Dat is ook een idee! Had nog niet bedacht dat ik er ook boeken mee zou kunnen scorenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:01 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook over nadenken, ik vind de opties erg leuk! Ga denk ik voor een tegoedbon.. Boeken
Zijn al die tegoedbonnen ter waarde van 25 eu?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik twijfel nog. Die fleece badjas ziet er wel lekker uit, of anders wordt het wellicht toch de V&D bon van EUR 25. Hoewel, ik heb hier nog V&D bonnen liggen van vorig jaar.....
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef lololo het volgende:
[..]
Zijn al die tegoedbonnen ter waarde van 25 eu?
Het zijn niet bepaald iPads die ze weggeven neequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja.
ik twijfel tussen het verrassingspakket (is wel risicovol natuurlijk) en een cadeaubon. Vind het wel karige cadeaus eerlijk gezegd.
WFP stond er wel weer ergens tussen... Volgens mij bij de cadeaubonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik zie echter geen optie om dat kerstcadeau te schenken aan iemand, of althans het waardebedrag, aan iemand die dat beter kan gebruiken.
Ik ben pas geleden tijdelijk verhuisd, dus brief ligt bij oude huis. Net wel ff gebeld voor de codes, haha. Wat een troep zeg. Waardebon van de vd wordt het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:58 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Heb je vandaag geen folder per post gekregen met de keuzes erop? Ik wel namelijk.
Ikke niet nee!quote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Rafierafie het volgende:
Vast en zeker niemand hier die sigaren rookt? Ik moet op zoek naar een goede sigaar voor de kerst
Nee ook geen idee, kan je alleen zeggen, koop er voor de grap een sigaar bij van snoepquote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Rafierafie het volgende:
Vast en zeker niemand hier die sigaren rookt? Ik moet op zoek naar een goede sigaar voor de kerst
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef peter2671 het volgende:
Donald Duck abonnement voor de jongste gekozen
Hier staat de kerstboom al 2 wekenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb de (nep)kerstboom alvast stiekem naar beneden gesleept!Mag eigenlijk pas na 5 december, maar ik heb er vandaag tijd voor!
Oh en de Donald Duck heb ik ook over nagedacht. Vind die ook nog altijd super. Hier in de straat staat een rijtje bejaardenwoninkjes, waar ook nog 2 duckies worden bezorgd. "Voor de kleinkinderen", jaja...
Ik rook zo nu en dan een goede sigaar, een Balmoral, met een maat van me onder het genot van een idem goede single malt whiskyquote:Op woensdag 5 december 2012 09:32 schreef Rafierafie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |