botercreme maak ik toch niet graag met de hand,quote:
Maar jij verstuurt vooral voedsel en zo toch? Ik kan me voorstellen dat dat minder snel gejat wordt dan gouden horloges en juwelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Over de Pakketdienst van PostNL, wij versturen honderden pakketten per jaar vanwege onze webwinkel.
Nooit problemen mee gehad, nooit niet.
Vandaag voor 16:00 besteld? Morgen in huis, dat is voor 90% onze ervaring. De 10% komt binnen 2 werkdagen altijd aan. Volgens de norm dus.
Ook remboers bestellingen, gaat prima.
Dus ik snap die kritiek niet zo goed hier: http://www.nujij.nl/econo(...)l-toe.20324747.lynkx
Ik ben meer dan tevreden over PostNL als klant.
Als werknemer daar ietsje minder, maar dat ligt meer aan het salaris, niet aan mijn werk
Een hongerige pakketbezorgerquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar jij verstuurt vooral voedsel en zo toch? Ik kan me voorstellen dat dat minder snel gejat wordt dan gouden horloges en juwelen
Creatief met kurk zijn iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:47 schreef gridjuh het volgende:
[..]
botercreme maak ik toch niet graag met de hand,
maar de ene kant draait en de andere niet, dus het is nu een mixer met 1 mixerding
voorlopig is het dan maar een oplossing, maar word ik niet blij van
Heb je vandaag geen folder per post gekregen met de keuzes erop? Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:46 schreef MissSpooky het volgende:
Oeh, wat zijn de keuzes bij kerstpakket? Ik weet mn code vrijdag pas waarschijnlijk. Of kun je 't ook zonder code zien op de site?
ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:57 schreef gridjuh het volgende:
[..]
zal morgen wel foto maken van de sinterklaastraat als deze lukt dan
Hier wel behoorlijk veel post, oa het Eigen Huis Magazine. Daarnaast 4x hah (Ah, Gamma, Karwei, Siebel) in setjes van 20 die ongeveer 3kg per bundel wogen. Alles bij elkaar 7 tassen voor 1 niet bijster grote wijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Niet veel post, wel heel veel pakjes! HAH was hier C1000 en Gamma.
Wij hadden vandaag werkoverleg. Er zat ook iemand van de OR bij. Die zei dat was afgesproken om de bundels niet dikker dan 5 cm te maken. Dat vind ik wel heel dunne bundels. Dan zou ik vooral op do. alle bundels moeten splitsen, heel veel zelfs in drieën. Wat vinden jullie?
Nee, dat is toch echt een vleesmesquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:25 schreef KatrienDuck het volgende:
En die messenset zou ik ook niet gauw nemen, is van Amefa, geen topspul.
En dat gekartelde vleesmes is een broodmes Erwin!
Bij ons is ie vandaag verstuurd, heb 'm echter niet gehad.. Mijn contract loopt 8 december af maar denk dat ze nog niet gezien hebben dat dan mn jaarcontract ook in gaat.. Zal 't wel eens navragen van de week.. Of kom je er niet voor in aanmerking als je er nog maar 6 maanden werkt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Jesse_ het volgende:
Kerstpakketbon is binnen, nu alleen nog bedenken wat ik ga kiezen
Welkomquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef Timmos het volgende:
Wist niet dat er een PostNL topic was
[..]
Bij ons is ie vandaag verstuurd, heb 'm echter niet gehad.. Mijn contract loopt 8 december af maar denk dat ze nog niet gezien hebben dat dan mn jaarcontract ook in gaat.. Zal 't wel eens navragen van de week.. Of kom je er niet voor in aanmerking als je er nog maar 6 maanden werkt?
Ja daar moet ik ook over nadenken, ik vind de opties erg leuk! Ga denk ik voor een tegoedbon.. Boekenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Jesse_ het volgende:
Kerstpakketbon is binnen, nu alleen nog bedenken wat ik ga kiezen
Volgens mijn teamcoach moet je voor 1 juni in dienst zijn gekomen om er 1 te ontvangen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:34 schreef Timmos het volgende:
Wist niet dat er een PostNL topic was
[..]
Bij ons is ie vandaag verstuurd, heb 'm echter niet gehad.. Mijn contract loopt 8 december af maar denk dat ze nog niet gezien hebben dat dan mn jaarcontract ook in gaat.. Zal 't wel eens navragen van de week.. Of kom je er niet voor in aanmerking als je er nog maar 6 maanden werkt?
Voorbereiden en bestellen, laatste tijd alleen bestellen als het nodig is maar de eerste 4/5 maanden ivm vakanties toch wel volop mn rondes gelopen..quote:
Zal 't wel even checken, ben 6 juni in dienst gekomen geloof ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mijn teamcoach moet je voor 1 juni in dienst zijn gekomen om er 1 te ontvangen.
We horen het wel hè? Dan wacht ik nog even met bestellen :-)quote:[..]
Ik heb het verrassingspakket gekozen......
Levertijd 2 tot 15 werkdagen :|
Ahh, duidelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voorbereiden en bestellen, laatste tijd alleen bestellen als het nodig is maar de eerste 4/5 maanden ivm vakanties toch wel volop mn rondes gelopen..
Is dat zo? Dat is niet te zien op het plaatje. Wat onnozel zeg! Een vleesmes moet idd glad zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat is toch echt een vleesmes
Alle messen zijn namelijk gekarteld.
Klopt, koksmes idem, maar dat zit er niet bij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat is niet te zien op het plaatje. Wat onnozel zeg! Een vleesmes moet idd glad zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |