Heel goedquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga toch geen das omdoen voor een meet.
quote:
Nee man gewoon dezequote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gekwetst ik kom niet meer ik huil in een hoekje doei gr gr
Eigenlijk wel, ik stem jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dames moeten eigenlijk een choker dan.
Daar kan dan weer geen choker bij...quote:Op maandag 19 november 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
doe zoiets aan[ afbeelding ]
innocent, sorry.quote:
Wat een vraag op dit tijdstip.quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
innocent, sorry.
Wat vinden jullie van spreekrecht van slachtoffers en zal je voor meer rechten voor slachtoffers pleiten of niet?
Basisschool diploma..quote:Op maandag 19 november 2012 17:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou ja iedereen is wel veel. Iedereen met vwo.
We'll see. En hij moet het natuurlijk ook zelf weten. Blijft wel spannend zo. Komt ie met of zonder das?!quote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zo een idee dat hij daar niet aan mee wil werken
Ik heb een jasje uit de SuitUp!-lijn ( jajaja ik heb eens keer wat gehaald bij SuitSupply maar voor ¤60 kon ik het gezien de kwaliteit niet laten) en is best een fijn en mooi exemplaarquote:Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
Ik vind mijn suitsupply pakken mooier dan Oger. Sowieso: pak die uit de suit up lijn en je hebt best redelijke pakken voor het geld (500 eu voor van het rek).
Nja, als ik het naast mijn pakken van Oger leg vind ik de stof van SS beter. Nadeel is wel dat het S140's en dat slijt wat sneller omdat het erg fijn geweven is. Binnenkort nog maar een halen.quote:Op maandag 19 november 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb een jasje uit de SuitUp!-lijn ( jajaja ik heb eens keer wat gehaald bij SuitSupply maar voor ¤60 kon ik het gezien de kwaliteit niet laten) en is best een fijn en mooi exemplaar.
Ja het voelt daarentegen wel fijn aan als je het aanraakt maargoed die twee eigenschappen zijn natuurlijk inherent aan S140's. En ik vind het een leuk jasje om zo af en toe te dragen. En voor die prijs een bargain.quote:Op maandag 19 november 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja, als ik het naast mijn pakken van Oger leg vind ik de stof van SS beter. Nadeel is wel dat het S140's en dat slijt wat sneller omdat het erg fijn geweven is. Binnenkort nog maar een halen.
Zolang je maar niet met een wolven shirt komt .quote:Op maandag 19 november 2012 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ik heb ook een shirt met een pak melk erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |