Zoals altijd! Jij bent toch leider van Pechistan?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, dat zei ik al. Heb waarschijnlijk gewoon pech
precies negentien deuren verderop mag wel, achttien of twintig nietquote:
He, dan heeft de pakketman geluk. Anders had ik een klachtje ingediend.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies negentien deuren verderop mag wel, achttien of twintig niet
Hmhm. Die kerel die er nu bijstaat doet t best goed trouwens.quote:Op maandag 26 november 2012 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb het even nagekeken. En ik heb verkeerd begrepen wat de TC sugereerde.
[..]
Ik ben degene die hem daar neer heeft gezet.
En ik vind dat als iemand zijn/haar werk goed doet dat die ook gewoon opleiding kan geven aan iemand anders. Als ik niet dacht dat je het had gekund had ik hem niet naast je gezet.
Dat is een postbezorger, dus die weet hoe naar het is als je wijk slecht gezet is. En hij heeft al een aantal zaterdagen op die kast gezeten. Hij zit er nu om een beetje snelheid op te bouwen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmhm. Die kerel die er nu bijstaat doet t best goed trouwens.
Hier ook, was zo klaarquote:Op donderdag 29 november 2012 16:11 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was het goed te doen vandaag.
Hier ook 5 inderdaad, zoals bijna elke donderdagquote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook, was zo klaar5 tassen maar.
Ik had er 6, nou ja 5 en 1 tas vol met 20 pakketjes lang leve bol.comquote:Op donderdag 29 november 2012 16:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook, was zo klaar5 tassen maar.
Nou wat spannend zeg!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga gvd voor Royal Mail werken!!
Familie lid werkt daarvoor, die gaat kijken wat de mogelijkheden zijn.
En leuke, kunnen we in Engeland wonen
Hoe weet je dat? Kan ook een verjaardagskaartje zijn!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:44 schreef tntster het volgende:
Vandaag eerste kerstkaartje gesignaleerd :-)
Whahaha!! Die heb ik laatst gekocht toen ik daar toch wasquote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef Deezertje het volgende:
Voor de komende winter: http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/19
vorig jaar was dat geen probleem omdat de temperatuur constant onder nul bleef. Daardoor blijft de sneeuw behoorlijk poedervormigquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:39 schreef gelestipjes het volgende:
Met verse sneeuw nog wel ja. Maar zodra het plat- en vastgereden is is het een ware hel.
Bedankt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt een contract voor een x aantal uren per week. Dat is de planning. Bij werktijd staat het daadwerkelijk gewerkte aantal uren in die week. +/- uren is het aantal uren dat je boven of onder de planning zit in een emolumentenperiode die vier of vijf weken duurt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier wel ja, 6 stuks, zwaarder gewicht dan dinsdag.
Pff, dat heb ik niet allemaal onthouden.. Zo uit mn hoofd, siebel, gamma, ah, c1000, karwei, saturnquote:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef Herfstblad het volgende:
Alweer Gamma?
Ik hoop dat het er hier maar 3 zijn
We hadden op dinsdag ongewoon weinig HaH, dus zal wel doorgeschoven zijn ofzo. Ik zag dit al aankomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Herfstblad het volgende:
Ik dacht dat Gamma altijd op dinsdag komt. Of is dat ineens veranderd?
Nou ja, Gamma loopt niet vervelend weg of zoiets gelukkig. Dan heb ik er dus zeker morgen 3 (AH, Gamma en C1000).
Wij hadden er dinsdag ook al 4quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
We hadden op dinsdag ongewoon weinig HaH, dus zal wel doorgeschoven zijn ofzo. Ik zag dit al aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |