Het is een beginsel van...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het maakt het krijgen van een relatie als je dat wil tenminste een stuk makkelijker.
Jawel, leuk juist.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom dan zo doorzagen over versieren? Aan versieren heb je niets
Loop ik eens niet te SCen is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is aan het trollen, heb dat nou door
Nou je het maakt de kans groter.quote:
Heb dat nou eens eindelijk door, het is ook nooit goed met jou, het heeft geen zin, geef het toch gewoon op, laat het toch allemaal zitten johquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Loop ik eens niet te SCen is het weer niet goed.
jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je het maakt de kans groter.
Want je kan ook een relatie krijgen zonder te versieren.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef FAUSTINO het volgende:
maar goed ga even de kinderen uitlaten en de hond in bad doen zo terug
Ik heb het allang opgegeven snap dat dan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb dat nou eens eindelijk door, het is ook nooit goed met jou, het heeft geen zin, geef het toch gewoon op, laat het toch allemaal zitten joh
Dat dacht ik wel.quote:
dat is niet benzin's probleem lieve schat. zijn probleem zit veel dieper.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor. Daar heb je wel succes.
Tot nu toe is dat bijna nooit gebeurd, dus dat is niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef Mark-J het volgende:
Benzin, wat doe je eigenlijk als een meisje je je op straat aanspreekt?
Vrienden waarmee ik ook over mijn persoonlijke situatie kan praten? Nauwelijks.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:37 schreef formerjellybean het volgende:
Persoonlijke vraag Benzin heb je wel vrienden waar je mee kan praten ???
Of over meiden ofzo , niet over je problemen maar ook juist van benaderen want misschien is dat ook gewoon iets wat je soms ook even in het echt moet proberenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrienden waarmee ik ook over mijn persoonlijke situatie kan praten? Nauwelijks.
Ik praat nooit in het echt over meidenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of over meiden ofzo , niet over je problemen maar ook juist van benaderen want misschien is dat ook gewoon iets wat je soms ook even in het echt moet proberen
Probeer het eens , want juist is dat iets wat wel gesprekstof opleverd en soms ook juist tot verrassende inzichten kan leidenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik praat nooit in het echt over meiden
Ik heb niet echt mensen waarmee ik over dat soort dingen spreek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:07 schreef formerjellybean het volgende:
ik bedoelde meer ik ken een boel jongens die met elkaar juist over dit soort dingen te praten. Iedereen valt wel over hem heen dat facebook verhaal van oh my god , maar ik ken een boel jongens die juist onderling elkaar dit soort vragen stellen en het gewoon normaal is.
Iedereen heeft een beeld van vrienden over zware zaken maar juist dat soort luchtige dingen kan je juist ook met vrienden bespreken.
Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
Bedoel je nu dat je geen vrienden hebt of bedoel je dat je wel mensen kent maar het moeilijk vind om dat te bespreken ??
Je weet niet wat vrienden zijn??...quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.
Je kunt blijkbaar heel slecht tegen kritiek, ook als het opbouwende kritiek betreft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
Ik vind het jammer jongens. Ik ben te negatief, maar als ik iets positiefs en constructiefs probeer te doen dan deugt dat ook niet. Tsja. Gelukkig doet niet iedereen zo.
[..]
Tot nu toe is dat bijna nooit gebeurd, dus dat is niet echt een probleem.
Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wat zijn vrienden? Ik ken wel mensen, maar niet echt mensen waar ik in het echt moeilijke dingen mee bespreek.
Ik praat eigenlijk helemaal nooit over mezelf in het echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het benaderen van meisjes ofzo vind ik nou niet echt een heel moeilijk onderwerp hoor . Je kan het hier toch ook . Over moeilijke dingen denk ik meer aan de wat heftige dingen.
Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb je geen vrouwelijke collega's/studiegenoten ofzo Benzin? Praat gewoon een keer met ze, al gaat het over het weer of een ander nietszeggend onderwerp. Het zijn maar mensen, niet iets om bang voor te zijn.
wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in een veld van studie en nu werk waar bijna geen vrouwen te bekennen zijn. Het is echt minimaal 60 op 1 ofzo.
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.quote:
Als je al wel in zo'n situatie zou zitten, dan nog zou je ze niet durven aanspreken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.
Het punt is dat ik van dag tot dag nooit in die situaties terecht kwam en dat ik dat nu ook niet kom. (En voordat mensen gaan zeuren, dat was antwoord op een vraag die hier gesteld werd. )
Toch is dat zo. Ik vermijd dat onderwerp.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als je in een omgeving met alleen mannen werkt kan het er bij mij niet in dat je nooit hebt over meisjes en facebook .
Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap zelf af en toe niet eens meer wat ik doe. Maar dat is ook niet echt belangrijk.
Ja, dat weten we nu wel. Dan moet hij het elders gaan zoeken, zoals zoveel andere mannen hier.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
Ik werk in de IT, maar daar zijn ook wel vrouwen te bekennen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoiets als IT. De verhouding man-vrouw is in de IT ook een klein beetje scheef.
Yep.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:28 schreef palawan het volgende:
Overigens val ik nu zo in. misschien is dit al heel vaak geopperd?
Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mijquote:
Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep.
We're going in circles
Wat is BzV?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Euhm.. wel dates, maar daar mag je in het slowchat topic over vragen volgens mij
[..]
Als hij dat nog steeds niet heeft gedaan. Dan heeft hij een schop onder zijn kont nodig.
Benzin, heb je BzV gezien? Je wilt toch niet eindigen als zo'n Bert he... Dan moet je jezelf echt eens aanpakken...
quote:
Boer zoekt Vrouw!! echt, dat had je moeten kijken. Heb je zo gespreksstof! Chicks dig that shitquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is BzV?
Boer zoekt vrouw???
Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weerquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ja iemand anders nog aan het daten want anders blijven we steeds hetzelfde doen eigenlijk
Je weet waar die komt dus tip daar gewoon vaker heengaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onlangs in de kroeg een leuke jongen ontmoet. Geen idee wanneer ik hem weer zal zien. Zoals eerder gezegd weet ik eindelijk z'n naam weer
Is m'n stamkroeg en ook de zijne. Dus dat moet goed komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je weet waar die komt dus tip daar gewoon vaker heengaan
Dat is altijd wel leuk zo beginnen vaak scharrels, relaties of vriendschappenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is m'n stamkroeg en ook de zijne. Dus dat moet goed komen
Scharrels is wel gelukt, korte vriendschappen ook. Relatie nog niet. Maar dat is me al heel lang niet gelukt. Dus we zullen het wel zien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk zo beginnen vaak scharrels, relaties of vriendschappen
Het is altijd wel spannend als je een leuk nieuw iemand ontmoet . Alles kan gebeurenquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Scharrels is wel gelukt, korte vriendschappen ook. Relatie nog niet. Maar dat is me al heel lang niet gelukt. Dus we zullen het wel zien.
Zaterdag nog een 'date' met een andere jongen. Dus druk druk druk
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is altijd wel spannend als je een leuk nieuw iemand ontmoet . Alles kan gebeuren
Je typt zo dat het moeilijk is om te lezen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een facebook pagina gemaakt voor mijn copic tekeningen en de jongen die ik leuk vind een uitnodiging gestuurd , vond ik ook wel ff een zet.
Mijn eigen facebookpagina qua tekeningen is denk ik ook wel goed voor me want ik leer eens wat minder bescheiden te zijn , ik ben iemand die niet altijd in de spotlight wil staan en nu ik het opzet leer ik dat ik best wat brutaler mag worden wat dat soort dingen betreft
Top!quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:03 schreef Cue_ het volgende:
@ook_gek: yeah ik weet hoe die gast heet. Altijd handig als er ook andere vaste stamgasten zijn die de namen wel wetende eerste twee letters had ik goed , maar er begon geen belletje te branden
Vertel, ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top!
Heb je lef en ken je de barman? Dan heb ik een leuke manier om in contact te komen! Ooit zelf gedaan en het is orgineel!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, ik denk meer dat het komt doordat ik af en toe te snel typ, werkte vroeger in administratie en daar ben ik soms iets te snel . Ik denk snel en typ snel dus misschien dat het moeilijk maakt
Laat een tegoed bon voor 2 biertjes maken op zijn naam. Jij betaald, niet zeuren gewoon betalen.quote:
Met mijn idee kan je het versnellen als hij bv eerder in de kroeg is dan dat jij dat bentquote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Owja, die is best leuk
Zal er eens over nadenken om zoiets te doen. Even kijken hoe het loopt als ik hem weer zien. Ben zelf meer van het rechtstreekse, aanspreken, drankje doen en evt nummers uitwisselen. Dat laatste alleen zondag vergeten
Ik weet niet hoe jij er over denkt, was laatst een heet hang ijzer in het dating site topic.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Jouw "niet zeuren, gewoon betalen"
als ik ergens geen problemen mee heb, is het dat wel
'Had al gekeken, maar geen duidelijke waarvan ik zeker weet dat hij er is (twee met dezelfde voornaam zonder fotos'). Dus ik hou het lekker in de kroeg zelfquote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef ook_gek het volgende:
Heeft je stamkroeg geen facebook?
Kan je hem miss toevoegen op facebook
Het is maar een telefoonnummer, niet je pincodequote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ook gek geef je dan niet te snel een telefoon nummer voor ik iemand mijn telefoonnummer geef wil ik minstens wel een paar keer met hem gesproken hebben
Dan zal ik het op de kroeg houden jaquote:Op woensdag 21 november 2012 00:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'Had al gekeken, maar geen duidelijke waarvan ik zeker weet dat hij er is (twee met dezelfde voornaam zonder fotos'). Dus ik hou het lekker in de kroeg zelf
Ik houd wel van een gokje wagen. Als je altijd maar op save gaat is het ook maar zo saai.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben daarin heel voorzichtig , soms heb je er weleens van die weirdo's tussen en als ik mijn telefoon nummer geef dan ben ik er wil ik er zeker van zijn of ik hem leuk genoeg vind . Dus zeker een paar leuke avonden mee gesproken hebben
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van makenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben daarin heel voorzichtig , soms heb je er weleens van die weirdo's tussen en als ik mijn telefoon nummer geef dan ben ik er wil ik er zeker van zijn of ik hem leuk genoeg vind . Dus zeker een paar leuke avonden mee gesproken hebben
Dat laatste heeft iedereen wel eens me gemaakt denk?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van maken
quote:Op woensdag 21 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van maken
Dan zou je juist zorgvuldigheid en duidelijkheid verwachten. Ben je daar ontslagen?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Wat is daar zo raar aan
Klopt en ik vind het in de meeste gevallen ook niet erg. Anders had ik wel gelijk hun nummer gevraagdquote:Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Dat laatste heeft iedereen wel eens me gemaakt denk?
Ik heb ook nooit iets geks mee gemaakt.
"mag ik je nummer?"quote:Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt en ik vind het in de meeste gevallen ook niet erg. Anders had ik wel gelijk hun nummer gevraagd
Zo gaan die gesprekken nooitquote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Murdera het volgende:
"mag ik je nummer?"
"Doe mij jouw nummer maar."
Is het dan niet gelijk al duidelijk dat er geen vervolg komt?
Ach zo, want als ze hem vragen en jij wil hem niet geven, maar dan wel die van hun. (hoe dat gesprek dan ook loopt) lijkt het me toch apart.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Doelde er meer op dat als ik wat meer geintresseerd ben en ze willen mijn telnummer, ik ook die van hen vraag en niet enkel gewoon mijn nummer geef.
Haha ja inderdaad. Maar je hebt er soms ook mannen tussen die dan vervolgens zeggen "dan geef ik jou mijn nummer wel"quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
Ach zo, want als ze hem vragen en jij wil hem niet geven, maar dan wel die van hun. (hoe dat gesprek dan ook loopt) lijkt het me toch apart.
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Maar je hebt er soms ook mannen tussen die dan vervolgens zeggen "dan geef ik jou mijn nummer wel"Nadat ik dus heb afgewezen om hen mijn nummer te geven
Zeg ook altijd dat ik ze toch niet opbel. En eigenlijk sla ik het nummer ook niet op dan, of je moet er niet vanaf komen
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Had er onlangs nog eentje. Moet zeggen dat het vaak wel de donkere mannen zijn die dergelijke stunts uithalen.
Deze kwam ik tegen bij het naar buiten lopen, hij liep naar binnen, keek me aan en probeerde gesprek te starten van 'alles goed'. Je kent het wel.
Vervolgens van "ik wil je graag nog eens zien, mag ik je nummer?"
- nee sorry
"maar ik wil je graag nog eens zien, filmpje kijken ofzo"
- nee sorry, gaat niet gebeuren
"anders noteer mijn nummer, dan kan je me bellen"
- heeft geen zin, ga je toch niet bellen
"noteer maar gewoon"
- nop
".... nou oke, misschien dat ik je nog eens hier zie, wanneer ben je hier weer? "
- zo af en toe, verschilt per keer
"wel eens vrijdag of zaterdag?"
- ja wel eens
"oke, ztaerdag hier afspreken?"
- geen idee of ik er dan ben
"vrijdag dan?
- geen idee
"hmm oke, tot een volgende keer dan maar"
Zoiets
Cue_ wil je met mij whatsappen? Dm effe je 06 nummer dan!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Had er onlangs nog eentje. Moet zeggen dat het vaak wel de donkere mannen zijn die dergelijke stunts uithalen.
Deze kwam ik tegen bij het naar buiten lopen, hij liep naar binnen, keek me aan en probeerde gesprek te starten van 'alles goed'. Je kent het wel.
Vervolgens van "ik wil je graag nog eens zien, mag ik je nummer?"
- nee sorry
"maar ik wil je graag nog eens zien, filmpje kijken ofzo"
- nee sorry, gaat niet gebeuren
"anders noteer mijn nummer, dan kan je me bellen"
- heeft geen zin, ga je toch niet bellen
"noteer maar gewoon"
- nop
".... nou oke, misschien dat ik je nog eens hier zie, wanneer ben je hier weer? "
- zo af en toe, verschilt per keer
"wel eens vrijdag of zaterdag?"
- ja wel eens
"oke, ztaerdag hier afspreken?"
- geen idee of ik er dan ben
"vrijdag dan?
- geen idee
"hmm oke, tot een volgende keer dan maar"
Zoiets
Dit lijkt mij echt een dag uit FireFly3 zijn leven te zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit lijkt mij echt een dag uit FireFly3 zijn leven te zijn.
Waarom zou ik dat willenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ wil je met mij whatsappen? Dm effe je 06 nummer dan!
Het enige dat nog ontbreekt is dat ze na afloop "ze wil me" tegen hun vrienden mompelenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha heel herkenbaar dat soort mannen
daar was ik dan weer niet bijquote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Joanne35 het volgende:
Het enige dat nog ontbreekt is dat ze na afloop "ze wil me" tegen hun vrienden mompelen
Dat zeg je nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ja dat is ook herkenbaar. Net als mannen die beweren dat je iets met ze hebt gedaan terwijl je ze juist heel duidelijk hebt afgewezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |