quote:
ja kom op, allemaal op Johannes stemmenquote:
Zelfs de styling is tegen hemquote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
John de Mol zit de centjes alweer te tellen
Nee joh, echt zo'n arier met witblond haar en rode lippen. Zijn er hier wel meer.quote:
Ik ga John de Mol straks heel boos opbellenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
John de Mol zit de centjes alweer te tellen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Shaloom heeft nog steeds die sourpuss-kop.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
Shaloom heeft nog steeds die sourpuss-kop.
Doe dat en laat die Palingzamers volgend seizoen uit het programma pleasequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga John de Mol straks heel boos opbellen
Ik ben half Friesquote:
Precies, dat vond ik ook al. Leuke gozer, zingt aardig, maar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze Nick nu niet uitgelegd dat we op zoek zijn naar THE VOICE.... of is zijn valium te hoog gedoseerd.... hij zou beter bij de X-Factor hebben gepast
beidequote:
OKquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo met je vingertje op een touchscreen bewegen
Martijn is 1.50quote:
Klinkt onhygienischquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo met je vingertje op een touchscreen bewegen
Ik ben ook heel licht met roze lippenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, echt zo'n arier met witblond haar en rode lippen. Zijn er hier wel meer.
die neemt hij mee naar Disneylandquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, AfroJack komt voor z'n dochtertje?
Ja, en Trijntje op de brandstapel vuile heks dat het isquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe dat en laat die Palingzamers volgend seizoen uit het programma please
geen idee.quote:
Ja, het lijkt wel of N&S het elke week minder snappen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze Nick nu niet uitgelegd dat we op zoek zijn naar THE VOICE.... of is zijn valium te hoog gedoseerd.... hij zou beter bij de X-Factor hebben gepast
Dit!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, en Trijntje op de brandstapel vuile heks dat het is
Vorige groep had A-team alquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef ato het volgende:
N& S hebben echt een B team, maar vooruit dat leuke joch door dan..
Rape-smurf?quote:
Ik las ergens (maar waar?) dat de jury qua samenstelling gelijk blijftquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, en Trijntje op de brandstapel vuile heks dat het is
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef Cee het volgende:
Mogen ze ook met Efrosjek in de theekopjes?
Alles voor de kijkcijfers...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen... maar een beetje fatsoenlijk jurylid had er gewoon voor gezorgd dat ze in de lijn van het concept hadden gezorgd dat ze hun stemmen niet door de battles hadden laten komen... je geeft het publiek nu gewoon de munitie in handen om het concept te verneuken...
Dat ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Weet je, zo'n Paul Turner en Johannes kunnen er zelf ook niets aan doen... maar een beetje fatsoenlijk jurylid had er gewoon voor gezorgd dat ze in de lijn van het concept hadden gezorgd dat ze hun stemmen niet door de battles hadden laten komen... je geeft het publiek nu gewoon de munitie in handen om het concept te verneuken...
Helemaal waar en Paul had ook beter bij X-Factor gepast trouwens. Showman, maar geen goede zanger. Al zong hij af en toe WEL best goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
En alle coaches zijn doof, behalve bij Johannes danquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Avond valt een beetje tegen, alle teams presteren kut.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht.quote:
het is niet best inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Avond valt een beetje tegen, alle teams presteren kut.
Ik vind het omgekeerd, uitstraling ja, stem nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
johannes zijn stem is wel goed, jammer dat hij geen uitstraling heeft.. of een beetje een leuk energiek optreden kan neerzetten
Define: ditquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Is dit Gerda Havertong trouwens?
Ik ben heeeeeeel hard aan het bidden (van Shalome geleerd) dat Sandra eruit kinkelt... kan niet wachten op die kop van Trijnkonijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
en laat me raden, Trijn haar wijven komen als laatste
Lois Lane?? Laten we vooral niemand uit het stenen tijdperk nemen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Laatste seizoen voor N&S lijkt me, wat een slechte talenten krijgen die gasten.
Volgend seizoen Lois Lane
Als Salome of Sandra gaat, dan is mijn avond compleetquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben heeeeeeel hard aan het bidden (van Shalome geleerd) dat Sandra eruit kinkelt... kan niet wachten op die kop van Trijnkonijn
welke uitstraling? ik zie alleen een boer die ongemakkelijk op het podium staatquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het omgekeerd, uitstraling ja, stem nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |