Je weet waar die komt dus tip daar gewoon vaker heengaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weer
Is m'n stamkroeg en ook de zijne. Dus dat moet goed komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je weet waar die komt dus tip daar gewoon vaker heengaan
Dat is altijd wel leuk zo beginnen vaak scharrels, relaties of vriendschappenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is m'n stamkroeg en ook de zijne. Dus dat moet goed komen
Scharrels is wel gelukt, korte vriendschappen ook. Relatie nog niet. Maar dat is me al heel lang niet gelukt. Dus we zullen het wel zien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk zo beginnen vaak scharrels, relaties of vriendschappen
Het is altijd wel spannend als je een leuk nieuw iemand ontmoet . Alles kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scharrels is wel gelukt, korte vriendschappen ook. Relatie nog niet. Maar dat is me al heel lang niet gelukt. Dus we zullen het wel zien.
Zaterdag nog een 'date' met een andere jongen. Dus druk druk druk
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is altijd wel spannend als je een leuk nieuw iemand ontmoet . Alles kan gebeuren
Je typt zo dat het moeilijk is om te lezen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een facebook pagina gemaakt voor mijn copic tekeningen en de jongen die ik leuk vind een uitnodiging gestuurd , vond ik ook wel ff een zet.
Mijn eigen facebookpagina qua tekeningen is denk ik ook wel goed voor me want ik leer eens wat minder bescheiden te zijn , ik ben iemand die niet altijd in de spotlight wil staan en nu ik het opzet leer ik dat ik best wat brutaler mag worden wat dat soort dingen betreft
Top!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Cue_ het volgende:
@ook_gek: yeah ik weet hoe die gast heet. Altijd handig als er ook andere vaste stamgasten zijn die de namen wel wetende eerste twee letters had ik goed , maar er begon geen belletje te branden
Vertel, ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top!
Heb je lef en ken je de barman? Dan heb ik een leuke manier om in contact te komen! Ooit zelf gedaan en het is orgineel!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, ik denk meer dat het komt doordat ik af en toe te snel typ, werkte vroeger in administratie en daar ben ik soms iets te snel . Ik denk snel en typ snel dus misschien dat het moeilijk maakt
Laat een tegoed bon voor 2 biertjes maken op zijn naam. Jij betaald, niet zeuren gewoon betalen.quote:
Met mijn idee kan je het versnellen als hij bv eerder in de kroeg is dan dat jij dat bentquote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Owja, die is best leuk
Zal er eens over nadenken om zoiets te doen. Even kijken hoe het loopt als ik hem weer zien. Ben zelf meer van het rechtstreekse, aanspreken, drankje doen en evt nummers uitwisselen. Dat laatste alleen zondag vergeten
Ik weet niet hoe jij er over denkt, was laatst een heet hang ijzer in het dating site topic.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Jouw "niet zeuren, gewoon betalen"
als ik ergens geen problemen mee heb, is het dat wel
'Had al gekeken, maar geen duidelijke waarvan ik zeker weet dat hij er is (twee met dezelfde voornaam zonder fotos'). Dus ik hou het lekker in de kroeg zelfquote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef ook_gek het volgende:
Heeft je stamkroeg geen facebook?
Kan je hem miss toevoegen op facebook
Het is maar een telefoonnummer, niet je pincodequote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ook gek geef je dan niet te snel een telefoon nummer voor ik iemand mijn telefoonnummer geef wil ik minstens wel een paar keer met hem gesproken hebben
Dan zal ik het op de kroeg houden jaquote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Had al gekeken, maar geen duidelijke waarvan ik zeker weet dat hij er is (twee met dezelfde voornaam zonder fotos'). Dus ik hou het lekker in de kroeg zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |