Helemaal waar en Paul had ook beter bij X-Factor gepast trouwens. Showman, maar geen goede zanger. Al zong hij af en toe WEL best goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen... maar een beetje fatsoenlijk jurylid had er gewoon voor gezorgd dat ze in de lijn van het concept hadden gezorgd dat ze hun stemmen niet door de battles hadden laten komen... je geeft het publiek nu gewoon de munitie in handen om het concept te verneuken...
En alle coaches zijn doof, behalve bij Johannes danquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Avond valt een beetje tegen, alle teams presteren kut.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen... maar een beetje fatsoenlijk jurylid had er gewoon voor gezorgd dat ze in de lijn van het concept hadden gezorgd dat ze hun stemmen niet door de battles hadden laten komen... je geeft het publiek nu gewoon de munitie in handen om het concept te verneuken...
Als je maar lang genoeg wacht.quote:
het is niet best inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Avond valt een beetje tegen, alle teams presteren kut.
Ik vind het omgekeerd, uitstraling ja, stem nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
johannes zijn stem is wel goed, jammer dat hij geen uitstraling heeft.. of een beetje een leuk energiek optreden kan neerzetten
Define: ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Is dit Gerda Havertong trouwens?
Ik ben heeeeeeel hard aan het bidden (van Shalome geleerd) dat Sandra eruit kinkelt... kan niet wachten op die kop van Trijnkonijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
en laat me raden, Trijn haar wijven komen als laatste
Lois Lane?? Laten we vooral niemand uit het stenen tijdperk nemen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Laatste seizoen voor N&S lijkt me, wat een slechte talenten krijgen die gasten.
Volgend seizoen Lois Lane
Als Salome of Sandra gaat, dan is mijn avond compleetquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel hard aan het bidden (van Shalome geleerd) dat Sandra eruit kinkelt... kan niet wachten op die kop van Trijnkonijn
welke uitstraling? ik zie alleen een boer die ongemakkelijk op het podium staatquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het omgekeerd, uitstraling ja, stem nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |