In het noorden nog niks!quote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor hen die straks moeten werken, succes
Hier ligt 2cm sneeuw.
Dit meen je toch niet? Sinds wanneer wordt HAH anderhalf jaar van tevoren gepland?quote:Op zondag 2 december 2012 08:24 schreef Jippie90 het volgende:
[..]
Deze HAH was vorig jaar al ingepland voor zover ik weet en dan hoeven ze het lijkt mij niet nog is 3 weken van tevoren te melden.
Ik heb ook geen zin in sneeuw, ook al bezorg ik niet.quote:Op maandag 3 december 2012 13:40 schreef Rafierafie het volgende:
De sneeuw hier verdwijnt gelukkig zodra het de grond raakt
Ik vind het sowieso nog veel te vroeg voor sneeuw. Bah!
Oké dat klopt, maar het is retarded zo hè!?quote:Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat doen de voorbereiders niet he, zo wordt het spul gewoon aangeleverd. Maar wel irritant inderdaad. Ik heb ook wel eens 4 tassen HAH gehad wat eigenlijk ook wel in 1 tas had gepast.
tijdens een autoroute is het ook leuk. Lekker doorboenderen, maar niet over de grens heen gaan, terwijl het verkeer om jou heen zo ongeveer stapvoets rijdtquote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind sneeuw altijd geweldig. Het is idd minder voor de bezorgers en zeker als het echt heel hard sneeuwt. Maar toch vind ik het altijd wel een bepaalde sfeer hebben, als je buiten loopt terwijl het keihard sneeuwt.
Sneeuw heb ik liever dan regen, zeker als het verse sneeuw is. Dat valt gewoon van je af, en dan ben je niet doorweekt en ijskoud aan het einde van de dag. Met regen rond deze temperaturen daarentegen ben je na een uur al tot op het bot verkleumd. Geef mij dus maar sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vind sneeuw altijd geweldig. Het is idd minder voor de bezorgers en zeker als het echt heel hard sneeuwt. Maar toch vind ik het altijd wel een bepaalde sfeer hebben, als je buiten loopt terwijl het keihard sneeuwt.
Haha nee joh. Alleen je ID en waarschijnlijk je bankpas.quote:Op maandag 3 december 2012 19:06 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik heb as woensdag een sollicitatiegesprek bij postNL. Nu vroeg ik me af wat ik moet meenemen? Naast mijn ID? Moet ik ook een CV oid meenemen. Het is voor de funcitie postbezorger.
Ja ik ben op alles voorbereid. Maar die pasjes heb ik standaard bij me.quote:Op maandag 3 december 2012 19:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha nee joh. Alleen je ID en waarschijnlijk je bankpas.
Het was héérlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 10:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor hen die straks moeten werken, succes
Hier ligt 2cm sneeuw.
Gejat ofzo... Dat is inderdaad wat de mensen denken. En wie krijgt de schuld?quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg vandaag (jaja, op maandag) een tijdschrift binnen. Volgens mij hoorde die eigenlijk op zaterdag bezorgd te worden want hij was herpakt en zeiknat (opgedroogd). Dus waarschijnlijk ergens in een plas water gevallen toen terug naar VBG en herpakt en vandaag bezorgd. Heb hem maar weggegooid. Kan er niks meer mee, ziet er niet uit.
Moet zelf soms ook wel eens lege enveloppen of afschriften bezorgen (herpakt en met excuusbriefje). Vraag ma alleen altijd af wat de mensen hebben aan een lege envelop? Dan heb je het gevoel dat er wat met je post is gebeurd (gejat ofzo). Bezorg het dan niet en niemand mist het vaak....
Als ik moet fietsen terwijl het sneeuwt en de wind recht van voren komt hoeft het van mij ook niet zo. Doet altijd ongelooflijk zeer aan mijn ogen als ik ze dan überhaupt al open kan houden.quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
Sneeuw heb ik liever dan regen, zeker als het verse sneeuw is. Dat valt gewoon van je af, en dan ben je niet doorweekt en ijskoud aan het einde van de dag. Met regen rond deze temperaturen daarentegen ben je na een uur al tot op het bot verkleumd. Geef mij dus maar sneeuw
Gamma folder loopt tot vrijdag dus dikke kans dat we zaterdag wederom de Gamma hebben.... (hopelijk dan niet die Zelfdoen boekjes)quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als ik moet fietsen terwijl het sneeuwt en de wind recht van voren komt hoeft het van mij ook niet zo. Doet altijd ongelooflijk zeer aan mijn ogen als ik ze dan überhaupt al open kan houden.
Kreeg trouwens een mailtje van de Gamma... Er is wederom een nieuwe folder. Feest dus weer morgen. Ik weet niet wat we verder allemaal aan HAH hebben.
Grappig hoe er in de reacties weer de schuld wordt gegeven aan de postbezorgers die over het algemeen helemaal niet met dit soort spullen in aanraking komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:20 schreef Selestha het volgende:
We zijn weer populair
Juwelen niet veilig bij PostNL
Nieuw boekje loopt van 3 t/m 7 december.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gamma folder loopt tot vrijdag dus dikke kans dat we zaterdag wederom de Gamma hebben.... (hopelijk dan niet die Zelfdoen boekjes)
Dat is steeds als Postnl iets met bioscopen doet. Dat gaat altijd bij Pathé terwijl die lang niet overal zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef gelestipjes het volgende:
Hier de bon ook binnen, ik denk dat ik maar voor 1 van die gift cards ga, want de rest is allemaal niet veel bijzonders. Niet dat ik vaak bij de V&D of de free record shop kom of zo, maar de overige opties zijn niet echt aantrekkelijk. Bioscooptickets zijn op zich best aardig, maar waarom moeten het dan weer pathé bonnen zijn, en niet gewoon de nationale bioscoopbon? Want een pathé zit hier niet in de buurt.
5 cm zou in een wijk als die van mij vaak dan 5 huizen per bundeltje betekenen. Niet echt handig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:05 schreef KatrienDuck het volgende:
Niet veel post, wel heel veel pakjes! HAH was hier C1000 en Gamma.
Wij hadden vandaag werkoverleg. Er zat ook iemand van de OR bij. Die zei dat was afgesproken om de bundels niet dikker dan 5 cm te maken. Dat vind ik wel heel dunne bundels. Dan zou ik vooral op do. alle bundels moeten splitsen, heel veel zelfs in drieën. Wat vinden jullie?
Ja. We zijn er trots op. En al helemaal omdat je het ons komt vertellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:08 schreef CoExist het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2973803/postnl-geeft-diefstal-toe.html
Ik kijk er ook niet meer van op. Stelletje gajes!
Lekker aan het Fok!ken op jullie gejatte smartphone tijdens je postrondje terwijl je post bij de verkeerde mensen bezorgd!?
Ik heb het verrassingspakket gekozen......quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik heb de cadeaubon ook binnen, ik denk dat ik voor een tijdschrift of een tas ga.
dat poppetje van playmobil was geniaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef gelestipjes het volgende:
Dat verrassingspakket durf ik niet aan, te bang dat het weer zo'n samengeraapt zooitje is als 2 jaar terug of zo, toen we onder andere een springtouw en voetbal kregen.
Die was tof jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat poppetje van playmobil was geniaal
Ik laat me graag verrassen, vorig jaar hadden we snert en roggebrood....quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:18 schreef gelestipjes het volgende:
Die wel ja, maar de rest was niet bepaald geweldig.
Die messenset zou ik niet nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat is steeds als Postnl iets met bioscopen doet. Dat gaat altijd bij Pathé terwijl die lang niet overal zitten.
Ik heb die messenset besteld. Moet alweer een tijdje fatsoenlijke messen hebben dus dat komt mooi uit
Als je eenmaal zo'n mes hebt wil je ook niet meer anders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die messenset zou ik niet nemen.
Mijn vriendin heeft verleden jaar via haar werk precies die messenset besteld die op de site staat.
Ze zijn erg snel bot, en bovendien is het vleesmes gekarteld, dat snijdt niet echt handig in vlees
Zelf heb ik daarna maar een goed koksmes, een vleesmes en utility knive gekocht Wüsthof. Kost je wel ¤260, maar gaan je leven lang mee
Daar zat ik idd ook aan te twijfelen....maar laat me gewoon verrassen....quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die messenset zou ik niet nemen.
Mijn vriendin heeft verleden jaar via haar werk precies die messenset besteld die op de site staat.
Ze zijn erg snel bot, en bovendien is het vleesmes gekarteld, dat snijdt niet echt handig in vlees
Zelf heb ik daarna maar een goed koksmes, een vleesmes en utility knive gekocht Wüsthof. Kost je wel ¤260, maar gaan je leven lang mee
Klopt, en aangezien koken mijn hobby isquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je eenmaal zo'n mes hebt wil je ook niet meer anders.
Gewoon met de hand knedenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:38 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook aan te twijfelen....maar laat me gewoon verrassen....
Ben ik een sinterklaastaart aan het maken....begeeft verdorie de mixer het....zucht....gewoon vervelend. Maar heb het nog kunnen oplossen gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |