abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119421278

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_119421351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:20 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Tja, en ik vind dat dus onnodig. Hij krijgt zo vaak naar zijn hoofd gesmeten dat hij zo'n negatieve instelling heeft. En nu was hij een keer positief, en dan is het weer niet goed, dan moet hem de "realiteit" weer voorgehouden worden.
Ik denk dat je vergeet dat hetgeen is wat hier positief is, is dat hij de stap heeft genomen om dat bericht te sturen, niet het (tevergeefs) hopen op een positief antwoord. Dat eerste zal niemand betwisten. En dat eerste is waar het hier om gaat, alle negatieve reacties over een eventuele uitkomst zijn van ondergeschikt belang, en daar mag dan best de waarheid over gesproken worden. Zijn verbetering zit niet in afgewezen worden, maar in de stap zetten om iemand iets te sturen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:24:42 #3
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119421376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat je vergeet dat hetgeen is wat hier positief is, is dat hij de stap heeft genomen om dat bericht te sturen, niet het (tevergeefs) hopen op een positief antwoord. Dat eerste zal niemand betwisten. En dat eerste is waar het hier om gaat, alle negatieve reacties over een eventuele uitkomst zijn van ondergeschikt belang, en daar mag dan best de waarheid over gesproken worden. Zijn verbetering zit niet in afgewezen worden, maar in de stap zetten om iemand iets te sturen.
Mee eens, maar dan nog vind ik het onnodig om meteen zijn hoop de grond in te boren. Natuurlijk hoopt hij dat ze hem accepteert, is toch heel begrijpelijk?

En hier laat ik het verder ook bij, laten we weer ontopic gaan :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119421431
Oh dat geeft nog meer aan hoe weinig over je over me weet , want ik slik geen medicatie en je reactie zegt trouwens veel meer over jou dan over mij. En ja ik weet dat het topic hier niet voor is bedoeld maar voor je uberhaupt dingen over me gaat zeggen die je uberhaupt niet over me weet. Dat jij allerlei gedachtes over hoe ik ben bij mij posts haalt moet je zelf weten , maar dat wil uberhaupt niet zeggen dat je me kent en weet hoe ik ben .

Hier geef je trouwens precies aan hoe je waarschijnlijk zelf bent.
pi_119421441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:26 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat geeft nog meer aan hoe weinig over je over me weet , want ik slik geen medicatie en je reactie zegt trouwens veel meer over jou dan over mij. En ja ik weet dat het topic hier niet voor is bedoeld maar voor je uberhaupt dingen over me gaat zeggen die je uberhaupt niet over me weet. Dat jij allerlei gedachtes over hoe ik ben bij mij posts haalt moet je zelf weten , maar dat wil uberhaupt niet zeggen dat je me kent en weet hoe ik ben .

Hier geef je trouwens precies aan hoe je waarschijnlijk zelf bent.
_O-
pi_119421573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Mee eens, maar dan nog vind ik het onnodig om meteen zijn hoop de grond in te boren. Natuurlijk hoopt hij dat ze hem accepteert, is toch heel begrijpelijk?

En hier laat ik het verder ook bij, laten we weer ontopic gaan :)
Ik heb hier heel vaak gelezen dat mensen die niets durven of die niet een vrouw aan willen spreken bang zijn om afgewezen te worden. Ik ben van mening dat het belangrijk is om te accepteren dat die angst natuurlijk is (heb ik ook, bij elke vrouw die ik aanspreek, of elke date die ik heb) en dat ze daar niet alleen in zijn. En dat je wereld niet instort als het niet zo mag zijn.

Dus natuurlijk is het logisch dat je hoopt dat ze accepteert. Ik weet nog hoe puberaal blij ik was dat een verzoek werd geaccepteerd door iemand op wie ik verliefd was. Heb haar toen op date gevraagd en we zijn een tijd samen geweest. Ik zou diep teleurgesteld zijn geweest als ze mij had afgewezen, maar alleen door afwijzing leer je dat je er niet zo zwaar aan moet tillen.

Het is dan ook te hopen dat hij, als dit niet geaccepteerd wordt, in gaat zien dat er geen consequentie zit aan een afwijzing. De consequentie zit alleen in je hoofd.
pi_119421808
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb hier heel vaak gelezen dat mensen die niets durven of die niet een vrouw aan willen spreken bang zijn om afgewezen te worden. Ik ben van mening dat het belangrijk is om te accepteren dat die angst natuurlijk is (heb ik ook, bij elke vrouw die ik aanspreek, of elke date die ik heb) en dat ze daar niet alleen in zijn. En dat je wereld niet instort als het niet zo mag zijn.

Dus natuurlijk is het logisch dat je hoopt dat ze accepteert. Ik weet nog hoe puberaal blij ik was dat een verzoek werd geaccepteerd door iemand op wie ik verliefd was. Heb haar toen op date gevraagd en we zijn een tijd samen geweest. Ik zou diep teleurgesteld zijn geweest als ze mij had afgewezen, maar alleen door afwijzing leer je dat je er niet zo zwaar aan moet tillen.

Het is dan ook te hopen dat hij, als dit niet geaccepteerd wordt, in gaat zien dat er geen consequentie zit aan een afwijzing. De consequentie zit alleen in je hoofd.
Waaron denk je dat ik zeg dat hij beter kan richten op wat die gedaan heeft dan de uitkomst ? Juist omdat ik weet uit ervaring soms gaan dingen niet altijd zoals je wilt en dat is ff jammer maar je moet juist stil staan bij wat je erbij geleerd en leren dat soms de nee er bij hoort en weer verder gaan.
Ik weet wel dat de ene daar wat makkelijker kan dan de ander , ik kan dat beter omdat ik het vaak geprobeerd heb en juist als je het vaker doet dan kun je er wat makkelijker tegen.

Voor Benzin vind ik het meer belangrijk dat die zijn poging juist als iets goed ziet en niet als iets waar die ook al is de uitkomst minder is meteen weer terug kruipt in zijn schulp en dat die juist dit soort dingen blijft doen want juist alleen daarmee boek je vooruit gang.
  dinsdag 20 november 2012 @ 12:40:39 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119421837
Nou nou tuut tuut wat een gedoe!

Laat ik eerst even melden dat ik hier niet zit om mensen de grond in te trappen :)

Helaas zijn er in dit topic een aantal mensen die alle adviezen weg wuiven en volledig negeren en zich vast houden aan de meest debiele gedachtes. Vervolgens stoppen ze hun vingers in de oren en schreeuwen lalalalalala ik hoor je toch niet lalalala. Om vervolgens de vingers uit de oren te halen en miepen dat nieman ze helpt en niemand met een oplossing komt. Struisvogel gedrag. Kop in het zand en gaan. Benzin is daar 1 van inderdaad.

Mensen die zulk gedrag vertonen keer op keer jaren lang moeten dan niet gek opkijken als mensen harder reageren op hun of zoals ik het vaker uitkotsen genoemd hebt. En ja dat hebben ze aan zich zelf te danken.

Mensen die geen stap durven te zetten en alleen maar zeiken heb ik geen respect voor en tellen in mij. Ogen ook totaal niet mee. Ze zijn, stellen en blijven niks gedurende bovenstaand gedrag.

Mensen die een stapje zetten en iets verwachten wat niet realisties is moeten gewoon eerlijk aangesproken worden. De waarheid is namelijk niet altijd zo leuk als men hoopt. Heeft niks met "hoop in de grond te stapen te maken"

Gelukkig zijn er ook genoeg volrbeelden van users hier die stappen durven te zetten en knetter hard op hun bek gaan. En ja dat kan ik soms vermakelijk vinden om te lezen. Dit houd niet in dat ik wel respect voor ze heb. Want leren doe je door vallen en opstaan! Maar belangrijkste is door gaan ipv stoppen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:36:42 #9
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119423727
Het blijft toch een bijzondere reeks zo... :*
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119424009
Van de andere kant gezien is het soms ook zo dat er mensen zijn die denken een oplossing te hebben voor iets waar ze geen verstand hebben. Als je net als ik chronische klachten hebt, dan helpen sommige adviezen gewoon niet. Dat is uiteraard geen reden om er niet op te reageren, maar de andere kant zou wat meer moeite mogen steken in begrip en acceptatie van dergelijke problemen. Dat hoef je uiteraard niet te doen, maar reageer dan ook niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119424073
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Van de andere kant gezien is het soms ook zo dat er mensen zijn die denken een oplossing te hebben voor iets waar ze geen verstand hebben. Als je net als ik chronische klachten hebt, dan helpen sommige adviezen gewoon niet. Dat is uiteraard geen reden om er niet op te reageren, maar de andere kant zou wat meer moeite mogen steken in begrip en acceptatie van dergelijke problemen. Dat hoef je uiteraard niet te doen, maar reageer dan ook niet.
Als jouw problemen chronisch zijn dan ga je naar een professional en kom je niet om hulp vragen bij 'leken'.

De adviezen die hier gegeven worden hebben alleen zin als je in staat bent ze uit te voeren. Als je dat niet kunt dan moet je ergens anders hulp gaan zoeken.
pi_119424304
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als jouw problemen chronisch zijn dan ga je naar een professional en kom je niet om hulp vragen bij 'leken'.

De adviezen die hier gegeven worden hebben alleen zin als je in staat bent ze uit te voeren. Als je dat niet kunt dan moet je ergens anders hulp gaan zoeken.
Sommige adviezen zijn gewoon volslagen debiel, maar dan heb ik het natuurlijk over de "ga naar de kroeg dan"-adviezen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119424494
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat is niet de rol van de mensen in dit topic. Dit blijft een forum voor 'gewone' mensen en die hoeven niet in jouw blijkbaar zeer complexe psyche te duiken. Het is een topic waar mensen luchtig over het versieren van potentiële partners kunnen praten. Wil je meer? Zoek dan professionele hulp; dit kun je niet vragen of eisen van de mensen hier.
Ja doei.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:54:51 #14
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119424512
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk dat sommige mensen ook onderschatten hoe moeilijk die stap kan zijn als je daadwerkelijk met serieuze problemen te kampen hebt. Je ziet al hoeveel moeite het iemand kan kosten om een facebook friend request te versturen, dan kan je wel nagaan hoe moeilijk het voor zo iemand is om naar een psycholoog te stappen.

Je moet de hoogte van die drempel niet onderschatten, en om dan te zeggen dat je dan maar geen respect moet hebben voor zo iemand omdat die toch niets doet om zichzelf te verbeteren vind ik dan ook veel te ver gaan. Je mag daar best een beetje begrip voor hebben, het is nogal een klote situatie om jezelf in te bevinden.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_119424690
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is niet de rol van de mensen in dit topic. Dit blijft een forum voor 'gewone' mensen en die hoeven niet in jouw blijkbaar zeer complexe psyche te duiken. Het is een topic waar mensen luchtig over het versieren van potentiële partners kunnen praten. Wil je meer? Zoek dan professionele hulp; dit kun je niet vragen of eisen van de mensen hier.
Je hebt uiteraard gelijk. Daar kwam ik net in het pesten topic ook al achter. Vandaar dat ik zei dat we klaar waren met de discussie, want verder reageren heeft soms geen zin.
pi_119424720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, maar ik denk dat sommige mensen ook onderschatten hoe moeilijk die stap kan zijn als je daadwerkelijk met serieuze problemen te kampen hebt. Je ziet al hoeveel moeite het iemand kan kosten om een facebook friend request te versturen, dan kan je wel nagaan hoe moeilijk het voor zo iemand is om naar een psycholoog te stappen.

Je moet de hoogte van die drempel niet onderschatten, en om dan te zeggen dat je dan maar geen respect moet hebben voor zo iemand omdat die toch niets doet om zichzelf te verbeteren vind ik dan ook veel te ver gaan. Je mag daar best een beetje begrip voor hebben, het is nogal een klote situatie om jezelf in te bevinden.
Het gaat niet om respect, dat zie ik je heel vaak zeggen. Niemand, zelfs niet de mensen die nu ontzettend cynisch overkomen, heeft in het begin een gebrek aan respect getoond. Het advies om een professional op te zoeken is heel vaak gegeven. Natuurlijk is het logisch dat ze die drempel ervaren, maar ze kunnen hier niet geholpen worden en hebben hier niks te zoeken.

Dit topic zou inderdaad moeten gaan over luchtige onderwerpen zoals het benaderen van die kennis van een kennis of die collega van drie bureaus verderop die je niet aan durft te spreken omdat je niet zo handig bent met openingszinnen. In plaats daarvan gaat dit topic over complexe psychische stoornissen, sociale angsten en negatieve mens- en wereldbeelden. Dat is wel eens anders geweest.

Dit topic is voor mensen die de adviezen op kunnen volgen. Nee, het is natuurlijk niet om 'moeilijke gevallen' af te zeiken, maar als die moeilijke gevallen al meermalen het advies hebben gekregen hulp te zoeken en dat ze hier niet geholpen kunnen worden...Tsja, dan is het beter dat ze wegblijven en is hun deelname aan het topic niet alleen vervelend voor mensen die hier wél on-topic om advies komen vragen, maar ook gewoon op eigen risico.

Persoonlijk heb ik er flink de balen van dat dit topic niet om de leuke alledaagse voorbeelden gaat van mensen die over het drempeltje van vrouwen aanspreken durven te stappen, maar dat het alleen nog maar draait om eigenwijze probleemgevallen die niet naar de psycholoog durven en dit topic als hun persoonlijke uitlaatklep gebruiken. Hun problemen hebben niets, maar dan ook niets met versieren te maken.
pi_119424789
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat niet om respect, dat zie ik je heel vaak zeggen. Niemand, zelfs niet de mensen die nu ontzettend cynisch overkomen, heeft in het begin een gebrek aan respect getoond. Het advies om een professional op te zoeken is heel vaak gegeven. Natuurlijk is het logisch dat ze die drempel ervaren, maar ze kunnen hier niet geholpen worden en hebben hier niks te zoeken.

Dit topic zou inderdaad moeten gaan over luchtige onderwerpen zoals het benaderen van die kennis van een kennis of die collega van drie bureaus verderop die je niet aan durft te spreken omdat je niet zo handig bent met openingszinnen. In plaats daarvan gaat dit topic over complexe psychische stoornissen, sociale angsten en negatieve mens- en wereldbeelden. Dat is wel eens anders geweest.

Dit topic is voor mensen die de adviezen op kunnen volgen. Nee, het is natuurlijk niet om 'moeilijke gevallen' af te zeiken, maar als die moeilijke gevallen al meermalen het advies hebben gekregen hulp te zoeken en dat ze hier niet geholpen kunnen worden...Tsja, dan is het beter dat ze wegblijven en is hun deelname aan het topic niet alleen vervelend voor mensen die hier wél on-topic om advies komen vragen, maar ook gewoon op eigen risico.

Persoonlijk heb ik er flink de balen van dat dit topic niet om de leuke alledaagse voorbeelden gaat van mensen die over het drempeltje van vrouwen aanspreken durven te stappen, maar dat het alleen nog maar draait om eigenwijze probleemgevallen die niet naar de psycholoog durven en dit topic als hun persoonlijke uitlaatklep gebruiken. Hun problemen hebben niets, maar dan ook niets met versieren te maken.
_O_
Prachtige uiteenzetting van het verleden en het heden van dit topic.
Niets meer aan toe te voegen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:04:40 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119424918
vergeet de vrouwen niet, die kunnen ook best moeite hebben met het versieren van mannen

laten we het gewoon weer eens luchtig houden, het is geen psychische aandoening als je moeite hebt met het maken van een date... of we gaan het opnemen in DSM-V
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119424982
DSM-V

Discipline Sadism Masochism - Volunteers ?
Ja doei.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:05:56 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119424985
datophobia of oets...
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:05:56 #21
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119424986
Tja, maar is een facebook friend request versturen nou niet typisch zo'n luchtige vraag? Benzin was niet de enige die er mee zat. Dat kan je er toch ook apart uitlichten en daar op in gaan?

Ik had juist het idee dat het wel goed ging opeens. Benzin durfde iets simpels niet, deed het uiteindelijk wel op zijn eigen moeilijke manier, en bleef best positief over de uitkomst. Iemand anders met hetzelfde probleem haakte er ook mooi op in. Maar vervolgens ontstaat er toch weer een hele discussie over, beetje jammer.
pi_119424988
quote:

[..]

Er is een reden waarom er wel gepost wordt door mensen die wat serieuzere problemen hebben. Die problemen zijn namelijk wel de oorzaak van dat het niet zo makkelijk is voor ze om te versieren. Uiteraard valt dat hier op het forum niet te fixen. Dat is iets wat mensen zelf moeten doen, met of zonder hulp.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:07:22 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119425045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
DSM-V

:(
pi_119425070
quote:
DSM-V

###############################
quote:
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (kortweg DSM) is een Amerikaans handboek voor diagnose en statistiek van psychische aandoeningen dat in de meeste landen als standaard in de psychiatrische diagnostiek dient. De huidige versie (uit 2000) is een tekstrevisie van de vierde editie, aangeduid als DSM-IV-TR.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_of_Mental_Disorders

:)
pi_119425086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er is een reden waarom er wel gepost wordt door mensen die wat serieuzere problemen hebben. Die problemen zijn namelijk wel de oorzaak van dat het niet zo makkelijk is voor ze om te versieren. Uiteraard valt dat hier op het forum niet te fixen. Dat is iets wat mensen zelf moeten doen, met of zonder hulp.
waarom dan een openbaar forum gebruiken als je persoonlijke uitlaatklep/dagboek?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119425120
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:07 schreef Re het volgende:

[..]

:(
Oh, mijn beeld klonk toch wat geiler. :@ Sorry.

En verder eens met Mystikvmvmmvmvmvm :)
Ja doei.
pi_119425130
quote:
DSM-V

Waar kon ik me precies aanmelden?
pi_119425139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:08 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

waarom dan een openbaar forum gebruiken als je persoonlijke uitlaatklep/dagboek?
Wegens gebrek aan sociaal contact, maar met mij zit er gelukkig "een stijgende lijn" in het maken van sociale contacten (en hopelijk in het krijgen van een relatie) :)
pi_119425170
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:04 schreef Re het volgende:
vergeet de vrouwen niet, die kunnen ook best moeite hebben met het versieren van mannen

Aperte nonsens! Vrouwen hoeven enkel op het hoekje van de bar te wachten met een Martini terwijl hordes heren dingen om hun hand!

Maar je hebt gelijk, vrouwen worden nog wel eens vergeten.

quote:

[..]

Natuurlijk is het een symptoom en is het logisch dat die mensen zich ook hier melden. Meestal blijkt al snel dat er meer speelt en dat ze eerder gebaat zijn bij een ander soort hulp. Daarna komen die vrouwen vanzelf wel.

Er zijn echter ook succesverhalen. Volgens mij zelfs stelletjes dankzij deze reeks. Het zou fijn zijn als de aandacht weer ging naar 'oplosbare' problemen. Voor de meeste mensen is versieren eng, maar die drempel is vaak verre van onoverkomelijk.
pi_119425175
Ik vond versieren overigens ook nooit zo makkelijk. Ben blij dat ik 't niet meer hoef te doen. Werd meestal wel versierd, dat scheelde. :@
Ja doei.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:11:29 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119425221
quote:

[..]

Die mensen hebben onderliggende problemen waar wij "leken" geen oplossing / antwoord op hebben.

Die moeten ze eerst oplossen. Tot die tijd hebben deze mensen hier niks te zoeken. Klinkt vast hart maar zo is het nou gewoon.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119425287
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:11 schreef ook_gek het volgende:
Tot die tijd hebben deze mensen hier niks te zoeken.
Wat een onzin. :')
pi_119425291
quote:

[..]

Die mensen hebben onderliggende problemen waar wij "leken" geen oplossing / antwoord op hebben.

Die moeten ze eerst oplossen. Tot die tijd hebben deze mensen hier niks te zoeken. Klinkt vast hart maar zo is het nou gewoon.
En zelfs als ze dat op fok willen doen zijn daar betere topics voor dan dit topic.
pi_119425358
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond versieren overigens ook nooit zo makkelijk. Ben blij dat ik 't niet meer hoef te doen. Werd meestal wel versierd, dat scheelde. :@
Ik ben ooit eens "versierd" door een meisje die het ook niet durfde, maar nadat vriendinnen op haar in hadden gepraat was ze op mij afgestapt. Die was ook gewoon bang om weggestuurd te worden. Dat is niet gebeurd, en dat is vaak al voldoende om mensen definitief over die drempel te helpen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:15:01 #35
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119425377
quote:

[..]

Die moeten ze eerst oplossen. Tot die tijd hebben deze mensen hier niks te zoeken.
Ben het deels met je eens, iemand als benzin heeft inderdaad dusdanig grote problemen dat versieren waarschijnlijk niet meteen vooraan op zijn TODO-lijstje zou moeten staan. Maar oplossen van je problemen doe je alleen in de praktijk, al dan niet met de hulp van een psycholoog. Dus ook mensen die met professionele hulp bezig zijn moeten hier gewoon kunnen posten lijkt me.
pi_119425410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ben het deels met je eens, iemand als benzin heeft inderdaad dusdanig grote problemen dat versieren waarschijnlijk niet meteen vooraan op zijn TODO-lijstje zou moeten staan. Maar oplossen van je problemen doe je alleen in de praktijk, al dan niet met de hulp van een psycholoog. Dus ook mensen die met professionele hulp bezig zijn moeten hier gewoon kunnen posten lijkt me.
Maar dan zouden ze dit topic niet moeten gebruiken als psycholoog vervanger..
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:16:36 #37
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119425448
quote:
Klinkt vast hart maar zo is het nou gewoon.
die zin klopt niet :')

en BS natuurlijk
pi_119425456
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een symptoom en is het logisch dat die mensen zich ook hier melden. Meestal blijkt al snel dat er meer speelt en dat ze eerder gebaat zijn bij een ander soort hulp. Daarna komen die vrouwen vanzelf wel.

Er zijn echter ook succesverhalen. Volgens mij zelfs stelletjes dankzij deze reeks. Het zou fijn zijn als de aandacht weer ging naar 'oplosbare' problemen. Voor de meeste mensen is versieren eng, maar die drempel is vaak verre van onoverkomelijk.
Dat is zo inderdaad :)
quote:

[..]

Motorbloempje heeft net verteld dat je zoiets niet van mensen kan eisen en vragen.
pi_119425494
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

het is een openbaar forum dus daar ze staan ze toch vrij in? Dat er op verschillende manieren op gereageerd kan worden, ook heel negatief, is iets wat er bij hoort en maar voor lief moet worden genomen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_119425541
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze kunnen het altijd proberen :)
pi_119425543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben ooit eens "versierd" door een meisje die het ook niet durfde, maar nadat vriendinnen op haar in hadden gepraat was ze op mij afgestapt. Die was ook gewoon bang om weggestuurd te worden. Dat is niet gebeurd, en dat is vaak al voldoende om mensen definitief over die drempel te helpen.
Nou ja, misschien heb ik wel onbewust versierd (als in oogcontact zoeken en dat soort dingen) of was ik vroeger gewoon redelijk 'makkelijk' :')

Ach ja.

En ook_gek: iedereen mag hier meelezenen -posten natuurlijk, maar men moet gewoon accepteren dat het hier om de leuke en luchtige dingen gaat en dat men niet kan verwachten dat elk dieperliggend probleem waar geen merkbare vooruitgang in zit hier wordt behandeld; daar is deze reeks niet voor. Simpel.
Ja doei.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:16 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119425551
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een onzin. :')
Genoeg voorbeelden dat ze hier niks te zoeken hebben. Ze moeten echt eerst aan de onderliggende problemen gaan werken voor ze aan versieren moeten gaan denken.

Tot die tijd hebben ze in dit topic niks te zoeken. Sterker nog, ik wil zelfs zo ver gaan dat ze dit topic vervuilen tot die tijd.

En dan heb ik het niet alleen over Benzin, MLIG is daar ook een mooi voorbeeld van.

De enige oplossing die ze hebben is prof hulp en begeleiding zoeken. Daar kan jij, ik of wie dan ook in dit topic niks aan veranderen.
pi_119425572
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ze kunnen het altijd proberen :)
Nee dus. Want dat brengt elke keer weer dit gelazer naar voren.
Ja doei.
pi_119425604
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

het is een openbaar forum dus daar ze staan ze toch vrij in? Dat er op verschillende manieren op gereageerd kan worden, ook heel negatief, is iets wat er bij hoort en maar voor lief moet worden genomen.
Prima, dat dacht ik ook, als ze dat doen moeten ze niet huilen als mensen er tegenin gaan. :)
pi_119425763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee dus. Want dat brengt elke keer weer dit gelazer naar voren.
Dan lijkt me de oplossing duidelijk. Dan moet dit:
quote:
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).
... veranderd worden in dit:
quote:
Deze luchtige reeks is puur gericht op versieren. Voor alle andere problemen moet je je begeven naar andere topics en/of professionele hulp
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:27:05 #46
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119425878
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

Prima, dat dacht ik ook, als ze dat doen moeten ze niet huilen als mensen er tegenin gaan. :)
Het zijn juist die mensen die er steeds tegenin gaan die er zo'n offtopic drama van maken hier ;)
pi_119425895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het zijn juist die mensen die er steeds tegenin gaan die er zo'n offtopic drama van maken hier ;)
Of de mensen die wanhopig in de verdediging schieten. ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:28:08 #48
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119425915
True :X ;)

Nou ja, zullen we eindelijk maar weer back on-topic gaan dan?
pi_119425960
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan lijkt me de oplossing duidelijk. Dan moet dit:

[..]

... veranderd worden in dit:

[..]

Ik wil hier niet te lang op doorgaan, maar wat jij zegt klopt niet helemaal. Het gaat inderdaad niet over het versieren van mannen of vrouwen, want daar zijn boekjes over volgeschreven en 'technieken' zijn sowieso onzin. Het gaat dus wel om mensen die moeilijk mensen kunnen benaderen. Maar als die mensen verder sociaal en mentaal in orde zijn dan is het vaak alleen dit laatste probleem wat ze nog dwars zit.

Het gaat hier dus wel om praktische adviezen, het is geen praatclubje waar mensen hun ervaringen komen delen en elkaar vooral heel erg zielig vinden.
pi_119426033
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wil hier niet te lang op doorgaan, maar wat jij zegt klopt niet helemaal. Het gaat inderdaad niet over het versieren van mannen of vrouwen, want daar zijn boekjes over volgeschreven en 'technieken' zijn sowieso onzin. Het gaat dus wel om mensen die moeilijk mensen kunnen benaderen. Maar als die mensen verder sociaal en mentaal in orde zijn dan is het vaak alleen dit laatste probleem wat ze nog dwars zit.

Het gaat hier dus wel om praktische adviezen, het is geen praatclubje waar mensen hun ervaringen komen delen en elkaar vooral heel erg zielig vinden.
Goed gezegd.
Ja doei.
pi_119426054
quote:

[..]

Dat is verder geen probleem, maar dan moet dat even wat duidelijker neergezet worden in de OP. Vooral "mentale problematiek" is wat verwarrend, omdat dat alles kan zijn natuurlijk :)

Wat ik bedoel is dat er meer grenzen gesteld moeten worden. Ik ken weinig mensen en ik kom onzeker over, maar dat komt door mijn pestverleden. Zodra ik echter dat pesten erbij haal dan ga ik klaarblijkelijk veel te ver en te diep voor dit topic, maar dat kan ik van tevoren niet zomaar bedenken. Daarom vind ik dat je duidelijk de grenzen aan moet geven in de OP.

[ Bericht 12% gewijzigd door Comp_Lex op 20-11-2012 14:38:17 ]
pi_119426228
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Genoeg voorbeelden dat ze hier niks te zoeken hebben. Ze moeten echt eerst aan de onderliggende problemen gaan werken voor ze aan versieren moeten gaan denken.

Tot die tijd hebben ze in dit topic niks te zoeken. Sterker nog, ik wil zelfs zo ver gaan dat ze dit topic vervuilen tot die tijd.

En dan heb ik het niet alleen over Benzin, MLIG is daar ook een mooi voorbeeld van.

De enige oplossing die ze hebben is prof hulp en begeleiding zoeken. Daar kan jij, ik of wie dan ook in dit topic niks aan veranderen.
Er kunnen altijd problemen zijn en er hoeven niet altijd oplossingen te zijn.

Jij noemt extreme voorbeelden waarbij we al 2 jaar bezig zijn met dezelfde problemen en nogsteeds totaal geen verbetering zien en waarbij mensen ook niet meer om advies vragen maar om aandacht.

Aan de andere kant zijn er genoeg mensen met problemen, waarbij de grootste problemen toch echt in de sociale interactie liggen. Dat is nogsteeds "achterliggende" problemen en gaat nog steeds niet over de kroegtochthossels zoals jij het graag ziet, maar dat past prima in dit topic.
pi_119426330
Ach, ik ben ook gepest en ben nu moderator op FOK!. Zie je, alles kan goed komen!
Ja doei.
pi_119426348
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is nogsteeds "achterliggende" problemen en gaat nog steeds niet over de kroegtochthossels zoals jij het graag ziet, maar dat past prima in dit topic.
Blijkbaar niet. Dat moet dus even duidelijk gesteld worden in de OP.
pi_119426444
Nou Comp_Lex, heb jij nog spange sma'tjes gehosseld in Holly afgelopen weekend?
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:44:26 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119426547
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er kunnen altijd problemen zijn en er hoeven niet altijd oplossingen te zijn.

Jij noemt extreme voorbeelden waarbij we al 2 jaar bezig zijn met dezelfde problemen en nogsteeds totaal geen verbetering zien en waarbij mensen ook niet meer om advies vragen maar om aandacht.
En die mensen vervuilen het topic in mijn ogen. Zij dienen eerst onderliggende problemen op te lossen ipv hier blijven hangen.

quote:
Aan de andere kant zijn er genoeg mensen met problemen, waarbij de grootste problemen toch echt in de sociale interactie liggen. Dat is nogsteeds "achterliggende" problemen en gaat nog steeds niet over de kroegtochthossels zoals jij het graag ziet, maar dat past prima in dit topic.
Dan heb ik het verkeerd opgeschreven of jij begrijpt het niet goed. Want de groep die je hier benoemd is juist de doelgroep van deze reeks in mijn ogen.

Mensen die een klein drempeltje over moeten en ook echt die stap durven te nemen. Deze groep mensen zie het die stap ook vaak al snel nemen!

Dat heb ik al eerder aangegeven, gelukkig zijn er ook users die wel durven en doen op welke manier dan ook. En die gaan soms op hun bek wat is soms vermakelijk kan vinden op de manier waar op. Maar ik heb wel respect voor die mensen! Want zij durven wel die stap te nemen!

Volgens mij zijn wij het gewoon met elkaar eens hoor :D
pi_119426566
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik verheug me wel op de sociale interactie met vrouwen morgen en overmorgen :)
pi_119426603
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef Myraela het volgende:
:')
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:50:42 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119426790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, maar ik verheug me wel op de sociale interactie met vrouwen morgen en overmorgen :)
Waarom vandaag niet dan?
pi_119426923
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom vandaag niet dan?
Omdat er vandaag geen activiteiten zijn waar ik heen ga.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:56:24 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119427012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat er vandaag geen activiteiten zijn waar ik heen ga.
Je kan het ook opzoeken in een winkel bv? Gewoon wat oefenen :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:58:23 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119427075
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hoeft er oko weer niet elke dag mee bezig te zijn. Morgen en overmorgen heeft ie blijkbaar al wat. Laat hem lekker daar op voorbereiden :)
pi_119427112
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee sorry, ik ben van plan om straks wat anders te gaan doen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:04:00 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119427299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hoeft er oko weer niet elke dag mee bezig te zijn. Morgen en overmorgen heeft ie blijkbaar al wat. Laat hem lekker daar op voorbereiden :)
Moet hij ook zeker doen, maar was gewoon een optie meer niet :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee sorry, ik ben van plan om straks wat anders te gaan doen.
:D daar hoeft je geen sorry voor te zeggen hoor :D
pi_119427480
Is dat trouwens niet waar het steeds spaak loopt in dit topic, overigens keep walking had het in het begin wel opgericht voor mensen die moeite hadden met sociale contacten om daar dus juist zo die een stapje verder te helpen. En eigenlijk blijven we dus steeds dezelfde discussie houden. Wie mag hier wel posten en wie niet . Dat is niet echt aan ons om te bepalen, dat de een gewone klachten heeft en niet kunnen verplaatsen in de mensen die het wat moeilijker hebben.

Ik ben er een voorstander van om ze hulp te laten zoeken want dat helpt wel , maar je kan ze niet ontzeggen hier niet te komen omdat hun problemen te heftig zijn.

Een beetje begrip mag soms best.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:14:08 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119427634
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat trouwens niet waar het steeds spaak loopt in dit topic, overigens keep walking had het in het begin wel opgericht voor mensen die moeite hadden met sociale contacten om daar dus juist zo die een stapje verder te helpen. En eigenlijk blijven we dus steeds dezelfde discussie houden. Wie mag hier wel posten en wie niet . Dat is niet echt aan ons om te bepalen, dat de een gewone klachten heeft en niet kunnen verplaatsen in de mensen die het wat moeilijker hebben.

Ik ben er een voorstander van om ze hulp te laten zoeken want dat helpt wel , maar je kan ze niet ontzeggen hier niet te komen omdat hun problemen te heftig zijn.

Een beetje begrip mag soms best.
Denk ook niet dat de meesten zoiets hebben dat mensen hier niet mogen komen/posten. Maar dat het altijd weer terugkomt (bij sommigen) op dezelfde problemen en er niets met de geboden oplossingen gedaan wordt.

Als je hier komt met je (diepere) problemen en je merkt dat hier niet de oplossing wordt gebracht die je graag zou willen horen / waar je iets mee doet. Dan kan je ook vanuit je zelf bepalen dat het dus blijkbaar voor jou geen 'nut' heeft hier te posten.
Maar biljf je dat wel doen en altijd maar mbt hetzelfde ja dan kunnen users die hier anderen proberen te helpen het helemaal zat worden dan zoiets krijgen van "die mag hier niet meer komen"
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:00:13 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119428937
Ik heb een vraagje over sociale contacten. Want ik heb last van een andere zone dan de meesten hier. Nee geen friendzone, geen comfortzone nee de kennissenzone. Wat ik hier mee bedoel is dat ik een shitload aan kennissen heb maar geen echte vrienden. Ik kan nu wel zeggen ik heb een goede vriend (dat ze dat is, is vooral haar werk), 3 goede kennissen (een moslim heel erg braaf en niet heel erg 'outgoing' type moskeeganger, een huismus die toch liever gamet op zaterdagavond en iemand wiens leven vooral bestaat uit werken, school en zijn vriendin en dan moet dat mens ook weer mee als we wat gaan doen enfin).

Kortom als ik iemand ontmoet die ik tof vind hoe zorg ik er voor dat het niet blijft hangen bij een hoi en doeirelatie. Ik begin me langzaam een beetje een sociale paria te voelen. Niemand die vraagt of je een potje FIFA komt spelen, of mee gaat naar dat feestje of wat dan ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119429140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb een vraagje over sociale contacten. Want ik heb last van een andere zone dan de meesten hier. Nee geen friendzone, geen comfortzone nee de kennissenzone. Wat ik hier mee bedoel is dat ik een shitload aan kennissen heb maar geen echte vrienden. Ik kan nu wel zeggen ik heb een goede vriend (dat ze dat is, is vooral haar werk), 3 goede kennissen (een moslim heel erg braaf en niet heel erg 'outgoing' type moskeeganger, een huismus die toch liever gamet op zaterdagavond en iemand wiens leven vooral bestaat uit werken, school en zijn vriendin en dan moet dat mens ook weer mee als we wat gaan doen enfin).

Kortom als ik iemand ontmoet die ik tof vind hoe zorg ik er voor dat het niet blijft hangen bij een hoi en doeirelatie. Ik begin me langzaam een beetje een sociale paria te voelen. Niemand die vraagt of je een potje FIFA komt spelen, of mee gaat naar dat feestje of wat dan ook.
Mensen zelf uitnodigen voor een potje FIFA of een avondje stappen.

Overigens weet ik het zelf niet. Ik ga altijd prima met mensen om, zowel op school als op mijn werk. Het is altijd gezellig en merk dat mensen dan ook wel naar mij toe trekken. Maar echte vrienden maak ik niet. En als ik ze maak, dan komt dat omdat zij er veel moeite in stoppen, want ik zou alles telkens weer laten verwateren. Ik heb de behoefte niet echt om mensen echt enorm vaak te zien, maar aan de andere kant zou ik het natuurlijk wel leuk vinden om meer met vrienden op te trekken.
pi_119429162
quote:

Door bijvoorbeeld zelf ook iniatief te nemen , zie je iemand waar je graag mee praat en het oppervlakkig is probeer dan zelf ook gewoon te vragen van he heb je zin om bij mij Fifa te spelen en het gewoon gezellig te maken dan geef je het een kans te groeien.

En trouwens soms duurt het een poos een vriendschap op te bouwen, vrienden kunnen kennissen worden maar ook kennissen kunnen vrienden worden door gewoon zelf ook open te stellen. Rome is niet in een dag gebouwd en sommige kennissen zijn van mij uiteindelijk vrienden geworden door juist open te stellen.
pi_119429220
quote:

Ik kom eigenlijk altijd aan vrienden door mezelf uit te nodigen. :P
pi_119429253
quote:

[..]

ik heb nav deze en andere reacties even het vorige topic teruggelezen.

eerlijk gezegd ben ik het vooral met jou en mur eens. ook wel met gek alleen had ik het heel anders verwoord.

het punt is gewoon simpel. benzin heeft na jaren aandacht vragen en adviezen in de wind slaan eindelijk eens iets wat op actie ondernemen lijkt gedaan. punt is alleen dat hij vervolgens onze mening vraagt, die geven wij, om daarna ons te beschuldigen dat wij zijn hoop de grond in trappen, of hemzelf.
jammere is dat hij niet ziet dat wij reëel proberen te zijn zodat een eventuele afwijzing van dat facebook verzoek niet zo hard zal aankomen, aangezien net als in de echte wereld je op internet ook een afwijzende response kunt krijgen.

en nog even: als ik benzin zie posten dat hij een kwartier op zijn knieën heeft gezeten om zoiets relatief simpels als een online vriendschapsverzoek (laten we eerlijk zijn, het gaan niet om iemand ten huwelijk vragen), dan is dat op zijn minst zorgwekkend. daarover zijn ook al talloze adviezen gegeven, namelijk professionele hulp zoeken. ik weet niet hoe anderen dat zien, maar zoiets is verre van normaal en gezond.
pi_119429312
quote:

het zelf op gaan zoeken, nodig zelf mensen uit of stel voor iets leuks te gaan doen. :)
pi_119429905
quote:

Je kunt beginnen door ze zelf te vragen een potje fifa bij jou te gaan spelen ;)
Ik zou zeggen, begin anders bij die goeie kennissen die je hebt, een goeie kennis zie ik persoonlijk al als potentiele vriend.
En als je goeie kennissen uiteindelijk geen vriendsschapsmateriaal blijken te zijn (kan gebeuren toch?), ga dan in je kennissenkring kijken en probeer daarmee het contact te intensiveren.

Eigenlijk lijkt vriendschap sluiten best wel op het opbouwen van een intieme relatie (ik weet, daar heb je geen ervaring mee) en gaat het min of meer op dezelfde manier.
En voor je het weet heb je een klik en zit je elke week een zaterdag fifa te spelen! ^O^
En van daaruit kan je dan weer verder bouwen, want vriendschappen evolueren in de loop der tijd ;)

En verder ben ik het eens met wat de rest gezegd heeft! ^O^

Edit:Owja en nog iets!
Aangezien iedereen maar beperkt tijd/energie heeft, beperk je tot de 1e keus potentiele vrienden. Als je probeert bij iedereen een vriendsschapsrelatie op te bouwen, kom je nogal wanhopig over en dan moeten ze je wellicht niet meer ;)
pi_119430589
Ik snap heloef wel en soms is het gewoon lastig, omdat het contact heel erg oppervlakkig is. Na de middelbare school is het heel lastig om nog een goede vriendenkring op te bouwen. Mij is het in ieder geval niet gelukt (waardoor ik in het isolement bleef zitten).
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:44:13 #75
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119430717
Heloef, het ontwikkelen van vriendschap kost tijd. Je leert elkaar kennen en als je daarna nog vaker contact hebt, zal de relatie zich ontwikkelen.
Niet iedereen is even proactief als het gaat om uitnodigen. Sommigen willen wel, maar doen het toch niet. Dat zijn mensen die erg blij zijn als iemand anders hen uitnodigt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119430983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik snap heloef wel en soms is het gewoon lastig, omdat het contact heel erg oppervlakkig is. Na de middelbare school is het heel lastig om nog een goede vriendenkring op te bouwen. Mij is het in ieder geval niet gelukt (waardoor ik in het isolement bleef zitten).
Mij is het wel gelukt. 1 vriend heb ik leren kennen via een andere vriend en een ander zat in mijn therapiegroep.
Die 2e jongen was iemand zonder echte vrienden, -maar- om de 1 of andere reden wist ik heel snel dat dat geen probleem was bij hem :)
En achteraf was dat terecht. Waar ik bang voor ben is dat mensen zonder vrienden wanhopig elke kans aangrijpen om vriendschap met je te sluiten. Ik noem ze meestal kling-ons (van startrek en kling-on, wat letterlijk staat voor iets wat blijft plakken).

Genoeg mensen leren kennen die vriendschap met mij wouden, maar dat heb ik gewijgerd omdat ik het kling-ons vond.

Maar bij deze ene jongen zat dat wel goed want hij kan 1) Heel goed alleen zijn en 2)is geen kling-on.

Tegenwoordig ben ik best wel selectief in wie ik dicht bij me laat komen. Je hoeft geen grote vriendengroep te hebben om een kans bij mij te maken, zolang je maar aan mijn eisen kunt voldoen.
1 van mijn eisen is bijvoorbeeld dat iemand op een bepaalde manier betrouwbaar is, tis een persoonlijke reden (ik heb als kind misstappen gemaakt en daarvan geleerd ;) )

En bij ieder ander mens zijn de eisen weer anders. Sommige mensen zitten helemaal niet te wachten op nog een vriendschap omdat ze bijvoorbeeld al zoveel vrienden hebben terwijl anderen maar een paar vrienden hebben, maar er geen klik is, geen dingen waarmee je zeg maar op gelijke hoogte staat met elkaar en niks van elkaar kunt opsteken.

Het is een beetje ingewikkeld, je moet wat aan elkaar kunnen hebben (betrouwbaar zijn o.a. -en- dat je van elkaar kunt leren en elkaar nodig kunt gaan hebben) en je moet op een bepaalde manier op dezelfde hoogte staan (bijvoorbeeld gelijke hobbies hebben).

Nu stop ik even met typen, anders wordt m'n post te lang en leest niemand hem meer! 8)7 :P
pi_119431109
Denken jullie dat uit een goede vriendschap tussen man en vrouw ook een relatie kan voortvloeien?
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119431181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mij is het wel gelukt. 1 vriend heb ik leren kennen via een andere vriend en een ander zat in mijn therapiegroep.
Die 2e jongen was iemand zonder echte vrienden, -maar- om de 1 of andere reden wist ik heel snel dat dat geen probleem was bij hem :)
En achteraf was dat terecht. Waar ik bang voor ben is dat mensen zonder vrienden wanhopig elke kans aangrijpen om vriendschap met je te sluiten. Ik noem ze meestal kling-ons (van startrek en kling-on, wat letterlijk staat voor iets wat blijft plakken).

Genoeg mensen leren kennen die vriendschap met mij wouden, maar dat heb ik gewijgerd omdat ik het kling-ons vond.

Maar bij deze ene jongen zat dat wel goed want hij kan 1) Heel goed alleen zijn en 2)is geen kling-on.

Tegenwoordig ben ik best wel selectief in wie ik dicht bij me laat komen. Je hoeft geen grote vriendengroep te hebben om een kans bij mij te maken, zolang je maar aan mijn eisen kunt voldoen.
1 van mijn eisen is bijvoorbeeld dat iemand op een bepaalde manier betrouwbaar is, tis een persoonlijke reden (ik heb als kind misstappen gemaakt en daarvan geleerd ;) )

En bij ieder ander mens zijn de eisen weer anders. Sommige mensen zitten helemaal niet te wachten op nog een vriendschap omdat ze bijvoorbeeld al zoveel vrienden hebben terwijl anderen maar een paar vrienden hebben, maar er geen klik is, geen dingen waarmee je zeg maar op gelijke hoogte staat met elkaar en niks van elkaar kunt opsteken.

Het is een beetje ingewikkeld, je moet wat aan elkaar kunnen hebben (betrouwbaar zijn o.a. -en- dat je van elkaar kunt leren en elkaar nodig kunt gaan hebben) en je moet op een bepaalde manier op dezelfde hoogte staan (bijvoorbeeld gelijke hobbies hebben).

Nu stop ik even met typen, anders wordt m'n post te lang en leest niemand hem meer! 8)7 :P
tl;dr...

nee grapje :P ik denk van mijzelf dat ik wel een beetje een kling-on ben; vooral als ik iemand leuk vind of verliefd ben... dan kan ik echt blijven plakken tot ik er zelf gek van word. Ik probeer dat wel te veranderen.
Nosce te ipsum.
pi_119431307
Vinden jullie het dan vervelend als een potentiële vriend de hele tijd contact zoekt of wilt afspreken? :P
pi_119431343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef Mark-J het volgende:
Denken jullie dat uit een goede vriendschap tussen man en vrouw ook een relatie kan voortvloeien?
bij hoge uitzondering maar ik denk (heel veel) vaker niet dan wel.
pi_119431352
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Mark-J het volgende:
Vinden jullie het dan vervelend als een potentiële vriend de hele tijd contact zoekt of wilt afspreken? :P
Is toch schattig O+ Geen problemen mee.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119431423
Ja, ik zie het ook regelmatig gebeuren in mijn omgeving :P
pi_119431485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:01 schreef Mark-J het volgende:
Ja, ik zie het ook regelmatig gebeuren in mijn omgeving :P
Zolang ze niet mijn kont in willen kruipen vind ik het allemaal maar best.
pi_119431521
Oh wacht, ik dacht dat je op die andere vraag van mij had gereageerd :+
pi_119431568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef Mark-J het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat je op die andere vraag van mij had gereageerd :+
Leer dan lezen godverdomme :(

:*
pi_119431594
quote:
Het moet gewoon niet vermoeiend worden. Zelf ben ik niet iemand die elke dag iemand hoeft te zien (ik denk dat ik het liefst minstens 3 dagen per week alleen ben), maar ik heb wel meer contact met m';n vrienden via telefoon en skype, dat vind ik vaak al genoeg :)
pi_119431726
quote:
het moet niet irritant en vervelend worden denk ik.

daar betrap ik mezelf wel eens op :@
Nosce te ipsum.
pi_119431741
Dat is wel een 'voordeel' tegenwoordig ja, dankzij Whatsapp en Facebook hoef je elkaar amper meer te zien :P
pi_119431760
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:04 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Leer dan lezen godverdomme :(

Sorry, zal eraan werken :P
pi_119431860
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:09 schreef Mark-J het volgende:

[..]

Sorry, zal eraan werken :P
Beter ook de vorige die dat vergat ligt in de kofferbak en dat begint langzaamaan toch wel te stinken. Maar goed wat is er zo lastig aan als iemand graag vriendjes met je wil worden en daar erg ijverig in is?
pi_119431960
Ik vind dat niet erg hoor! Heb ook aardig wat mensen waarvan ik wel kan zeggen dat het echt goede vrienden zijn, spreek ik elke dag wel en zie ze ook meerdere malen per week.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:16:56 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119432054
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef Mark-J het volgende:
Ik zag het helaas voor mijn ogen gebeuren.
Dus ja.
C'est la vie
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:17:42 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119432087
Oh tevens iedereen bedankt voor de reacties, ik moet wat pro-actiever worden denk ik qua afspreken.
C'est la vie
pi_119432200
Gewoon doen! Word je vanzelf uitgenodigd om mee te gaan stappen of wat dan ook :P
pi_119432230
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:14 schreef Mark-J het volgende:
Ik vind dat niet erg hoor! Heb ook aardig wat mensen waarvan ik wel kan zeggen dat het echt goede vrienden zijn, spreek ik elke dag wel en zie ze ook meerdere malen per week.
Iedere dag? Holy s...
pi_119432290
Heb jij dat niet dan?
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:23:07 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119432348
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:19 schreef Mark-J het volgende:
Gewoon doen! Word je vanzelf uitgenodigd om mee te gaan stappen of wat dan ook :P
Nou ja ik ben zo'n type dat graag wacht tot het in zijn schoot wordt geworpen.
Maar dat werkt dus niet. Meer actie dus.
C'est la vie
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:24:58 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119432424
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:17 schreef heloef het volgende:
Oh tevens iedereen bedankt voor de reacties, ik moet wat pro-actiever worden denk ik qua afspreken.
Niks moet natuurlijk. Alleen als je toch graag actief en sociaal bezig wilt zijn, moet je misschien wat meer de zaken in je eigen hand nemen.

Er wordt hier wel eens gekscherend gezegd dat enkele mannen zitten te wachten totdat een leuke dame bij ze aanbelt voor een relatie, maar die is natuurlijk bijna hetzelfde.
Je wilt iets en je bent prima in staat dit zelf te doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119432498
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:21 schreef Mark-J het volgende:
Heb jij dat niet dan?
Njet :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:31:08 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119432679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:20 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Iedere dag? Holy s...
Dat heb ik ook. Spreek meerdere vrienden elke dag en zie ze meerdere keren per week.

Niks geks aan toch?
pi_119432692
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja ik ben zo'n type dat graag wacht tot het in zijn schoot wordt geworpen.
Maar dat werkt dus niet. Meer actie dus.
Op een gegeven moment krijg je er wel feeling voor ;)
pi_119432705
Dat kan natuurlijk he.
pi_119432723
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Spreek meerdere vrienden elke dag en zie ze meerdere keren per week.

Niks geks aan toch?
Het verschilt nou eenmaal van persoon tot persoon hoevaak je elkaar ziet/wilt zien.
Als je beiden verschillende behoefde hebt wat de frequentie betreft, dan gaat het ook niet passen :P
pi_119432738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Mark-J het volgende:
Dat kan natuurlijk he.
Wat kan natuurlijk?
pi_119432801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat kan natuurlijk?
Dat FAUSTINO niet dagelijks een aantal vrienden spreekt :P De een heeft daar denk ook meer behoefte aan dan de ander.
pi_119432840
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niks geks aan toch?
Niets gek aan indeed. Al pas ik er toch echt voor gelukkig is de afstand groot echter zou er niets voor voelen om hun elke week over de vloer te hebben komt alleen maar letterlijk rotzooi van ;)
pi_119432954
Nu lurk ik hier vaak puur vanwege vermaak. Helaas moet ik reageren aangezien ik het zeer schrijnend vind dat iemand moeite heeft met het verzenden van een vriendenuitnodiging naar een meisje via Facebook.

Als dat al een moeite is dan rest er niets anders dan naar Thailand of zo'n land gaan. Hier gaat het met zo'n instelling nevernooit maar dan ook nooit lukken.

Uiteraard is 't beter om eerst vrede met jezelf te hebben maar mensen zien een vriendin hier als een godsgeschenk, dus ja, ga naar Thailand. Of Roemenie. Doen die vrouwen het werk wel.

Tot zover mijn bijdrage. O+
pi_119433042
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Ziba het volgende:
Nu lurk ik hier vaak puur vanwege vermaak. Helaas moet ik reageren aangezien ik het zeer schrijnend vind dat iemand moeite heeft met het verzenden van een vriendenuitnodiging naar een meisje via Facebook.

Als dat al een moeite is dan rest er niets anders dan naar Thailand of zo'n land gaan. Hier gaat het met zo'n instelling nevernooit maar dan ook nooit lukken.

Uiteraard is 't beter om eerst vrede met jezelf te hebben maar mensen zien een vriendin hier als een godsgeschenk, dus ja, ga naar Thailand. Of Roemenie. Doen die vrouwen het werk wel.

jouw reacties zijn nog altijd het grootste (leed)vermaak. jij hebt echt een ongekend uniek wereldbeeld getuige jouw reacties zo af en toe. man man. hoeveelste nick is dit trouwens al? :')
pi_119433063
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Ziba het volgende:

Was toch zo'n programma van op SBS6 met Belgen welke met zulke vrouwtjes gingen denk dat je daar echt diep ongelukkig van word. Wetend dat ze alleen maar om je centen en het feit dat je een Europeaan bent je willen.
pi_119433148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Was toch zo'n programma van op SBS6 met Belgen welke met zulke vrouwtjes gingen denk dat je daar echt diep ongelukkig van word. Wetend dat ze alleen maar om je centen en het feit dat je een Europeaan bent je willen.
Exotische liefde. :D Maargoed, denk dat weg en je hebt een chick. Een chick die doet alsof ze jou wil.
pi_119433254
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef dawg het volgende:

[..]

jouw reacties zijn nog altijd het grootste (leed)vermaak. jij hebt echt een ongekend uniek wereldbeeld getuige jouw reacties zo af en toe. man man. hoeveelste nick is dit trouwens al? :')
Kom nou, als dat al een opgave is dan wordt het simpelweg niets. Echt, beter neem je dan 't eerste beste vliegtuig naar een land met enigszins gewillige vrouwen die op jou afkomen.

Overigens doen zoveel mannen dat die hier niet aan een vrouw kunnen komen.

Nummer 3. Overigens al 8 maanden zag ik.
pi_119433301
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:

[..]

Exotische liefde. :D Maargoed, denk dat weg en je hebt een chick. Een chick die doet alsof ze jou wil.
Wat een programma trouwens. Een chick die jou wil en zo gauw ze voet zet op Nederlandse bodem je centen pakt en er hard tussen uit rent. Wat een liefde dan blijf je toch liever alleen toch?

Althans dat laatste hoop ik echt met hart en ziel. En het moeten hebben van een relatie is zo overdreven en gewoon een soort van maatschappelijk druk. En nu met de kerstdagen zie je dat temeer omdat ze niet alleen naar de familia willen bang voor de reacties en druk van hun familia }:|
pi_119433377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat een programma trouwens. Een chick die jou wil en zo gauw ze voet zet op Nederlandse bodem je centen pakt en er hard tussen uit rent. Wat een liefde dan blijf je toch liever alleen toch?

Althans dat laatste hoop ik echt met hart en ziel. En het moeten hebben van een relatie is zo overdreven en gewoon een soort van maatschappelijk druk. En nu met de kerstdagen zie je dat temeer omdat ze niet alleen naar de familia willen bang voor de reacties en druk van hun familia }:|
Ik denk echt dat het geen gek idee is. Iemand treffen die betrouwbaar is enzo.
pi_119433414
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

Echt he :P
pi_119433464
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

En dat is zo'n geval uit Thailand? De term centenneuker krijgt bij zulke dames een heel andere definitie :D
pi_119433497
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Echt he :P
Ja, echt. Hier wordt het niks. Als een uitnodiging al een stap is, is praten al helemaal erg, toch? Het beste is om aan jezelf te werken maar zodra mensen dat niet inzien en niet in gaan zien, tja, dan houdt het op :P
pi_119433543
Ga maar niet uitleggen hoe daten in andere culturen er aan toe gaat.
pi_119433550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En dat is zo'n geval uit Thailand? De term centenneuker krijgt bij zulke dames een heel andere definitie :D
Ja, bij van die programma's blijven de vrouwen meestal wel hangen bij zo'n man. Dus ja.
pi_119433586
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, bij van die programma's blijven de vrouwen meestal wel hangen bij zo'n man. Dus ja.
Dat programma laat maar een deel zien van alles geloof mij dat na een aantal jaar en de dames genationaliseerd zijn echt niet bij deze mannen blijven.
pi_119433624
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef FAUSTINO het volgende:
Ga maar niet uitleggen hoe daten in andere culturen er aan toe gaat.
wat bedoel je :p
pi_119433668
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef Ziba het volgende:

[..]

wat bedoel je :p
Als ik jou mooi vind dan loop ik naar je pa toe zeg hoeveel? Vind je pa dat genoeg ben je van mij die cultuur :P
pi_119433720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:54 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat programma laat maar een deel zien van alles geloof mij dat na een aantal jaar en de dames genationaliseerd zijn echt niet bij deze mannen blijven.
Misschien soms maar denk niet altijd, want ja, waar moet je heen? Maarja, raar ook dat mensen willen versieren als ze zelf niet blij zijn met zichzelf.
pi_119433780
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, echt. Hier wordt het niks. Als een uitnodiging al een stap is, is praten al helemaal erg, toch? Het beste is om aan jezelf te werken maar zodra mensen dat niet inzien en niet in gaan zien, tja, dan houdt het op :P
Maar wat heeft dat dan te maken met een vrouw uit het buitenland halen? :P
pi_119433801
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef Ziba het volgende:

[..]

Misschien soms maar denk niet altijd, want ja, waar moet je heen? Maarja, raar ook dat mensen willen versieren als ze zelf niet blij zijn met zichzelf.
Ze zijn genationaliseerd en hebben dus ook gewoon recht op een uitkering en alles wat daar bij komt kijken en alimentatie is altijd mooi meegenomen. Omdat zij menen dat als zij een relatie hebben alles gewoon goed komt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:00:28 #125
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119433824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat dan te maken met een vrouw uit het buitenland halen? :P
Dat word dan ook niks.
Want die zul je toch echt ook moeten benaderen.
En als een facebook uitnodiging sturen al eng is dan is een ticket naar Thailand boeken dat helemaal.
pi_119433857
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Kom nou, als dat al een opgave is dan wordt het simpelweg niets. Echt, beter neem je dan 't eerste beste vliegtuig naar een land met enigszins gewillige vrouwen die op jou afkomen.

Overigens doen zoveel mannen dat die hier niet aan een vrouw kunnen komen.

Nummer 3. Overigens al 8 maanden zag ik.
zo veroordelend als de pest maar je hebt nog nooit een relatie gehad. het is wel schattig, dat dan weer wel.

wanneer komt de volgende? :7
pi_119434107
quote:
Ik vind af en toe afspreken best leuk maar ook met mate want ik heb ook een eigen leven, als iemand heel veel aan het uitnodigen is blijft kan het een beetje opdringerig zijn en heel eerlijk vind ik wel dat een vriendschap een wisselwerking is.
Het kan niet zo zijn dat de hele tijd aan het uitnodigen is , soms moet je ook zelf iniatief nemen.
pi_119434252
Uhmmm als je hier al moeite hebt met facebook dan denk ik dat zomaar op stap gaan naar Thailand en daar proberen aan de vrouw te komen een brug te ver is hoor.

En verder hoe gaat het met jou versierkunst ???
pi_119434619
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
Uhmmm als je hier al moeite hebt met facebook dan denk ik dat zomaar op stap gaan naar Thailand en daar proberen aan de vrouw te komen een brug te ver is hoor.

Thaise vrouwen hoef je niet aan te spreken alleen maar je portemonnee open te trekken.
pi_119434683
echt, dat nemen jullie toch zeker niet serieus? fuck zeg. :')
pi_119434780
Benzin, wat doe je eigenlijk als een meisje je je op straat aanspreekt?
pi_119434787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
echt, dat nemen jullie toch zeker niet serieus? fuck zeg. :')
Wat?
pi_119434965
zitten hier nog lekkere chicks? :@
pi_119435124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat?
die thailand-suggestie van ons aller ziba.
pi_119435162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sinds wanneer? Dat is het nooit echt geweest, behalve dan tijdens semi-slowchat...
Dan mag de OP wel eens aangepast worden.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:35:21 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119435200
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zitten hier nog lekkere chicks? :@
Wat denk jezelf?
C'est la vie
pi_119435221
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?
mooi en onbeschadigd, nee. maar er mag best een oortje af zijn!
pi_119435252
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:33 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ben serieus hoor. Daar heb je wel succes.
pi_119435271
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sinds wanneer? Dat is het nooit echt geweest, behalve dan tijdens semi-slowchat...
Dan mag de OP wel eens aangepast worden.
Dat klopt inderdaad . Is iedereen vergeten waarom Keep Walking dit toen op heeft gezet ??
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:37:19 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119435290
Liever chemische castratie dan een importbruid. :')
C'est la vie
pi_119435312
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
kan geregeld.
pi_119435340
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef formerjellybean het volgende:

Prima. Ik ben prachtig van binnen en buiten. Jij?
pi_119435371
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
Maar jij bent niet zo ver heen, toch? :P
pi_119435418
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:33 schreef dawg het volgende:

[..]

Als je op zoek bent naar een vrouw gewoon omdat het kan wil het weleens werken maar denk dat de meesten dat liever niet hebben.
pi_119435419
quote:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Maar het moet niet zo zijn dat mensen die meer moeite hebben dan normaal met het leggen van contacten, door autisme of wat dan ook, hier niets meer kunnen vragen. In het geval van Benzin is het natuurlijk zo gebleken dat tips niet helpen. Voor dergelijke problematiek is het topic niet geschikt, maar zoiets als het toevoegen van een meisje op Facebook vind ik hier niet misplaatst.
pi_119435437
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef dawg het volgende:

[..]

zo veroordelend als de pest maar je hebt nog nooit een relatie gehad. het is wel schattig, dat dan weer wel.

wanneer komt de volgende? :7
Nee, toch? Ik vind het oprecht een goede tip. Echt. Ja, ik heb wel relaties gehad. Mijn inziens geen prestatie.

Niet, heel zeker. :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:40:54 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119435462
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar jij bent niet zo ver heen, toch? :P
Dan moet ik wel heel diep zinken, zeg nooit nooit maar de kans acht ik nihil.
C'est la vie
pi_119435485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad . Is iedereen vergeten waarom Keep Walking dit toen op heeft gezet ??
Precies. Topics veranderen natuurlijk, maar het was nooit als iets luchtigs bedoeld. Zware psychische problematiek is weer een ander uiterste, dat moet je inderdaad niet willen.
pi_119435517
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, toch? Ik vind het oprecht een goede tip. Echt. Ja, ik heb wel relaties gehad. Mijn inziens geen prestatie.

Niet, heel zeker. :P
Je vindt het oprecht een goeie tip?
pi_119435564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je vindt het oprecht een goeie tip?
Jaaaaa. Zeg ik nu iets verkeerd? :P
pi_119435596
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Jaaaaa. Zeg ik nu iets verkeerd? :P
Iets zegt mij dat je jezelf niet eens serieus neemt :P
pi_119435603
Wat een lief meisje is het toch ook niet dan? O+
pi_119435627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat een lief meisje is het toch ook niet dan? O+
nee want als ze dat was geweest had ze wel een relatie gehad nu.
pi_119435655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat je jezelf niet eens serieus neemt :P
Soms niet. Maargoed, ik denk echt dat het kan werken. Ja, echt.
pi_119435670
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ook niet lieve meisjes krijgen een relatie (of hebben een vent die vreemd gaat :P )
pi_119435685
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef Ziba het volgende:

[..]

Soms niet. Maargoed, ik denk echt dat het kan werken. Ja, echt.
Jaaaaa...eeeeecht! _O-
pi_119435694
quote:

[..]

Misschien is ze wel kieskeurig of een trutje in het echt :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:45:44 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119435697
quote:

[..]

Relaties als maatstaf nemen. :')
C'est la vie
pi_119435729
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt er aan als maatstaf voor wat precies? :P
pi_119435736
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef heloef het volgende:

[..]

uiteraard. zeker in dit topic!
pi_119435757
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jaaaaa...eeeeecht! _O-
Ja, gebeurt in de praktijk vaak. En met succes.
pi_119435815
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik smelt bijna weg van je naïeve denken :@
pi_119435819
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wil nog niet zeggen dat het voor sommigen in dit topic -de- oplossing is! :P
(al lijkt het erop dat het voor een enkeling wellicht de enige oplossing zou kunnen zijn! _O- )
pi_119435836
quote:

[..]

Alle lieve meisjes zijn bezet, inderdaad.
pi_119435876
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Alle lieve meisjes zijn bezet, inderdaad.
ik verwacht leuke lieve meisjes die ook nog knap zijn iig niet in dit topic nee.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:50:09 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119435895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt er aan als maatstaf voor wat precies? :P
Nou ja ik vind het een waardeloze maatstaf, voor wat dan ook eigenlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

uiteraard. zeker in dit topic!
Als iemand een 100 keer een meisje probeert te versieren en alle 100 zijn ze niet geinteresseerd, zou vreemd zijn maar goed. Dan ben je in principe goed bezig.
C'est la vie
pi_119435923
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Als iemand een 100 keer een meisje probeert te versieren en alle 100 zijn ze niet geinteresseerd, zou vreemd zijn maar goed. Dan ben je in principe goed bezig.
maar bij 1000 wordt het kansloos. toch?
pi_119435940
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Het enige dat je ervan kunt zeggen is dat diegenen die moeite hebben met versieren, niet zo goed kunnen versieren! :P
pi_119435949
Leven is net een fruitmachine je weet nooit of je wint of verliest!
pi_119435992
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het enige dat je ervan kunt zeggen is dat diegenen die moeite hebben met versieren, niet zo goed kunnen versierenzo interessant zijn blijkbaar! :P
pi_119435993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:51 schreef FAUSTINO het volgende:
Alleen bij een fruitmachine verlies je uiteindelijk meer dan je wint :P
pi_119436006
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil nog niet zeggen dat het voor sommigen in dit topic -de- oplossing is! :P
(al lijkt het erop dat het voor een enkeling wellicht de enige oplossing zou kunnen zijn! _O- )
Heb het idee van wel. Maarja, aan die mensen zelf om te beslissen. In ieder geval: geen normale en zelfstandige vrouw die vrijwillig met een onzekere type die denkt dat alle vrouwen monsters zijn opgescheept wil worden. Tenzij je zo'n dominant-moeder figuur hebt misschien. :P
pi_119436029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

uiteindelijk ga je dood.
pi_119436059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

uiteindelijk ga je dood.
Dat komt daarna pas :P
Tot die tijd wil je een zo leuk mogelijk leven gehad hebben, niet? ;)
pi_119436083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet wanneer je moet stoppen.

quote:

[..]

uiteindelijk ga je dood.
Doodgaan is een illusie [ :') ]
pi_119436093
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat komt daarna pas :P
Tot die tijd wil je een zo leuk mogelijk leven gehad hebben, niet? ;)
nee, tot die tijd wachten we af tot onze verlossing komt O+
pi_119436104
quote:

[..]

Ook mensen die totaal niet interessant zijn, maar wel goed kunnen versieren, komen makkelijker aan de vrouw dan interessante mensen die niet kunnen versieren ;)

Goed kunnen versieren heeft op zich weinig te maken met of een persoon boeiend is of niet ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:54:17 #178
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

maar bij 1000 wordt het kansloos. toch?
Op een rij? Ja dan zou ik voor chemische castratie gaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het enige dat je ervan kunt zeggen is dat diegenen die moeite hebben met versieren, niet zo goed kunnen versieren! :P
Ja of je hebt 20 fuckbuddy's door het land door het land verspreid maar geen relatie.
Dan heb je misschien geen vriendin, maar versieren kan je wel.

Ik kan het ook gewoon niet. Ben ook maar een mens he.
C'est la vie
pi_119436118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee, tot die tijd wachten we af tot onze verlossing komt O+
Jij misschien :P
Maar moet je helemaal zelf weten! :D
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:55:00 #180
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:51 schreef FAUSTINO het volgende:
My momma always said: life is like a box of chocolates.
C'est la vie
pi_119436158
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook mensen die totaal niet interessant zijn, maar wel goed kunnen versieren, komen makkelijker aan de vrouw dan interessante mensen die niet kunnen versieren ;)

Goed kunnen versieren heeft op zich weinig te maken met of een persoon boeiend is of niet ;)
Versieren is een ding maar je moet het ook kunnen vasthouden ;)
pi_119436182
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef heloef het volgende:

[..]

My momma always said: life is like a box of chocolates.
je mammie was wrong.

- chocola bevalt niet -> nieuwe kopen
- doos chocolade is leeg -> nieuwe kopen
- doos chocolade wordt ondergekotst -> nieuwe kopen
pi_119436186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat kunnen vasthouden?
pi_119436199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

niets wat een kelder niet kan oplossen ^O^
pi_119436212
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je mammie was wrong.

- chocola bevalt niet -> nieuwe kopen
- doos chocolade is leeg -> nieuwe kopen
- doos chocolade wordt ondergekotst -> nieuwe kopen
Je vergeet:
- doos chocolade overdatum? -> nieuwe kopen
:P
pi_119436241
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je vergeet:
- doos chocolade overdatum? -> nieuwe kopen
:P
ow ja da's wel een belangrijke optie idd.
pi_119436249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat kunnen vasthouden?
De vrouw die je versiert hebt anders heb je er geen zak aan. Hoe goed je in versieren ook bent als je dat niet kunt vasthouden ben je ook maar een zak hooi met een paar pindarotjes in je hand,
pi_119436302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

niets wat een kelder niet kan oplossen ^O^
Hard slaan ook :{
pi_119436309
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

De vrouw die je versiert hebt anders heb je er geen zak aan. Hoe goed je in versieren ook bent als je dat niet kunt vasthouden ben je ook maar een zak hooi met een paar pindarotjes in je hand,
Nee hoor, zat mannen die goed kunnen versieren en na korte tijd er gewoon nog 1tje bij versieren, of de oude vriendin dat leuk vind of niet ;)
pi_119436367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee hoor, zat mannen die goed kunnen versieren en na korte tijd er gewoon nog 1tje bij versieren, of de oude vriendin dat leuk vind of niet ;)
En uiteindelijk op 75 jarige leeftijd in bed sterven met een 20 jarige studentje aan een hartaanval het is maar waar je voor kiest.
pi_119436370
Versieren is iets heel anders dan een relatie hebben.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:59:46 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436394
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn hele punt in een zin, dank daarvoor.
C'est la vie
pi_119436399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:59 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En uiteindelijk op 75 jarige leeftijd in bed sterven met een 20 jarige studentje aan een hartaanval het is maar waar je voor kiest.
Sommigen kiezen daar idd voor ja en zijn daar dik tevreden mee.
pi_119436411
quote:
Natuurlijk maar na 2 dates en de vrouw rent hard weg heb je ook geen zak aan.
pi_119436415
quote:
Vertel ons eens wat nieuws :P
pi_119436455
Waarom dan zo doorzagen over versieren? Aan versieren heb je niets :N
pi_119436485
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef Pvoesss het volgende:
:')

Wel meelezen hoor! }:|
pi_119436488
quote:
Hey ik moet wat om mijn tijd vol te lullen :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:02:09 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436519
quote:
Oh jawel hoor, het maakt het krijgen van een relatie als je dat wil tenminste een stuk makkelijker.
C'est la vie
pi_119436541
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, het maakt het krijgen van een relatie als je dat wil tenminste een stuk makkelijker.
Ze is aan het trollen, heb dat nou door :P
pi_119436550
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is een beginsel van...
pi_119436570
quote:
Jawel, leuk juist.
pi_119436589
Hoezo zou ik trollen? :o
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:04:12 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze is aan het trollen, heb dat nou door :P
Loop ik eens niet te SCen is het weer niet goed. :')
C'est la vie
pi_119436631
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo zou ik trollen? :o
Dat weet jij, ikke niet. Ik weet alleen maar wat ik weet :+
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:04:54 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436648
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Het is een beginsel van...
Nou je het maakt de kans groter.
Want je kan ook een relatie krijgen zonder te versieren.
C'est la vie
pi_119436652
maar goed ga even de kinderen uitlaten en de hond in bad doen zo terug :)
pi_119436665
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Loop ik eens niet te SCen is het weer niet goed. :')
Heb dat nou eens eindelijk door, het is ook nooit goed met jou, het heeft geen zin, geef het toch gewoon op, laat het toch allemaal zitten joh ;(
pi_119436670
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou je het maakt de kans groter.
Want je kan ook een relatie krijgen zonder te versieren.
ja
pi_119436671
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef FAUSTINO het volgende:
maar goed ga even de kinderen uitlaten en de hond in bad doen zo terug :)
_O-
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:06:35 #211
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119436723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb dat nou eens eindelijk door, het is ook nooit goed met jou, het heeft geen zin, geef het toch gewoon op, laat het toch allemaal zitten joh ;(
Ik heb het allang opgegeven snap dat dan. :{w
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

ja
Dat dacht ik wel.

Ja die zin is verneukt. :')
C'est la vie
pi_119438152
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ben serieus hoor. Daar heb je wel succes.
dat is niet benzin's probleem lieve schat. zijn probleem zit veel dieper.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:13:13 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119440085
Genoeg nu :) anders grijpen we permanent in
pi_119440835
Ik vind het jammer jongens. Ik ben te negatief, maar als ik iets positiefs en constructiefs probeer te doen dan deugt dat ook niet. Tsja. Gelukkig doet niet iedereen zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef Mark-J het volgende:
Benzin, wat doe je eigenlijk als een meisje je je op straat aanspreekt?
Tot nu toe is dat bijna nooit gebeurd, dus dat is niet echt een probleem.
pi_119441237
Persoonlijke vraag Benzin heb je wel vrienden waar je mee kan praten ???
pi_119441537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef formerjellybean het volgende:
Persoonlijke vraag Benzin heb je wel vrienden waar je mee kan praten ???
Vrienden waarmee ik ook over mijn persoonlijke situatie kan praten? Nauwelijks.
pi_119441774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrienden waarmee ik ook over mijn persoonlijke situatie kan praten? Nauwelijks.
Of over meiden ofzo , niet over je problemen maar ook juist van benaderen want misschien is dat ook gewoon iets wat je soms ook even in het echt moet proberen
pi_119442111
Benzin heeft wel mensen om mee te praten, maar volgens mij is het beeld van vriendschap net zo overgeromantiseerd als zijn beeld van relaties: Er mogen geen stiltes vallen, je moet elkaar elke minuut kunnen en willen smsen, het moet altijd vrolijk en gezellig zijn etc. etc.

En benzin, trek het je niet aan. Het is zooo moeilijk om in een anders schoenen te staan, als die beleving mijlen ver van de gemiddelde beleving afstaat. Iemand toevoegen lijkt zoiets kleins en banaals, daar staat 99% van de users niet bij stil. Daar kun je niets aan doen. Een drempel is een drempel en een stap een stap. :)
pi_119442280
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Of over meiden ofzo , niet over je problemen maar ook juist van benaderen want misschien is dat ook gewoon iets wat je soms ook even in het echt moet proberen
Ik praat nooit in het echt over meiden :)
pi_119442830
ik bedoelde meer ik ken een boel jongens die met elkaar juist over dit soort dingen te praten. Iedereen valt wel over hem heen dat facebook verhaal van oh my god , maar ik ken een boel jongens die juist onderling elkaar dit soort vragen stellen en het gewoon normaal is.
Iedereen heeft een beeld van vrienden over zware zaken maar juist dat soort luchtige dingen kan je juist ook met vrienden bespreken.

Benzin heeft alleen uitgesproken wat die dacht en dat is gewoon normale onzekerheid die bij elke jongen voorkomt .
Sterker soms zijn er ook weleens mensen waar ik me van af vraag zal ik die verzoek sturen of toch maar niet doen en ja omdat ik het vaker doe is het automatisme maar bij sommige mensen ben ik er ook wat onzekerder in en dan doe ik het wel omdat ik mezelf dan verschrikkelijk vind mutsen .

Maar ik heb daarin mensen die ik ken die ook weleens juist luchtig daarin om advies kan vragen en als die mensen daarvoor in zijn omgeving heeft waarom juist dan ook niet gewoon om dat ook te proberen.
pi_119442908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik praat nooit in het echt over meiden :)
Probeer het eens , want juist is dat iets wat wel gesprekstof opleverd en soms ook juist tot verrassende inzichten kan leiden
pi_119442973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:07 schreef formerjellybean het volgende:
ik bedoelde meer ik ken een boel jongens die met elkaar juist over dit soort dingen te praten. Iedereen valt wel over hem heen dat facebook verhaal van oh my god , maar ik ken een boel jongens die juist onderling elkaar dit soort vragen stellen en het gewoon normaal is.
Iedereen heeft een beeld van vrienden over zware zaken maar juist dat soort luchtige dingen kan je juist ook met vrienden bespreken.
Ik heb niet echt mensen waarmee ik over dat soort dingen spreek.
pi_119443699
Bedoel je nu dat je geen vrienden hebt of bedoel je dat je wel mensen kent maar het moeilijk vind om dat te bespreken ??
pi_119444298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
Bedoel je nu dat je geen vrienden hebt of bedoel je dat je wel mensen kent maar het moeilijk vind om dat te bespreken ??
Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.
pi_119445439
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.
Je weet niet wat vrienden zijn??...

Lees anders even terug in dit topic, daar staan wel een aantal mooie definities van wat verschillende personen als vriendschap beschouwen ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
Ik vind het jammer jongens. Ik ben te negatief, maar als ik iets positiefs en constructiefs probeer te doen dan deugt dat ook niet. Tsja. Gelukkig doet niet iedereen zo.

[..]

Tot nu toe is dat bijna nooit gebeurd, dus dat is niet echt een probleem.
Je kunt blijkbaar heel slecht tegen kritiek, ook als het opbouwende kritiek betreft.

Edit:Op reactie van Benzin's 1e post onder deze post, als een antwoord Benzin niet bevalt, dan -negeert- hij je gewoon. Daar word ik een beetje moe van -_-

[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 20-11-2012 22:08:55 ]
pi_119445736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.
pi_119446315
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.
Ik praat eigenlijk helemaal nooit over mezelf in het echt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:13:46 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119446620
Heb je geen vrouwelijke collega's/studiegenoten ofzo Benzin? Praat gewoon een keer met ze, al gaat het over het weer of een ander nietszeggend onderwerp. Het zijn maar mensen, niet iets om bang voor te zijn.
pi_119447735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb je geen vrouwelijke collega's/studiegenoten ofzo Benzin? Praat gewoon een keer met ze, al gaat het over het weer of een ander nietszeggend onderwerp. Het zijn maar mensen, niet iets om bang voor te zijn.
Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.
pi_119447902
dan ga je iets doen waar wel vrouwen zijn?
pi_119448821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.
wat voor werk doe je?
Nosce te ipsum.
pi_119449064
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

wat voor werk doe je?
Wil hij niet zeggen ivm anonimiteit.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:03:36 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119449288
@ook_gek: yeah ik weet hoe die gast heet. Altijd handig als er ook andere vaste stamgasten zijn die de namen wel weten O+ de eerste twee letters had ik goed , maar er begon geen belletje te branden :')
pi_119449344
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

wat voor werk doe je?
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.

Het punt is dat ik van dag tot dag nooit in die situaties terecht kwam en dat ik dat nu ook niet kom. (En voordat mensen gaan zeuren, dat was antwoord op een vraag die hier gesteld werd. )
pi_119449833
Weet je wat ik dan niet snap je werkt , dus je hebt mensen om je heen , je zit wel degelijk in sociale situaties en hier doe je net alsof je niets hebt en niemand hebt , behalve ons. En nu begin erover dat wij zeuren ???

Dat is niet om te zeuren maar waarom doe je net alsof je niets hebt terwijl wel degelijk mensen in de omgeving hebt en wel degelijk een plek hebt om te sociale contacten op te doen en vragen te stellen . Ik heb het idee dat je bij deze dan zielig aan het doen bent voor aandacht hier . Als je in een omgeving met alleen mannen werkt kan het er bij mij niet in dat je nooit hebt over meisjes en facebook .
pi_119449901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.

Het punt is dat ik van dag tot dag nooit in die situaties terecht kwam en dat ik dat nu ook niet kom. (En voordat mensen gaan zeuren, dat was antwoord op een vraag die hier gesteld werd. )
Als je al wel in zo'n situatie zou zitten, dan nog zou je ze niet durven aanspreken.

En bovendien vind jij alle vrouwen (behalve misschien je moeder) toch maar gemeen omdat ze jou toch niet waarderen ondanks je oneindige eerlijkheid. En dat zijn jouw eigen woorden Benzin!
pi_119450106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als je in een omgeving met alleen mannen werkt kan het er bij mij niet in dat je nooit hebt over meisjes en facebook .
Toch is dat zo. Ik vermijd dat onderwerp.

Het is ook niet zo dat ik helemaal geen contact heb met mensen, maar enkel oppervlakkig contact. Dat zei ik net ook al.
pi_119450288
facebook en meisjes zijn oppervlakkig onderwerpen.
pi_119450324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
pi_119450454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
Ja, dat weten we nu wel. Dan moet hij het elders gaan zoeken, zoals zoveel andere mannen hier.
Bovendien is dat niet eens het probleem. Het probleem is a)dat hij vrouwen toch niet durft aan te spreken en b) dat hij een nogal zwaar vertekend beeld heeft van vrouwen die hem "eng" maken.
Kleine uitleg over b):Hij heeft eerder gezegd dat hij vind dat vrijwel alle vrouwen altijd gemeen tegen hem doen en dat hij hun respect verdient, maar niet ontvangt.
pi_119450507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik werk in de IT, maar daar zijn ook wel vrouwen te bekennen.
De planners zijn vrouw bij ons. Net zoals de office manager (secretaresse).

Maar mijn punt is dat je overal wel vrouwen tegenkomt. En anders schrijf je in op een datingsite als paiq ofzo, krijg je tenminste oefening met vrouwen kletsen.

Overigens val ik nu zo in. misschien is dit al heel vaak geopperd?
pi_119450531
Palawan heb jij nog scharrels?
pi_119450566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef palawan het volgende:
Overigens val ik nu zo in. misschien is dit al heel vaak geopperd?
Yep.

We're going in circles
pi_119450670
Ja iemand anders nog aan het daten want anders blijven we steeds hetzelfde doen eigenlijk
pi_119450673
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef debeterebob het volgende:
Palawan heb jij nog scharrels?
Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mij ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep.

We're going in circles
Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.
Benzin, heb je BzV gezien? Je wilt toch niet eindigen als zo'n Bert he... Dan moet je jezelf echt eens aanpakken...
pi_119450697
Wie is BzV ???
pi_119450731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef palawan het volgende:

[..]

Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mij ;)

[..]

Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.
Benzin, heb je BzV gezien? Je wilt toch niet eindigen als zo'n Bert he... Dan moet je jezelf echt eens aanpakken...
Wat is BzV?
Boer zoekt vrouw???
pi_119450770
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is BzV ???
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is BzV?
Boer zoekt vrouw???
Boer zoekt Vrouw!! echt, dat had je moeten kijken. Heb je zo gespreksstof! Chicks dig that shit ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:36:14 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119450820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ja iemand anders nog aan het daten want anders blijven we steeds hetzelfde doen eigenlijk
Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weer :+
pi_119450839
Ik ben een chick maar ik dig het niet ben zwaar allergisch voor Yvonne Jaspers . Het is wel grappig in de setting van het daten dan weer kan je zien hoe het gaat.
pi_119450870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weer :+
Je weet waar die komt dus tip daar gewoon vaker heengaan :D
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:38:32 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119450885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je weet waar die komt dus tip daar gewoon vaker heengaan :D
Is m'n stamkroeg en ook de zijne. Dus dat moet goed komen :P
pi_119450913
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is m'n stamkroeg en ook de zijne. Dus dat moet goed komen :P
Dat is altijd wel leuk zo beginnen vaak scharrels, relaties of vriendschappen
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:41:28 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119450965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is altijd wel leuk zo beginnen vaak scharrels, relaties of vriendschappen
Scharrels is wel gelukt, korte vriendschappen ook. Relatie nog niet. Maar dat is me al heel lang niet gelukt. Dus we zullen het wel zien.
Zaterdag nog een 'date' met een andere jongen. Dus druk druk druk :+
pi_119451019
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Scharrels is wel gelukt, korte vriendschappen ook. Relatie nog niet. Maar dat is me al heel lang niet gelukt. Dus we zullen het wel zien.
Zaterdag nog een 'date' met een andere jongen. Dus druk druk druk :+
Het is altijd wel spannend als je een leuk nieuw iemand ontmoet . Alles kan gebeuren :D
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:44:30 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119451052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het is altijd wel spannend als je een leuk nieuw iemand ontmoet . Alles kan gebeuren :D
:Y
Het was een zondagnacht bij deze jongen. Dus het is altijd afwachten hoe de volgende keer zal zijn :{
Best spannend altijd weer wat je zegt ja :Y
pi_119451174
Ik heb een facebook pagina gemaakt voor mijn copic tekeningen en de jongen die ik leuk vind een uitnodiging gestuurd , vond ik ook wel ff een zet.
Mijn eigen facebookpagina qua tekeningen is denk ik ook wel goed voor me want ik leer eens wat minder bescheiden te zijn , ik ben iemand die niet altijd in de spotlight wil staan en nu ik het opzet leer ik dat ik best wat brutaler mag worden wat dat soort dingen betreft
pi_119451185
Goede oefening voor leren zelfvertrouwen dus
pi_119451224
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een facebook pagina gemaakt voor mijn copic tekeningen en de jongen die ik leuk vind een uitnodiging gestuurd , vond ik ook wel ff een zet.
Mijn eigen facebookpagina qua tekeningen is denk ik ook wel goed voor me want ik leer eens wat minder bescheiden te zijn , ik ben iemand die niet altijd in de spotlight wil staan en nu ik het opzet leer ik dat ik best wat brutaler mag worden wat dat soort dingen betreft
Je typt zo dat het moeilijk is om te lezen. :P Of is het mijn beperking.
pi_119451351
Nee, ik denk meer dat het komt doordat ik af en toe te snel typ, werkte vroeger in administratie en daar ben ik soms iets te snel . Ik denk snel en typ snel dus misschien dat het moeilijk maakt
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:56:53 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119451473
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Cue_ het volgende:
@ook_gek: yeah ik weet hoe die gast heet. Altijd handig als er ook andere vaste stamgasten zijn die de namen wel weten O+ de eerste twee letters had ik goed , maar er begon geen belletje te branden :')
Top!

Heb je lef en ken je de barman? Dan heb ik een leuke manier om in contact te komen! Ooit zelf gedaan en het is orgineel!
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:59:30 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119451578
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Top!

Heb je lef en ken je de barman? Dan heb ik een leuke manier om in contact te komen! Ooit zelf gedaan en het is orgineel!
Vertel, ben benieuwd :)
pi_119451591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, ik denk meer dat het komt doordat ik af en toe te snel typ, werkte vroeger in administratie en daar ben ik soms iets te snel . Ik denk snel en typ snel dus misschien dat het moeilijk maakt
:') _O-
pi_119451651
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:') _O-
:( Wat is daar zo raar aan :(
  woensdag 21 november 2012 @ 00:05:15 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119451734
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vertel, ben benieuwd :)
Laat een tegoed bon voor 2 biertjes maken op zijn naam. Jij betaald, niet zeuren gewoon betalen.

Er is 1 regel! Hij mag dat alleen opnemen samen met jouw! En zet je 06 nummer er op om je te smsen qua dag en tijd.

1 het is orgineel
2 je hebt meteen zijn nummer
3 je hebt een "afspraakje" met hem.

Ik heb het zelf wel eens zo gedaan en ze vond het een leuke verassing. En het was een leuk spontaan begin ;)
  woensdag 21 november 2012 @ 00:08:04 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119451815
Owja, die is best leuk :)

Zal er eens over nadenken om zoiets te doen. Even kijken hoe het loopt als ik hem weer zien. Ben zelf meer van het rechtstreekse, aanspreken, drankje doen en evt nummers uitwisselen. Dat laatste alleen zondag vergeten :')
  woensdag 21 november 2012 @ 00:08:30 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119451825
Jouw "niet zeuren, gewoon betalen" _O-
als ik ergens geen problemen mee heb, is het dat wel :)
pi_119451861
Of je gaat gewoon de volgende keer op hem af en zeg gewoon hoe is het en gaat gewoon verder weer het gesprek aan en ziet van daaruit uit waar het schip strand
pi_119451940
Ik ben juist heel moeilijk met telefoonnummers uitwisselen ik wacht altijd de volgende keer af en als ze leuk genoeg zijn gaan ze gewoon met mij ( Uhmm dat is meer voor de gewone gezellige contacten en ik heb maar een keer echt iemand meegenomen naar huis als one night stand wat langer werd dan een one night stand )
  woensdag 21 november 2012 @ 00:12:35 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119451962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Owja, die is best leuk :)

Zal er eens over nadenken om zoiets te doen. Even kijken hoe het loopt als ik hem weer zien. Ben zelf meer van het rechtstreekse, aanspreken, drankje doen en evt nummers uitwisselen. Dat laatste alleen zondag vergeten :')
Met mijn idee kan je het versnellen als hij bv eerder in de kroeg is dan dat jij dat bent ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Jouw "niet zeuren, gewoon betalen" _O-
als ik ergens geen problemen mee heb, is het dat wel :)
Ik weet niet hoe jij er over denkt, was laatst een heet hang ijzer in het dating site topic.
  woensdag 21 november 2012 @ 00:18:06 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119452111
Heeft je stamkroeg geen facebook?
Kan je hem miss toevoegen op facebook :)
pi_119452125
Ook gek geef je dan niet te snel een telefoon nummer voor ik iemand mijn telefoonnummer geef wil ik minstens wel een paar keer met hem gesproken hebben
  woensdag 21 november 2012 @ 00:18:45 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119452130
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef ook_gek het volgende:
Heeft je stamkroeg geen facebook?
Kan je hem miss toevoegen op facebook :)
'Had al gekeken, maar geen duidelijke waarvan ik zeker weet dat hij er is (twee met dezelfde voornaam zonder fotos'). Dus ik hou het lekker in de kroeg zelf :)
  woensdag 21 november 2012 @ 00:22:17 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119452236
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ook gek geef je dan niet te snel een telefoon nummer voor ik iemand mijn telefoonnummer geef wil ik minstens wel een paar keer met hem gesproken hebben
Het is maar een telefoonnummer, niet je pincode ;)

En je kan altijd mensen negeren via sms enz.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

'Had al gekeken, maar geen duidelijke waarvan ik zeker weet dat hij er is (twee met dezelfde voornaam zonder fotos'). Dus ik hou het lekker in de kroeg zelf :)
Dan zal ik het op de kroeg houden ja :D
pi_119452334
Ik ben daarin heel voorzichtig , soms heb je er weleens van die weirdo's tussen en als ik mijn telefoon nummer geef dan ben ik er wil ik er zeker van zijn of ik hem leuk genoeg vind . Dus zeker een paar leuke avonden mee gesproken hebben
  woensdag 21 november 2012 @ 00:30:58 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119452436
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben daarin heel voorzichtig , soms heb je er weleens van die weirdo's tussen en als ik mijn telefoon nummer geef dan ben ik er wil ik er zeker van zijn of ik hem leuk genoeg vind . Dus zeker een paar leuke avonden mee gesproken hebben
Ik houd wel van een gokje wagen. Als je altijd maar op save gaat is het ook maar zo saai.

En wat ik zeg, het is maar een telefoonnummer.
  woensdag 21 november 2012 @ 08:36:50 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119454593
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van maken :+
  woensdag 21 november 2012 @ 09:37:26 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119455537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van maken :+
Dat laatste heeft iedereen wel eens me gemaakt denk?

Ik heb ook nooit iets geks mee gemaakt.
pi_119455588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O-
Ik kom afentoe wel eens een raar telefoonnummer tegen in mijn mobieltje. Maar nog nooit gebeld.
pi_119455637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

:( Wat is daar zo raar aan :(
Dan zou je juist zorgvuldigheid en duidelijkheid verwachten. Ben je daar ontslagen?
  woensdag 21 november 2012 @ 09:51:58 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119455882
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Dat laatste heeft iedereen wel eens me gemaakt denk?

Ik heb ook nooit iets geks mee gemaakt.
Klopt en ik vind het in de meeste gevallen ook niet erg. Anders had ik wel gelijk hun nummer gevraagd :)
pi_119455914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt en ik vind het in de meeste gevallen ook niet erg. Anders had ik wel gelijk hun nummer gevraagd :)
"mag ik je nummer?"
"Doe mij jouw nummer maar."
Is het dan niet gelijk al duidelijk dat er geen vervolg komt? :P
  woensdag 21 november 2012 @ 09:54:00 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119455928
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Murdera het volgende:
"mag ik je nummer?"
"Doe mij jouw nummer maar."
Is het dan niet gelijk al duidelijk dat er geen vervolg komt? :P
Zo gaan die gesprekken nooit :')
  woensdag 21 november 2012 @ 09:54:53 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119455952
Doelde er meer op dat als ik wat meer geintresseerd ben en ze willen mijn telnummer, ik ook die van hen vraag en niet enkel gewoon mijn nummer geef.
pi_119455972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Doelde er meer op dat als ik wat meer geintresseerd ben en ze willen mijn telnummer, ik ook die van hen vraag en niet enkel gewoon mijn nummer geef.
Ach zo, want als ze hem vragen en jij wil hem niet geven, maar dan wel die van hun. (hoe dat gesprek dan ook loopt) lijkt het me toch apart. :P
  woensdag 21 november 2012 @ 09:58:49 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119456048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
Ach zo, want als ze hem vragen en jij wil hem niet geven, maar dan wel die van hun. (hoe dat gesprek dan ook loopt) lijkt het me toch apart. :P
Haha ja inderdaad. Maar je hebt er soms ook mannen tussen die dan vervolgens zeggen "dan geef ik jou mijn nummer wel" :') Nadat ik dus heb afgewezen om hen mijn nummer te geven :')
Zeg ook altijd dat ik ze toch niet opbel. En eigenlijk sla ik het nummer ook niet op dan, of je moet er niet vanaf komen :+
pi_119456095
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad. Maar je hebt er soms ook mannen tussen die dan vervolgens zeggen "dan geef ik jou mijn nummer wel" :') Nadat ik dus heb afgewezen om hen mijn nummer te geven :')
Zeg ook altijd dat ik ze toch niet opbel. En eigenlijk sla ik het nummer ook niet op dan, of je moet er niet vanaf komen :+
_O- :D Wat bezielt ze dan in godsnaam. :') Je weet dat het hem niet meer gaat worden, dan hopen ze misschien dat je ooit nog een keer zo gefrustreerd bent dat je toch maar zo'n gast belt? _O-
  woensdag 21 november 2012 @ 10:02:20 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119456130
Haha dat meen je niet! Plaat voor de kop figuren!
  woensdag 21 november 2012 @ 10:05:53 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119456200
Had er onlangs nog eentje. Moet zeggen dat het vaak wel de donkere mannen zijn die dergelijke stunts uithalen.
Deze kwam ik tegen bij het naar buiten lopen, hij liep naar binnen, keek me aan en probeerde gesprek te starten van 'alles goed'. Je kent het wel.
Vervolgens van "ik wil je graag nog eens zien, mag ik je nummer?"
- nee sorry
"maar ik wil je graag nog eens zien, filmpje kijken ofzo"
- nee sorry, gaat niet gebeuren
"anders noteer mijn nummer, dan kan je me bellen"
- heeft geen zin, ga je toch niet bellen
"noteer maar gewoon"
- nop
".... nou oke, misschien dat ik je nog eens hier zie, wanneer ben je hier weer? "
- zo af en toe, verschilt per keer
"wel eens vrijdag of zaterdag?"
- ja wel eens
"oke, ztaerdag hier afspreken?"
- geen idee of ik er dan ben
"vrijdag dan?
- geen idee
"hmm oke, tot een volgende keer dan maar"

Zoiets :+
pi_119456434
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Had er onlangs nog eentje. Moet zeggen dat het vaak wel de donkere mannen zijn die dergelijke stunts uithalen.
Deze kwam ik tegen bij het naar buiten lopen, hij liep naar binnen, keek me aan en probeerde gesprek te starten van 'alles goed'. Je kent het wel.
- nee sorry
"noteer maar gewoon"
- nop
".... nou oke, misschien dat ik je nog eens hier zie, wanneer ben je hier weer? "
- ja wel eens
"vrijdag dan?
- geen idee

_O- The fuck. _O-
  woensdag 21 november 2012 @ 10:16:59 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119456453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
- nee sorry
"noteer maar gewoon"
- nop
- ja wel eens
"vrijdag dan?
- geen idee

Cue_ wil je met mij whatsappen? Dm effe je 06 nummer dan!
  woensdag 21 november 2012 @ 10:17:31 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119456464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- The fuck. _O-
Dit lijkt mij echt een dag uit FireFly3 zijn leven te zijn.
  woensdag 21 november 2012 @ 10:17:41 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119456466
En dit is dan nog een korte versie van sommige 'doorzetters' ;(
pi_119456473
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit lijkt mij echt een dag uit FireFly3 zijn leven te zijn.
:D Wat een prachtige opmerking. _O_
pi_119456479
hahaha heel herkenbaar dat soort mannen :D
  woensdag 21 november 2012 @ 10:18:41 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119456494
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ wil je met mij whatsappen? Dm effe je 06 nummer dan!
Waarom zou ik dat willen :+
  woensdag 21 november 2012 @ 10:20:46 #297
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_119456547
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha heel herkenbaar dat soort mannen :D
Het enige dat nog ontbreekt is dat ze na afloop "ze wil me" tegen hun vrienden mompelen :)
  woensdag 21 november 2012 @ 10:21:17 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119456563
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Joanne35 het volgende:

Het enige dat nog ontbreekt is dat ze na afloop "ze wil me" tegen hun vrienden mompelen :)
daar was ik dan weer niet bij ;(
pi_119456586
Hahaha ja dat is ook herkenbaar. Net als mannen die beweren dat je iets met ze hebt gedaan terwijl je ze juist heel duidelijk hebt afgewezen.. :r
pi_119456608
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ja dat is ook herkenbaar. Net als mannen die beweren dat je iets met ze hebt gedaan terwijl je ze juist heel duidelijk hebt afgewezen.. :r
Dat zeg je nu. :{w
pi_119456636
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')