5, dan klopt er iets niet. En Maame met dat enorm valse stukje...
Misschien hopen ze met extreem lage cijfers Johannes er uit te krijgen zodat team N&S in de finale geen bedreiging meer vormt?
Nou, zeg dat wel! Heb het idee dat hij er zelf geen hol aan vindt, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens valt Roel dit seizoen ook ERG tegen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Erg matig seizoen programma in zijn algemeenheid.
Barbara?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef TheVulture het volgende:
De absolute topkwaliteit beperkt zich dit seizoen tot Team Trijntje... iedere andere winnaar zou een domper zijn
treintje zoekt conducteur ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien kan Trijntje via dit programma nog aan de man komen?
Hij jureert net zo slecht als die palingzangers, ik had hem echt wat hoger zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel! Heb het idee dat hij er zelf geen hol aan vindt, dit seizoen.
Omdat we niet allemaal van haar geluid houden, gek he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom jullie haat richting Sandra? Dat is verdomme met Leona zowat de enige die iets eigens heeft dit seizoen en een liedje helemaal opnieuw kan inkleuren
word veel te erg aangeprezen.. en opgehemeldquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom jullie haat richting Sandra? Dat is verdomme met Leona zowat de enige die iets eigens heeft dit seizoen en een liedje helemaal opnieuw kan inkleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |