Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Cadeaukaart van de V&D gekozen
Ook een beetje strategische keuze, want had even opgezocht wat de rest van de cadeautjes waard zouden zijn en volgens mij is zo'n cadeaukaart het meeste waardquote:
Hier heb je in ieder geval het meest aan denk ik, het biedt de meeste keusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook een beetje strategische keuze, want had even opgezocht wat de rest van de cadeautjes waard zouden zijn en volgens mij is zo'n cadeaukaart het meeste waard
Ja ook datquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval het meest aan denk ik, het biedt de meeste keus
Je kan je verrassingspakket ook nog aan de voedselbank geven trouwensquote:Op woensdag 5 december 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga toch voor het verrassingspakket.
Wilde het eigenlijk weggeven voor minderbedeelden, deed ik vorig jaar ook, aan de voedselbank.
Ik ben zo een lulhannes dat ik elk jaar weer iets anders wil uitkiezenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Je kan je verrassingspakket ook nog aan de voedselbank geven trouwens
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier stond de voedselbank verleden week gewoon bij AH voor de deur met een stand. Kon je voedsel deponeren. Vond ik een leuke actie! Dan weet je ook zeker dat het goed terecht komt.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja precies, al heeft de voedselbank er ook geen moeite mee als je zomaar wat bij ze langs komt brengenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Hier stond de voedselbank verleden week gewoon bij AH voor de deur met een stand. Kon je voedsel deponeren. Vond ik een leuke actie! Dan weet je ook zeker dat het goed terecht komt.
ja prima, maar wat als er dan in het verrassingspakket géén voedsel zit? Hebben ze er weinig aan natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
[..]
Hier stond de voedselbank verleden week gewoon bij AH voor de deur met een stand. Kon je voedsel deponeren. Vond ik een leuke actie! Dan weet je ook zeker dat het goed terecht komt.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja prima, maar wat als er dan in het verrassingspakket géén voedsel zit? Hebben ze er weinig aan natuurlijk
Zie DMquote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat is waarAls is dat wel onwaarschijnlijk met een kerstpakket.
Volgens onze TC begintt het op zaterdag 15 echt druk te worden!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Gaat het aankomende zaterdag al druk worden dan? Vrijdag lijkt 't te gaan sneeuwen en als het dan vriest 's nachts....
bij ons van 17 t/m 24 decquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Gaat het aankomende zaterdag al druk worden dan? Vrijdag lijkt 't te gaan sneeuwen en als het dan vriest 's nachts....
Dan ook in het midden want vorige week waren wij ook het westen qua weerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bij ons van 17 t/m 24 dec
en vooral in het westen gaat er veel sneeuw vallen en in het noorden ook
Bij ons was het dinsdag al drukker dan normaal, dus morgen zal 't ook wel weer feest zijn.. Draaien de kasten al volgens het kerstscenario, vanaf de 11e komt de extra hulp en zullen we ook vroeger starten..quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Morgen gaat het bij ons althans zeer druk worden, en HAH.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bij ons was het dinsdag al drukker dan normaal, dus morgen zal 't ook wel weer feest zijn.. Draaien de kasten al volgens het kerstscenario, vanaf de 11e komt de extra hulp en zullen we ook vroeger starten..
Wat betreft de sneeuw: Zoals alles er nu naar uit ziet (Weermodellen) lijkt er langdurige sneeuwval op komst te zijn, zou donderdagavond al moeten beginnen.. KNMI heeft nu al waarschuwingen uitstaan..
Van de zomer hadden we dat ook enkele keren op donderdag.. Van mij mag het morgen, moet toch niet bezorgenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Morgen gaat het bij ons althans zeer druk worden, en HAH.
3 dagen per week heb ik HAH
Ik zit in de auto, dus dan valt het nog wel mee, kan alles zelf meenemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Van de zomer hadden we dat ook enkele keren op donderdag.. Van mij mag het morgen, moet toch niet bezorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |