Nee kleintje. 2 teams maar die ik moet leiden. En ik ga alleen over de voorbereiding.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I wish you good luck met jouw eerste jaar als TC met KNJ![]()
Grote vestiging?
Mensen kijken op tegen KNJ, maar ik vind dit juist de mooiste periode. Als member van het autobedrijf, ook al ben flink in de weer met tillen etc, uren maken, en lekker verdienen![]()
Haalritten hoeft niet meer, dat is nu aan de subco's overgelaten.
een goede TC of PB+ zorgt er dus wel voor dat de mensen op straat ook iets krijgen. Die van ons deed dat iig wel. Kon ik af en toe dubbel genietenquote:
Ja, het is vrijwillig, maar er wordt wel duidelijk gemaakt dat het niet wordt gewaardeerd als je nee zegtquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten werken? Volgens mij is extra werken nog steeds vrijwillig.
vorige kerst zaten we binnen in de kou (koud in de winter, heet in de zomer), kregen niks te eten (de kantine is ook al een paar jaar dicht overigens) terwijl de postbezorgers gratis bij snackbars mochten etenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een goede TC of PB+ zorgt er dus wel voor dat de mensen op straat ook iets krijgen. Die van ons deed dat iig wel. Kon ik af en toe dubbel genieten
dat is een landelijk beleid ivm matige opbrengstenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb onze kantine ook nog nooit open gezien ..
Enige wat wij hebben is een koffie en snoepautomaat.
Kan ik me voorstellen, was goed uitgerust met apparatuur.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is een landelijk beleid ivm matige opbrengsten
vroeger kon je er alles krijgen
Snoepautomaat!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is een landelijk beleid ivm matige opbrengsten
vroeger kon je er alles krijgen
er liep zelfs een eten te maken maar dat is allang vergane gloriequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, was goed uitgerust met apparatuur.
Bij ons kan je het geen werkoverleg noemen, het is een zaal vol mensen en er worden wat mededelingen gedaan. Maar ik vind het wel belangrijk dat je zoiets doet, ik blijf graag op de hoogte.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:03 schreef dud0r het volgende:
Het was inderdaad zeer druk vandaag.
@ Selestha: werkoverleg over de KNJ zeker?
Die zijn zo compleet nutteloos vind ik. Het is dat er van mij verwacht wordt dat ik er 1 hou anders had ik het over geslagen.
Op de mensen die nog nooit een kerst gedraaid hebben na, weet iedereen dat het druk wordt met kerst.
Dat het dit jaar voor het eerst met het piek/dal systeem is verandert daar weinig aan.
Delen meerdere mensen mijn mening?
Hebben wij ook, alleen regelmatig dat er van alles op isquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Snoepautomaat!Hier alleen een drankenautomaat voor koffie, thee, chocolademelk en soep!
Heftig allemaal zeg!quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:18 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier ook zeer veel pakketjes vandaag! Heb ze zo goed mogelijk tussen en op de bundels gedaan waar ze bij horen. Anders had de bezorgster zich een ongeluk kunnen zoeken. En allemaal verkeerde Ziggopost!
Vorig jaar ben ik op 6 dec. begonnen als voorbereider. Was best wel heftig! Maar ik heb het overleefd!
Maar ach, het heeft wel iets. Om 9 u. komt er een schaal met leverworst voorbij of stukken amandelstaaf. De drankenautomaat is ook gratis in december. Maar ik zie wel op tegen de week van 17 tm. 22 december, 6 dagen werken en om 6 u. opstaan. Ook op maandag 31 dec. werken, dus dan zit ik 's avonds om 9 u. wel te![]()
Maar wel weer extra centjes natuurlijk dat is wel lekker!
wij hebben ook nog een met voorverpakte broodjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:19 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Snoepautomaat!Hier alleen een drankenautomaat voor koffie, thee, chocolademelk en soep!
Dit is volgens mij overal zo. Daarom vind ik het ook nutteloos.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:33 schreef lololo het volgende:
[..]
Bij ons kan je het geen werkoverleg noemen, het is een zaal vol mensen en er worden wat mededelingen gedaan. Maar ik vind het wel belangrijk dat je zoiets doet, ik blijf graag op de hoogte.
Alleen jammer dat het zo massaal is geworden. Dat slaat de dialoog dood, meer dan snel wat vragen beantwoorden gebeurt er niet.
Ja. Want die maandag zou je sowieso werken. Het enige wat je aan zou kunnen kaarten is dat je niet kan omdat het als een dinsdag gedraaid wordt en je op maandag de tijd er niet voor hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:17 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag,
Ik werk altijd op maandag.
Moet ik dan Verplicht op 24 december werken?
Want ik dacht dat dit niet verplicht zou zijn dan,
Hier worden zelfs de waterflesjes die zijn bestemd voor de pbz in de zomer allemaal achtergehouden en verdeeld onder de postbodes op kantoor. Daarnaast krijgen ze dan ook nog vaak ijs enzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:42 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
vorige kerst zaten we binnen in de kou (koud in de winter, heet in de zomer), kregen niks te eten (de kantine is ook al een paar jaar dicht overigens) terwijl de postbezorgers gratis bij snackbars mochten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |