zo veroordelend als de pest maar je hebt nog nooit een relatie gehad. het is wel schattig, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kom nou, als dat al een opgave is dan wordt het simpelweg niets. Echt, beter neem je dan 't eerste beste vliegtuig naar een land met enigszins gewillige vrouwen die op jou afkomen.
Overigens doen zoveel mannen dat die hier niet aan een vrouw kunnen komen.
Nummer 3. Overigens al 8 maanden zag ik.
Ik vind af en toe afspreken best leuk maar ook met mate want ik heb ook een eigen leven, als iemand heel veel aan het uitnodigen is blijft kan het een beetje opdringerig zijn en heel eerlijk vind ik wel dat een vriendschap een wisselwerking is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Mark-J het volgende:
Vinden jullie het dan vervelend als een potentiële vriend de hele tijd contact zoekt of wilt afspreken?
Thaise vrouwen hoef je niet aan te spreken alleen maar je portemonnee open te trekken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
Uhmmm als je hier al moeite hebt met facebook dan denk ik dat zomaar op stap gaan naar Thailand en daar proberen aan de vrouw te komen een brug te ver is hoor.
En verder hoe gaat het met jou versierkunst ???
Wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
echt, dat nemen jullie toch zeker niet serieus? fuck zeg.
Sinds wanneer? Dat is het nooit echt geweest, behalve dan tijdens semi-slowchat...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is niet de rol van de mensen in dit topic. Dit blijft een forum voor 'gewone' mensen en die hoeven niet in jouw blijkbaar zeer complexe psyche te duiken. Het is een topic waar mensen luchtig over het versieren van potentiële partners kunnen praten. Wil je meer? Zoek dan professionele hulp; dit kun je niet vragen of eisen van de mensen hier.
Wat denk jezelf?quote:
Ik ben serieus hoor. Daar heb je wel succes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
die thailand-suggestie van ons aller ziba.
Dat klopt inderdaad . Is iedereen vergeten waarom Keep Walking dit toen op heeft gezet ??quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Dat is het nooit echt geweest, behalve dan tijdens semi-slowchat...
Dan mag de OP wel eens aangepast worden.
kan geregeld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
Liever chemische castratie dan een importbruid.
Prima. Ik ben prachtig van binnen en buiten. Jij?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:11 schreef formerjellybean het volgende:
Uhmmm als je hier al moeite hebt met facebook dan denk ik dat zomaar op stap gaan naar Thailand en daar proberen aan de vrouw te komen een brug te ver is hoor.
En verder hoe gaat het met jou versierkunst ???
Maar jij bent niet zo ver heen, toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
Liever chemische castratie dan een importbruid.
Als je op zoek bent naar een vrouw gewoon omdat het kan wil het weleens werken maar denk dat de meesten dat liever niet hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
die thailand-suggestie van ons aller ziba.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar het moet niet zo zijn dat mensen die meer moeite hebben dan normaal met het leggen van contacten, door autisme of wat dan ook, hier niets meer kunnen vragen. In het geval van Benzin is het natuurlijk zo gebleken dat tips niet helpen. Voor dergelijke problematiek is het topic niet geschikt, maar zoiets als het toevoegen van een meisje op Facebook vind ik hier niet misplaatst.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil hier niet te lang op doorgaan, maar wat jij zegt klopt niet helemaal. Het gaat inderdaad niet over het versieren van mannen of vrouwen, want daar zijn boekjes over volgeschreven en 'technieken' zijn sowieso onzin. Het gaat dus wel om mensen die moeilijk mensen kunnen benaderen. Maar als die mensen verder sociaal en mentaal in orde zijn dan is het vaak alleen dit laatste probleem wat ze nog dwars zit.
Het gaat hier dus wel om praktische adviezen, het is geen praatclubje waar mensen hun ervaringen komen delen en elkaar vooral heel erg zielig vinden.
Nee, toch? Ik vind het oprecht een goede tip. Echt. Ja, ik heb wel relaties gehad. Mijn inziens geen prestatie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
zo veroordelend als de pest maar je hebt nog nooit een relatie gehad. het is wel schattig, dat dan weer wel.
wanneer komt de volgende?
Dan moet ik wel heel diep zinken, zeg nooit nooit maar de kans acht ik nihil.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar jij bent niet zo ver heen, toch?
Precies. Topics veranderen natuurlijk, maar het was nooit als iets luchtigs bedoeld. Zware psychische problematiek is weer een ander uiterste, dat moet je inderdaad niet willen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad . Is iedereen vergeten waarom Keep Walking dit toen op heeft gezet ??
Je vindt het oprecht een goeie tip?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, toch? Ik vind het oprecht een goede tip. Echt. Ja, ik heb wel relaties gehad. Mijn inziens geen prestatie.
Niet, heel zeker.
Jaaaaa. Zeg ik nu iets verkeerd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vindt het oprecht een goeie tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |