Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.
Ik praat eigenlijk helemaal nooit over mezelf in het echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.
Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb je geen vrouwelijke collega's/studiegenoten ofzo Benzin? Praat gewoon een keer met ze, al gaat het over het weer of een ander nietszeggend onderwerp. Het zijn maar mensen, niet iets om bang voor te zijn.
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.quote:
Als je al wel in zo'n situatie zou zitten, dan nog zou je ze niet durven aanspreken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.
Het punt is dat ik van dag tot dag nooit in die situaties terecht kwam en dat ik dat nu ook niet kom. (En voordat mensen gaan zeuren, dat was antwoord op een vraag die hier gesteld werd. )
Toch is dat zo. Ik vermijd dat onderwerp.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als je in een omgeving met alleen mannen werkt kan het er bij mij niet in dat je nooit hebt over meisjes en facebook .
Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.
Ja, dat weten we nu wel. Dan moet hij het elders gaan zoeken, zoals zoveel andere mannen hier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
Ik werk in de IT, maar daar zijn ook wel vrouwen te bekennen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
Yep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef palawan het volgende:
Overigens val ik nu zo in. misschien is dit al heel vaak geopperd?
Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mijquote:
Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep.
We're going in circles
Wat is BzV?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mij
[..]
Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.
Benzin, heb je BzV gezien? Je wilt toch niet eindigen als zo'n Bert he... Dan moet je jezelf echt eens aanpakken...
quote:
Boer zoekt Vrouw!! echt, dat had je moeten kijken. Heb je zo gespreksstof! Chicks dig that shitquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is BzV?
Boer zoekt vrouw???
Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ja iemand anders nog aan het daten want anders blijven we steeds hetzelfde doen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |