quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Compensatiedrang.
Een ekte ekte baws kan omgaan met beide bundels.
Dat punt had je nog niet gemaakt geloof ik.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef KOG het volgende:
[..]
Een goede jurist heeft goede bundels (lees: Kluwer).
En dat natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Compensatiedrang.
Een ekte ekte baws kan omgaan met beide bundels.
Ah misschien omdat hij zo van oja..quote:Op maandag 19 november 2012 17:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inlogfaal. Hij pakt mijn Apple ID niet.
quote:Op maandag 19 november 2012 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah misschien omdat hij zo van oja..
sorriej
Iedereen met een vwo-opleiding moet met Romeinse cijfers kunnen werkenquote:Op maandag 19 november 2012 17:40 schreef Actaeon het volgende:
Elke jurist moet met Romeinse cijfers kunnen werken!
Nou ja iedereen is wel veel. Iedereen met vwo.quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen met een vwo-opleiding moet met Romeinse cijfers kunnen werkenFucking hell, iedereen moet met Romeinse cijfers kunnen werken.
Nouja, dat je jaartallen en dergelijke niet hoeft te kunnen snap ik. Maar elk weldenkend mens begrijpt toch wat er staat als ik XIV neerzet?quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou ja iedereen is wel veel. Iedereen met vwo.
De doorontwikkelde versie van HIV?quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat je jaartallen en dergelijke niet hoeft te kunnen snap ik. Maar elk weldenkend mens begrijpt toch wat er staat als ik XIV neerzet?
Als je jaartallen niet snapt hoe snap je dat dan?quote:Op maandag 19 november 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat je jaartallen en dergelijke niet hoeft te kunnen snap ik. Maar elk weldenkend mens begrijpt toch wat er staat als ik XIV neerzet?
Denk je dat ik dan zo'n post had gemaakt?quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet dat Rupiah een munteenheid is?
Nou ik bedoel meer dat MCMXVX van een andere orde is dan VIIquote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je jaartallen niet snapt hoe snap je dat dan?
Ja oke oke. Point taken. Zijn we het toch nog een keer eens!quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat MCMXVX van een andere orde is dan VII
Ik was misschien meer verbaasd dat je het niet kende. De munteenheid that is.quote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Denk je dat ik dan zo'n post had gemaakt?
Dat heb je echt al vijf keer gezegdquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja oke oke. Point taken. Zijn we het toch nog een keer eens!
en daarom krijgt pec volgende week dik aan de broek, kutpecquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je echt al vijf keer gezegd
FC Twentequote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en daarom krijgt pec volgende week dik aan de broek, kutpec
Snap ik. Dat soort triviale feiten ontglippen mij wel vakerquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik was misschien meer verbaasd dat je het niet kende. De munteenheid that is.
Dat is ook logisch. Van het eerste klopt dan ook geen snars. Als je 1925 bedoelt is dat MCMXXV. Nu staat er 19001510.quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer dat MCMXVX van een andere orde is dan VII
Ja, klopt. Ik heb ook niet specifiek nagedacht over een getalquote:Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Van het eerste klopt dan ook geen snars. Als je 1925 bedoelt is dat MCMXXV. Nu staat er 19001510.
AHAHAHAH JE FAALDE NET ZO HARD ALS PEC AANKOMENDE WEDSTRIJDquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb ook niet specifiek nagedacht over een getalMaar ik weet dat je geen cijfers van gelijke orde mag laten onderbreken door een andere.
Ja je treft het niet altijdquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef Keyos het volgende:
Dam wat ben ik blij met mijn werkgroep voor de komende periode, eindelijk mensen met dezelfde interesses als ik. Vorige werkgroep zat ik met allemaal van die typische 'paardenmeiden', nu leer ik eindelijk een groep mensen die van goede films/series, games en een biertje houden.
Het is alleen in het begin irritant natuurlijk. Ik ben geen lid van een studentenvereniging en ik heb nog niets met de studievereniging gedaan, ben dus heel blij dat ik nu op deze wijze leer kennen om lekker een biertje mee te kunnen drinken. Dat miste ik namelijk nog heel erg tot dusver.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja je treft het niet altijdal ken ik ondertussen de meeste van mijn studiegenoten wel aardig genoeg om het niet meer vervelend te vinden om een werkgroep mee te volgen.
Zeker bij massale studies is dat niet vanzelfsprekend inderdaad. Dus inderdaad fijn.quote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is alleen in het begin irritant natuurlijk. Ik ben geen lid van een studentenvereniging en ik heb nog niets met de studievereniging gedaan, ben dus heel blij dat ik nu op deze wijze leer kennen om lekker een biertje mee te kunnen drinken. Dat miste ik namelijk nog heel erg tot dusver.
Klopt. En in het begin is alles zo massaal dat de enige manier om elkaar te leren kennen een WG is. Wel leuk dat je een keer leuke mensen leert kennen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is alleen in het begin irritant natuurlijk. Ik ben geen lid van een studentenvereniging en ik heb nog niets met de studievereniging gedaan, ben dus heel blij dat ik nu op deze wijze leer kennen om lekker een biertje mee te kunnen drinken. Dat miste ik namelijk nog heel erg tot dusver.
Kom je met mij en Erik bieren. Kun je mooi Erik uitlachen om z'n mixjes-only policyquote:Op maandag 19 november 2012 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als die rechten meet ooit van de grond komt zal dat wel goed komenquote:Op maandag 19 november 2012 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kom je met mij en Erik bieren. Kun je mooi Erik uitlachen om z'n mixjes-only policy
Of juist niet.quote:Op maandag 19 november 2012 20:16 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon veel drinken in de stad, daar leer je de leukste mensen kennen
Eigenlijk....klopt je eerste zin dan niet met de tweede.quote:Op maandag 19 november 2012 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kom je met mij en Erik bieren. Kun je mooi Erik uitlachen om z'n mixjes-only policy
Ik kom soberzo pas later want werk. Zelfde geldt denk ik voor Maharbal.quote:Op maandag 19 november 2012 20:21 schreef Yreal het volgende:
De rechten meet wordt dus schijnbaar donderdag. Welke week?
Yep, zobierzo.quote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom soberzo pas later want werk. Zelfde geldt denk ik voor Maharbal.
Werk is zo overrated, gewoon hele dag in aladdin broek en een t-shirtje op de bank liggen series kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom soberzo pas later want werk. Zelfde geldt denk ik voor Maharbal.
Dat is ook overrated.quote:Op maandag 19 november 2012 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Werk is zo overrated, gewoon hele dag in aladdin broek en een t-shirtje op de bank liggen series kijken
Nee geen vrijdag.quote:Op maandag 19 november 2012 20:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, zobierzo.
Ik heb zelf liever een vrijdag.
not true, ik lig heerlijkquote:
Democracy in all its might and glory.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Keyos het volgende:
Je kan nooit een datum vinden dat iedereen kan/het beste uitkomt, het enige wat je kan doen is een poll starten en de datum gebruiken die de meeste stemmen krijgt.
Zou het je niet kunnen vertellen. Heb zelf niet zo'n ding namelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
not true, ik lig heerlijk
en ik heb zo'n heel dik tshirt, hoe lekker is dat
democratie is zo overratedquote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Democracy in all its might and glory.
Democratie is alleen maar goed voor mensen die daadwerkelijk daarmee om kunnen gaan, daar reken ik dus niet landen als Libië en Egypte onder.quote:
Wijselijk negeren omdat het volwassen is is zoooo overratedquote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wijselijk ga ik niet verder in op je 'overrated' posts.
Geweldig geformuleerde 'problemen' hé vandaagquote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik had zin in bestuursrecht, we begonnen vandaag natuurlijk met staatsrecht.![]()
fijn is dat hequote:
Dat herken ik welquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
Geweldig hoeveel meer je begrijpt van een vak als je het voor de 2de keer volgt
Sef?quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan de cd van Sef.
"De leven"quote:
De leven is trouwens best een fraai nummer hoorquote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geweldig geformuleerde 'problemen' hé vandaag.
Diamanten en Het Nachtleven zijn ook echt baas.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De leven is trouwens best een fraai nummer hoor
Groetjes vanaf de wc
Ik zal eens een gokje wagen. Ik heb een best brede muzieksmaak, al zeg ik het zelfquote:
De Leven, De Wereld In, Het Nachtleven en Diamanten zijn de aanradertjes. Robot Sex is erg leuk als je,zoals ik, van De Jeugd van Tegenwoordig/Faberyayo houdt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal eens een gokje wagen. Ik heb een best brede muzieksmaak, al zeg ik het zelf
Was je niet tevreden?quote:
Gers, de tumor op de maatschappij deel 2 (gedeelde plaats met Apple)quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Sef, niet weg van, maar "De wereld in" kon ik wel waarderen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet genoeg nummers heb gehoord om er een goed onderbouwd oordeel over te kunnen geven. Het trekt me niet zo en dit nummer hoorde ik toevallig zonder te weten van wie het was.
Alles beter dan die oorverkrachtingen van Gers Pardoel.
Ik heb die cd van hem. Vind het zelf erg leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Sef, niet weg van, maar "De wereld in" kon ik wel waarderen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet genoeg nummers heb gehoord om er een goed onderbouwd oordeel over te kunnen geven. Het trekt me niet zo en dit nummer hoorde ik toevallig zonder te weten van wie het was.
Alles beter dan die oorverkrachtingen van Gers Pardoel.
Zo ben ik.quote:
Ook altijd een schouder om op uit te huilen voor de eerstejaars in het topic toch? En steun en toeverlaat voor alle mensen met fiscale vraagstukken.quote:
Eenmaal een papzak, altijd een papzakquote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
zo vanaf nu geen vette snacks en rotzooi meer, ik ga m'n leven beteren
Dat heb je best vaak gezegd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
zo vanaf nu geen vette snacks en rotzooi meer, ik ga m'n leven beteren
Hmm ik was 3 maand terug 8kg lichterquote:
Papzakken, de Apple van de maatschappij.quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eenmaal een papzak, altijd een papzak
Ik zal het een kans geven. Sef dan, Gers niet meer. Daar heb ik echt al genoeg bagger van gehoord en dat vind ik zelfs voor de dronken-kop-boeit-jou-het-wat-momenten te slecht. Of nouja, te slecht, de deuntjes en zijn stem irriteren me gewoon mateloos. Dus het is persoonlijk. Kan gewoon.quote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb die cd van hem. Vind het zelf erg leuk.
Helemaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eenmaal een papzak, altijd een papzak
Kan ook het bier zijn. Of de leeftijd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ik was 3 maand terug 8kg lichtertoen was het allemaal nog lekker strak, geen buik enzo.. en nu zijn de vele hamburgers in mijn nadeel gaan werken
tijd om minder te eten en meer te sporten!!
Ik moest gniffelenquote:
Haha nee joh, ik ben nog jong en ik vreet gewoon bijna elke dag hamburgers, tosti's en veel pasta.. daar word ik dik van.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan ook het bier zijn. Of de leeftijd.
Dat is zeker lang geleden want dat zag ik zeker niet op je foto.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
Mijn record staat op +16kg in 6 maanden.
Noem eens een leuke dan zet ik die even aan op mijn pc met supertoffestudiomonitoren ect etcquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Doen jullie maar hip, ik luister Luther Vandross.
Photoshop hequote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zeker lang geleden want dat zag ik zeker niet op je foto.
Euhm, ongeveer 2 jaar geleden. Maar ik ging dan ook van 69kg naar 85. Op 1.80m nog steeds geen schokkende getallen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zeker lang geleden want dat zag ik zeker niet op je foto.
Onbeperkt ranja?quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha nee joh, ik ben nog jong en ik vreet gewoon bijna elke dag hamburgers, tosti's en veel pasta.. daar word ik dik van.
Nu onbeperkt:
- water
- ranja
- koffie
- thee
- melk (beperkt)
's morgens bakje yoghurt, in de pauze een koekje, in de grote pauze kopje dagsoep of een broodje en dan 's avonds 1 bord avondeten. Niets meer
En hardlopen en dat soort dingen
Ik wil het minimaal 2 maand volhouden
Ik ben afgelopen jaar aan het jo-jo en geweestquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
Mijn record staat op +16kg in 6 maanden.
Ja ik drink altijd heel waterig met klontjes ijs erin dus valt wel meequote:
Typische soul, wat meer uptempo of vooral zang?quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Noem eens een leuke dan zet ik die even aan op mijn pc met supertoffestudiomonitoren ect etc
Nou je foto zag er goed uit hoorquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Euhm, ongeveer 2 jaar geleden. Maar ik ging dan ook van 69kg naar 85. Op 1.80m nog steeds geen schokkende getallen.
Ik ben nu nog steeds 10kg zwaarder dan voorheen. Maar voorheen was ik eigenlijk ook te licht. Ik sportte 7/8x per week, iets te veel.
Ik had het eerste jaar studeren dat ik echt aankwam. Zal vast wel een relatie bestaanquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Euhm, ongeveer 2 jaar geleden. Maar ik ging dan ook van 69kg naar 85. Op 1.80m nog steeds geen schokkende getallen.
Ik ben nu nog steeds 10kg zwaarder dan voorheen. Maar voorheen was ik eigenlijk ook te licht. Ik sportte 7/8x per week, iets te veel.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Al jarenlang op hetzelfde gewicht. Ik kan eten wat ik wil
Doe maar gewoon eentje die jij geweldig vindt, dan ga ik die even beluisterenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Typische soul, wat meer uptempo of vooral zang?
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Doe maar gewoon eentje die jij geweldig vindt, dan ga ik die even beluisteren
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nou je foto zag er goed uit hoor, dus als je eerst te licht was dan neem ik aan dat je nu gewoon goed bent.
Ja, ik ging van 7/8x per week sporten naar....niet sporten en 5x per week stappen. Dat werkt nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had het eerste jaar studeren dat ik echt aankwam. Zal vast wel een relatie bestaan
Oke dat is waar, ik ga in dat soort periodes toch wel voor gewoon ijswater met citroen. Als je de rest van de dag water en thee drinkt is dat opeens heel erg lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd heel waterig met klontjes ijs erin dus valt wel mee
Ik wil je wel in de boterbartje school for vreten opnemen als leerling..quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
0-65 kg met 1.82m, zwaar ondergewicht maar ik kom gewoon niet aan
Goed plan.. eerst maar eens citroenen kopen danquote:Op maandag 19 november 2012 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Oke dat is waar, ik ga in dat soort periodes toch wel voor gewoon ijswater met citroen. Als je de rest van de dag water en thee drinkt is dat opeens heel erg lekker
Ik had ook zoiets, van paar keer p/w goed sporten naar niks doen en alleen bier drinken. :' ) Dan gaat het erg erg hard. Nu sport ik weer 3-4x per week èn drink ik minder bier dan voorheen dus gaat het weer beterquote:Op maandag 19 november 2012 22:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Thanks. De waarheid ligt ergens in het midden. Ik wil weer richting m'n oude vorm, toen ik nog veel KT en cardio deed. Ik ga niet weer 7/8x per week sporten, maar die crosstrainer hier in de woonkamer is wel heerlijk elke keer na het werk, keertje of 5 per week.
[..]
Ja, ik ging van 7/8x per week sporten naar....niet sporten en 5x per week stappen. Dat werkt niet
Dat is toch als ik werkquote:
Dat ga ik niet reddenquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil je wel in de boterbartje school for vreten opnemen als leerling..
Wat ik eet als ik werk:
's morgens
3 gebakken eieren op 2 plakken brood, paar repen bacon en een bak yoghurt
2 glazen melk
Eerste pauze 10u
Koekje of broodje
Koffie
Grote pauze
Door de weeks: 2/3 plakken brood en kopje cup a soup
koffie
Zaterdags: Chinees 4 borden
Avondeten
2 borden avond eten
halve fles crystal clear
Zaterdags:
Geen avond eten
's avonds na thuiskomen (22:00 vrij)
Glas melk, misschien nog wat yoghurt
Allemachtig hoe krijg je het weg.quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ik eet als ik werk:
's morgens
2 glazen melk
Eerste pauze 10u
Koekje of broodje
Koffie
Grote pauze
koffie
Avondeten
2 borden avond eten
halve fles crystal clear
Zaterdags:
Geen avond eten
Met dit dieet en niet sporten ben ik vorig jaar dus 8kg afgevallenquote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden, ik eet niet heel erg veel (3 boterhammen in de ochtend, bammetje in de middag, 1 á 2 borden avondeten en af en toe een zak chips in de avond) en ik sport ook al tijden niet meer. In de periode dat ik nog veel aan sport deed zat ik onder de 60kg.
Ik ben liever te dun dan te dik, maar een paar kilo'tjes spiermassa erbij zou ik wel prettig vinden.
Ik zeg het je; dit is als ik werk.. dat is van 6:00 of 8:00 tot 22:00 bikkelen, fysiek werk etc.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Allemachtig hoe krijg je het weg.
Komt er niet een moment dat je verzadigd bent?quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ik eet als ik werk:
's morgens
2 glazen melk
Eerste pauze 10u
Koekje of broodje
Koffie
Grote pauze
koffie
Avondeten
2 borden avond eten
halve fles crystal clear
Zaterdags:
Geen avond eten
Nou je noemt wel zaterdag en dingen als " na thuis komen"quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, van paar keer p/w goed sporten naar niks doen en alleen bier drinken. :' ) Dan gaat het erg erg hard. Nu sport ik weer 3-4x per week èn drink ik minder bier dan voorheen dus gaat het weer betermaar ik heb niet meer helemaal m'n oude figuur ..maar ach.
Misquote?quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nou je noemt wel zaterdag en dingen als " na thuis komen"
Zaterdags:
Geen avond eten
Wanneer drink je bier dan? Alleen op zondag? Make that the cat wise![]()
Maar 3 a 4 keer per week sporten moet over een maandje, twee maandjes wel te zien zijn
Ja maar je moet ook goed eten!quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef eriksd het volgende:
Watte? Dat is veel? Ik at een op een gegeven moment 's ochtends 3 boterhammen met dikke paste, melk. Dan om 10 uur paar koeken. Lunch was keihard bunkeren met 5/6 boterhammen met veel beleg. Om 3 uur zak chips, om 6 uur warme prak, 's avonds roze koeken en reep chocola. Kijk, dan gaat het hard
Oke oke. En als je niet werkt?quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg het je; dit is als ik werk.. dat is van 6:00 of 8:00 tot 22:00 bikkelen, fysiek werk etc.
Eens met ditquote:
's morgens 2 gebakken eieren op brood, glas melkquote:
Dat je 's ochtends zoveel kan etenquote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
's morgens 2 gebakken eieren op brood, glas melk
brunch tijd een koekje/kop koffie
Tussen de middag een 2 broodjes
avondeten
's avonds wat te snaaien op de bank
Hier net zo. Koffie, dat is dan wel iets wat ik altijd in liters naar binnen werk op een ochtendquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends zoveel kan etenbij mij is een krentenbol oid wel echt the max.
Ik eet 's morgens ook best vaak pasta of stamppotquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends zoveel kan etenbij mij is een krentenbol oid wel echt the max.
Ja dat wel inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier net zo. Koffie, dat is dan wel iets wat ik altijd in liters naar binnen werk op een ochtend
Alsjeblieft hou opquote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens ook best vaak pasta of stamppot
Zondag's is standaard chinees voor het ontbijt, ik krijg altijd de bakken mee van het werk.. lekker wat bami met pangpang opwarmen als ik uit bed kom
Dat is toch niet gezond manquote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens ook best vaak pasta of stamppot
Zondag's is standaard chinees voor het ontbijt, ik krijg altijd de bakken mee van het werk.. lekker wat bami met pangpang opwarmen als ik uit bed kom
Was het maar spam bij Boterbartjequote:
Ik vind je nieuwe nick tof, ook al was het geen held zoals jij zegt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is dat je eerstejaars bent en hier nog niet zo lang bent.
Agreequote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind trouwens dat als er meet komt dat het sowieso SUIT UP moet zijn
Toto, Phil, Genesis, Chris Rea en Tina kan ik ook zeer waarderen hoor, geen zorgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef NotGuilty het volgende:
eriksd , je weet inmiddels hoe ik eruit zie, dus het zal niet zo gek klinken dat ik een mooie soul, salsa, bachata wel kan waarderen maar als we zeg maar naar "oude" dingen gaan blijf ik toch meer een liefhebster van toto, ray charles, phill collins, genesis, chris rea, gary moore, tina turner, eros, james brown, elvis, bb king en bryan adams![]()
Maar het is best een fijn nummer.
Sowieso!quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Challenge accepted!quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wellicht bestel ik dan van de week nog zo'n ducktie uit himym
Hmm en de vrouwen?quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wat stel je voor?quote:
Korte rokjes en lage decolleté?quote:
Dankje en het was ook meer held in ruime zin dan dat ie echt een held was zegmaar. Meer dat het een nick is voor helden.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe nick tof, ook al was het geen held zoals jij zegt.
I say yay. Al is het maar om jou met ducktie te zienquote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Cocktail kan ook leuk zijn. Ipv rok combi.quote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef Boterbartje het volgende:
Beetje pavlov reactie; als een vrouw vraagt wat ze moet dragen is het een standaard antwoord.. tenzij je een zielige vent bent die liever een vrouw in zelfgebreide slobbertruien ziet, maar dan kun je sowieso.. laat maar
Eens eensquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Cocktail kan ook leuk zijn. Ipv rok combi.
Ja even kijken of ik die mee kan bestellen met trui, ga donderdag met m'n maatje bestellen..quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I say yay. Al is het maar om jou met ducktie te zien
IK ZEG DIT DE KERSTMAN HEEFT HET NU HEEL DRUK SORRIEJquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
We kunnen de meet ook na kerst doen, dan is iedereen sowieso wel vrij
27 decemberquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
We kunnen de meet ook na kerst doen, dan is iedereen sowieso wel vrij
Heb zo'n druk program nu, niet normaal..quote:
Ik kijk er naar uit. Overigens ga ik geen kerstdas dragen. Mochten jullie verwachtingen te dien aanzien hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja even kijken of ik die mee kan bestellen met trui, ga donderdag met m'n maatje bestellen..
Waarschijnlijk kom ik met een standaard grijze das ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Overigens ga ik geen kerstdas dragen. Mochten jullie verwachtingen te dien aanzien hebben.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Overigens ga ik geen kerstdas dragen. Mochten jullie verwachtingen te dien aanzien hebben.
Die paar biertjes op de 27e kunnen er ook nog wel bijquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb zo'n druk program nu, niet normaal..
Komende weken is het knallen op het werk en voor de studie want 19dec tentamen. Dan heb ik de 20ste of 21 borrel met het werk dus dan gaan we van de kaart. Tegelijkertijd is Serious Request in Enschede waar we ook nog de nodige liters moeten nuttigen en de hele graveyard shift van Gerard uitzitten, vervolgens kerstmiddag in Hengelo, dan 2e kerstdag heel veel drinken.. bijkomen tot oud en nieuw en dan gaan we ook nog dat 's middags volgende dag door, 2 januari hele dag slapen en dan is m'n verjaardag er ook al weer bijna en dan in januari ook staats en bestuursrecht tentamen
druk
Nooooquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik met een standaard grijze das ofzo
Bezwaar is niet mogelijkquote:
Dit is een besluit door het meet-orgaan van het bestuur en derhalve een voor bezwaar vatbare beschikking.quote:
Zo op het eerste gezicht lijkt het een mogelijkheid. Maar eigenlijk moet het in een poll dat de andere users ook hun mening kunnen geven.quote:
GRRR SUIT UP IS HETquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga toch geen das omdoen voor een meet.
En wat voor bestuursorgaan mag dat wel niet zijn dan?quote:Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is een besluit door het meet-orgaan van het bestuur en derhalve een voor bezwaar vatbare beschikking.
Laat mequote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dankje en het was ook meer held in ruime zin dan dat ie echt een held was zegmaar. Meer dat het een nick is voor helden.
Maar het feit dat je m'n nick tof vindt doet niks af de misquote. Die toch wel ernstig was.
Een papzak?quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zeg liever niet, ik zeg liever 2e helft januari..
maar goed; wie ben ik he?
Combo-breaker. Gewoon een meetdas dragen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
Dat is het lot van een eerstejaars.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Laat me![]()
ps. Over de vrouwendresscode lees ik zwijgend mee.
weet ik hetquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wat voor bestuursorgaan mag dat wel niet zijn dan?
stringbikiniquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Laat me![]()
ps. Over de vrouwendresscode lees ik zwijgend mee.
gekwetst ik kom niet meer ik huil in een hoekje doei gr grquote:
Ja zegquote:
Ik moet dan gelijk denken aanquote:[..]
stringbikini
quote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gekwetst ik kom niet meer ik huil in een hoekje doei gr gr
Dat is zooo een heerlijk nummerquote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toto, Phil, Genesis, Chris Rea en Tina kan ik ook zeer waarderen hoor, geen zorgen.
Vond laatst nog een mooie versie van Josephine met heerlijk basslijntje.
Heel goedquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
quote:
Nee man gewoon dezequote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gekwetst ik kom niet meer ik huil in een hoekje doei gr gr
Eigenlijk wel, ik stem jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dames moeten eigenlijk een choker dan.
Daar kan dan weer geen choker bij...quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
doe zoiets aan[ afbeelding ]
innocent, sorry.quote:
Wat een vraag op dit tijdstip.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
innocent, sorry.
Wat vinden jullie van spreekrecht van slachtoffers en zal je voor meer rechten voor slachtoffers pleiten of niet?
Basisschool diploma..quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou ja iedereen is wel veel. Iedereen met vwo.
We'll see. En hij moet het natuurlijk ook zelf weten. Blijft wel spannend zo. Komt ie met of zonder das?!quote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zo een idee dat hij daar niet aan mee wil werken
Ik heb een jasje uit de SuitUp!-lijn ( jajaja ik heb eens keer wat gehaald bij SuitSupply maar voor ¤60 kon ik het gezien de kwaliteit niet laten) en is best een fijn en mooi exemplaarquote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
Ik vind mijn suitsupply pakken mooier dan Oger. Sowieso: pak die uit de suit up lijn en je hebt best redelijke pakken voor het geld (500 eu voor van het rek).
Nja, als ik het naast mijn pakken van Oger leg vind ik de stof van SS beter. Nadeel is wel dat het S140's en dat slijt wat sneller omdat het erg fijn geweven is. Binnenkort nog maar een halen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb een jasje uit de SuitUp!-lijn ( jajaja ik heb eens keer wat gehaald bij SuitSupply maar voor ¤60 kon ik het gezien de kwaliteit niet laten) en is best een fijn en mooi exemplaar.
Ja het voelt daarentegen wel fijn aan als je het aanraakt maargoed die twee eigenschappen zijn natuurlijk inherent aan S140's. En ik vind het een leuk jasje om zo af en toe te dragen. En voor die prijs een bargain.quote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, als ik het naast mijn pakken van Oger leg vind ik de stof van SS beter. Nadeel is wel dat het S140's en dat slijt wat sneller omdat het erg fijn geweven is. Binnenkort nog maar een halen.
Zolang je maar niet met een wolven shirt komt .quote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ik heb ook een shirt met een pak melk erop
wellicht heb je verkeerd beeld van mijquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met een wolven shirt komt .
Heb helemaal geen beeld, zou alleen wel fout zijn als je in zo een shirt zou komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 00:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wellicht heb je verkeerd beeld van mij
Het is natuurlijk ook een klein beetje een scheve vergelijking. Een (relatief) dure lijn van SS tegenover instaplijn Oger.quote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, als ik het naast mijn pakken van Oger leg vind ik de stof van SS beter. Nadeel is wel dat het S140's en dat slijt wat sneller omdat het erg fijn geweven is. Binnenkort nog maar een halen.
Goedemorgen!quote:
Ik zal bidden voor je zielquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Zo naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling![]()
Dankquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal bidden voor je ziel
quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een klein beetje een scheve vergelijking. Een (relatief) dure lijn van SS tegenover instaplijn Oger.
En goedemorgen indeed.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En een hoofdrolspeelster met het gezichtsuitdrukkingenpalet van een baksteen.quote:
in sneeuwwitje was ze ook dramatischquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En een hoofdrolspeelster met het gezichtsuitdrukkingenpalet van een baksteen.
Maak er een foto van!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Historisch moment: Straks voor het eerst een juridisch boek lenen uit de ub.
Ik wil helemaal niet dansen met Jan Smitquote:
Dan zou ik maar opstaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dansen met Jan Smit
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
luie kutstudent, beetje zuipen van henks belastingcenten
gr gr ingrid
Misschien is het wel hartstikke gezellig. Dansen en praten met Jan Smit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dansen met Jan Smit
echte mannen doen dat zonder verdovingquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ah bah, tandartsen zijn de as van het kwaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Meen je dit echt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:29 schreef Yreal het volgende:
Tandartsen zijn mafia.. bedenk maar eens naar hoeveel andere medici je elk half jaar gaat voor een checkup
Nou, is er enig andere doctor waar jij om het half jaar langs gaat? Even checken of je geen kanker hebt ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah bah, tandartsen zijn de as van het kwaadIk moet donderdag weer, even verzetten
![]()
Mijn tandarts is best een toffe peer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:29 schreef Yreal het volgende:
Tandartsen zijn mafia.. bedenk maar eens naar hoeveel andere medici je elk half jaar gaat voor een checkup
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, is er enig andere doctor waar jij om het half jaar langs gaat? Even checken of je geen kanker hebt ofzo?
Een doctor sowieso niet. Een dokter wellicht wel. Al zie ik tegenwoordig meer doctors dan dokters.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, is er enig andere doctor waar jij om het half jaar langs gaat? Even checken of je geen kanker hebt ofzo?
De denkfout in deze analogie komt niet in je op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de remmen worden gecheckt ieder jaar, dankje hartelijk. Genoeg debielen die dat noooooooit zouden laten doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
APK is maffia, ga je met je fiets elk jaar naar de keuring?
Mijn lever zou best eens net zo snel kunnen verslechteren als mijn tanden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De denkfout in deze analogie komt niet in je op?Het punt is natuurlijk dat je tanden veel sneller verslechteren dan andere delen van je lichaam bij verkeerd onderhoud, iets wat heel veel mensen overkomt. Bovendien zijn de checkups goedkoop en eenvoudig.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de remmen worden gecheckt ieder jaar, dankje hartelijk. Genoeg debielen die dat noooooooit zouden laten doen.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De denkfout in deze analogie komt niet in je op?Het punt is natuurlijk dat je tanden veel sneller verslechteren dan andere delen van je lichaam bij verkeerd onderhoud, iets wat heel veel mensen overkomt. Bovendien zijn de checkups goedkoop en eenvoudig.
Precies, en zo zou ik nog een heleboel andere lichaamsdelen kunnen benoemen. Mijn nieren, mijn rug, mijn nek, mijn knieen..quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mijn lever zou best eens net zo snel kunnen verslechteren als mijn tanden.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
derhalve is de apk inderdaad crimineel. Helaas hebben er nog teveel tokkies auto's.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Precies met je tanden.. tanden kunnen net zo snel slijten als remmen als je verkeerd remt
Je tanden hebben iedere dag verzorging nodig en herstellen nooit uit zichzelf. Iets wat voor geen enkel ander lichaamsdeel geldt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Precies, en zo zou ik nog een heleboel andere lichaamsdelen kunnen benoemen. Mijn nieren, mijn rug, mijn nek, mijn knieen..
Wrongquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je tanden hebben iedere dag verzorging nodig en herstellen nooit uit zichzelf. Iets wat voor geen enkel ander lichaamsdeel geldt.
zodra je je tanden een dag niet poets rotten ze niet meteen weg hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je tanden hebben iedere dag verzorging nodig en herstellen nooit uit zichzelf. Iets wat voor geen enkel ander lichaamsdeel geldt.
Doe het een week en je kan gaatjes hebben.. het is niet zo bij je nier bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodra je je tanden een dag niet poets rotten ze niet meteen weg hoor
Drink eens 2 dagen geen waterquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe het een week en je kan gaatjes hebben.. het is niet zo bij je nier bijvoorbeeld.
Dit is zo'n bullshit argumentquote:
Zie je echt het verschil niet tussen dat en, bijvoorbeeld, je ogen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodra je je tanden een dag niet poets rotten ze niet meteen weg hoor
elke mogelijkheid om niet te gaan grijp ik aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kom best vaak bij m'n tandarts, heb er zelfs 2 en ze zijn allebei vet aardig en ik vind het nooit erg daar heen te gaan.
Gewoon gaan uit zorg voor je tanden. Beter ga je 2x per jaar naar die beste man of vrouw toe en blijft alles netjes dan dat je een slecht gebit krijgt na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
elke mogelijkheid om niet te gaan grijp ik aan
Gelukkig bijna nooit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef Yreal het volgende:
wanneer gaat het hier nou ooooooit over rechten?
Sowieso, rechten
Net zoals rechten van eendenkooien enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:59 schreef Maharbal het volgende:
Ik wil best iets fiscaalrechtelijks posten, maar dat wordt vast niet gewaardeerd in het rechtentopic
/liefdagboekquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had net bestuursrecht, we hadden het over rechten. De leraar was heel erg rechttoe rechtaan. Toen waren we gelukkig half uur eerder klaar en ging ik rechtstreeks naar huis. Straks ga ik mijn middaggerecht maar eens even eten, al heb ik me vandaag al netjes gehouden aan minder eten. Nu ga ik even verder met himym en daarna regelrecht aan de lunch
Kan niet snel genoeg. Betere kansen op de arbeidsmarktquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik heb net vernomen dat men van plan is alle juridische opleidingen vanaf 2013 via loting te doen.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg. Betere kansen op de arbeidsmarkt
Ik zou er niet gigantisch veel van verwachten eigenlijk. De mensen die je nu met loting gaat treffen, stromen vaak zelf al uit omdat ze het toch niets vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg. Betere kansen op de arbeidsmarkt
Klopt, maar he, het is leuk om te doen alsof je de kwaliteit verhoogtquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou er niet gigantisch veel van verwachten eigenlijk. De mensen die je nu met loting gaat treffen, stromen vaak zelf al uit omdat ze het toch niets vinden.
Ik denk ik schrijf wat meer over rechten.. nog niet goedquote:
Kom dan ook met iets inhoudelijksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk ik schrijf wat meer over rechten.. nog niet goed
Probleem met loten is dat je ook uitgeloot kan worden terwijl je wél heel graag wiltquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou er niet gigantisch veel van verwachten eigenlijk. De mensen die je nu met loting gaat treffen, stromen vaak zelf al uit omdat ze het toch niets vinden.
Ik lig in bed m'n middagdutje te doen en beetje himym te kijken.. weinig inhoudelijksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kom dan ook met iets inhoudelijks
Waarschijnlijk komt er dan zo'n systeem zoals bij geneeskunde waar je met hoge cijfers sowieso ingeloot wordtquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Probleem met loten is dat je ook uitgeloot kan worden terwijl je wél heel graag wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |