elke mogelijkheid om niet te gaan grijp ik aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kom best vaak bij m'n tandarts, heb er zelfs 2 en ze zijn allebei vet aardig en ik vind het nooit erg daar heen te gaan.
Gewoon gaan uit zorg voor je tanden. Beter ga je 2x per jaar naar die beste man of vrouw toe en blijft alles netjes dan dat je een slecht gebit krijgt na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
elke mogelijkheid om niet te gaan grijp ik aan
Gelukkig bijna nooit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:48 schreef Yreal het volgende:
wanneer gaat het hier nou ooooooit over rechten?
Sowieso, rechten
Net zoals rechten van eendenkooien enzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:59 schreef Maharbal het volgende:
Ik wil best iets fiscaalrechtelijks posten, maar dat wordt vast niet gewaardeerd in het rechtentopic
/liefdagboekquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:59 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had net bestuursrecht, we hadden het over rechten. De leraar was heel erg rechttoe rechtaan. Toen waren we gelukkig half uur eerder klaar en ging ik rechtstreeks naar huis. Straks ga ik mijn middaggerecht maar eens even eten, al heb ik me vandaag al netjes gehouden aan minder eten. Nu ga ik even verder met himym en daarna regelrecht aan de lunch
Kan niet snel genoeg. Betere kansen op de arbeidsmarktquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:03 schreef VonBallusseck het volgende:
Ik heb net vernomen dat men van plan is alle juridische opleidingen vanaf 2013 via loting te doen.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg. Betere kansen op de arbeidsmarkt
Ik zou er niet gigantisch veel van verwachten eigenlijk. De mensen die je nu met loting gaat treffen, stromen vaak zelf al uit omdat ze het toch niets vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg. Betere kansen op de arbeidsmarkt
Klopt, maar he, het is leuk om te doen alsof je de kwaliteit verhoogtquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou er niet gigantisch veel van verwachten eigenlijk. De mensen die je nu met loting gaat treffen, stromen vaak zelf al uit omdat ze het toch niets vinden.
Ik denk ik schrijf wat meer over rechten.. nog niet goedquote:
Kom dan ook met iets inhoudelijksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk ik schrijf wat meer over rechten.. nog niet goed
Probleem met loten is dat je ook uitgeloot kan worden terwijl je wél heel graag wiltquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou er niet gigantisch veel van verwachten eigenlijk. De mensen die je nu met loting gaat treffen, stromen vaak zelf al uit omdat ze het toch niets vinden.
Ik lig in bed m'n middagdutje te doen en beetje himym te kijken.. weinig inhoudelijksquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kom dan ook met iets inhoudelijks
Waarschijnlijk komt er dan zo'n systeem zoals bij geneeskunde waar je met hoge cijfers sowieso ingeloot wordtquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Probleem met loten is dat je ook uitgeloot kan worden terwijl je wél heel graag wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |