Serieus?quote:Op woensdag 28 november 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
op 21 december kerstontbijt met mijn collega's
Ja, dan zijn de donderdagen wel anders!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Szura het volgende:
Woensdagen
Om 8 uur het VBG uitlopen en om 9 uur thuis zijn van je bestelling
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:25 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, dan zijn de donderdagen wel anders!
Nu werk ik niet meer op dinsdags, maar dinsdag had ik altijd 3 tassen post en 2 hah, en donderdags had ik vaak 6 tassen of net als vorige week 7 tassen enkel postquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?
Oh ja dat kan ik me nog wel voorstellen, met dikke tijdschriften enzoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
donderdagen zijn voor de sorteerders zware dagen
Ik heb altijd op dinsdag 5 tot 6 tassen plus minimaal 3 HaH. Op donderdag meestal maar een stuk of 4, zonder HaH. Ik weet niet hoe het komt dat het zo vreemd verdeelt is hier, maar voor mij is dinsdag altijd het zwaarst. Ook toen ik nog op een andere wijk zat hier.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nu werk ik niet meer op dinsdags, maar dinsdag had ik altijd 3 tassen post en 2 hah, en donderdags had ik vaak 6 tassen of net als vorige week 7 tassen enkel post
Volgens mij zit jij dan bij zo ongeveer de enige vestiging waar de dinsdag veel drukker is dan de donderdagquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?
Ja, ik ben alleen voorbereider, op donderdagen is er soms haast geen doorkomen aan + hele dikke zware bundels die je in tweeën moet delen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
in december helemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
donderdagen zijn voor de sorteerders zware dagen
jupquote:Op woensdag 28 november 2012 08:17 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag,
Ik werk altijd op maandag.
Moet ik dan Verplicht op 24 december werken?
Want ik dacht dat dit niet verplicht zou zijn dan,
jupquote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, ik ben blij dat wij dat niet hebben, daar zou ik nu niet zoveel zin in hebben!
Maar goed, zoals ik al zeg....degene die op di vrij en zat in dat dorp bezorgd die wilde heel graag die maandag werken....quote:
Bij mij had er ook eentje een leuke eigen indeling gemaakt :|quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was mijn wijk vandaag echt dramatisch gezet, behalve de laatste straat.
Grapjassen dachten ook dat ik van nummer 3 (nummers lopen van 73 naar 3) naar nummer 73 terugging. Niet dus he
Ik wil mijn vaste voorbereider terug!
Het lijkt wel bingo!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Bij mij had er ook eentje een leuke eigen indeling gemaakt :|
39 - 47 - 49 - 45 - 11 - 23 - 25
En toch heb ik meer post op dinsdag dan op donderdag, ook als ik HaH niet meereken!.. Misschien ligt het aan mijn wijk, maar het is echt zo!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:02 schreef dud0r het volgende:
Vreemd dat bij Selestha de dinsdag drukker is. Als ik in de cijfers kijk zie ik overal meer post gepland staan voor de donderdag dan voor de dinsdag. Vanaf welk kantoor komt jouw post Selestha, in de OP staat Amersfoort. Is dat de nijverheidsweg? Daar staat op de donderdag ook meer gepland dan op de dinsdag namelijk.
Dat je er dinsdag langer over doet ligt aan de HAH of je moet net een wijk hebben waar alleen maar stickers zitten.
Ja, vreemd.. Misschien heb ik een rare wijk. Maar ik ben op donderdag altijd veel sneller klaar dan op dinsdag en ik heb ook meestal minder postzakken (HaH niet meegerekend)quote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij dan bij zo ongeveer de enige vestiging waar de dinsdag veel drukker is dan de donderdag. De dinsdagen hier stellen echt weinig voor. Goed, er is altijd huis aan huis op dinsdag, maar zelfs met die tassen huis aan huis erbij op de dinsdag is het vaak nog minder qua aantal tassen dan op een donderdag.
Nou ja, zoals ik al zei, dus meer zakken post. Ik heb geen idee waarom dat specifiek zo is, ik krijg niet heel veel bladen mee op dinsdag. Maar na een jaar is me toch wel echt duidelijk dat het dan meer is.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef gelestipjes het volgende:
Dat je op dinsdag langer bezig bent is op zich wel logisch, ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft, met huis aan huis duurt het gewoon altijd langer. Maar ik ben wel benieuwd wat je er dan zoal bij hebt zitten op de dinsdag, aangezien vrijwel alle bladen op de donderdag rondgebracht moeten worden.
Dat kan inderdaad, dat zei ik al. Heb waarschijnlijk gewoon pechquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef Mirgeam het volgende:
In Amersfoort is het ook drukker op donderdag, zal wel aan die wijk liggen
Op zich lijkt het me vrij vanzelfsprekend dat je dus gewoon moet werken op de 24ste als je altijd op maandag werkt. Dat niet verplicht geldt uiteraard alleen voor mensen die normaal vrij zijn. Maar goed, als iemand anders wel voor jou wil werken is er niet echt een probleem toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Maar goed, zoals ik al zeg....degene die op di vrij en zat in dat dorp bezorgd die wilde heel graag die maandag werken....
Ik weet net een paar dagen dat we bij mijn ouders de 24ste kerst vieren. DIt aangezien mijn vader wisselende diensten werkt en dus eerste en tweede kerstdag moet werken.
Het is als een normale dinsdag bezorgen,(de dag dat ik nooit werk) Dus komen ze om 1 uur de post afleveren voor een week die meer als 3 uur omvat, en ik eigenlijk om 4 uur bij mijn ouders moet zijn, dus hier thuis om half 3 weg moet rijden.....
Nee daar word ik vrolijk van....in de brief die ik ontving, ston dus dat het niet verplicht was om te werken...er stond niet, als je normaal op maandag wel werkt, moet je werken.
Maar goed, ik blijf ff chagerijnig....is van de week wel weer over....
Hij is eerst ingevoerd en nu wordt de boel officieel weer 'ont-geo'ed'?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier gaat de georoute er per april weer uit. Al die moeite voor niks ....
Jep, de diensten die we voor de georoute hadden keren weer terug.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef lololo het volgende:
[..]
Hij is eerst ingevoerd en nu wordt de boel officieel weer 'ont-geo'ed'?
Ik heb bij ons wel wat geruchten gehoord over terugdraaien maar dat is al weer heel lang geleden.
Komt dat 'van bovenaf' of is het een lokale beslissing?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jep, de diensten die we voor de georoute hadden keren weer terug.
Dat eerste weet ik niet. Het werd ons meegedeeld.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef lololo het volgende:
[..]
Komt dat 'van bovenaf' of is het een lokale beslissing?
En welke locatie als ik vragen mag?
Dan hadden ze het beter voor de KNJ kunnen doen. En dan niet 2 weken ervoor maar een maand of 2 ervoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef lololo het volgende:
Dan hoop ik dat wij na de KNJ ook afscheid nemen van dat gedrocht.
of het er nu ook beter op is geworden? Het is iig voor degenen die moeten VOSsen eenvoudiger geworden. Ze kunnen nu gewoon op postcode inmikken op enkele specifieke straten per postcode na.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef lololo het volgende:
Dan hoop ik dat wij na de KNJ ook afscheid nemen van dat gedrocht.
wij zijn nu anderhalve maand om.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hadden ze het beter voor de KNJ kunnen doen. En dan niet 2 weken ervoor maar een maand of 2 ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |