abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 november 2012 @ 19:32:10 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119789899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.

Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119790061
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.

Jep bij ons staat AH nogmaals met een folder voor donderdag inderdaad..
pi_119790510
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 november 2012 @ 19:55:43 #104
Maffe Fries
pi_119790617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
die komen volgens mij nog wel. Wanneer weet ik niet. Kan me voorstellen dat die of op de zaterdag of op de dinsdag er na zijn
pi_119790632
AH kerstfolder donderdag dan.
  vrijdag 30 november 2012 @ 23:44:13 #106
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_119800921
Hoef zelf niet te lopen morgen, maar bij ons slechts twee folders, niet eens één volle zak per wijk. Nog nooit zo weinig gezien.
pi_119801686
Ik hoop dat we hier geen gamma hebben morgen. We hebben er op zaterdag standaard al minstens 3, en dat vind ik ook wel genoeg. Wel vreemd trouwens, we moeten de AH folder nog steeds bezorgen terwijl de AH hier in de buurt een maand dicht is. Dus de dichtstbijzijnde geopende AH is 30 km verderop. Lijkt me toch sterk dat mensen daar dan massaal naartoe gaan.
pi_119808838
Irritante Makro's vandaag! Meerdere dingen in een plasticje, dan denk je steeds dat je 2 te pakken hebt bij het voorbereiden! -O-
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:26:23 #109
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119808984
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_119810324
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
Ja en nu helaas weer.. en hele dikke :( en ook nog een hele stapel kampioenen :{

Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden :X

Wat me hier trouwens ook op valt.. volgens de berekening is er meer tijd voor sommige wijken op dinsdagen dan op zaterdagen, waarschijnlijk omdat die eerst drukker waren. Maar tegenwoordig zijn de zaterdagen hier vaak veel drukker dan de dinsdagen. Is dat op andere plekken ook zo?

Er staat dus op papier nog steeds gewoon minder tijd voor die wijken op zaterdag, dus moet je uitloop goed blijven verantwoorden. En ik betwijfel of zeggen dat het erg druk is, dan gezien wordt als goede reden :o

[ Bericht 11% gewijzigd door VixenFromHell op 01-12-2012 14:10:10 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 december 2012 @ 13:43:02 #111
Maffe Fries
pi_119810572
viel hier mee met de drukte. Mocht vandaag weer eens wat wijken zetten die nieuw voor mij waren.
pi_119812166
Ik kreeg vandaag te horen dat het een prestatie was dat een bepaalde wijk af was voor een bepaalde tijd :')

Verder wel relaxed gelopen, wel twee keer zoveel dan normaal, maar ik vond de temperatuur wel oke.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_119812543
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:

Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden :X

Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
pi_119812929
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè, :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_119814876
Hier was er maar 2 x HAH.
Ze hadden een zak pakjes later gebracht, waardoor ik na het bijladen nog een keer extra naar de beginstraten moest omdat ik 3 pakjes had. :(
Niet heel geslaagd, maar goed, achter die straten is een straatbrievenbus en daar moest ik ook nog heen. :P
pi_119817550
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
Ah ja :) Ja dat is ook wel zo, maar ze wilden hier eventueel wel mensen maar op 1 wijk gaan zetten ipv 2 vanwege drukte (op zaterdag dus). Nou ja, zelfs zonder kerstdrukte zijn die 2 wijken met 6 folders me teveel, komt neer op zeker 2u45 per wijk, misschien nog wel meer als het echt veel tassen zijn :')

Maar nu weekend *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_119817738
Mijn wijk was laat, maar tenminste wel eens goed gesorteerd :)

Was alleen wel pas een uur geleden thuis omdat het zo veel was. Ik had voor ieder adres van mijn wijk een mailing.
pi_119817964
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè, :N
Die zou ik dan ook niet meer helpen als zij een keer omhoog zitten ...
Ik vraag altijd of ik nog wat kan doen voordat ik de deur uit ga, maar ik heb misschien makkelijk praten, aangezien ik zaterdagbesteller ben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_119818193
Hier erg veel post. Makro, Kampioen, Dichterbij en Happinez. Had soms wel 4 bundels voor een hofje van 20 woningen. Zaterdag is de nieuwe dinsdag qua post en hah. Dan had ik het toch liever andersom. Snap ook niet waarom ze dit zo doen. Nu hebben ze de dinsdag wel minder zwaar gemaakt maar dan zetten ze alles gewoon over op zaterdag. Schiet je toch niets mee op. Daarbij kunnen fouten die op dinsdag gemaakt worden makkelijker hersteld worden dan op een zaterdag lijkt me.
pi_119818345
Hier ook een mailing voor elk adres van Enexis, de gas- en elektriciteitsnet beheerder. Heel veel machinepost.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119818471
Aardig wat post hier (dikke Makro, kampioen en een mailing van een lokaal theater). Gelukkig viel die HAH erg mee (dunste in weken) en hoefde ik slechts een keer naar het depot. Uiteindelijk 5,5 uur gelopen. Buiten wat regen een prima weertje.
pi_119818674
Oh dat was ik vergeten hier was voor iedere PBZ een zak kruidnoten van een lokale bakker. Ze zijn lekker! :D
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:46:00 #123
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119818788
donderdag hadden we een brandoefening :D _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:47:03 #124
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119818816
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
vorige week had ik geen marko's maar vandaag wel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119819164
In december komt Makro volgens mij wekelijks (voorgaande jaren wel igg).
Zat zo'n onhandig langwerpige folder in.

Veel post ja.
Vorige week zaterdag alle even Kampioenen, nu alle oneven... Zouden ze het een week bewaard hebben of komt 't toevallig zo uit? :D
HAH viel mee, 2 stuks. Geen Gamma en Karwei gelukkig!

Sommige mensen zijn echt heel fanatiek met die Try-Now pakketjes. Bestellen op hun eigen naam voor een ander adres omdat je per huisnummer maar één pakketje mag aanvragen (dus wonen ze op 4 dan bestellen ze voor 4A), in de hoop dat ik het alsnog bij hen naar binnen gooi. Ben wel zo aardig om dat te doen, maar eigenlijk zou je alleen op adres mogen bezorgen. Het is maar wat je voor een gratis proefpakketje overhebt hé...

Alleen had mijn vaste sorteerder er blijkbaar geen zin in vandaag, alle poststukken van groot naar klein ipv klein naar groot! Erg irritant. Denk je steeds alles gehad te hebben, blijken de normale brieven onder de grote poststukken te zitten! Loopt ook niet lekker.

Loop met KNJ 1 wijk ipv de gebruikelijke 2. Zal wel zwaar worden (iets zegt me dat de kerstkaartjes gewoon op de piekdagen komen, bij PostNL kan nooit alles in een keer goed gaan :P) en dan geen zin om tot laat te lopen en thuis kapot op de bank te zitten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')