abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119432692
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ja ik ben zo'n type dat graag wacht tot het in zijn schoot wordt geworpen.
Maar dat werkt dus niet. Meer actie dus.
Op een gegeven moment krijg je er wel feeling voor ;)
pi_119432705
Dat kan natuurlijk he.
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119432723
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Spreek meerdere vrienden elke dag en zie ze meerdere keren per week.

Niks geks aan toch?
Het verschilt nou eenmaal van persoon tot persoon hoevaak je elkaar ziet/wilt zien.
Als je beiden verschillende behoefde hebt wat de frequentie betreft, dan gaat het ook niet passen :P
pi_119432738
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Mark-J het volgende:
Dat kan natuurlijk he.
Wat kan natuurlijk?
pi_119432801
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat kan natuurlijk?
Dat FAUSTINO niet dagelijks een aantal vrienden spreekt :P De een heeft daar denk ook meer behoefte aan dan de ander.
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119432840
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Spreek meerdere vrienden elke dag en zie ze meerdere keren per week.

Niks geks aan toch?
Niets gek aan indeed. Al pas ik er toch echt voor gelukkig is de afstand groot echter zou er niets voor voelen om hun elke week over de vloer te hebben komt alleen maar letterlijk rotzooi van ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119432954
Nu lurk ik hier vaak puur vanwege vermaak. Helaas moet ik reageren aangezien ik het zeer schrijnend vind dat iemand moeite heeft met het verzenden van een vriendenuitnodiging naar een meisje via Facebook.

Als dat al een moeite is dan rest er niets anders dan naar Thailand of zo'n land gaan. Hier gaat het met zo'n instelling nevernooit maar dan ook nooit lukken.

Uiteraard is 't beter om eerst vrede met jezelf te hebben maar mensen zien een vriendin hier als een godsgeschenk, dus ja, ga naar Thailand. Of Roemenie. Doen die vrouwen het werk wel.

Tot zover mijn bijdrage. O+
pi_119433042
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Ziba het volgende:
Nu lurk ik hier vaak puur vanwege vermaak. Helaas moet ik reageren aangezien ik het zeer schrijnend vind dat iemand moeite heeft met het verzenden van een vriendenuitnodiging naar een meisje via Facebook.

Als dat al een moeite is dan rest er niets anders dan naar Thailand of zo'n land gaan. Hier gaat het met zo'n instelling nevernooit maar dan ook nooit lukken.

Uiteraard is 't beter om eerst vrede met jezelf te hebben maar mensen zien een vriendin hier als een godsgeschenk, dus ja, ga naar Thailand. Of Roemenie. Doen die vrouwen het werk wel.

jouw reacties zijn nog altijd het grootste (leed)vermaak. jij hebt echt een ongekend uniek wereldbeeld getuige jouw reacties zo af en toe. man man. hoeveelste nick is dit trouwens al? :')
pi_119433063
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef Ziba het volgende:

Was toch zo'n programma van op SBS6 met Belgen welke met zulke vrouwtjes gingen denk dat je daar echt diep ongelukkig van word. Wetend dat ze alleen maar om je centen en het feit dat je een Europeaan bent je willen.
pi_119433148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:41 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Was toch zo'n programma van op SBS6 met Belgen welke met zulke vrouwtjes gingen denk dat je daar echt diep ongelukkig van word. Wetend dat ze alleen maar om je centen en het feit dat je een Europeaan bent je willen.
Exotische liefde. :D Maargoed, denk dat weg en je hebt een chick. Een chick die doet alsof ze jou wil.
pi_119433254
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef dawg het volgende:

[..]

jouw reacties zijn nog altijd het grootste (leed)vermaak. jij hebt echt een ongekend uniek wereldbeeld getuige jouw reacties zo af en toe. man man. hoeveelste nick is dit trouwens al? :')
Kom nou, als dat al een opgave is dan wordt het simpelweg niets. Echt, beter neem je dan 't eerste beste vliegtuig naar een land met enigszins gewillige vrouwen die op jou afkomen.

Overigens doen zoveel mannen dat die hier niet aan een vrouw kunnen komen.

Nummer 3. Overigens al 8 maanden zag ik.
pi_119433301
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Ziba het volgende:

[..]

Exotische liefde. :D Maargoed, denk dat weg en je hebt een chick. Een chick die doet alsof ze jou wil.
Wat een programma trouwens. Een chick die jou wil en zo gauw ze voet zet op Nederlandse bodem je centen pakt en er hard tussen uit rent. Wat een liefde dan blijf je toch liever alleen toch?

Althans dat laatste hoop ik echt met hart en ziel. En het moeten hebben van een relatie is zo overdreven en gewoon een soort van maatschappelijk druk. En nu met de kerstdagen zie je dat temeer omdat ze niet alleen naar de familia willen bang voor de reacties en druk van hun familia }:|
pi_119433377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Wat een programma trouwens. Een chick die jou wil en zo gauw ze voet zet op Nederlandse bodem je centen pakt en er hard tussen uit rent. Wat een liefde dan blijf je toch liever alleen toch?

Althans dat laatste hoop ik echt met hart en ziel. En het moeten hebben van een relatie is zo overdreven en gewoon een soort van maatschappelijk druk. En nu met de kerstdagen zie je dat temeer omdat ze niet alleen naar de familia willen bang voor de reacties en druk van hun familia }:|
Ik denk echt dat het geen gek idee is. Iemand treffen die betrouwbaar is enzo.
pi_119433414
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

Echt he :P
pi_119433464
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Ziba het volgende:

[..]

En dat is zo'n geval uit Thailand? De term centenneuker krijgt bij zulke dames een heel andere definitie :D
pi_119433497
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Echt he :P
Ja, echt. Hier wordt het niks. Als een uitnodiging al een stap is, is praten al helemaal erg, toch? Het beste is om aan jezelf te werken maar zodra mensen dat niet inzien en niet in gaan zien, tja, dan houdt het op :P
pi_119433543
Ga maar niet uitleggen hoe daten in andere culturen er aan toe gaat.
pi_119433550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

En dat is zo'n geval uit Thailand? De term centenneuker krijgt bij zulke dames een heel andere definitie :D
Ja, bij van die programma's blijven de vrouwen meestal wel hangen bij zo'n man. Dus ja.
pi_119433586
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, bij van die programma's blijven de vrouwen meestal wel hangen bij zo'n man. Dus ja.
Dat programma laat maar een deel zien van alles geloof mij dat na een aantal jaar en de dames genationaliseerd zijn echt niet bij deze mannen blijven.
pi_119433624
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef FAUSTINO het volgende:
Ga maar niet uitleggen hoe daten in andere culturen er aan toe gaat.
wat bedoel je :p
pi_119433668
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef Ziba het volgende:

[..]

wat bedoel je :p
Als ik jou mooi vind dan loop ik naar je pa toe zeg hoeveel? Vind je pa dat genoeg ben je van mij die cultuur :P
pi_119433720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:54 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat programma laat maar een deel zien van alles geloof mij dat na een aantal jaar en de dames genationaliseerd zijn echt niet bij deze mannen blijven.
Misschien soms maar denk niet altijd, want ja, waar moet je heen? Maarja, raar ook dat mensen willen versieren als ze zelf niet blij zijn met zichzelf.
pi_119433780
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, echt. Hier wordt het niks. Als een uitnodiging al een stap is, is praten al helemaal erg, toch? Het beste is om aan jezelf te werken maar zodra mensen dat niet inzien en niet in gaan zien, tja, dan houdt het op :P
Maar wat heeft dat dan te maken met een vrouw uit het buitenland halen? :P
pi_119433801
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef Ziba het volgende:

[..]

Misschien soms maar denk niet altijd, want ja, waar moet je heen? Maarja, raar ook dat mensen willen versieren als ze zelf niet blij zijn met zichzelf.
Ze zijn genationaliseerd en hebben dus ook gewoon recht op een uitkering en alles wat daar bij komt kijken en alimentatie is altijd mooi meegenomen. Omdat zij menen dat als zij een relatie hebben alles gewoon goed komt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:00:28 #125
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119433824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat dan te maken met een vrouw uit het buitenland halen? :P
Dat word dan ook niks.
Want die zul je toch echt ook moeten benaderen.
En als een facebook uitnodiging sturen al eng is dan is een ticket naar Thailand boeken dat helemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')