Diamanten en Het Nachtleven zijn ook echt baas.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De leven is trouwens best een fraai nummer hoor
Groetjes vanaf de wc
Ik zal eens een gokje wagen. Ik heb een best brede muzieksmaak, al zeg ik het zelfquote:
De Leven, De Wereld In, Het Nachtleven en Diamanten zijn de aanradertjes. Robot Sex is erg leuk als je,zoals ik, van De Jeugd van Tegenwoordig/Faberyayo houdt.quote:Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal eens een gokje wagen. Ik heb een best brede muzieksmaak, al zeg ik het zelf
Was je niet tevreden?quote:
Gers, de tumor op de maatschappij deel 2 (gedeelde plaats met Apple)quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Sef, niet weg van, maar "De wereld in" kon ik wel waarderen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet genoeg nummers heb gehoord om er een goed onderbouwd oordeel over te kunnen geven. Het trekt me niet zo en dit nummer hoorde ik toevallig zonder te weten van wie het was.
Alles beter dan die oorverkrachtingen van Gers Pardoel.
Ik heb die cd van hem. Vind het zelf erg leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef NotGuilty het volgende:
Sef, niet weg van, maar "De wereld in" kon ik wel waarderen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet genoeg nummers heb gehoord om er een goed onderbouwd oordeel over te kunnen geven. Het trekt me niet zo en dit nummer hoorde ik toevallig zonder te weten van wie het was.
Alles beter dan die oorverkrachtingen van Gers Pardoel.
Zo ben ik.quote:
Ook altijd een schouder om op uit te huilen voor de eerstejaars in het topic toch? En steun en toeverlaat voor alle mensen met fiscale vraagstukken.quote:
Eenmaal een papzak, altijd een papzakquote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
zo vanaf nu geen vette snacks en rotzooi meer, ik ga m'n leven beteren
Dat heb je best vaak gezegd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
zo vanaf nu geen vette snacks en rotzooi meer, ik ga m'n leven beteren
Hmm ik was 3 maand terug 8kg lichterquote:
Papzakken, de Apple van de maatschappij.quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eenmaal een papzak, altijd een papzak
Ik zal het een kans geven. Sef dan, Gers niet meer. Daar heb ik echt al genoeg bagger van gehoord en dat vind ik zelfs voor de dronken-kop-boeit-jou-het-wat-momenten te slecht. Of nouja, te slecht, de deuntjes en zijn stem irriteren me gewoon mateloos. Dus het is persoonlijk. Kan gewoon.quote:Op maandag 19 november 2012 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb die cd van hem. Vind het zelf erg leuk.
Helemaal niet.quote:Op maandag 19 november 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eenmaal een papzak, altijd een papzak
Kan ook het bier zijn. Of de leeftijd.quote:Op maandag 19 november 2012 21:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ik was 3 maand terug 8kg lichtertoen was het allemaal nog lekker strak, geen buik enzo.. en nu zijn de vele hamburgers in mijn nadeel gaan werken
tijd om minder te eten en meer te sporten!!
Ik moest gniffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |