Haha nee joh, ik ben nog jong en ik vreet gewoon bijna elke dag hamburgers, tosti's en veel pasta.. daar word ik dik van.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kan ook het bier zijn. Of de leeftijd.
Dat is zeker lang geleden want dat zag ik zeker niet op je foto.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
Mijn record staat op +16kg in 6 maanden.
Noem eens een leuke dan zet ik die even aan op mijn pc met supertoffestudiomonitoren ect etcquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
Doen jullie maar hip, ik luister Luther Vandross.
Photoshop hequote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zeker lang geleden want dat zag ik zeker niet op je foto.
Euhm, ongeveer 2 jaar geleden. Maar ik ging dan ook van 69kg naar 85. Op 1.80m nog steeds geen schokkende getallen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat is zeker lang geleden want dat zag ik zeker niet op je foto.
Onbeperkt ranja?quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haha nee joh, ik ben nog jong en ik vreet gewoon bijna elke dag hamburgers, tosti's en veel pasta.. daar word ik dik van.
Nu onbeperkt:
- water
- ranja
- koffie
- thee
- melk (beperkt)
's morgens bakje yoghurt, in de pauze een koekje, in de grote pauze kopje dagsoep of een broodje en dan 's avonds 1 bord avondeten. Niets meer
En hardlopen en dat soort dingen
Ik wil het minimaal 2 maand volhouden
Ik ben afgelopen jaar aan het jo-jo en geweestquote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Maharbal het volgende:
Mijn record staat op +16kg in 6 maanden.
Ja ik drink altijd heel waterig met klontjes ijs erin dus valt wel meequote:
Typische soul, wat meer uptempo of vooral zang?quote:Op maandag 19 november 2012 22:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Noem eens een leuke dan zet ik die even aan op mijn pc met supertoffestudiomonitoren ect etc
Nou je foto zag er goed uit hoorquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Euhm, ongeveer 2 jaar geleden. Maar ik ging dan ook van 69kg naar 85. Op 1.80m nog steeds geen schokkende getallen.
Ik ben nu nog steeds 10kg zwaarder dan voorheen. Maar voorheen was ik eigenlijk ook te licht. Ik sportte 7/8x per week, iets te veel.
Ik had het eerste jaar studeren dat ik echt aankwam. Zal vast wel een relatie bestaanquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Euhm, ongeveer 2 jaar geleden. Maar ik ging dan ook van 69kg naar 85. Op 1.80m nog steeds geen schokkende getallen.
Ik ben nu nog steeds 10kg zwaarder dan voorheen. Maar voorheen was ik eigenlijk ook te licht. Ik sportte 7/8x per week, iets te veel.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Al jarenlang op hetzelfde gewicht. Ik kan eten wat ik wil
Doe maar gewoon eentje die jij geweldig vindt, dan ga ik die even beluisterenquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Typische soul, wat meer uptempo of vooral zang?
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Doe maar gewoon eentje die jij geweldig vindt, dan ga ik die even beluisteren
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nou je foto zag er goed uit hoor, dus als je eerst te licht was dan neem ik aan dat je nu gewoon goed bent.
Ja, ik ging van 7/8x per week sporten naar....niet sporten en 5x per week stappen. Dat werkt nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik had het eerste jaar studeren dat ik echt aankwam. Zal vast wel een relatie bestaan
Oke dat is waar, ik ga in dat soort periodes toch wel voor gewoon ijswater met citroen. Als je de rest van de dag water en thee drinkt is dat opeens heel erg lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 22:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd heel waterig met klontjes ijs erin dus valt wel mee
Ik wil je wel in de boterbartje school for vreten opnemen als leerling..quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Keyos het volgende:
0-65 kg met 1.82m, zwaar ondergewicht maar ik kom gewoon niet aan
Goed plan.. eerst maar eens citroenen kopen danquote:Op maandag 19 november 2012 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Oke dat is waar, ik ga in dat soort periodes toch wel voor gewoon ijswater met citroen. Als je de rest van de dag water en thee drinkt is dat opeens heel erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |