abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2012 @ 15:56:16 #276
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_119959459
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_119959956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Gaat het aankomende zaterdag al druk worden dan? Vrijdag lijkt 't te gaan sneeuwen en als het dan vriest 's nachts....
Qua post weet ik niet, maar 6 folders hier. Met 2 wijken van 2,5 uur die zeker gaan uitlopen is dat niet handig ;)

Morgen gaat het hier ook erg druk worden idd qua post, + dan die AH folder. Mag ook weer een wijkje gaan doen, is van iemand die er normaal 2 loopt :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 5 december 2012 @ 16:15:25 #278
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_119960060
Net terug van een sollicitatie bij postNL. Ik hoor nog wat van postNL. Enigste - punt, kan mijn leeftijd zijn.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:21:34 #279
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_119960274
Leeftijd een punt bij postnl? Dat zou voor het eerst zijn. Of je moet 12/72 zijn.

Hier sneeuwt het vandaag al. Vast even me sneeuwschoenen in gelopen, en me spikes klaar gelegd. Laat maar komen hoor die sneeuw... Ik hou er van.

We hadden hier vandaag al veronica gidsen. Betekend dat dat het morgen heel erg druk gaat worden? (Zat hier iemand die A'dam ZO sorteert?)
Ik weet ook weer eens niet wat voor HAH ik deze week kan verwachten, maar het is vast iets verschrikkelijk onhandigst.

Kreeg een brief dat ze mijn functioneren hadden bekeken en dat me TC had aangegeven tevreden over me te zijn...Dat was ook wel een lach waard zeg.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_119960299
Ja? Zeiden ze dat? Voor welke functie was het?

Werken er hier van alle leeftijden, iig als bezorger :) hele hoop boven de 40 ook nog wel. Minimumloon gaat iig boven de 23 (toch?) niet meer omhoog, dus qua loon maakt het dan weinig uit ;)

Die brief over het functioneren, haha ja die krijg ik ook elk jaar netjes :P
  woensdag 5 december 2012 @ 16:27:04 #281
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_119960482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja? Zeiden ze dat? Voor welke functie was het?

Werken er hier van alle leeftijden, iig als bezorger :) hele hoop boven de 40 ook nog wel. Minimumloon gaat iig boven de 23 (toch?) niet meer omhoog, dus qua loon maakt het dan weinig uit ;)

Die brief over het functioneren, haha ja die krijg ik ook elk jaar netjes :P
Ja ze zeiden dat ik waarschijnlijk alleen een tijdelijk mag worden aangenomen. Maar op de site van postNL staat gewoon dat het mogelijk is. Maar ze hadden nog nooit iemand van mijn leeftijd gezien voor postbezorger, dus waarschijnlijk is het gewoon een foutje.
pi_119960913
Nog onder de 16 of zo dan? :X

Hm ik zie nu dat je zelfs nog maar 15 hoeft te zijn om als postbezorger te gaan werken bij ons, dat vind ik wel erg jong zeg :o
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 december 2012 @ 17:03:39 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119961845
hier in het noorden ligt al sneeuw _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119961902
Ik begon ook tijdelijk, en daarna gelijk nog een keer tijdelijk, 8 december gaat mn jaarcontract in..
pi_119961931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef V__L_N het volgende:
Leeftijd een punt bij postnl? Dat zou voor het eerst zijn. Of je moet 12/72 zijn.

Hier sneeuwt het vandaag al. Vast even me sneeuwschoenen in gelopen, en me spikes klaar gelegd. Laat maar komen hoor die sneeuw... Ik hou er van.

We hadden hier vandaag al veronica gidsen. Betekend dat dat het morgen heel erg druk gaat worden? (Zat hier iemand die A'dam ZO sorteert?)
Ik weet ook weer eens niet wat voor HAH ik deze week kan verwachten, maar het is vast iets verschrikkelijk onhandigst.

Kreeg een brief dat ze mijn functioneren hadden bekeken en dat me TC had aangegeven tevreden over me te zijn...Dat was ook wel een lach waard zeg.
Wij vossen hier op woensdag al voor donderdag omdat dat zo'n drukke dag is.. 6 blauwe bakken en 2 rode is dan geen uitzondering..
pi_119962353
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef Timmos het volgende:

[..]

Wij vossen hier op woensdag al voor donderdag omdat dat zo'n drukke dag is.. 6 blauwe bakken en 2 rode is dan geen uitzondering..
Dat doen ze hier ook. Wordt zelfs al vaak een deel ingegooid.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119962623
Klopt.. En dan per bundel weer terug in de bakken en de eerste wijk van de volgende dag laten liggen.. En donderdag zelf komt daar ook weer zoveel post bij :P
pi_119963460

Zo, dit zijn mijn nieuwe snowboots om de kerstpost te bezorgen :D ~:)
pi_119963464
Ik had niets bijzonders erbij vandaag aan post. Alleen de Donald Duck en de Libelle.
pi_119964174
Ik heb nog geen bon gekregen.. :{
pi_119964440
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker warm zeg! :D
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_119964476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]

Die zien er toch een stuk leuker uit dan de mijne :D
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_119965061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:21 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Lekker warm zeg! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Die zien er toch een stuk leuker uit dan de mijne :D
Ja ze zijn heel erg fout, en daardoor weer heel leuk :P Was het laatste paar ook nog O+
pi_119965892
mooie kinderschoentjes hoor :*
pi_119966013
Toffe boots :D mooi een goed profiel eronder ook, handig!

Heb zelf meestal hoge doc martens aan in de winter :) en dan met lekker warme sokken :D

Iedereen de snow steps/spikes al klaar liggen dan? *O*
pi_119966624
Als je die snow steps gebruikt is het opeens wel heel vervelend als mensen hun stoepje zijn gaan vegen. Dan loop je met die noppen op de stoep en dat slijt dus en loopt ook niet zo lekker. Dan zijn normale schoenen met goed profiel misschien toch handiger.
pi_119966975
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Toffe boots :D mooi een goed profiel eronder ook, handig!

Heb zelf meestal hoge doc martens aan in de winter :) en dan met lekker warme sokken :D

Iedereen de snow steps/spikes al klaar liggen dan? *O*
Ja ik had er ook doc martens voor, maar die zijn dus helaas gisteren naar hun grootje gegaan :'( Vandaar deze nieuwe aanschaf ;)
pi_119970255
Misschien moet ik ook mijn oude docjes aan gaan doen. :P Ik heb nu hardloopschoenen, maar die zijn niet zo heel warm.
pi_119972684
Ik heb van die bergschoenen, spuuglelijk, maar damn, loopt goed hoor.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 december 2012 @ 22:00:44 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119975146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef HetBrabandertje het volgende:
Als je die snow steps gebruikt is het opeens wel heel vervelend als mensen hun stoepje zijn gaan vegen. Dan loop je met die noppen op de stoep en dat slijt dus en loopt ook niet zo lekker. Dan zijn normale schoenen met goed profiel misschien toch handiger.
klopt, maar aan de andere kant is het wel goed dat er nog mensen zijn die hun paadje vegen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')