Serieus?quote:Op woensdag 28 november 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
op 21 december kerstontbijt met mijn collega's
Ja, dan zijn de donderdagen wel anders!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Szura het volgende:
Woensdagen
Om 8 uur het VBG uitlopen en om 9 uur thuis zijn van je bestelling
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:25 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, dan zijn de donderdagen wel anders!
Nu werk ik niet meer op dinsdags, maar dinsdag had ik altijd 3 tassen post en 2 hah, en donderdags had ik vaak 6 tassen of net als vorige week 7 tassen enkel postquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?
Oh ja dat kan ik me nog wel voorstellen, met dikke tijdschriften enzoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
donderdagen zijn voor de sorteerders zware dagen
Ik heb altijd op dinsdag 5 tot 6 tassen plus minimaal 3 HaH. Op donderdag meestal maar een stuk of 4, zonder HaH. Ik weet niet hoe het komt dat het zo vreemd verdeelt is hier, maar voor mij is dinsdag altijd het zwaarst. Ook toen ik nog op een andere wijk zat hier.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nu werk ik niet meer op dinsdags, maar dinsdag had ik altijd 3 tassen post en 2 hah, en donderdags had ik vaak 6 tassen of net als vorige week 7 tassen enkel post
Volgens mij zit jij dan bij zo ongeveer de enige vestiging waar de dinsdag veel drukker is dan de donderdagquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?
Ja, ik ben alleen voorbereider, op donderdagen is er soms haast geen doorkomen aan + hele dikke zware bundels die je in tweeën moet delen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
in december helemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
donderdagen zijn voor de sorteerders zware dagen
jupquote:Op woensdag 28 november 2012 08:17 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag,
Ik werk altijd op maandag.
Moet ik dan Verplicht op 24 december werken?
Want ik dacht dat dit niet verplicht zou zijn dan,
jupquote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, ik ben blij dat wij dat niet hebben, daar zou ik nu niet zoveel zin in hebben!
Maar goed, zoals ik al zeg....degene die op di vrij en zat in dat dorp bezorgd die wilde heel graag die maandag werken....quote:
Bij mij had er ook eentje een leuke eigen indeling gemaakt :|quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was mijn wijk vandaag echt dramatisch gezet, behalve de laatste straat.
Grapjassen dachten ook dat ik van nummer 3 (nummers lopen van 73 naar 3) naar nummer 73 terugging. Niet dus he
Ik wil mijn vaste voorbereider terug!
Het lijkt wel bingo!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Bij mij had er ook eentje een leuke eigen indeling gemaakt :|
39 - 47 - 49 - 45 - 11 - 23 - 25
En toch heb ik meer post op dinsdag dan op donderdag, ook als ik HaH niet meereken!.. Misschien ligt het aan mijn wijk, maar het is echt zo!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef dud0r het volgende:
Vreemd dat bij Selestha de dinsdag drukker is. Als ik in de cijfers kijk zie ik overal meer post gepland staan voor de donderdag dan voor de dinsdag. Vanaf welk kantoor komt jouw post Selestha, in de OP staat Amersfoort. Is dat de nijverheidsweg? Daar staat op de donderdag ook meer gepland dan op de dinsdag namelijk.
Dat je er dinsdag langer over doet ligt aan de HAH of je moet net een wijk hebben waar alleen maar stickers zitten.
Ja, vreemd.. Misschien heb ik een rare wijk. Maar ik ben op donderdag altijd veel sneller klaar dan op dinsdag en ik heb ook meestal minder postzakken (HaH niet meegerekend)quote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij dan bij zo ongeveer de enige vestiging waar de dinsdag veel drukker is dan de donderdag. De dinsdagen hier stellen echt weinig voor. Goed, er is altijd huis aan huis op dinsdag, maar zelfs met die tassen huis aan huis erbij op de dinsdag is het vaak nog minder qua aantal tassen dan op een donderdag.
Nou ja, zoals ik al zei, dus meer zakken post. Ik heb geen idee waarom dat specifiek zo is, ik krijg niet heel veel bladen mee op dinsdag. Maar na een jaar is me toch wel echt duidelijk dat het dan meer is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef gelestipjes het volgende:
Dat je op dinsdag langer bezig bent is op zich wel logisch, ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft, met huis aan huis duurt het gewoon altijd langer. Maar ik ben wel benieuwd wat je er dan zoal bij hebt zitten op de dinsdag, aangezien vrijwel alle bladen op de donderdag rondgebracht moeten worden.
Dat kan inderdaad, dat zei ik al. Heb waarschijnlijk gewoon pechquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef Mirgeam het volgende:
In Amersfoort is het ook drukker op donderdag, zal wel aan die wijk liggen
Op zich lijkt het me vrij vanzelfsprekend dat je dus gewoon moet werken op de 24ste als je altijd op maandag werkt. Dat niet verplicht geldt uiteraard alleen voor mensen die normaal vrij zijn. Maar goed, als iemand anders wel voor jou wil werken is er niet echt een probleem toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Maar goed, zoals ik al zeg....degene die op di vrij en zat in dat dorp bezorgd die wilde heel graag die maandag werken....
Ik weet net een paar dagen dat we bij mijn ouders de 24ste kerst vieren. DIt aangezien mijn vader wisselende diensten werkt en dus eerste en tweede kerstdag moet werken.
Het is als een normale dinsdag bezorgen,(de dag dat ik nooit werk) Dus komen ze om 1 uur de post afleveren voor een week die meer als 3 uur omvat, en ik eigenlijk om 4 uur bij mijn ouders moet zijn, dus hier thuis om half 3 weg moet rijden.....
Nee daar word ik vrolijk van....in de brief die ik ontving, ston dus dat het niet verplicht was om te werken...er stond niet, als je normaal op maandag wel werkt, moet je werken.
Maar goed, ik blijf ff chagerijnig....is van de week wel weer over....
Hij is eerst ingevoerd en nu wordt de boel officieel weer 'ont-geo'ed'?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier gaat de georoute er per april weer uit. Al die moeite voor niks ....
Jep, de diensten die we voor de georoute hadden keren weer terug.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef lololo het volgende:
[..]
Hij is eerst ingevoerd en nu wordt de boel officieel weer 'ont-geo'ed'?
Ik heb bij ons wel wat geruchten gehoord over terugdraaien maar dat is al weer heel lang geleden.
Komt dat 'van bovenaf' of is het een lokale beslissing?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jep, de diensten die we voor de georoute hadden keren weer terug.
Dat eerste weet ik niet. Het werd ons meegedeeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef lololo het volgende:
[..]
Komt dat 'van bovenaf' of is het een lokale beslissing?
En welke locatie als ik vragen mag?
Dan hadden ze het beter voor de KNJ kunnen doen. En dan niet 2 weken ervoor maar een maand of 2 ervoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef lololo het volgende:
Dan hoop ik dat wij na de KNJ ook afscheid nemen van dat gedrocht.
of het er nu ook beter op is geworden? Het is iig voor degenen die moeten VOSsen eenvoudiger geworden. Ze kunnen nu gewoon op postcode inmikken op enkele specifieke straten per postcode na.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef lololo het volgende:
Dan hoop ik dat wij na de KNJ ook afscheid nemen van dat gedrocht.
wij zijn nu anderhalve maand om.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hadden ze het beter voor de KNJ kunnen doen. En dan niet 2 weken ervoor maar een maand of 2 ervoor.
Zoals altijd! Jij bent toch leider van Pechistan?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, dat zei ik al. Heb waarschijnlijk gewoon pech
precies negentien deuren verderop mag wel, achttien of twintig nietquote:
He, dan heeft de pakketman geluk. Anders had ik een klachtje ingediend.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies negentien deuren verderop mag wel, achttien of twintig niet
Hmhm. Die kerel die er nu bijstaat doet t best goed trouwens.quote:Op maandag 26 november 2012 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb het even nagekeken. En ik heb verkeerd begrepen wat de TC sugereerde.
[..]
Ik ben degene die hem daar neer heeft gezet.
En ik vind dat als iemand zijn/haar werk goed doet dat die ook gewoon opleiding kan geven aan iemand anders. Als ik niet dacht dat je het had gekund had ik hem niet naast je gezet.
Dat is een postbezorger, dus die weet hoe naar het is als je wijk slecht gezet is. En hij heeft al een aantal zaterdagen op die kast gezeten. Hij zit er nu om een beetje snelheid op te bouwen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmhm. Die kerel die er nu bijstaat doet t best goed trouwens.
Hier ook, was zo klaarquote:Op donderdag 29 november 2012 16:11 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was het goed te doen vandaag.
Hier ook 5 inderdaad, zoals bijna elke donderdagquote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook, was zo klaar5 tassen maar.
Ik had er 6, nou ja 5 en 1 tas vol met 20 pakketjes lang leve bol.comquote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook, was zo klaar5 tassen maar.
Nou wat spannend zeg!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga gvd voor Royal Mail werken!!
Familie lid werkt daarvoor, die gaat kijken wat de mogelijkheden zijn.
En leuke, kunnen we in Engeland wonen
Hoe weet je dat? Kan ook een verjaardagskaartje zijn!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:44 schreef tntster het volgende:
Vandaag eerste kerstkaartje gesignaleerd :-)
Whahaha!! Die heb ik laatst gekocht toen ik daar toch wasquote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Voor de komende winter: http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/19
vorig jaar was dat geen probleem omdat de temperatuur constant onder nul bleef. Daardoor blijft de sneeuw behoorlijk poedervormigquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:39 schreef gelestipjes het volgende:
Met verse sneeuw nog wel ja. Maar zodra het plat- en vastgereden is is het een ware hel.
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt een contract voor een x aantal uren per week. Dat is de planning. Bij werktijd staat het daadwerkelijk gewerkte aantal uren in die week. +/- uren is het aantal uren dat je boven of onder de planning zit in een emolumentenperiode die vier of vijf weken duurt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier wel ja, 6 stuks, zwaarder gewicht dan dinsdag.
Pff, dat heb ik niet allemaal onthouden.. Zo uit mn hoofd, siebel, gamma, ah, c1000, karwei, saturnquote:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef Herfstblad het volgende:
Alweer Gamma?
Ik hoop dat het er hier maar 3 zijn
We hadden op dinsdag ongewoon weinig HaH, dus zal wel doorgeschoven zijn ofzo. Ik zag dit al aankomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Herfstblad het volgende:
Ik dacht dat Gamma altijd op dinsdag komt. Of is dat ineens veranderd?
Nou ja, Gamma loopt niet vervelend weg of zoiets gelukkig. Dan heb ik er dus zeker morgen 3 (AH, Gamma en C1000).
Wij hadden er dinsdag ook al 4quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
We hadden op dinsdag ongewoon weinig HaH, dus zal wel doorgeschoven zijn ofzo. Ik zag dit al aankomen.
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
Jep bij ons staat AH nogmaals met een folder voor donderdag inderdaad..quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.
Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.
Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
die komen volgens mij nog wel. Wanneer weet ik niet. Kan me voorstellen dat die of op de zaterdag of op de dinsdag er na zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
Ja en nu helaas weer.. en hele dikkequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden
Ah jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
Die zou ik dan ook niet meer helpen als zij een keer omhoog zitten ...quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè,
vorige week had ik geen marko's maar vandaag welquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Die moeten ook niet midden in de bundel, maar erbovenop! Als ik zo lees wat voor prutswerk sommige voorbereiders afleveren, dan zit ik me hier bijna plaatsvervangend te schamen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik word ook helemaal gestoord van die proefpakketjes. Het worden er elke week meer en als die midden in je bunder zit, is het gelijk niet meer goed vast te houden.
Dat doen heel veel nieuwe mensen valt mij op. De meeste oudjes snappen nog wel hoe het moet, maar die hebben natuurlijk ook in het verleden zelf gelopen en snappen hoe vervelend het is als dingen niet goed worden gezet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:27 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Die moeten ook niet midden in de bundel, maar erbovenop! Als ik zo lees wat voor prutswerk sommige voorbereiders afleveren, dan zit ik me hier bijna plaatsvervangend te schamen!
Die rare tijden heb ik ook voor mijn wijk. In andere wijken zijn alle piekdagen gelijk en bij andere wijken hebben ze op de dinsdag gekort...quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja en nu helaas weer.. en hele dikkeen ook nog een hele stapel kampioenen
Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden
Wat me hier trouwens ook op valt.. volgens de berekening is er meer tijd voor sommige wijken op dinsdagen dan op zaterdagen, waarschijnlijk omdat die eerst drukker waren. Maar tegenwoordig zijn de zaterdagen hier vaak veel drukker dan de dinsdagen. Is dat op andere plekken ook zo?
Er staat dus op papier nog steeds gewoon minder tijd voor die wijken op zaterdag, dus moet je uitloop goed blijven verantwoorden. En ik betwijfel of zeggen dat het erg druk is, dan gezien wordt als goede reden
hoeveel tassen had je?quote:
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Die rare tijden heb ik ook voor mijn wijk. In andere wijken zijn alle piekdagen gelijk en bij andere wijken hebben ze op de dinsdag gekort...
Weet iemand hoe het nou zat met HAH op donderdag? Er staat mij iets van bij dat dat iets van 3 weken van tevoren moest worden gemeld, maar ik zag vandaag voor het eerst een briefje erover hangen.
Pffff... wat een rampdag!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef Rafierafie het volgende:
Was leuk vandaag!
Eerst in mijn eentje weer de HAH in de stellingen zetten en daarna met de chauffeur van het autobedrijf de post ook.
Vervolgens pleurt er op weg naar mijn wijk een lading post uit mijn tassen omdat ik over een drempel heen reed.
Doe je die tassen uiteindelijk open zie je alleen maar pakketjes, pakketjes en nog eens pakketjes! Ik had constant ruzie met die c1000 folder die niet in de bus wilde.
Vervolgens krijg ik bij een huis met een of andere krans op de deur een takje van dat ding bijna in mijn oog.
Moest constant aanbellen voor die pakjes van Bol.com waar ze nog steeds niet begrijpen dat bepaalde dingen toch echt niet als buspakketje door kunnen gaan.
En als het allemaal nog niet erg genoeg was werd ik ook nog even in mijn been gebeten door een leuk jack russeltje en zijn vriendje. Blij dat ik mijn laarzen met hoge schacht aanhad!!
Ik weet wel behoorlijk zeker dat ze me vorig jaar niet verteld hebben dat er op donderdag 6 december 2012 huis aan huis zou zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 08:24 schreef Jippie90 het volgende:
[..]
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.
Mij ook niet, neequote:Op zondag 2 december 2012 10:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik weet wel behoorlijk zeker dat ze me vorig jaar niet verteld hebben dat er op donderdag 6 december 2012 huis aan huis zou zijn.
Hier donderdag ook hah. Een speciale extra Kersteditie van de Bonusfoldert.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Mij ook niet, nee
Hier is het er niet duidelijker op geworden en ik heb niets officieels gehoord of mijn tc nou weg is of nietEn volgens mij weet bijna niemand het zeker.
Bij ons is dat vorig jaar afgeschaft...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, ik ben blij dat wij dat niet hebben, daar zou ik nu niet zoveel zin in hebben!
Dat zijn over het algemeen wel prettige dingen om te bezorgen, maar dat was wel voor de tijd dat alle post van de week op donderdag bezorgd moest worden..quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier donderdag ook hah. Een speciale extra Kersteditie van de Bonusfoldert.
Nee, het is klote tot en met! Vooral in mijn wijk waar die figuren die er wonen te lui zijn om sneeuw te ruimen, fucktards dat het zijn!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahhhh heerlijk, met zware bepakking door de sneeuw ploeteren
Ik vind het serieus wel wat hebben.
Een wijk van 6 uur...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
Officieel niet (meer).quote:
Als ik dat elke week zou moeten doen zou ik daar depressief van worden denk ik. En dan dacht ik dat ik een keer met een wijk van vier uur al lang liep!quote:Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Officieel niet (meer).![]()
Het is een nieuwbouw wijk die ik al een paar jaar loop. Tot vorig jaar was het 1 wijk, maar toen het richting de 5 uur ging is de wijk opgesplitst. Maar goed, mag toch nog regelmatig beide delen lopen, gisteren ook dus.
Dat doen de voorbereiders niet he, zo wordt het spul gewoon aangeleverd. Maar wel irritant inderdaad. Ik heb ook wel eens 4 tassen HAH gehad wat eigenlijk ook wel in 1 tas had gepast.quote:Op zondag 2 december 2012 23:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het was hier in Roosendaal ook erg druk zeg! Ik had gewoon vijf (!) tassen post (normaal hooguit drie) en twee zakjes HAH! Die zaten echt voor een kwart vol, waarom doen die voorbereiders dat in vredesnaam!?!![]()
In het noorden nog niks!quote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor hen die straks moeten werken, succes
Hier ligt 2cm sneeuw.
Dit meen je toch niet? Sinds wanneer wordt HAH anderhalf jaar van tevoren gepland?quote:Op zondag 2 december 2012 08:24 schreef Jippie90 het volgende:
[..]
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.
Ik heb ook geen zin in sneeuw, ook al bezorg ik niet.quote:Op maandag 3 december 2012 13:40 schreef Rafierafie het volgende:
De sneeuw hier verdwijnt gelukkig zodra het de grond raakt
Ik vind het sowieso nog veel te vroeg voor sneeuw. Bah!
Oké dat klopt, maar het is retarded zo hè!?quote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat doen de voorbereiders niet he, zo wordt het spul gewoon aangeleverd. Maar wel irritant inderdaad. Ik heb ook wel eens 4 tassen HAH gehad wat eigenlijk ook wel in 1 tas had gepast.
tijdens een autoroute is het ook leuk. Lekker doorboenderen, maar niet over de grens heen gaan, terwijl het verkeer om jou heen zo ongeveer stapvoets rijdtquote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind sneeuw altijd geweldig. Het is idd minder voor de bezorgers en zeker als het echt heel hard sneeuwt. Maar toch vind ik het altijd wel een bepaalde sfeer hebben, als je buiten loopt terwijl het keihard sneeuwt.
Sneeuw heb ik liever dan regen, zeker als het verse sneeuw is. Dat valt gewoon van je af, en dan ben je niet doorweekt en ijskoud aan het einde van de dag. Met regen rond deze temperaturen daarentegen ben je na een uur al tot op het bot verkleumd. Geef mij dus maar sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind sneeuw altijd geweldig. Het is idd minder voor de bezorgers en zeker als het echt heel hard sneeuwt. Maar toch vind ik het altijd wel een bepaalde sfeer hebben, als je buiten loopt terwijl het keihard sneeuwt.
Haha nee joh. Alleen je ID en waarschijnlijk je bankpas.quote:Op maandag 3 december 2012 19:06 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik heb as woensdag een sollicitatiegesprek bij postNL. Nu vroeg ik me af wat ik moet meenemen? Naast mijn ID? Moet ik ook een CV oid meenemen. Het is voor de funcitie postbezorger.
Ja ik ben op alles voorbereid. Maar die pasjes heb ik standaard bij me.quote:Op maandag 3 december 2012 19:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha nee joh. Alleen je ID en waarschijnlijk je bankpas.
Het was héérlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor hen die straks moeten werken, succes
Hier ligt 2cm sneeuw.
Gejat ofzo... Dat is inderdaad wat de mensen denken. En wie krijgt de schuld?quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg vandaag (jaja, op maandag) een tijdschrift binnen. Volgens mij hoorde die eigenlijk op zaterdag bezorgd te worden want hij was herpakt en zeiknat (opgedroogd). Dus waarschijnlijk ergens in een plas water gevallen toen terug naar VBG en herpakt en vandaag bezorgd. Heb hem maar weggegooid. Kan er niks meer mee, ziet er niet uit.
Moet zelf soms ook wel eens lege enveloppen of afschriften bezorgen (herpakt en met excuusbriefje). Vraag ma alleen altijd af wat de mensen hebben aan een lege envelop? Dan heb je het gevoel dat er wat met je post is gebeurd (gejat ofzo). Bezorg het dan niet en niemand mist het vaak....
Als ik moet fietsen terwijl het sneeuwt en de wind recht van voren komt hoeft het van mij ook niet zo. Doet altijd ongelooflijk zeer aan mijn ogen als ik ze dan überhaupt al open kan houden.quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Sneeuw heb ik liever dan regen, zeker als het verse sneeuw is. Dat valt gewoon van je af, en dan ben je niet doorweekt en ijskoud aan het einde van de dag. Met regen rond deze temperaturen daarentegen ben je na een uur al tot op het bot verkleumd. Geef mij dus maar sneeuw
Gamma folder loopt tot vrijdag dus dikke kans dat we zaterdag wederom de Gamma hebben.... (hopelijk dan niet die Zelfdoen boekjes)quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als ik moet fietsen terwijl het sneeuwt en de wind recht van voren komt hoeft het van mij ook niet zo. Doet altijd ongelooflijk zeer aan mijn ogen als ik ze dan überhaupt al open kan houden.
Kreeg trouwens een mailtje van de Gamma... Er is wederom een nieuwe folder. Feest dus weer morgen. Ik weet niet wat we verder allemaal aan HAH hebben.
Grappig hoe er in de reacties weer de schuld wordt gegeven aan de postbezorgers die over het algemeen helemaal niet met dit soort spullen in aanraking komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:20 schreef Selestha het volgende:
We zijn weer populair
Juwelen niet veilig bij PostNL
Nieuw boekje loopt van 3 t/m 7 december.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gamma folder loopt tot vrijdag dus dikke kans dat we zaterdag wederom de Gamma hebben.... (hopelijk dan niet die Zelfdoen boekjes)
Dat is steeds als Postnl iets met bioscopen doet. Dat gaat altijd bij Pathé terwijl die lang niet overal zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef gelestipjes het volgende:
Hier de bon ook binnen, ik denk dat ik maar voor 1 van die gift cards ga, want de rest is allemaal niet veel bijzonders. Niet dat ik vaak bij de V&D of de free record shop kom of zo, maar de overige opties zijn niet echt aantrekkelijk. Bioscooptickets zijn op zich best aardig, maar waarom moeten het dan weer pathé bonnen zijn, en niet gewoon de nationale bioscoopbon? Want een pathé zit hier niet in de buurt.
5 cm zou in een wijk als die van mij vaak dan 5 huizen per bundeltje betekenen. Niet echt handig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Niet veel post, wel heel veel pakjes! HAH was hier C1000 en Gamma.
Wij hadden vandaag werkoverleg. Er zat ook iemand van de OR bij. Die zei dat was afgesproken om de bundels niet dikker dan 5 cm te maken. Dat vind ik wel heel dunne bundels. Dan zou ik vooral op do. alle bundels moeten splitsen, heel veel zelfs in drieën. Wat vinden jullie?
Ja. We zijn er trots op. En al helemaal omdat je het ons komt vertellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:08 schreef CoExist het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2973803/postnl-geeft-diefstal-toe.html
Ik kijk er ook niet meer van op. Stelletje gajes!
Lekker aan het Fok!ken op jullie gejatte smartphone tijdens je postrondje terwijl je post bij de verkeerde mensen bezorgd!?
Ik heb het verrassingspakket gekozen......quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb de cadeaubon ook binnen, ik denk dat ik voor een tijdschrift of een tas ga.
dat poppetje van playmobil was geniaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef gelestipjes het volgende:
Dat verrassingspakket durf ik niet aan, te bang dat het weer zo'n samengeraapt zooitje is als 2 jaar terug of zo, toen we onder andere een springtouw en voetbal kregen.
Die was tof jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat poppetje van playmobil was geniaal
Ik laat me graag verrassen, vorig jaar hadden we snert en roggebrood....quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef gelestipjes het volgende:
Die wel ja, maar de rest was niet bepaald geweldig.
Die messenset zou ik niet nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat is steeds als Postnl iets met bioscopen doet. Dat gaat altijd bij Pathé terwijl die lang niet overal zitten.
Ik heb die messenset besteld. Moet alweer een tijdje fatsoenlijke messen hebben dus dat komt mooi uit
Als je eenmaal zo'n mes hebt wil je ook niet meer anders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die messenset zou ik niet nemen.
Mijn vriendin heeft verleden jaar via haar werk precies die messenset besteld die op de site staat.
Ze zijn erg snel bot, en bovendien is het vleesmes gekarteld, dat snijdt niet echt handig in vlees
Zelf heb ik daarna maar een goed koksmes, een vleesmes en utility knive gekocht Wüsthof. Kost je wel ¤260, maar gaan je leven lang mee
Daar zat ik idd ook aan te twijfelen....maar laat me gewoon verrassen....quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die messenset zou ik niet nemen.
Mijn vriendin heeft verleden jaar via haar werk precies die messenset besteld die op de site staat.
Ze zijn erg snel bot, en bovendien is het vleesmes gekarteld, dat snijdt niet echt handig in vlees
Zelf heb ik daarna maar een goed koksmes, een vleesmes en utility knive gekocht Wüsthof. Kost je wel ¤260, maar gaan je leven lang mee
Klopt, en aangezien koken mijn hobby isquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal zo'n mes hebt wil je ook niet meer anders.
Gewoon met de hand knedenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te twijfelen....maar laat me gewoon verrassen....
Ben ik een sinterklaastaart aan het maken....begeeft verdorie de mixer het....zucht....gewoon vervelend. Maar heb het nog kunnen oplossen gelukkig
botercreme maak ik toch niet graag met de hand,quote:
Maar jij verstuurt vooral voedsel en zo toch? Ik kan me voorstellen dat dat minder snel gejat wordt dan gouden horloges en juwelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Over de Pakketdienst van PostNL, wij versturen honderden pakketten per jaar vanwege onze webwinkel.
Nooit problemen mee gehad, nooit niet.
Vandaag voor 16:00 besteld? Morgen in huis, dat is voor 90% onze ervaring. De 10% komt binnen 2 werkdagen altijd aan. Volgens de norm dus.
Ook remboers bestellingen, gaat prima.
Dus ik snap die kritiek niet zo goed hier: http://www.nujij.nl/econo(...)l-toe.20324747.lynkx
Ik ben meer dan tevreden over PostNL als klant.
Als werknemer daar ietsje minder, maar dat ligt meer aan het salaris, niet aan mijn werk
Een hongerige pakketbezorgerquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar jij verstuurt vooral voedsel en zo toch? Ik kan me voorstellen dat dat minder snel gejat wordt dan gouden horloges en juwelen
Creatief met kurk zijn iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef gridjuh het volgende:
[..]
botercreme maak ik toch niet graag met de hand,
maar de ene kant draait en de andere niet, dus het is nu een mixer met 1 mixerding
voorlopig is het dan maar een oplossing, maar word ik niet blij van
Heb je vandaag geen folder per post gekregen met de keuzes erop? Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef MissSpooky het volgende:
Oeh, wat zijn de keuzes bij kerstpakket? Ik weet mn code vrijdag pas waarschijnlijk. Of kun je 't ook zonder code zien op de site?
ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef gridjuh het volgende:
[..]
zal morgen wel foto maken van de sinterklaastraat als deze lukt dan
Hier wel behoorlijk veel post, oa het Eigen Huis Magazine. Daarnaast 4x hah (Ah, Gamma, Karwei, Siebel) in setjes van 20 die ongeveer 3kg per bundel wogen. Alles bij elkaar 7 tassen voor 1 niet bijster grote wijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Niet veel post, wel heel veel pakjes! HAH was hier C1000 en Gamma.
Wij hadden vandaag werkoverleg. Er zat ook iemand van de OR bij. Die zei dat was afgesproken om de bundels niet dikker dan 5 cm te maken. Dat vind ik wel heel dunne bundels. Dan zou ik vooral op do. alle bundels moeten splitsen, heel veel zelfs in drieën. Wat vinden jullie?
Nee, dat is toch echt een vleesmesquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef KatrienDuck het volgende:
En die messenset zou ik ook niet gauw nemen, is van Amefa, geen topspul.
En dat gekartelde vleesmes is een broodmes Erwin!
Bij ons is ie vandaag verstuurd, heb 'm echter niet gehad.. Mijn contract loopt 8 december af maar denk dat ze nog niet gezien hebben dat dan mn jaarcontract ook in gaat.. Zal 't wel eens navragen van de week.. Of kom je er niet voor in aanmerking als je er nog maar 6 maanden werkt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Jesse_ het volgende:
Kerstpakketbon is binnen, nu alleen nog bedenken wat ik ga kiezen
Welkomquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef Timmos het volgende:
Wist niet dat er een PostNL topic was
[..]
Bij ons is ie vandaag verstuurd, heb 'm echter niet gehad.. Mijn contract loopt 8 december af maar denk dat ze nog niet gezien hebben dat dan mn jaarcontract ook in gaat.. Zal 't wel eens navragen van de week.. Of kom je er niet voor in aanmerking als je er nog maar 6 maanden werkt?
Ja daar moet ik ook over nadenken, ik vind de opties erg leuk! Ga denk ik voor een tegoedbon.. Boekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Jesse_ het volgende:
Kerstpakketbon is binnen, nu alleen nog bedenken wat ik ga kiezen
Volgens mijn teamcoach moet je voor 1 juni in dienst zijn gekomen om er 1 te ontvangen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef Timmos het volgende:
Wist niet dat er een PostNL topic was
[..]
Bij ons is ie vandaag verstuurd, heb 'm echter niet gehad.. Mijn contract loopt 8 december af maar denk dat ze nog niet gezien hebben dat dan mn jaarcontract ook in gaat.. Zal 't wel eens navragen van de week.. Of kom je er niet voor in aanmerking als je er nog maar 6 maanden werkt?
Voorbereiden en bestellen, laatste tijd alleen bestellen als het nodig is maar de eerste 4/5 maanden ivm vakanties toch wel volop mn rondes gelopen..quote:
Zal 't wel even checken, ben 6 juni in dienst gekomen geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mijn teamcoach moet je voor 1 juni in dienst zijn gekomen om er 1 te ontvangen.
We horen het wel hè? Dan wacht ik nog even met bestellen :-)quote:[..]
Ik heb het verrassingspakket gekozen......
Levertijd 2 tot 15 werkdagen :|
Ahh, duidelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voorbereiden en bestellen, laatste tijd alleen bestellen als het nodig is maar de eerste 4/5 maanden ivm vakanties toch wel volop mn rondes gelopen..
Is dat zo? Dat is niet te zien op het plaatje. Wat onnozel zeg! Een vleesmes moet idd glad zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt een vleesmes
Alle messen zijn namelijk gekarteld.
Klopt, koksmes idem, maar dat zit er niet bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is niet te zien op het plaatje. Wat onnozel zeg! Een vleesmes moet idd glad zijn.
Dat is ook een idee! Had nog niet bedacht dat ik er ook boeken mee zou kunnen scorenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook over nadenken, ik vind de opties erg leuk! Ga denk ik voor een tegoedbon.. Boeken
Zijn al die tegoedbonnen ter waarde van 25 eu?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik twijfel nog. Die fleece badjas ziet er wel lekker uit, of anders wordt het wellicht toch de V&D bon van EUR 25. Hoewel, ik heb hier nog V&D bonnen liggen van vorig jaar.....
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef lololo het volgende:
[..]
Zijn al die tegoedbonnen ter waarde van 25 eu?
Het zijn niet bepaald iPads die ze weggeven neequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja.
ik twijfel tussen het verrassingspakket (is wel risicovol natuurlijk) en een cadeaubon. Vind het wel karige cadeaus eerlijk gezegd.
WFP stond er wel weer ergens tussen... Volgens mij bij de cadeaubonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zie echter geen optie om dat kerstcadeau te schenken aan iemand, of althans het waardebedrag, aan iemand die dat beter kan gebruiken.
Ik ben pas geleden tijdelijk verhuisd, dus brief ligt bij oude huis. Net wel ff gebeld voor de codes, haha. Wat een troep zeg. Waardebon van de vd wordt het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Heb je vandaag geen folder per post gekregen met de keuzes erop? Ik wel namelijk.
Ikke niet nee!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Rafierafie het volgende:
Vast en zeker niemand hier die sigaren rookt? Ik moet op zoek naar een goede sigaar voor de kerst
Nee ook geen idee, kan je alleen zeggen, koop er voor de grap een sigaar bij van snoepquote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Rafierafie het volgende:
Vast en zeker niemand hier die sigaren rookt? Ik moet op zoek naar een goede sigaar voor de kerst
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef peter2671 het volgende:
Donald Duck abonnement voor de jongste gekozen
Hier staat de kerstboom al 2 wekenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb de (nep)kerstboom alvast stiekem naar beneden gesleept!Mag eigenlijk pas na 5 december, maar ik heb er vandaag tijd voor!
Oh en de Donald Duck heb ik ook over nagedacht. Vind die ook nog altijd super. Hier in de straat staat een rijtje bejaardenwoninkjes, waar ook nog 2 duckies worden bezorgd. "Voor de kleinkinderen", jaja...
Ik rook zo nu en dan een goede sigaar, een Balmoral, met een maat van me onder het genot van een idem goede single malt whiskyquote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Rafierafie het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cadeaukaart van de V&D gekozen
Ook een beetje strategische keuze, want had even opgezocht wat de rest van de cadeautjes waard zouden zijn en volgens mij is zo'n cadeaukaart het meeste waardquote:
Hier heb je in ieder geval het meest aan denk ik, het biedt de meeste keusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een beetje strategische keuze, want had even opgezocht wat de rest van de cadeautjes waard zouden zijn en volgens mij is zo'n cadeaukaart het meeste waard
Ja ook datquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval het meest aan denk ik, het biedt de meeste keus
Je kan je verrassingspakket ook nog aan de voedselbank geven trouwensquote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga toch voor het verrassingspakket.
Wilde het eigenlijk weggeven voor minderbedeelden, deed ik vorig jaar ook, aan de voedselbank.
Ik ben zo een lulhannes dat ik elk jaar weer iets anders wil uitkiezenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je kan je verrassingspakket ook nog aan de voedselbank geven trouwens
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier stond de voedselbank verleden week gewoon bij AH voor de deur met een stand. Kon je voedsel deponeren. Vond ik een leuke actie! Dan weet je ook zeker dat het goed terecht komt.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja precies, al heeft de voedselbank er ook geen moeite mee als je zomaar wat bij ze langs komt brengenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Hier stond de voedselbank verleden week gewoon bij AH voor de deur met een stand. Kon je voedsel deponeren. Vond ik een leuke actie! Dan weet je ook zeker dat het goed terecht komt.
ja prima, maar wat als er dan in het verrassingspakket géén voedsel zit? Hebben ze er weinig aan natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Hier stond de voedselbank verleden week gewoon bij AH voor de deur met een stand. Kon je voedsel deponeren. Vond ik een leuke actie! Dan weet je ook zeker dat het goed terecht komt.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja prima, maar wat als er dan in het verrassingspakket géén voedsel zit? Hebben ze er weinig aan natuurlijk
Zie DMquote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat is waarAls is dat wel onwaarschijnlijk met een kerstpakket.
Volgens onze TC begintt het op zaterdag 15 echt druk te worden!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Gaat het aankomende zaterdag al druk worden dan? Vrijdag lijkt 't te gaan sneeuwen en als het dan vriest 's nachts....
bij ons van 17 t/m 24 decquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Gaat het aankomende zaterdag al druk worden dan? Vrijdag lijkt 't te gaan sneeuwen en als het dan vriest 's nachts....
Dan ook in het midden want vorige week waren wij ook het westen qua weerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij ons van 17 t/m 24 dec
en vooral in het westen gaat er veel sneeuw vallen en in het noorden ook
Bij ons was het dinsdag al drukker dan normaal, dus morgen zal 't ook wel weer feest zijn.. Draaien de kasten al volgens het kerstscenario, vanaf de 11e komt de extra hulp en zullen we ook vroeger starten..quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Morgen gaat het bij ons althans zeer druk worden, en HAH.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bij ons was het dinsdag al drukker dan normaal, dus morgen zal 't ook wel weer feest zijn.. Draaien de kasten al volgens het kerstscenario, vanaf de 11e komt de extra hulp en zullen we ook vroeger starten..
Wat betreft de sneeuw: Zoals alles er nu naar uit ziet (Weermodellen) lijkt er langdurige sneeuwval op komst te zijn, zou donderdagavond al moeten beginnen.. KNMI heeft nu al waarschuwingen uitstaan..
Van de zomer hadden we dat ook enkele keren op donderdag.. Van mij mag het morgen, moet toch niet bezorgenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen gaat het bij ons althans zeer druk worden, en HAH.
3 dagen per week heb ik HAH
Ik zit in de auto, dus dan valt het nog wel mee, kan alles zelf meenemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Van de zomer hadden we dat ook enkele keren op donderdag.. Van mij mag het morgen, moet toch niet bezorgen..
Qua post weet ik niet, maar 6 folders hier. Met 2 wijken van 2,5 uur die zeker gaan uitlopen is dat niet handigquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Ja ze zeiden dat ik waarschijnlijk alleen een tijdelijk mag worden aangenomen. Maar op de site van postNL staat gewoon dat het mogelijk is. Maar ze hadden nog nooit iemand van mijn leeftijd gezien voor postbezorger, dus waarschijnlijk is het gewoon een foutje.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja? Zeiden ze dat? Voor welke functie was het?
Werken er hier van alle leeftijden, iig als bezorgerhele hoop boven de 40 ook nog wel. Minimumloon gaat iig boven de 23 (toch?) niet meer omhoog, dus qua loon maakt het dan weinig uit
Die brief over het functioneren, haha ja die krijg ik ook elk jaar netjes
Wij vossen hier op woensdag al voor donderdag omdat dat zo'n drukke dag is.. 6 blauwe bakken en 2 rode is dan geen uitzondering..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef V__L_N het volgende:
Leeftijd een punt bij postnl? Dat zou voor het eerst zijn. Of je moet 12/72 zijn.
Hier sneeuwt het vandaag al. Vast even me sneeuwschoenen in gelopen, en me spikes klaar gelegd. Laat maar komen hoor die sneeuw... Ik hou er van.
We hadden hier vandaag al veronica gidsen. Betekend dat dat het morgen heel erg druk gaat worden? (Zat hier iemand die A'dam ZO sorteert?)
Ik weet ook weer eens niet wat voor HAH ik deze week kan verwachten, maar het is vast iets verschrikkelijk onhandigst.
Kreeg een brief dat ze mijn functioneren hadden bekeken en dat me TC had aangegeven tevreden over me te zijn...Dat was ook wel een lach waard zeg.
Dat doen ze hier ook. Wordt zelfs al vaak een deel ingegooid.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wij vossen hier op woensdag al voor donderdag omdat dat zo'n drukke dag is.. 6 blauwe bakken en 2 rode is dan geen uitzondering..
Lekker warm zeg!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dit zijn mijn nieuwe snowboots om de kerstpost te bezorgen![]()
![]()
Die zien er toch een stuk leuker uit dan de mijnequote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dit zijn mijn nieuwe snowboots om de kerstpost te bezorgen![]()
![]()
quote:
Ja ze zijn heel erg fout, en daardoor weer heel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zien er toch een stuk leuker uit dan de mijne
Ja ik had er ook doc martens voor, maar die zijn dus helaas gisteren naar hun grootje gegaanquote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Toffe bootsmooi een goed profiel eronder ook, handig!
Heb zelf meestal hoge doc martens aan in de winteren dan met lekker warme sokken
Iedereen de snow steps/spikes al klaar liggen dan?
klopt, maar aan de andere kant is het wel goed dat er nog mensen zijn die hun paadje vegenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef HetBrabandertje het volgende:
Als je die snow steps gebruikt is het opeens wel heel vervelend als mensen hun stoepje zijn gaan vegen. Dan loop je met die noppen op de stoep en dat slijt dus en loopt ook niet zo lekker. Dan zijn normale schoenen met goed profiel misschien toch handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |