not true, ik lig heerlijkquote:
Democracy in all its might and glory.quote:Op maandag 19 november 2012 20:47 schreef Keyos het volgende:
Je kan nooit een datum vinden dat iedereen kan/het beste uitkomt, het enige wat je kan doen is een poll starten en de datum gebruiken die de meeste stemmen krijgt.
Zou het je niet kunnen vertellen. Heb zelf niet zo'n ding namelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
not true, ik lig heerlijk
en ik heb zo'n heel dik tshirt, hoe lekker is dat
democratie is zo overratedquote:Op maandag 19 november 2012 20:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Democracy in all its might and glory.
Democratie is alleen maar goed voor mensen die daadwerkelijk daarmee om kunnen gaan, daar reken ik dus niet landen als Libië en Egypte onder.quote:
Wijselijk negeren omdat het volwassen is is zoooo overratedquote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wijselijk ga ik niet verder in op je 'overrated' posts.
Geweldig geformuleerde 'problemen' hé vandaagquote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik had zin in bestuursrecht, we begonnen vandaag natuurlijk met staatsrecht.![]()
fijn is dat hequote:
Dat herken ik welquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
Geweldig hoeveel meer je begrijpt van een vak als je het voor de 2de keer volgt
Sef?quote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan de cd van Sef.
"De leven"quote:
De leven is trouwens best een fraai nummer hoorquote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geweldig geformuleerde 'problemen' hé vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |