vorig jaar was dat geen probleem omdat de temperatuur constant onder nul bleef. Daardoor blijft de sneeuw behoorlijk poedervormigquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:39 schreef gelestipjes het volgende:
Met verse sneeuw nog wel ja. Maar zodra het plat- en vastgereden is is het een ware hel.
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt een contract voor een x aantal uren per week. Dat is de planning. Bij werktijd staat het daadwerkelijk gewerkte aantal uren in die week. +/- uren is het aantal uren dat je boven of onder de planning zit in een emolumentenperiode die vier of vijf weken duurt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier wel ja, 6 stuks, zwaarder gewicht dan dinsdag.
Pff, dat heb ik niet allemaal onthouden.. Zo uit mn hoofd, siebel, gamma, ah, c1000, karwei, saturnquote:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef Herfstblad het volgende:
Alweer Gamma?
Ik hoop dat het er hier maar 3 zijn
We hadden op dinsdag ongewoon weinig HaH, dus zal wel doorgeschoven zijn ofzo. Ik zag dit al aankomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Herfstblad het volgende:
Ik dacht dat Gamma altijd op dinsdag komt. Of is dat ineens veranderd?
Nou ja, Gamma loopt niet vervelend weg of zoiets gelukkig. Dan heb ik er dus zeker morgen 3 (AH, Gamma en C1000).
Wij hadden er dinsdag ook al 4quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
We hadden op dinsdag ongewoon weinig HaH, dus zal wel doorgeschoven zijn ofzo. Ik zag dit al aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |