Ik houd wel van een gokje wagen. Als je altijd maar op save gaat is het ook maar zo saai.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben daarin heel voorzichtig , soms heb je er weleens van die weirdo's tussen en als ik mijn telefoon nummer geef dan ben ik er wil ik er zeker van zijn of ik hem leuk genoeg vind . Dus zeker een paar leuke avonden mee gesproken hebben
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van makenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben daarin heel voorzichtig , soms heb je er weleens van die weirdo's tussen en als ik mijn telefoon nummer geef dan ben ik er wil ik er zeker van zijn of ik hem leuk genoeg vind . Dus zeker een paar leuke avonden mee gesproken hebben
Dat laatste heeft iedereen wel eens me gemaakt denk?quote:Op woensdag 21 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van maken
quote:Op woensdag 21 november 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow neuh, als ik er 1 avond mee gesproken heb en het klikt, dan mag hij hem best hebben. Tot nu toe nooit rare dingen gehad. Wel dat ze er helemaal geen gebruik van maken
Dan zou je juist zorgvuldigheid en duidelijkheid verwachten. Ben je daar ontslagen?quote:Op woensdag 21 november 2012 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Wat is daar zo raar aan
Klopt en ik vind het in de meeste gevallen ook niet erg. Anders had ik wel gelijk hun nummer gevraagdquote:Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Dat laatste heeft iedereen wel eens me gemaakt denk?
Ik heb ook nooit iets geks mee gemaakt.
"mag ik je nummer?"quote:Op woensdag 21 november 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt en ik vind het in de meeste gevallen ook niet erg. Anders had ik wel gelijk hun nummer gevraagd
Zo gaan die gesprekken nooitquote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Murdera het volgende:
"mag ik je nummer?"
"Doe mij jouw nummer maar."
Is het dan niet gelijk al duidelijk dat er geen vervolg komt?
Ach zo, want als ze hem vragen en jij wil hem niet geven, maar dan wel die van hun. (hoe dat gesprek dan ook loopt) lijkt het me toch apart.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Doelde er meer op dat als ik wat meer geintresseerd ben en ze willen mijn telnummer, ik ook die van hen vraag en niet enkel gewoon mijn nummer geef.
Haha ja inderdaad. Maar je hebt er soms ook mannen tussen die dan vervolgens zeggen "dan geef ik jou mijn nummer wel"quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef Murdera het volgende:
Ach zo, want als ze hem vragen en jij wil hem niet geven, maar dan wel die van hun. (hoe dat gesprek dan ook loopt) lijkt het me toch apart.
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad. Maar je hebt er soms ook mannen tussen die dan vervolgens zeggen "dan geef ik jou mijn nummer wel"Nadat ik dus heb afgewezen om hen mijn nummer te geven
Zeg ook altijd dat ik ze toch niet opbel. En eigenlijk sla ik het nummer ook niet op dan, of je moet er niet vanaf komen
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Had er onlangs nog eentje. Moet zeggen dat het vaak wel de donkere mannen zijn die dergelijke stunts uithalen.
Deze kwam ik tegen bij het naar buiten lopen, hij liep naar binnen, keek me aan en probeerde gesprek te starten van 'alles goed'. Je kent het wel.
Vervolgens van "ik wil je graag nog eens zien, mag ik je nummer?"
- nee sorry
"maar ik wil je graag nog eens zien, filmpje kijken ofzo"
- nee sorry, gaat niet gebeuren
"anders noteer mijn nummer, dan kan je me bellen"
- heeft geen zin, ga je toch niet bellen
"noteer maar gewoon"
- nop
".... nou oke, misschien dat ik je nog eens hier zie, wanneer ben je hier weer? "
- zo af en toe, verschilt per keer
"wel eens vrijdag of zaterdag?"
- ja wel eens
"oke, ztaerdag hier afspreken?"
- geen idee of ik er dan ben
"vrijdag dan?
- geen idee
"hmm oke, tot een volgende keer dan maar"
Zoiets
Cue_ wil je met mij whatsappen? Dm effe je 06 nummer dan!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Had er onlangs nog eentje. Moet zeggen dat het vaak wel de donkere mannen zijn die dergelijke stunts uithalen.
Deze kwam ik tegen bij het naar buiten lopen, hij liep naar binnen, keek me aan en probeerde gesprek te starten van 'alles goed'. Je kent het wel.
Vervolgens van "ik wil je graag nog eens zien, mag ik je nummer?"
- nee sorry
"maar ik wil je graag nog eens zien, filmpje kijken ofzo"
- nee sorry, gaat niet gebeuren
"anders noteer mijn nummer, dan kan je me bellen"
- heeft geen zin, ga je toch niet bellen
"noteer maar gewoon"
- nop
".... nou oke, misschien dat ik je nog eens hier zie, wanneer ben je hier weer? "
- zo af en toe, verschilt per keer
"wel eens vrijdag of zaterdag?"
- ja wel eens
"oke, ztaerdag hier afspreken?"
- geen idee of ik er dan ben
"vrijdag dan?
- geen idee
"hmm oke, tot een volgende keer dan maar"
Zoiets
Dit lijkt mij echt een dag uit FireFly3 zijn leven te zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit lijkt mij echt een dag uit FireFly3 zijn leven te zijn.
Waarom zou ik dat willenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Cue_ wil je met mij whatsappen? Dm effe je 06 nummer dan!
Het enige dat nog ontbreekt is dat ze na afloop "ze wil me" tegen hun vrienden mompelenquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha heel herkenbaar dat soort mannen
daar was ik dan weer niet bijquote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Joanne35 het volgende:
Het enige dat nog ontbreekt is dat ze na afloop "ze wil me" tegen hun vrienden mompelen
Dat zeg je nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ja dat is ook herkenbaar. Net als mannen die beweren dat je iets met ze hebt gedaan terwijl je ze juist heel duidelijk hebt afgewezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |