abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119445736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.
Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.
pi_119446315
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.
Ik praat eigenlijk helemaal nooit over mezelf in het echt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:13:46 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119446620
Heb je geen vrouwelijke collega's/studiegenoten ofzo Benzin? Praat gewoon een keer met ze, al gaat het over het weer of een ander nietszeggend onderwerp. Het zijn maar mensen, niet iets om bang voor te zijn.
pi_119447735
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb je geen vrouwelijke collega's/studiegenoten ofzo Benzin? Praat gewoon een keer met ze, al gaat het over het weer of een ander nietszeggend onderwerp. Het zijn maar mensen, niet iets om bang voor te zijn.
Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.
pi_119447902
dan ga je iets doen waar wel vrouwen zijn?
pi_119448821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.
wat voor werk doe je?
Nosce te ipsum.
pi_119449064
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

wat voor werk doe je?
Wil hij niet zeggen ivm anonimiteit.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:03:36 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119449288
@ook_gek: yeah ik weet hoe die gast heet. Altijd handig als er ook andere vaste stamgasten zijn die de namen wel weten O+ de eerste twee letters had ik goed , maar er begon geen belletje te branden :')
pi_119449344
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:56 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

wat voor werk doe je?
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.

Het punt is dat ik van dag tot dag nooit in die situaties terecht kwam en dat ik dat nu ook niet kom. (En voordat mensen gaan zeuren, dat was antwoord op een vraag die hier gesteld werd. )
pi_119449833
Weet je wat ik dan niet snap je werkt , dus je hebt mensen om je heen , je zit wel degelijk in sociale situaties en hier doe je net alsof je niets hebt en niemand hebt , behalve ons. En nu begin erover dat wij zeuren ???

Dat is niet om te zeuren maar waarom doe je net alsof je niets hebt terwijl wel degelijk mensen in de omgeving hebt en wel degelijk een plek hebt om te sociale contacten op te doen en vragen te stellen . Ik heb het idee dat je bij deze dan zielig aan het doen bent voor aandacht hier . Als je in een omgeving met alleen mannen werkt kan het er bij mij niet in dat je nooit hebt over meisjes en facebook .
pi_119449901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.

Het punt is dat ik van dag tot dag nooit in die situaties terecht kwam en dat ik dat nu ook niet kom. (En voordat mensen gaan zeuren, dat was antwoord op een vraag die hier gesteld werd. )
Als je al wel in zo'n situatie zou zitten, dan nog zou je ze niet durven aanspreken.

En bovendien vind jij alle vrouwen (behalve misschien je moeder) toch maar gemeen omdat ze jou toch niet waarderen ondanks je oneindige eerlijkheid. En dat zijn jouw eigen woorden Benzin!
pi_119450106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als je in een omgeving met alleen mannen werkt kan het er bij mij niet in dat je nooit hebt over meisjes en facebook .
Toch is dat zo. Ik vermijd dat onderwerp.

Het is ook niet zo dat ik helemaal geen contact heb met mensen, maar enkel oppervlakkig contact. Dat zei ik net ook al.
pi_119450288
facebook en meisjes zijn oppervlakkig onderwerpen.
pi_119450324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119450454
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
Ja, dat weten we nu wel. Dan moet hij het elders gaan zoeken, zoals zoveel andere mannen hier.
Bovendien is dat niet eens het probleem. Het probleem is a)dat hij vrouwen toch niet durft aan te spreken en b) dat hij een nogal zwaar vertekend beeld heeft van vrouwen die hem "eng" maken.
Kleine uitleg over b):Hij heeft eerder gezegd dat hij vind dat vrijwel alle vrouwen altijd gemeen tegen hem doen en dat hij hun respect verdient, maar niet ontvangt.
pi_119450507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik werk in de IT, maar daar zijn ook wel vrouwen te bekennen.
De planners zijn vrouw bij ons. Net zoals de office manager (secretaresse).

Maar mijn punt is dat je overal wel vrouwen tegenkomt. En anders schrijf je in op een datingsite als paiq ofzo, krijg je tenminste oefening met vrouwen kletsen.

Overigens val ik nu zo in. misschien is dit al heel vaak geopperd?
pi_119450531
Palawan heb jij nog scharrels?
pi_119450566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef palawan het volgende:
Overigens val ik nu zo in. misschien is dit al heel vaak geopperd?
Yep.

We're going in circles
pi_119450670
Ja iemand anders nog aan het daten want anders blijven we steeds hetzelfde doen eigenlijk
pi_119450673
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef debeterebob het volgende:
Palawan heb jij nog scharrels?
Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mij ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep.

We're going in circles
Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.
Benzin, heb je BzV gezien? Je wilt toch niet eindigen als zo'n Bert he... Dan moet je jezelf echt eens aanpakken...
pi_119450697
Wie is BzV ???
pi_119450731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef palawan het volgende:

[..]

Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mij ;)

[..]

Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.
Benzin, heb je BzV gezien? Je wilt toch niet eindigen als zo'n Bert he... Dan moet je jezelf echt eens aanpakken...
Wat is BzV?
Boer zoekt vrouw???
pi_119450770
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is BzV ???
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat is BzV?
Boer zoekt vrouw???
Boer zoekt Vrouw!! echt, dat had je moeten kijken. Heb je zo gespreksstof! Chicks dig that shit ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:36:14 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119450820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ja iemand anders nog aan het daten want anders blijven we steeds hetzelfde doen eigenlijk
Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weer :+
pi_119450839
Ik ben een chick maar ik dig het niet ben zwaar allergisch voor Yvonne Jaspers . Het is wel grappig in de setting van het daten dan weer kan je zien hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')