nee want als ze dat was geweest had ze wel een relatie gehad nu.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat een lief meisje is het toch ook niet dan?
Soms niet. Maargoed, ik denk echt dat het kan werken. Ja, echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je jezelf niet eens serieus neemt
Ook niet lieve meisjes krijgen een relatie (of hebben een vent die vreemd gaatquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee want als ze dat was geweest had ze wel een relatie gehad nu.
Jaaaaa...eeeeecht!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Soms niet. Maargoed, ik denk echt dat het kan werken. Ja, echt.
Misschien is ze wel kieskeurig of een trutje in het echtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Relaties als maatstaf nemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik smelt bijna weg van je naïeve denkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, gebeurt in de praktijk vaak. En met succes.
Wil nog niet zeggen dat het voor sommigen in dit topic -de- oplossing is!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, gebeurt in de praktijk vaak. En met succes.
Alle lieve meisjes zijn bezet, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik verwacht leuke lieve meisjes die ook nog knap zijn iig niet in dit topic nee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Alle lieve meisjes zijn bezet, inderdaad.
Nou ja ik vind het een waardeloze maatstaf, voor wat dan ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan als maatstaf voor wat precies?
Als iemand een 100 keer een meisje probeert te versieren en alle 100 zijn ze niet geinteresseerd, zou vreemd zijn maar goed. Dan ben je in principe goed bezig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uiteraard. zeker in dit topic!
maar bij 1000 wordt het kansloos. toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het een waardeloze maatstaf, voor wat dan ook eigenlijk.
[..]
Als iemand een 100 keer een meisje probeert te versieren en alle 100 zijn ze niet geinteresseerd, zou vreemd zijn maar goed. Dan ben je in principe goed bezig.
Het enige dat je ervan kunt zeggen is dat diegenen die moeite hebben met versieren, niet zo goed kunnen versieren!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het een waardeloze maatstaf, voor wat dan ook eigenlijk.
[..]
Als iemand een 100 keer een meisje probeert te versieren en alle 100 zijn ze niet geinteresseerd, zou vreemd zijn maar goed. Dan ben je in principe goed bezig.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het enige dat je ervan kunt zeggen is dat diegenen die moeite hebben met versieren, niet zo goed kunnen versierenzo interessant zijn blijkbaar!
Alleen bij een fruitmachine verlies je uiteindelijk meer dan je wintquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:51 schreef FAUSTINO het volgende:
Leven is net een fruitmachine je weet nooit of je wint of verliest!
Heb het idee van wel. Maarja, aan die mensen zelf om te beslissen. In ieder geval: geen normale en zelfstandige vrouw die vrijwillig met een onzekere type die denkt dat alle vrouwen monsters zijn opgescheept wil worden. Tenzij je zo'n dominant-moeder figuur hebt misschien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat het voor sommigen in dit topic -de- oplossing is!
(al lijkt het erop dat het voor een enkeling wellicht de enige oplossing zou kunnen zijn!)
uiteindelijk ga je dood.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen bij een fruitmachine verlies je uiteindelijk meer dan je wint
Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen bij een fruitmachine verlies je uiteindelijk meer dan je wint
Doodgaan is een illusie [quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |