is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer een wijk van 6 uur ... hopelijk blijft het een beetje droog. En nog geen kerstfolders van de supermarkten.
Jep bij ons staat AH nogmaals met een folder voor donderdag inderdaad..quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.
Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is ook niet handig voor Sinterklaas. Hoorde dat donderdag de Appie met een folder komt.
Bij ons zal het morgen wel 4 folders zijn.
die komen volgens mij nog wel. Wanneer weet ik niet. Kan me voorstellen dat die of op de zaterdag of op de dinsdag er na zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen kerstfolder van de Poeisz en C1000 dus?
Ja en nu helaas weer.. en hele dikkequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
We hadden toch vorige week ook al makro's?
Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Is er volgende week zaterdag trouwens al flink kerstpost te verwachten? Ik sta nu ingepland op 2 wijken van ongeveer 2,5 uur per stuk, met 5/6 folders en dat gaat me eigenlijk zelfs zonder kerstdrukte al wel wat teveel worden
Ah jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Nauwelijks denk ik, scheelt dat die zaterdag nog relatief vroeg na sinterklaas is. Bovendien zou men kerstpost zoveel mogelijk op ma/wo/vr gaan bezorgen, juist om de piekdagen beheersbaar te houden.
Die zou ik dan ook niet meer helpen als zij een keer omhoog zitten ...quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk druk hier, en dan nog twee opdeelwijken ook. Anderhalf uur te laat de deur uit, met dank aan een paar hulpvaardige collega's die niet verder kijken dan hun eigen dienst en dus de deur uit snellen zodra zij klaar zijn. Bedankt hè,
vorige week had ik geen marko's maar vandaag welquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:26 schreef V__L_N het volgende:
We hadden toch vorige week ook al makro's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |