is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
Jep bij ons staat AH nogmaals met een folder voor donderdag inderdaad..quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.
Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.
Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
die komen volgens mij nog wel. Wanneer weet ik niet. Kan me voorstellen dat die of op de zaterdag of op de dinsdag er na zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
Ja en nu helaas weer.. en hele dikkequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden
Ah jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
Die zou ik dan ook niet meer helpen als zij een keer omhoog zitten ...quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè,
vorige week had ik geen marko's maar vandaag welquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Die moeten ook niet midden in de bundel, maar erbovenop! Als ik zo lees wat voor prutswerk sommige voorbereiders afleveren, dan zit ik me hier bijna plaatsvervangend te schamen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik word ook helemaal gestoord van die proefpakketjes. Het worden er elke week meer en als die midden in je bunder zit, is het gelijk niet meer goed vast te houden.
Dat doen heel veel nieuwe mensen valt mij op. De meeste oudjes snappen nog wel hoe het moet, maar die hebben natuurlijk ook in het verleden zelf gelopen en snappen hoe vervelend het is als dingen niet goed worden gezet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:27 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Die moeten ook niet midden in de bundel, maar erbovenop! Als ik zo lees wat voor prutswerk sommige voorbereiders afleveren, dan zit ik me hier bijna plaatsvervangend te schamen!
Die rare tijden heb ik ook voor mijn wijk. In andere wijken zijn alle piekdagen gelijk en bij andere wijken hebben ze op de dinsdag gekort...quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja en nu helaas weer.. en hele dikkeen ook nog een hele stapel kampioenen
Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden
Wat me hier trouwens ook op valt.. volgens de berekening is er meer tijd voor sommige wijken op dinsdagen dan op zaterdagen, waarschijnlijk omdat die eerst drukker waren. Maar tegenwoordig zijn de zaterdagen hier vaak veel drukker dan de dinsdagen. Is dat op andere plekken ook zo?
Er staat dus op papier nog steeds gewoon minder tijd voor die wijken op zaterdag, dus moet je uitloop goed blijven verantwoorden. En ik betwijfel of zeggen dat het erg druk is, dan gezien wordt als goede reden
hoeveel tassen had je?quote:
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Die rare tijden heb ik ook voor mijn wijk. In andere wijken zijn alle piekdagen gelijk en bij andere wijken hebben ze op de dinsdag gekort...
Weet iemand hoe het nou zat met HAH op donderdag? Er staat mij iets van bij dat dat iets van 3 weken van tevoren moest worden gemeld, maar ik zag vandaag voor het eerst een briefje erover hangen.
Pffff... wat een rampdag!quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef Rafierafie het volgende:
Was leuk vandaag!
Eerst in mijn eentje weer de HAH in de stellingen zetten en daarna met de chauffeur van het autobedrijf de post ook.
Vervolgens pleurt er op weg naar mijn wijk een lading post uit mijn tassen omdat ik over een drempel heen reed.
Doe je die tassen uiteindelijk open zie je alleen maar pakketjes, pakketjes en nog eens pakketjes! Ik had constant ruzie met die c1000 folder die niet in de bus wilde.
Vervolgens krijg ik bij een huis met een of andere krans op de deur een takje van dat ding bijna in mijn oog.
Moest constant aanbellen voor die pakjes van Bol.com waar ze nog steeds niet begrijpen dat bepaalde dingen toch echt niet als buspakketje door kunnen gaan.
En als het allemaal nog niet erg genoeg was werd ik ook nog even in mijn been gebeten door een leuk jack russeltje en zijn vriendje. Blij dat ik mijn laarzen met hoge schacht aanhad!!
Ik weet wel behoorlijk zeker dat ze me vorig jaar niet verteld hebben dat er op donderdag 6 december 2012 huis aan huis zou zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 08:24 schreef Jippie90 het volgende:
[..]
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.
Mij ook niet, neequote:Op zondag 2 december 2012 10:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik weet wel behoorlijk zeker dat ze me vorig jaar niet verteld hebben dat er op donderdag 6 december 2012 huis aan huis zou zijn.
Hier donderdag ook hah. Een speciale extra Kersteditie van de Bonusfoldert.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Mij ook niet, nee
Hier is het er niet duidelijker op geworden en ik heb niets officieels gehoord of mijn tc nou weg is of nietEn volgens mij weet bijna niemand het zeker.
Bij ons is dat vorig jaar afgeschaft...quote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, ik ben blij dat wij dat niet hebben, daar zou ik nu niet zoveel zin in hebben!
Dat zijn over het algemeen wel prettige dingen om te bezorgen, maar dat was wel voor de tijd dat alle post van de week op donderdag bezorgd moest worden..quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier donderdag ook hah. Een speciale extra Kersteditie van de Bonusfoldert.
Nee, het is klote tot en met! Vooral in mijn wijk waar die figuren die er wonen te lui zijn om sneeuw te ruimen, fucktards dat het zijn!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahhhh heerlijk, met zware bepakking door de sneeuw ploeteren
Ik vind het serieus wel wat hebben.
Een wijk van 6 uur...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
Officieel niet (meer).quote:
Als ik dat elke week zou moeten doen zou ik daar depressief van worden denk ik. En dan dacht ik dat ik een keer met een wijk van vier uur al lang liep!quote:Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Officieel niet (meer).![]()
Het is een nieuwbouw wijk die ik al een paar jaar loop. Tot vorig jaar was het 1 wijk, maar toen het richting de 5 uur ging is de wijk opgesplitst. Maar goed, mag toch nog regelmatig beide delen lopen, gisteren ook dus.
Dat doen de voorbereiders niet he, zo wordt het spul gewoon aangeleverd. Maar wel irritant inderdaad. Ik heb ook wel eens 4 tassen HAH gehad wat eigenlijk ook wel in 1 tas had gepast.quote:Op zondag 2 december 2012 23:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Het was hier in Roosendaal ook erg druk zeg! Ik had gewoon vijf (!) tassen post (normaal hooguit drie) en twee zakjes HAH! Die zaten echt voor een kwart vol, waarom doen die voorbereiders dat in vredesnaam!?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |