Ik had ook zoiets, van paar keer p/w goed sporten naar niks doen en alleen bier drinken. :' ) Dan gaat het erg erg hard. Nu sport ik weer 3-4x per week èn drink ik minder bier dan voorheen dus gaat het weer beterquote:Op maandag 19 november 2012 22:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Thanks. De waarheid ligt ergens in het midden. Ik wil weer richting m'n oude vorm, toen ik nog veel KT en cardio deed. Ik ga niet weer 7/8x per week sporten, maar die crosstrainer hier in de woonkamer is wel heerlijk elke keer na het werk, keertje of 5 per week.
[..]
Ja, ik ging van 7/8x per week sporten naar....niet sporten en 5x per week stappen. Dat werkt niet
Dat is toch als ik werkquote:
Dat ga ik niet reddenquote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil je wel in de boterbartje school for vreten opnemen als leerling..
Wat ik eet als ik werk:
's morgens
3 gebakken eieren op 2 plakken brood, paar repen bacon en een bak yoghurt
2 glazen melk
Eerste pauze 10u
Koekje of broodje
Koffie
Grote pauze
Door de weeks: 2/3 plakken brood en kopje cup a soup
koffie
Zaterdags: Chinees 4 borden
Avondeten
2 borden avond eten
halve fles crystal clear
Zaterdags:
Geen avond eten
's avonds na thuiskomen (22:00 vrij)
Glas melk, misschien nog wat yoghurt
Allemachtig hoe krijg je het weg.quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ik eet als ik werk:
's morgens
2 glazen melk
Eerste pauze 10u
Koekje of broodje
Koffie
Grote pauze
koffie
Avondeten
2 borden avond eten
halve fles crystal clear
Zaterdags:
Geen avond eten
Met dit dieet en niet sporten ben ik vorig jaar dus 8kg afgevallenquote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden, ik eet niet heel erg veel (3 boterhammen in de ochtend, bammetje in de middag, 1 á 2 borden avondeten en af en toe een zak chips in de avond) en ik sport ook al tijden niet meer. In de periode dat ik nog veel aan sport deed zat ik onder de 60kg.
Ik ben liever te dun dan te dik, maar een paar kilo'tjes spiermassa erbij zou ik wel prettig vinden.
Ik zeg het je; dit is als ik werk.. dat is van 6:00 of 8:00 tot 22:00 bikkelen, fysiek werk etc.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Allemachtig hoe krijg je het weg.
Komt er niet een moment dat je verzadigd bent?quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat ik eet als ik werk:
's morgens
2 glazen melk
Eerste pauze 10u
Koekje of broodje
Koffie
Grote pauze
koffie
Avondeten
2 borden avond eten
halve fles crystal clear
Zaterdags:
Geen avond eten
Nou je noemt wel zaterdag en dingen als " na thuis komen"quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, van paar keer p/w goed sporten naar niks doen en alleen bier drinken. :' ) Dan gaat het erg erg hard. Nu sport ik weer 3-4x per week èn drink ik minder bier dan voorheen dus gaat het weer betermaar ik heb niet meer helemaal m'n oude figuur ..maar ach.
Misquote?quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nou je noemt wel zaterdag en dingen als " na thuis komen"
Zaterdags:
Geen avond eten
Wanneer drink je bier dan? Alleen op zondag? Make that the cat wise![]()
Maar 3 a 4 keer per week sporten moet over een maandje, twee maandjes wel te zien zijn
Ja maar je moet ook goed eten!quote:Op maandag 19 november 2012 22:15 schreef eriksd het volgende:
Watte? Dat is veel? Ik at een op een gegeven moment 's ochtends 3 boterhammen met dikke paste, melk. Dan om 10 uur paar koeken. Lunch was keihard bunkeren met 5/6 boterhammen met veel beleg. Om 3 uur zak chips, om 6 uur warme prak, 's avonds roze koeken en reep chocola. Kijk, dan gaat het hard
Oke oke. En als je niet werkt?quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg het je; dit is als ik werk.. dat is van 6:00 of 8:00 tot 22:00 bikkelen, fysiek werk etc.
Eens met ditquote:
's morgens 2 gebakken eieren op brood, glas melkquote:
Dat je 's ochtends zoveel kan etenquote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
's morgens 2 gebakken eieren op brood, glas melk
brunch tijd een koekje/kop koffie
Tussen de middag een 2 broodjes
avondeten
's avonds wat te snaaien op de bank
Hier net zo. Koffie, dat is dan wel iets wat ik altijd in liters naar binnen werk op een ochtendquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends zoveel kan etenbij mij is een krentenbol oid wel echt the max.
Ik eet 's morgens ook best vaak pasta of stamppotquote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends zoveel kan etenbij mij is een krentenbol oid wel echt the max.
Ja dat wel inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier net zo. Koffie, dat is dan wel iets wat ik altijd in liters naar binnen werk op een ochtend
Alsjeblieft hou opquote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens ook best vaak pasta of stamppot
Zondag's is standaard chinees voor het ontbijt, ik krijg altijd de bakken mee van het werk.. lekker wat bami met pangpang opwarmen als ik uit bed kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |