Dat is toch niet gezond manquote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik eet 's morgens ook best vaak pasta of stamppot
Zondag's is standaard chinees voor het ontbijt, ik krijg altijd de bakken mee van het werk.. lekker wat bami met pangpang opwarmen als ik uit bed kom
Was het maar spam bij Boterbartjequote:
Ik vind je nieuwe nick tof, ook al was het geen held zoals jij zegt.quote:Op maandag 19 november 2012 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is dat je eerstejaars bent en hier nog niet zo lang bent.
Agreequote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind trouwens dat als er meet komt dat het sowieso SUIT UP moet zijn
Toto, Phil, Genesis, Chris Rea en Tina kan ik ook zeer waarderen hoor, geen zorgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef NotGuilty het volgende:
eriksd , je weet inmiddels hoe ik eruit zie, dus het zal niet zo gek klinken dat ik een mooie soul, salsa, bachata wel kan waarderen maar als we zeg maar naar "oude" dingen gaan blijf ik toch meer een liefhebster van toto, ray charles, phill collins, genesis, chris rea, gary moore, tina turner, eros, james brown, elvis, bb king en bryan adams![]()
Maar het is best een fijn nummer.
Sowieso!quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Challenge accepted!quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wellicht bestel ik dan van de week nog zo'n ducktie uit himym
Hmm en de vrouwen?quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Wat stel je voor?quote:
Korte rokjes en lage decolleté?quote:
Dankje en het was ook meer held in ruime zin dan dat ie echt een held was zegmaar. Meer dat het een nick is voor helden.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vind je nieuwe nick tof, ook al was het geen held zoals jij zegt.
I say yay. Al is het maar om jou met ducktie te zienquote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
Cocktail kan ook leuk zijn. Ipv rok combi.quote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef Boterbartje het volgende:
Beetje pavlov reactie; als een vrouw vraagt wat ze moet dragen is het een standaard antwoord.. tenzij je een zielige vent bent die liever een vrouw in zelfgebreide slobbertruien ziet, maar dan kun je sowieso.. laat maar
Eens eensquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Cocktail kan ook leuk zijn. Ipv rok combi.
Ja even kijken of ik die mee kan bestellen met trui, ga donderdag met m'n maatje bestellen..quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I say yay. Al is het maar om jou met ducktie te zien
IK ZEG DIT DE KERSTMAN HEEFT HET NU HEEL DRUK SORRIEJquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
We kunnen de meet ook na kerst doen, dan is iedereen sowieso wel vrij
27 decemberquote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
We kunnen de meet ook na kerst doen, dan is iedereen sowieso wel vrij
Heb zo'n druk program nu, niet normaal..quote:
Ik kijk er naar uit. Overigens ga ik geen kerstdas dragen. Mochten jullie verwachtingen te dien aanzien hebben.quote:Op maandag 19 november 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja even kijken of ik die mee kan bestellen met trui, ga donderdag met m'n maatje bestellen..
Waarschijnlijk kom ik met een standaard grijze das ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Overigens ga ik geen kerstdas dragen. Mochten jullie verwachtingen te dien aanzien hebben.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Overigens ga ik geen kerstdas dragen. Mochten jullie verwachtingen te dien aanzien hebben.
Die paar biertjes op de 27e kunnen er ook nog wel bijquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb zo'n druk program nu, niet normaal..
Komende weken is het knallen op het werk en voor de studie want 19dec tentamen. Dan heb ik de 20ste of 21 borrel met het werk dus dan gaan we van de kaart. Tegelijkertijd is Serious Request in Enschede waar we ook nog de nodige liters moeten nuttigen en de hele graveyard shift van Gerard uitzitten, vervolgens kerstmiddag in Hengelo, dan 2e kerstdag heel veel drinken.. bijkomen tot oud en nieuw en dan gaan we ook nog dat 's middags volgende dag door, 2 januari hele dag slapen en dan is m'n verjaardag er ook al weer bijna en dan in januari ook staats en bestuursrecht tentamen
druk
Nooooquote:Op maandag 19 november 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik met een standaard grijze das ofzo
Bezwaar is niet mogelijkquote:
Dit is een besluit door het meet-orgaan van het bestuur en derhalve een voor bezwaar vatbare beschikking.quote:
Zo op het eerste gezicht lijkt het een mogelijkheid. Maar eigenlijk moet het in een poll dat de andere users ook hun mening kunnen geven.quote:
GRRR SUIT UP IS HETquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga toch geen das omdoen voor een meet.
En wat voor bestuursorgaan mag dat wel niet zijn dan?quote:Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit is een besluit door het meet-orgaan van het bestuur en derhalve een voor bezwaar vatbare beschikking.
Laat mequote:Op maandag 19 november 2012 22:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dankje en het was ook meer held in ruime zin dan dat ie echt een held was zegmaar. Meer dat het een nick is voor helden.
Maar het feit dat je m'n nick tof vindt doet niks af de misquote. Die toch wel ernstig was.
Een papzak?quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zeg liever niet, ik zeg liever 2e helft januari..
maar goed; wie ben ik he?
Combo-breaker. Gewoon een meetdas dragen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga toch geen das omdoen voor een meet.
Dat is het lot van een eerstejaars.quote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Laat me![]()
ps. Over de vrouwendresscode lees ik zwijgend mee.
weet ik hetquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En wat voor bestuursorgaan mag dat wel niet zijn dan?
stringbikiniquote:Op maandag 19 november 2012 22:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
[..]
Laat me![]()
ps. Over de vrouwendresscode lees ik zwijgend mee.
gekwetst ik kom niet meer ik huil in een hoekje doei gr grquote:
Ja zegquote:
Ik moet dan gelijk denken aanquote:[..]
stringbikini
quote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gekwetst ik kom niet meer ik huil in een hoekje doei gr gr
Dat is zooo een heerlijk nummerquote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toto, Phil, Genesis, Chris Rea en Tina kan ik ook zeer waarderen hoor, geen zorgen.
Vond laatst nog een mooie versie van Josephine met heerlijk basslijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |