abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 november 2012 @ 19:32:10 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119789899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.

Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119790061
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.

Jep bij ons staat AH nogmaals met een folder voor donderdag inderdaad..
pi_119790510
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 november 2012 @ 19:55:43 #104
Maffe Fries
pi_119790617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
die komen volgens mij nog wel. Wanneer weet ik niet. Kan me voorstellen dat die of op de zaterdag of op de dinsdag er na zijn
pi_119790632
AH kerstfolder donderdag dan.
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:44:13 #106
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_119800921
Hoef zelf niet te lopen morgen, maar bij ons slechts twee folders, niet eens één volle zak per wijk. Nog nooit zo weinig gezien.
pi_119801686
Ik hoop dat we hier geen gamma hebben morgen. We hebben er op zaterdag standaard al minstens 3, en dat vind ik ook wel genoeg. Wel vreemd trouwens, we moeten de AH folder nog steeds bezorgen terwijl de AH hier in de buurt een maand dicht is. Dus de dichtstbijzijnde geopende AH is 30 km verderop. Lijkt me toch sterk dat mensen daar dan massaal naartoe gaan.
pi_119808838
Irritante Makro's vandaag! Meerdere dingen in een plasticje, dan denk je steeds dat je 2 te pakken hebt bij het voorbereiden! -O-
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:26:23 #109
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119808984
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_119810324
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
Ja en nu helaas weer.. en hele dikke :( en ook nog een hele stapel kampioenen :{

Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden :X

Wat me hier trouwens ook op valt.. volgens de berekening is er meer tijd voor sommige wijken op dinsdagen dan op zaterdagen, waarschijnlijk omdat die eerst drukker waren. Maar tegenwoordig zijn de zaterdagen hier vaak veel drukker dan de dinsdagen. Is dat op andere plekken ook zo?

Er staat dus op papier nog steeds gewoon minder tijd voor die wijken op zaterdag, dus moet je uitloop goed blijven verantwoorden. En ik betwijfel of zeggen dat het erg druk is, dan gezien wordt als goede reden :o

[ Bericht 11% gewijzigd door VixenFromHell op 01-12-2012 14:10:10 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 december 2012 @ 13:43:02 #111
Maffe Fries
pi_119810572
viel hier mee met de drukte. Mocht vandaag weer eens wat wijken zetten die nieuw voor mij waren.
pi_119812166
Ik kreeg vandaag te horen dat het een prestatie was dat een bepaalde wijk af was voor een bepaalde tijd :')

Verder wel relaxed gelopen, wel twee keer zoveel dan normaal, maar ik vond de temperatuur wel oke.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_119812543
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:

Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden :X

Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
pi_119812929
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè, :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_119814876
Hier was er maar 2 x HAH.
Ze hadden een zak pakjes later gebracht, waardoor ik na het bijladen nog een keer extra naar de beginstraten moest omdat ik 3 pakjes had. :(
Niet heel geslaagd, maar goed, achter die straten is een straatbrievenbus en daar moest ik ook nog heen. :P
pi_119817550
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
Ah ja :) Ja dat is ook wel zo, maar ze wilden hier eventueel wel mensen maar op 1 wijk gaan zetten ipv 2 vanwege drukte (op zaterdag dus). Nou ja, zelfs zonder kerstdrukte zijn die 2 wijken met 6 folders me teveel, komt neer op zeker 2u45 per wijk, misschien nog wel meer als het echt veel tassen zijn :')

Maar nu weekend *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_119817738
Mijn wijk was laat, maar tenminste wel eens goed gesorteerd :)

Was alleen wel pas een uur geleden thuis omdat het zo veel was. Ik had voor ieder adres van mijn wijk een mailing.
pi_119817964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè, :N
Die zou ik dan ook niet meer helpen als zij een keer omhoog zitten ...
Ik vraag altijd of ik nog wat kan doen voordat ik de deur uit ga, maar ik heb misschien makkelijk praten, aangezien ik zaterdagbesteller ben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_119818193
Hier erg veel post. Makro, Kampioen, Dichterbij en Happinez. Had soms wel 4 bundels voor een hofje van 20 woningen. Zaterdag is de nieuwe dinsdag qua post en hah. Dan had ik het toch liever andersom. Snap ook niet waarom ze dit zo doen. Nu hebben ze de dinsdag wel minder zwaar gemaakt maar dan zetten ze alles gewoon over op zaterdag. Schiet je toch niets mee op. Daarbij kunnen fouten die op dinsdag gemaakt worden makkelijker hersteld worden dan op een zaterdag lijkt me.
pi_119818345
Hier ook een mailing voor elk adres van Enexis, de gas- en elektriciteitsnet beheerder. Heel veel machinepost.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119818471
Aardig wat post hier (dikke Makro, kampioen en een mailing van een lokaal theater). Gelukkig viel die HAH erg mee (dunste in weken) en hoefde ik slechts een keer naar het depot. Uiteindelijk 5,5 uur gelopen. Buiten wat regen een prima weertje.
pi_119818674
Oh dat was ik vergeten hier was voor iedere PBZ een zak kruidnoten van een lokale bakker. Ze zijn lekker! :D
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:46:00 #123
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119818788
donderdag hadden we een brandoefening :D _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:47:03 #124
189430 Anonymousz
pi_119818816
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
vorige week had ik geen marko's maar vandaag wel
pi_119819164
In december komt Makro volgens mij wekelijks (voorgaande jaren wel igg).
Zat zo'n onhandig langwerpige folder in.

Veel post ja.
Vorige week zaterdag alle even Kampioenen, nu alle oneven... Zouden ze het een week bewaard hebben of komt 't toevallig zo uit? :D
HAH viel mee, 2 stuks. Geen Gamma en Karwei gelukkig!

Sommige mensen zijn echt heel fanatiek met die Try-Now pakketjes. Bestellen op hun eigen naam voor een ander adres omdat je per huisnummer maar één pakketje mag aanvragen (dus wonen ze op 4 dan bestellen ze voor 4A), in de hoop dat ik het alsnog bij hen naar binnen gooi. Ben wel zo aardig om dat te doen, maar eigenlijk zou je alleen op adres mogen bezorgen. Het is maar wat je voor een gratis proefpakketje overhebt hé...

Alleen had mijn vaste sorteerder er blijkbaar geen zin in vandaag, alle poststukken van groot naar klein ipv klein naar groot! Erg irritant. Denk je steeds alles gehad te hebben, blijken de normale brieven onder de grote poststukken te zitten! Loopt ook niet lekker.

Loop met KNJ 1 wijk ipv de gebruikelijke 2. Zal wel zwaar worden (iets zegt me dat de kerstkaartjes gewoon op de piekdagen komen, bij PostNL kan nooit alles in een keer goed gaan :P) en dan geen zin om tot laat te lopen en thuis kapot op de bank te zitten...
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:07:12 #126
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119819376
Vandaag ook weer een drukke dag. Weer 4 tassen in plaats van 2/3. Deze week dus 15 tassen in plaats van 10 normaal. Inderdaad makro en veel kampioenen.

Sorteerwerk was echt slecht. Steeds nummers omgewisseld en kampioenen voor de verkeerde straat er tussen. Ze waren binnen zeker al begonnen aan de kerstwijn.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_119821362
Ik word ook helemaal gestoord van die proefpakketjes. Het worden er elke week meer en als die midden in je bunder zit, is het gelijk niet meer goed vast te houden.
pi_119821579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik word ook helemaal gestoord van die proefpakketjes. Het worden er elke week meer en als die midden in je bunder zit, is het gelijk niet meer goed vast te houden.
Die moeten ook niet midden in de bundel, maar erbovenop! Als ik zo lees wat voor prutswerk sommige voorbereiders afleveren, dan zit ik me hier bijna plaatsvervangend te schamen!
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:18:47 #129
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119823295
Meestal liggen die proefpakjes hier gewoon los in de tassen. Kan je zelf uitzoeken waar ze moeten.
Loesje
pi_119826984
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:27 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Die moeten ook niet midden in de bundel, maar erbovenop! Als ik zo lees wat voor prutswerk sommige voorbereiders afleveren, dan zit ik me hier bijna plaatsvervangend te schamen!
Dat doen heel veel nieuwe mensen valt mij op. De meeste oudjes snappen nog wel hoe het moet, maar die hebben natuurlijk ook in het verleden zelf gelopen en snappen hoe vervelend het is als dingen niet goed worden gezet.
pi_119827132
Was leuk vandaag!
Eerst in mijn eentje weer de HAH in de stellingen zetten en daarna met de chauffeur van het autobedrijf de post ook.
Vervolgens pleurt er op weg naar mijn wijk een lading post uit mijn tassen omdat ik over een drempel heen reed.
Doe je die tassen uiteindelijk open zie je alleen maar pakketjes, pakketjes en nog eens pakketjes! Ik had constant ruzie met die c1000 folder die niet in de bus wilde.
Vervolgens krijg ik bij een huis met een of andere krans op de deur een takje van dat ding bijna in mijn oog.
Moest constant aanbellen voor die pakjes van Bol.com waar ze nog steeds niet begrijpen dat bepaalde dingen toch echt niet als buspakketje door kunnen gaan.
En als het allemaal nog niet erg genoeg was werd ik ook nog even in mijn been gebeten door een leuk jack russeltje en zijn vriendje. Blij dat ik mijn laarzen met hoge schacht aanhad!!
pi_119827218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja en nu helaas weer.. en hele dikke :( en ook nog een hele stapel kampioenen :{

Wat me hier trouwens ook op valt.. volgens de berekening is er meer tijd voor sommige wijken op dinsdagen dan op zaterdagen, waarschijnlijk omdat die eerst drukker waren. Maar tegenwoordig zijn de zaterdagen hier vaak veel drukker dan de dinsdagen. Is dat op andere plekken ook zo?

Er staat dus op papier nog steeds gewoon minder tijd voor die wijken op zaterdag, dus moet je uitloop goed blijven verantwoorden. En ik betwijfel of zeggen dat het erg druk is, dan gezien wordt als goede reden :o
Die rare tijden heb ik ook voor mijn wijk. In andere wijken zijn alle piekdagen gelijk en bij andere wijken hebben ze op de dinsdag gekort...

Weet iemand hoe het nou zat met HAH op donderdag? Er staat mij iets van bij dat dat iets van 3 weken van tevoren moest worden gemeld, maar ik zag vandaag voor het eerst een briefje erover hangen.
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:36:15 #133
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_119828701
Gelukkig doe ik geen zaterdagen, te druk :D. Ik had de kampioenen donderdag, terwijl die bij mij thuis al vorige week zaterdag in de bus viel.

Ik heb wel deze week al 2 keer op mijn thuisadres een brief van PostNL gekregen met een speciale code en telefoonnummer. Hier moet je doorgeven wanneer en hoe laat het bezorgd is. Nieuwe vorm van kwaliteitscontrole, medewerkers andere medewerkers laten controleren?

Voor volgende week donderdag zie ik op de planning ook 1 HAH staan trouwens, zal weer lekker druk worden.
Divide et impera
pi_119831726
Gisteren 18:15 pas klaar :X
  zondag 2 december 2012 @ 03:04:55 #135
189430 Anonymousz
pi_119833284
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 01:31 schreef Thomas-sama het volgende:
Gisteren 18:15 pas klaar :X
hoeveel tassen had je?
pi_119834798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Die rare tijden heb ik ook voor mijn wijk. In andere wijken zijn alle piekdagen gelijk en bij andere wijken hebben ze op de dinsdag gekort...

Weet iemand hoe het nou zat met HAH op donderdag? Er staat mij iets van bij dat dat iets van 3 weken van tevoren moest worden gemeld, maar ik zag vandaag voor het eerst een briefje erover hangen.
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.
pi_119836030
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef Rafierafie het volgende:
Was leuk vandaag!
Eerst in mijn eentje weer de HAH in de stellingen zetten en daarna met de chauffeur van het autobedrijf de post ook.
Vervolgens pleurt er op weg naar mijn wijk een lading post uit mijn tassen omdat ik over een drempel heen reed.
Doe je die tassen uiteindelijk open zie je alleen maar pakketjes, pakketjes en nog eens pakketjes! Ik had constant ruzie met die c1000 folder die niet in de bus wilde.
Vervolgens krijg ik bij een huis met een of andere krans op de deur een takje van dat ding bijna in mijn oog.
Moest constant aanbellen voor die pakjes van Bol.com waar ze nog steeds niet begrijpen dat bepaalde dingen toch echt niet als buspakketje door kunnen gaan.
En als het allemaal nog niet erg genoeg was werd ik ook nog even in mijn been gebeten door een leuk jack russeltje en zijn vriendje. Blij dat ik mijn laarzen met hoge schacht aanhad!!
Pffff... wat een rampdag! ;(
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119836189
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:24 schreef Jippie90 het volgende:

[..]

Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.
Ik weet wel behoorlijk zeker dat ze me vorig jaar niet verteld hebben dat er op donderdag 6 december 2012 huis aan huis zou zijn.
pi_119842448
quote:
11s.gif Op zondag 2 december 2012 03:04 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

hoeveel tassen had je?
9 en nog 2 met pakjes. Moest 5x laden.
pi_119850193
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:45 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik weet wel behoorlijk zeker dat ze me vorig jaar niet verteld hebben dat er op donderdag 6 december 2012 huis aan huis zou zijn.
Mij ook niet, nee ;)

Hier is het er niet duidelijker op geworden en ik heb niets officieels gehoord of mijn tc nou weg is of niet :P En volgens mij weet bijna niemand het zeker.
pi_119850741
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Mij ook niet, nee ;)

Hier is het er niet duidelijker op geworden en ik heb niets officieels gehoord of mijn tc nou weg is of niet :P En volgens mij weet bijna niemand het zeker.
Hier donderdag ook hah. Een speciale extra Kersteditie van de Bonusfoldert.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 2 december 2012 @ 23:08:24 #142
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119862186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Serieus?
Oh, ik ben blij dat wij dat niet hebben, daar zou ik nu niet zoveel zin in hebben!
Bij ons is dat vorig jaar afgeschaft... :N We hebben nog wel een kerstborrel op de vrijdag voor de week van kerst (meestal half december dus). Ik overweeg dit jaar eens niet te gaan want ik voel eigenlijk weinig binding meer met bedrijf. Ik kom sinds een maand of twee ofzo helaas alleen nog maar op die schrale depots en nooit meer op de vestiging. Niet dat ik dat wilde natuurlijk!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_119862260
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier donderdag ook hah. Een speciale extra Kersteditie van de Bonusfoldert.
Dat zijn over het algemeen wel prettige dingen om te bezorgen, maar dat was wel voor de tijd dat alle post van de week op donderdag bezorgd moest worden..
  zondag 2 december 2012 @ 23:14:03 #144
341900 Atmosphere82
pi_119862380
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 november 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahhhh heerlijk, met zware bepakking door de sneeuw ploeteren :D
Ik vind het serieus wel wat hebben.
Nee, het is klote tot en met! Vooral in mijn wijk waar die figuren die er wonen te lui zijn om sneeuw te ruimen, fucktards dat het zijn! :(
  zondag 2 december 2012 @ 23:15:22 #145
341900 Atmosphere82
pi_119862429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
Een wijk van 6 uur... ;(
pi_119862556
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:15 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Een wijk van 6 uur... ;(
Officieel niet (meer). :P

Het is een nieuwbouw wijk die ik al een paar jaar loop. Tot vorig jaar was het 1 wijk, maar toen het richting de 5 uur ging is de wijk opgesplitst. Maar goed, mag toch nog regelmatig beide delen lopen, gisteren ook dus.
  zondag 2 december 2012 @ 23:23:33 #147
341900 Atmosphere82
pi_119862739
Gisteren belde er tijdens mijn bestelling ineens een nieuw bijgevoegde teamcoach die waarschijnlijk in de plaats van mijn 'oude' TC is gekomen. Ik heb nu dus twee TC's als ik het goed begrijp. Ik was nog maar net met die wijk bezig. Hij vroeg of ik maar even naar het depot kwam omdat hij 'een ronde langs alle depots aan het doen was'. Hij was daar dus, maar ik zat propvol overgeladen dus ik zei dat ik te ver was van het depot om daarheen te komen... :') Ik heb die vent nog nooit gezien maar aan de telefoon klonk hij wel aardig.
In ieder geval kan ik nu mijn tijden in het rode boekje schrijven EN mailen. Helaas moet ik samen met anderen daar de boel in het depot wel wat opruimen, maar dat is niet heel veel werk.

Het was hier in Roosendaal ook erg druk zeg! Ik had gewoon vijf (!) tassen post (normaal hooguit drie) en twee zakjes HAH! Die zaten echt voor een kwart vol, waarom doen die voorbereiders dat in vredesnaam!?! :')
En dan het laatste half uur van de bestelling nog een lading soort 'ijsregen' op je hoofd krijgen, heerlijk! }:|
  zondag 2 december 2012 @ 23:24:22 #148
341900 Atmosphere82
pi_119862767
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Officieel niet (meer). :P

Het is een nieuwbouw wijk die ik al een paar jaar loop. Tot vorig jaar was het 1 wijk, maar toen het richting de 5 uur ging is de wijk opgesplitst. Maar goed, mag toch nog regelmatig beide delen lopen, gisteren ook dus.
Als ik dat elke week zou moeten doen zou ik daar depressief van worden denk ik. En dan dacht ik dat ik een keer met een wijk van vier uur al lang liep! -O-
pi_119862991
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:23 schreef Atmosphere82 het volgende:

Het was hier in Roosendaal ook erg druk zeg! Ik had gewoon vijf (!) tassen post (normaal hooguit drie) en twee zakjes HAH! Die zaten echt voor een kwart vol, waarom doen die voorbereiders dat in vredesnaam!?! :')
Dat doen de voorbereiders niet he, zo wordt het spul gewoon aangeleverd. Maar wel irritant inderdaad. Ik heb ook wel eens 4 tassen HAH gehad wat eigenlijk ook wel in 1 tas had gepast.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 2 december 2012 @ 23:33:37 #150
Maffe Fries
pi_119863145
och, dat was in het begin dat die folders vanaf een centraal punt zouden komen ook zo. Als een route door meerdere postcodegebieden ging kreeg je voor iedere code een aparte tas, zelfs als het maar 3 folders waren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')