Qua post weet ik niet, maar 6 folders hier. Met 2 wijken van 2,5 uur die zeker gaan uitlopen is dat niet handigquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Gaat het aankomende zaterdag al druk worden dan? Vrijdag lijkt 't te gaan sneeuwen en als het dan vriest 's nachts....
Ja ze zeiden dat ik waarschijnlijk alleen een tijdelijk mag worden aangenomen. Maar op de site van postNL staat gewoon dat het mogelijk is. Maar ze hadden nog nooit iemand van mijn leeftijd gezien voor postbezorger, dus waarschijnlijk is het gewoon een foutje.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja? Zeiden ze dat? Voor welke functie was het?
Werken er hier van alle leeftijden, iig als bezorgerhele hoop boven de 40 ook nog wel. Minimumloon gaat iig boven de 23 (toch?) niet meer omhoog, dus qua loon maakt het dan weinig uit
Die brief over het functioneren, haha ja die krijg ik ook elk jaar netjes
Wij vossen hier op woensdag al voor donderdag omdat dat zo'n drukke dag is.. 6 blauwe bakken en 2 rode is dan geen uitzondering..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef V__L_N het volgende:
Leeftijd een punt bij postnl? Dat zou voor het eerst zijn. Of je moet 12/72 zijn.
Hier sneeuwt het vandaag al. Vast even me sneeuwschoenen in gelopen, en me spikes klaar gelegd. Laat maar komen hoor die sneeuw... Ik hou er van.
We hadden hier vandaag al veronica gidsen. Betekend dat dat het morgen heel erg druk gaat worden? (Zat hier iemand die A'dam ZO sorteert?)
Ik weet ook weer eens niet wat voor HAH ik deze week kan verwachten, maar het is vast iets verschrikkelijk onhandigst.
Kreeg een brief dat ze mijn functioneren hadden bekeken en dat me TC had aangegeven tevreden over me te zijn...Dat was ook wel een lach waard zeg.
Dat doen ze hier ook. Wordt zelfs al vaak een deel ingegooid.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wij vossen hier op woensdag al voor donderdag omdat dat zo'n drukke dag is.. 6 blauwe bakken en 2 rode is dan geen uitzondering..
Lekker warm zeg!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dit zijn mijn nieuwe snowboots om de kerstpost te bezorgen![]()
![]()
Die zien er toch een stuk leuker uit dan de mijnequote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dit zijn mijn nieuwe snowboots om de kerstpost te bezorgen![]()
![]()
quote:
Ja ze zijn heel erg fout, en daardoor weer heel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zien er toch een stuk leuker uit dan de mijne
Ja ik had er ook doc martens voor, maar die zijn dus helaas gisteren naar hun grootje gegaanquote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Toffe bootsmooi een goed profiel eronder ook, handig!
Heb zelf meestal hoge doc martens aan in de winteren dan met lekker warme sokken
Iedereen de snow steps/spikes al klaar liggen dan?
klopt, maar aan de andere kant is het wel goed dat er nog mensen zijn die hun paadje vegenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef HetBrabandertje het volgende:
Als je die snow steps gebruikt is het opeens wel heel vervelend als mensen hun stoepje zijn gaan vegen. Dan loop je met die noppen op de stoep en dat slijt dus en loopt ook niet zo lekker. Dan zijn normale schoenen met goed profiel misschien toch handiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |